Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik verdwaal altijd
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een x heeel erg verdwaalt..Het was op vakantie zonder mijn ouders, met een grote groep jongeren. We zaten met z'n allen op een berg. Ik (met me bezopen kop) moest naar de wc..maar ben aan de verkeerde kant van de berg afgelopen. Toen ik dat door had, had ik al geen idee meer waar ik heen moest enz..... Ik ben toen nog over prikkeldraad heengeklommen => uit me broek gescheurd, ik heb met paarden lopen praten en uiteindelijk ben ik in slaap gevallen samen met 2 honden. Toen ik weer wakker werd (ik dacht dat ik in parijs zat, terwijl de camping in zuid frankrijk was) kwam ik erachter dat ik zeg maar gewoon aan het begin van de camping was (bij de oprijlaan zeg maar) *schaam*
Dus toen ik weer terug was op de camping bleek dat ze heel de nacht naar me hadden gezocht... Ik heb me nog nooit zo erg geschaamd!!!!!!!!! Maar nu kan ik er wel om lachen ![]() Kus Maikie |
![]() |
|
Toen ik hier net woonde kon ik amper mn huis terug vinden, nu heb ik daar totaal geen moeite meer mee.
Als we ergens heen gaan dan let ik heel goed op en als mn vriend de weg niet meer weet zeg ik hem hoe hij moet rijden.
|
verdwaal altijd..
![]() moest een keer naar liessel, langs venray ofzo iets een dom gat ofzo... maar ik kwam terecht op de autobahn ![]() toen maar de eerste afslag in duitsland genomen, en weer omgedraaid.. de grens weer tegemoet ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt richtingsgevoel geloof ik, maar als ik al eens ergens geweest ben onthoud ik dat feilloos (leuk als je er een jaar later met vakantie weer langskomt en alles nog kent
![]() Ik verdwaal ook nooit écht, ik vind altijd de weg terug. Raak hoogstens de weg kwijt... |
![]() |
|
tja.. ik zit op scouting he.
en dan mag je soms van die hikes gaan lopen die 3 dagen en 2 nachten lopen. met alleen maar bomen om je heen... dan verdwaal je nog wel is, een keer een verkeerde afslag en je vind t nooit meer terug.. en ook een keer met mn ex hier 2 minuten vandaan in t bos.. het was sneeuw en we hadden zo'n sneeuwballengevecht.. en op een gegeven moment wist ik echt niet meer waar we waren zijn we nog een wei overgestoken waar van die schotse hooglanders in bleken te staan... eng man.. kwam er 1 keihard aanrennen... dus wij weer over t hek uiteindelijk ben ik toen 4,5 uur weggeweest en werden we (hij) nog aangereden ook. en daarna nog is ruzie met mn ouders (gek he? ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 13:42. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de momenten in m'n leven dat ik verdwaal is altijd op weg naar de wc of terug als we kamperen...
5 jaar geleden hebben ze een uur naar me lopen zoeken! (de halve camping!) ![]() gr. vampire
|
Mwah niet vaak, mijn pa verrijdt zich vaak op vakantie met de auto hehehe
![]() En dan zit-ie maar te stressen 8er het stuur haha ![]() Maar zelf verdwaal ik nooit, kan ook niet als ik niet vaak naar plaatsen ga waar ik nooit kom he ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort] Verdwaal in mij. Orpheus | 19 | 21-09-2006 15:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verdwaalde stukjes leven Anno 1986 | 1 | 20-11-2004 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |