![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Seks is toch wel een combinatie van opwinding & liefde dacht ik zo... en die opwinding komt bij mij echt niet bij een dik vadzig zwetend lichaam.
||
![]() |
Citaat:
Gek he?En toch kan het.
|
Hoe meer ik de persoon lief heb, hoe meer ik haar lichaam ga waarderen. Nog maar eens het voorbeeld van nu: het meisje waar ik nu verliefd op ben vond ik eerst superlelijk, maar ik kende haar toen nog niet goed. Toen ik haar beter leerde kennen en dus verliefd op haar werd, vond ik haar op de een of andere manier ook steeds mooier worden. Ik zal de slechte dingen dan wel niet meer zien of verheerlijken, denk ik.
|
Verwijderd
|
Ik vind bijna alles mooi, zolang het maar niet té gespierd is. Een jongen mag óók best lekker zacht zijn, liever geen six-pack dus.
Verder maakt smal/breed, dik/dun ( zolang het van beiden maar niet te overdreven is ) me helemaal neit uit. Bij meisjes net zo, liever niet gespierd, of te dun, of te dik. Maar de meeste meisjes voldoen wel aan mijn 'eisen'. Ik vind zoveel mensen mooi. Dikke billen (in verhouding) zijn ook best mooi ![]() En een lief gezichtje maakt een 'slecht' figuur natuurlijk stukken mooier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Nou, het ideale lichaam is toch wel redelijk lang, brede schouders, lichtelijk gespierd, mooie bovenarmen (drummers! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja laten we het er dan maar op houden dat ik toch niet snel verliefd wordt op een vadzig zwetende jongen ![]() xxx Kronkel
|
![]() |
het maakt mij geen tering uit hoe het lichaam van mij vriend eruit ziet.
kijk, ik zeg eerlijk, hij is wel gespierd, en dat vind ik wle heel erg mooi. maar het gaat tenslotte toch om het innerlijk, en niet om het uiterlijk. of dnek alleen ik dat maar???
||
![]() |
Citaat:
Nouja, boeie. Hij staat daar dan zo schattig te glimmen. Moet je dan zeggen, nou nee, dank je, bij nader inzien toch maar niet? Je valt een beetje tegen in het gebruik. En alles went he. Na een tijdje zie je het niet eens meer. En wat als hij een tikkie aankomt, na die eerste keer. Wanneer ga je zeggen dat hij wel erg dik word? Na 10 kilo? 20? Hij wordt ook grijs of kaal, op den duur. Wanneer zeg je de vader van je kinderen dat je hem walgelijk vind? Dat zeg je niet, want je vindt het niet. Je ziet nog steeds dat joch van toen.
Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 20:40. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had altijd best wel knappe jongens maar mn nu ex vriend was niet eens zo knap...en ikheb het het langst met hem uit gehouden. hij had wel een buikje enzo maar dat viel niet op omdat ie zo lief en aardig was ![]() een mooi lichaam is natuulrijk mooi meegenomen maar een lichaam is al snel mooi als je iemand heel leuk vind |
![]() |
|
![]() |
Heb een paar berichtjes gelezen over dat uiterlijk nix uitmaakt.. Ik vind uiterlijk wel belangrijk terwijl ik helemaal niet oppervlakkig ben ofzo..De eerste indruk die je van iemand krijgt, is toch het uiterlijk (behalve op de chat dan). En ik zou dus helemaal geen sex hebben met iemand die voor mij niks aantrekkelijks heeft...En dat aantrekkelijke zit hem voor mij gewoon in het geheel..Een knap gezicht is niet alles! Niet dik, donker (haar), goed verzorgd, leuk gekleed enz..
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nou, figuur maakt me dus niets uit. Ik vind het wel belangrijk dat ze een lief, toegankelijk gezicht heeft, dat ze een goede kennis van de Nederlandse taal heeft, dat ze intelligent is, dat ze intelligent overkomt en over durft te komen, dat ze de wereld wil verbeteren, en dat ze een groot hart heeft |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cunnilingus en fellatio schat. En je vergeet dat ze van besnord huisvee moet houden.
||
![]() |
Citaat:
Voor de meisjes was Keanu Reeves ingeschakeld.
|
![]() |
Je kunt aan iemand met kleren aan ook wel zien of je deze dik/dun/lelijk ofzo is, dacht ik zo. Bij seks komt in mijn geval toch wel meer kijken dan alleen lust, iets wat me een roze bril opzet en hem als perfect laat zien
![]() ![]() Dus nee, geen lelijke mensen. Er moet trouwens veel gebeuren moge ik iemand echt lelijk vinden. Het gaat meer om de uitstraling. Tsja en als die niet goed is toon ik in eerste instantie al geen interesse, laat staan dat ik mee ga sexen... |
![]() |
|
Zolang het niet heel erg in het extreme gaat lopen maakt het me niets uit. Maar als ie nou echt bijna doormidden breekt als je op hem gaat zitten of dat het meer zoiets is dat je op een pudding zit, dan hoeft het van mij ook weer niet zo heel erg. Wind me gewoon niet op zoiets.
|
moet eerlijk zijn en zeggen dat ik het liefst wel een meisje met een beetje vlees in bed heb!
![]() ![]() ![]() Moet er eerlijk gezegd niet aandenken om met een dun meisje in bed te liggen (en dat terwijl ik zelf vrij mager ben! ![]() ![]()
|
![]() |
Goh eindelijk eens een zinnige vraag
![]() En zo te zien zijn er vooral slimme mensen in dit forum. Uiterlijk is helemaal niet belangrijk, als diegene maar verzorgd is. Mij gaat het vooral om het innerlijk. Maar sommige (vooral jongens) staren zich nog steeds blind op zo`n JLO figuur. Terwijl die meid misschien wel een ongeloofelijke bitch is. Daarom geef mij maar een mooi innerlijk! Groeten! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ga meestal op het innerlijk af. Da's het belangrijkste. Ik heb wel eens een floddertje gehad waarvan ik dacht :'wat klein' maar da's maar bijzaak. Mijn ex had een mooi lijf opzich, gespierd, bruin, lang ed... Maar ik heb nu een vriend die een beetje een buikje heeft (kleintje hoor) maar dat vind ik eigenlijk veel lekkerder, kan je je hoofd lekker in begraven enzow. Dus looks boeien mij niet zoveel.
|
Looks boeien mij ook niet zo erg, tuurlijk als je ergens loopt denk je wel eens van: Goh dat meisje ziet er leuk/knap uit, maar uiteindelijk draait het toch om het innerlijk, en niet dat ik te klagen
heb over mijn huidige vriendin, integendeel, tuurlijk zij heeft ook haar kleine dingetjes als het op looks aankomt, maar daar ga ik al niet eens over muggeziften, innerlijk, dat telt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
lichaam of gezicht? Sneeuwwitje | 46 | 02-06-2010 16:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |