Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2003, 15:28
sherine
sherine is offline
heb je wel eens seks gehad en dacht je over die ander damnz wat lelijk..dik...dun whatever
wat vind jij nou het ideale lichaam ? waar let jij op ?
of vind je niet belangrijk...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:32
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Nee, ik ga sowieso geen sex hebben met mensen die ik echt 'lelijk' kan noemen hoor (trouwens, ik vind bijna niemand lelijk) Het ideale lichaam is voor mij een beetje lang, beetje gespierd, beetje zongebruind

xxx Kronkel
Oud 21-03-2003, 16:11
poesiefox
poesiefox is offline
Ik dacht altijd dat ik het heel belangrijk vond, een mooi lichaam. Maar het blijkt dat, zodra er liefde in het spel is, het je werkelijk geen reet kan schelen. Het is toch die persoon? Nou, die zit in dat lichaam. Punt.
Oud 21-03-2003, 16:12
liesemies
liesemies is offline
ik zou nooit sex hebben met iemand dat ik lelijk vind dus nee dat is me nog niet overkomen en een perfect lichaam bestaat niet dus ik maak me er geen zorgen over
Oud 21-03-2003, 17:15
bette4ever
bette4ever is offline
wat the F. boeit het nou hoe iemand eruit ziet.
srry hoor maar je hebt toch sex met elkaar omdat je van elkaar houdt?!?
Tuurlijk kun je wel s n one nighter hebben maar daar is geen liefde in het spel!
Uiterlijk maakt nix uit tis soms alleen mooi meegenomen.
Oud 21-03-2003, 18:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach, daar heb ik eigenlijk niet eens naar gekeken! Het maakt me niet veel uit, ookal vind ik een mager/heel gespierd/moddervet mannetje minder plezant. Maar ik kijk er niet zo naar.
Wat ik wel mooi vind is lang, beetje 'n buik, niet te bruin.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:08
schizofrenic
schizofrenic is offline
het maakt niets uit hoe ie er uit ziet.. als je je maar fijn bij voelt toch?! liefs
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:19
Verwijderd
Nou, ik dacht bij 1 iemand wel van jeeeeeetje wat is hij dun, maar niet als in jeetje wat is hij lelijk dun.. dat boeit me dus echt niet, iemands lichaam.. Als ik er met kleren aan op val dan kan het zonder kleding niet ineens afstotelijk zijn lijkt me..

Het ideale lichaam.. Pfoej, ik zie het precies voor me maar het omschrijven kan ik niet.. Mja, is meteen wel een goed voorbeeld. Een jongen die ik ken heeft dus echt een perfect lichaam wat ik toevallig zag ik een filmpje van hem dat ie had gemaakt.. Maar mn verliefdheid voor em is toch gewoon over gegaan (zonder speciale reden).. Seks zou ik nu ook niet met em willen, ookal heeft ie echt het meest prachtige lichaam dat ik ooit heb gezien
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
sherine schreef op 21-03-2003 @ 16:28:
heb je wel eens seks gehad en dacht je over die ander damnz wat lelijk..dik...dun whatever
nee... want als je seks hebt met iemand doe je dat óf omdat je diegene aantrekkelijk vindt, en dan denk je dat niet, óf omdat je van diegene houdt, en dan denk je dat ook niet (of allebei, en dan denk je dat al helemaal niet).

Zo lang iemand te definiëren is als Mens vind ik het niet echt belangrijk hoe diegene er uit ziet... heb wel voorkeur voor beetje stevig, niet te overdreven gespierd en niet te blubberig.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 17:11:
Ik dacht altijd dat ik het heel belangrijk vond, een mooi lichaam. Maar het blijkt dat, zodra er liefde in het spel is, het je werkelijk geen reet kan schelen. Het is toch die persoon? Nou, die zit in dat lichaam. Punt.
Couldn't agree more.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:47
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 20:22:
Couldn't agree more.
seks is seks
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:58
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 21-03-2003 @ 18:15:
wat the F. boeit het nou hoe iemand eruit ziet.
srry hoor maar je hebt toch sex met elkaar omdat je van elkaar houdt?!?
Daar ben ik het nou ook weer niet helemaal mee eens eigenlijk...
Seks is toch wel een combinatie van opwinding & liefde dacht ik zo... en die opwinding komt bij mij echt niet bij een dik vadzig zwetend lichaam.
Oud 21-03-2003, 20:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 21-03-2003 @ 20:58:
Daar ben ik het nou ook weer niet helemaal mee eens eigenlijk...
Seks is toch wel een combinatie van opwinding & liefde dacht ik zo... en die opwinding komt bij mij echt niet bij een dik vadzig zwetend lichaam.
Als de liefde voor die persoon er is, maakt het lichaam niet uit. Echt niet. Dan word je knettergek van opwinding omdat de persoon in dat vadsige zweterige lichaam je vasthoudt en met je vrijt.

Gek he?En toch kan het.
Oud 21-03-2003, 20:27
Dminor
Dminor is offline
Hoe meer ik de persoon lief heb, hoe meer ik haar lichaam ga waarderen. Nog maar eens het voorbeeld van nu: het meisje waar ik nu verliefd op ben vond ik eerst superlelijk, maar ik kende haar toen nog niet goed. Toen ik haar beter leerde kennen en dus verliefd op haar werd, vond ik haar op de een of andere manier ook steeds mooier worden. Ik zal de slechte dingen dan wel niet meer zien of verheerlijken, denk ik.
Oud 21-03-2003, 20:31
Drizzt
Drizzt is offline
You don't love a woman because she's beautiful , she is beautiful because you love her.

Dat geldt voor mij ook als het om seks gaat.. Ik hou van degene waar ik seks mee heb, dus diegene is per definitie mooi
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:34
Unexplained
Unexplained is offline
Oud 21-03-2003, 20:37
Verwijderd
Ik vind bijna alles mooi, zolang het maar niet té gespierd is. Een jongen mag óók best lekker zacht zijn, liever geen six-pack dus.
Verder maakt smal/breed, dik/dun ( zolang het van beiden maar niet te overdreven is ) me helemaal neit uit.

Bij meisjes net zo, liever niet gespierd, of te dun, of te dik. Maar de meeste meisjes voldoen wel aan mijn 'eisen'. Ik vind zoveel mensen mooi. Dikke billen (in verhouding) zijn ook best mooi

En een lief gezichtje maakt een 'slecht' figuur natuurlijk stukken mooier
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 21-03-2003 @ 21:34:
[img]http://pim.scholieren.com/images/fun/foksuk.jpg

Ontopic: Nou, het ideale lichaam is toch wel redelijk lang, brede schouders, lichtelijk gespierd, mooie bovenarmen (drummers! ). Maar met alleen brede schouders en een plat buikje ben ik ook wel tevreden (niet per se blokjes oid... gewoon geen buikje. Ik ben geloof ik het tegengestelde van Vampiria, alles wat zij leuk vind wil ik niet )
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:26
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 21:07:
Als de liefde voor die persoon er is, maakt het lichaam niet uit. Echt niet. Dan word je knettergek van opwinding omdat de persoon in dat vadsige zweterige lichaam je vasthoudt en met je vrijt.

Gek he?En toch kan het.
Oke ik ben nog niet helemaal overtuigd...

Nouja laten we het er dan maar op houden dat ik toch niet snel verliefd wordt op een vadzig zwetende jongen

xxx Kronkel
Oud 23-03-2003, 18:28
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
het maakt mij geen tering uit hoe het lichaam van mij vriend eruit ziet.
kijk, ik zeg eerlijk, hij is wel gespierd, en dat vind ik wle heel erg mooi.
maar het gaat tenslotte toch om het innerlijk, en niet om het uiterlijk.
of dnek alleen ik dat maar???
Oud 23-03-2003, 20:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 23-03-2003 @ 19:26:
Oke ik ben nog niet helemaal overtuigd...

Nouja laten we het er dan maar op houden dat ik toch niet snel verliefd wordt op een vadzig zwetende jongen

xxx Kronkel
Ook dat kan zomaar gebeuren. Kleren verhullen veel hoor! En dan ben je helemaal verkocht, jullie hebben elkaar aan een tijdje staan opgeilen, hij trekt zijn kleren uit, en dan is het oeps.

Nouja, boeie. Hij staat daar dan zo schattig te glimmen. Moet je dan zeggen, nou nee, dank je, bij nader inzien toch maar niet? Je valt een beetje tegen in het gebruik.

En alles went he. Na een tijdje zie je het niet eens meer.

En wat als hij een tikkie aankomt, na die eerste keer. Wanneer ga je zeggen dat hij wel erg dik word? Na 10 kilo? 20?
Hij wordt ook grijs of kaal, op den duur. Wanneer zeg je de vader van je kinderen dat je hem walgelijk vind?

Dat zeg je niet, want je vindt het niet. Je ziet nog steeds dat joch van toen.

Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 12:37
liefkindje
liefkindje is offline
ik denk zowiezo dat als het een one-night stand zou betreffen ik geen lelijke jongen zou "nemen"

maar wat een vaste relatie betreft: geen idee of ik verliefd kan worden op een "lelijk" iemand..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:18
Verwijderd
ik ga echt geen sex hebben met iemand die ik lelijk vind..daar word ik niet geil van.. dusse...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:47
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
sherine schreef op 21-03-2003 @ 16:28:

Ik had altijd best wel knappe jongens
maar mn nu ex vriend was niet eens zo knap...en ikheb het het langst met hem uit gehouden.
hij had wel een buikje enzo maar dat viel niet op omdat ie zo lief en aardig was
een mooi lichaam is natuulrijk mooi meegenomen maar een lichaam is al snel mooi als je iemand heel leuk vind
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:54
$weetGirl
$weetGirl is offline
Heb een paar berichtjes gelezen over dat uiterlijk nix uitmaakt.. Ik vind uiterlijk wel belangrijk terwijl ik helemaal niet oppervlakkig ben ofzo..De eerste indruk die je van iemand krijgt, is toch het uiterlijk (behalve op de chat dan). En ik zou dus helemaal geen sex hebben met iemand die voor mij niks aantrekkelijks heeft...En dat aantrekkelijke zit hem voor mij gewoon in het geheel..Een knap gezicht is niet alles! Niet dik, donker (haar), goed verzorgd, leuk gekleed enz..
Oud 25-03-2003, 11:12
Hukkie
Hukkie is offline
Figuur en die poep schelen me dus echt geen bal. Verzorging wel.
Oud 25-03-2003, 11:23
Diovai
Diovai is offline
Figuur kan me niet schelen!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 25-03-2003 @ 12:23:
Figuur kan me niet schelen!
En wat dan wel? Iedere vrouw spreekt sowieso al minimaal TWEE woorden latijn.( Is overigens een grapje wat alleen te begrijpen is voor mensen die Dangerous Liaisons gezien hebben.)
Oud 25-03-2003, 11:30
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-03-2003 @ 12:28:
En wat dan wel? Iedere vrouw spreekt sowieso al minimaal TWEE woorden latijn.( Is overigens een grapje wat alleen te begrijpen is voor mensen die Dangerous Liaisons gezien hebben.)
Non en sint?

Nou, figuur maakt me dus niets uit. Ik vind het wel belangrijk dat ze een lief, toegankelijk gezicht heeft, dat ze een goede kennis van de Nederlandse taal heeft, dat ze intelligent is, dat ze intelligent overkomt en over durft te komen, dat ze de wereld wil verbeteren, en dat ze een groot hart heeft
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:34
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 25-03-2003 @ 12:30:
Non en sint?

Nou, figuur maakt me dus niets uit. Ik vind het wel belangrijk dat ze een lief, toegankelijk gezicht heeft, dat ze een goede kennis van de Nederlandse taal heeft, dat ze intelligent is, dat ze intelligent overkomt en over durft te komen, dat ze de wereld wil verbeteren, en dat ze een groot hart heeft

Cunnilingus en fellatio schat. En je vergeet dat ze van besnord huisvee moet houden.
Oud 25-03-2003, 11:37
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-03-2003 @ 12:34:
Cunnilingus en fellatio schat. En je vergeet dat ze van besnord huisvee moet houden.
Ach, niet heel per se. Alle dingen zijn niet echt vereist.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 25-03-2003 @ 12:37:
Ach, niet heel per se. Alle dingen zijn niet echt vereist.
Dangerous Liaisons is een goede film overigens, ga die maar huren. (Krijg je Umma Thurman nog in haar nakie te zien.)

Voor de meisjes was Keanu Reeves ingeschakeld.
Oud 25-03-2003, 17:40
Verwijderd
ik ben niet echt kritisch, maar ik zou het nooit doen met iemand die te dik is.
en ik heb een hekel aan blondjes die zich ook zo gedragen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:57
$weetGirl
$weetGirl is offline
Ben het met StayBeautiful eens..Zou het ook niet met iemand doen die te dik is..Echt niet!! En gewoon om de simpele reden dat ik niet op dikke mensen val..
Oud 28-03-2003, 15:04
Ellesje
Ellesje is offline
Je kunt aan iemand met kleren aan ook wel zien of je deze dik/dun/lelijk ofzo is, dacht ik zo. Bij seks komt in mijn geval toch wel meer kijken dan alleen lust, iets wat me een roze bril opzet en hem als perfect laat zien ...
Dus nee, geen lelijke mensen. Er moet trouwens veel gebeuren moge ik iemand echt lelijk vinden. Het gaat meer om de uitstraling. Tsja en als die niet goed is toon ik in eerste instantie al geen interesse, laat staan dat ik mee ga sexen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 15:15
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Kan me echt niet schelen als ik tenminste van hem zou houden. Voor een one night stand ofzo zou ik misschien wat meer naar het uiterlijk kijken..
Maar echt van een heel erge dikzak zou ik toch gedegouteerd raken.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 15:26
amehoewla
amehoewla is offline
Zolang het niet heel erg in het extreme gaat lopen maakt het me niets uit. Maar als ie nou echt bijna doormidden breekt als je op hem gaat zitten of dat het meer zoiets is dat je op een pudding zit, dan hoeft het van mij ook weer niet zo heel erg. Wind me gewoon niet op zoiets.
Oud 28-03-2003, 17:17
gizmo
gizmo is offline
zolang ik het mooi vind en er aantrekkingskracht is zit het wel goed
Oud 28-03-2003, 21:46
lonsdale_girl
lonsdale_girl is offline
Oud 29-03-2003, 09:00
Saartje*
Saartje* is offline
Heb ik eigelijk nog nooit gedacht over iemand. Het draait tenslotte wel om het hele persoontje.

Het ideale lichaam?
Alles wat niet TE is...
te gespierd, te dik,...
Alles is mooi, zolang het niet overdreven naar voren komt
Oud 29-03-2003, 14:02
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
moet eerlijk zijn en zeggen dat ik het liefst wel een meisje met een beetje vlees in bed heb! lekker sagt!
Moet er eerlijk gezegd niet aandenken om met een dun meisje in bed te liggen (en dat terwijl ik zelf vrij mager ben! )....maar voor de rest...het gaat idd om de persoon....maar het liefst wel sagt!
Oud 30-03-2003, 13:10
schnet
schnet is offline
Goh eindelijk eens een zinnige vraag !
En zo te zien zijn er vooral slimme mensen in dit forum.

Uiterlijk is helemaal niet belangrijk, als diegene maar verzorgd is.
Mij gaat het vooral om het innerlijk. Maar sommige (vooral jongens) staren zich nog steeds blind op zo`n JLO figuur. Terwijl die meid misschien wel een ongeloofelijke bitch is.

Daarom geef mij maar een mooi innerlijk!

Groeten!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:03
Bamblerose
Bamblerose is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 17:11:
Mee eens
Oud 30-03-2003, 22:15
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ga meestal op het innerlijk af. Da's het belangrijkste. Ik heb wel eens een floddertje gehad waarvan ik dacht :'wat klein' maar da's maar bijzaak. Mijn ex had een mooi lijf opzich, gespierd, bruin, lang ed... Maar ik heb nu een vriend die een beetje een buikje heeft (kleintje hoor) maar dat vind ik eigenlijk veel lekkerder, kan je je hoofd lekker in begraven enzow. Dus looks boeien mij niet zoveel.
Oud 30-03-2003, 22:36
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Looks boeien mij ook niet zo erg, tuurlijk als je ergens loopt denk je wel eens van: Goh dat meisje ziet er leuk/knap uit, maar uiteindelijk draait het toch om het innerlijk, en niet dat ik te klagen
heb over mijn huidige vriendin, integendeel, tuurlijk zij heeft ook
haar kleine dingetjes als het op looks aankomt, maar daar ga ik al niet eens over muggeziften, innerlijk, dat telt.
Oud 30-03-2003, 22:43
AngelLena
AngelLena is offline
idd. Nobody's perfect... Iedereen heeft wel kleine dingetjes die misschien niet kloppen met het ideale patroon, mar de eerste die ideaal is moet nog gevonden worden.

Regels voor berichten