Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 17:14
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Ok, ik vroeg me af, verdwaal jij wel eens?

Knutsel en ik krijgen het zelfs voor elkaar om te verdwalen in ons eigen boerendorp.
Wij zijn niet zo geografisch aagelegd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 17:17
Thomas
Thomas is offline
Eerlijk gezegt ben ik nog maar een keer ooit verdwaald geweest. Als ik het me goed herinner was dat tijdens een dropping op de lagere school. Toen zijn ze ons met een stel auto´s ed komen zoeken. Ik meen ook dat we toen met 4 mensen waren (2 jongens en 2 meisjes) en dat die meisjes allebei heel erg moesten huilen omdat we de weg helemaal kwijt kwaren.

We zijn toen tegen de avond eindelijk gevonden op ongeveer 10 km van de juiste plaats, omdat we alsmaar door zijn gelopen in de verkeerde richting. Als ik daar aan terugdenk moet ik weer gniffelen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:18
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Oh Wawl dat vind ik echt heel zielig klinken

Vier van die kleine stumpers in het bos verdwaald

Maar wel schattig
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:19
Verwijderd
Yep, vooral in vreemde steden (maar dat lijkt me logisch
Ik stap op de een of andere manier vaak in de verkeerde bus/tram..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:40
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik raak altijd de weg kwijt, maar echt verdwalen vrijwel nooit
(dus ook echt niet meer terug weten te komen )
Oud 31-03-2003, 18:10
Verwijderd
Ik ben nog nooit echt verdwaald...heb een goed gevoel voor richting
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:24
Esmée
Esmée is offline
Ja, ik verdwaal heel snel, heb totaal geen richtingsgevoel en ook geen geheugen voor straten e.d. Paar maanden terug met m'n ex (ook zo'n warhoofd) met de auto 'een kortere route' genomen naar de bios net buiten de stad, om de autobaan heen dachten we, kwamen we in een andere stad uit Dat zegt genoeg
Ik denk altijd dat ik de weg wel weet, en dan ga ik andere routes nemen, zo van 'dan kom ik daar uit'. Vervolgens kom ik dan alleen nooit uit waar ik dacht dat ik uit zou komen...
Oud 31-03-2003, 18:25
Verwijderd
nee, en in mn kleine dorpie is het zowat onmogelijk om te verdwalen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:39
poesiefox
poesiefox is offline
Vroeger altijd, als we met de auto ergens naartoe moesten. Nu zijn we wat relaxter, in die zin dat we ontdekt hebben dat een alternatieve route ook prima werkt. Je route aanpassen werkt beter dan perse de eerst uitgestippelde weg willen terugvinden.

En vooral niet te bang zijn om de weg te vragen aan de inboorlingen.

Ik neem altijd het stratenboek mee en ik zeg dat ik niet meer weet waar ik ben, laat staan hoe ik verder moet. Dat helpt heel goed.
Oud 31-03-2003, 19:11
Repsaj
Repsaj is offline
Ik verdwaal ook wel es in me woonplaats, tsja tis dom om gewooon maar een bus te pakken denk ik dan maar...
Oud 31-03-2003, 20:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 31-03-2003 @ 18:14:

Knutsel en ik krijgen het zelfs voor elkaar om te verdwalen in ons eigen boerendorp.
Wij zijn niet zo geografisch aagelegd
Sorry? Weet je hoe geografisch ik ben aangelegd ?

Nee, maar als ik toch verdwalen moet, dan het liefste in hem!
Oud 31-03-2003, 20:05
Dminor
Dminor is offline
Nee, nooit eigenlijk.
Oud 31-03-2003, 20:08
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Ciao Che schreef op 31-03-2003 @ 18:40:
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Ciao Che schreef op 31-03-2003 @ 18:40:
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:48
Shock
Shock is offline
veel richtingsgevoel heb ik niet, maar door gewoon een beetje op te letten weet ik meestal de weg wel weer terug te vinden
Oud 31-03-2003, 21:50
Fuzzly
Fuzzly is offline
nee
Oud 01-04-2003, 03:06
maar
maar is offline
Ik verdwaal altijd Maar ik zorg tegenwoordig altijd voor een gedetailleerde routebeschrijving naar plaatsen waar ik nog geen tien keer op eigen kracht gekomen ben. Dan nog mis ik afslagen maar dan neem ik gewoon de volgdende, heb ook geen moeite om anderen aan te spreken dus ik kom er altijd wel. Gewoon wat extra tijd uittrekken
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:26
Maikie
Maikie is offline
Ik ben een x heeel erg verdwaalt..Het was op vakantie zonder mijn ouders, met een grote groep jongeren. We zaten met z'n allen op een berg. Ik (met me bezopen kop) moest naar de wc..maar ben aan de verkeerde kant van de berg afgelopen. Toen ik dat door had, had ik al geen idee meer waar ik heen moest enz..... Ik ben toen nog over prikkeldraad heengeklommen => uit me broek gescheurd, ik heb met paarden lopen praten en uiteindelijk ben ik in slaap gevallen samen met 2 honden. Toen ik weer wakker werd (ik dacht dat ik in parijs zat, terwijl de camping in zuid frankrijk was) kwam ik erachter dat ik zeg maar gewoon aan het begin van de camping was (bij de oprijlaan zeg maar) *schaam*
Dus toen ik weer terug was op de camping bleek dat ze heel de nacht naar me hadden gezocht...
Ik heb me nog nooit zo erg geschaamd!!!!!!!!! Maar nu kan ik er wel om lachen

Kus Maikie
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:31
Verwijderd
Ja, ben wel 'ns enorm verdwaald in Utrecht, en in Nijmegen...elke wat grotere stad heeft wel van die nieuwbouwwijkjes of oorlogsbuurtjes waar je normaal gesproken echt nóóit komt, en als je dan een keer in een dwaze bui erin loopt kom je er niet meer uit...*muhahaha*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:38
Somebody Special
Somebody Special is offline
Toen ik hier net woonde kon ik amper mn huis terug vinden, nu heb ik daar totaal geen moeite meer mee.
Als we ergens heen gaan dan let ik heel goed op en als mn vriend de weg niet meer weet zeg ik hem hoe hij moet rijden.
Oud 01-04-2003, 12:03
Miss Helena
Miss Helena is offline
ik ben n genie in richtingsgevoel
Oud 01-04-2003, 12:04
Talon
Talon is offline
verdwaal altijd..
moest een keer naar liessel, langs venray ofzo iets een dom gat ofzo... maar ik kwam terecht op de autobahn
toen maar de eerste afslag in duitsland genomen, en weer omgedraaid.. de grens weer tegemoet
Oud 01-04-2003, 12:26
*Burning water*
*Burning water* is offline
Nee, eigenlijk verdwaal ik zelden. In Nederland niet tenminste, daar staan om de kilometer wegwijzers enzo. Bovendien heb ik wel een klein beetje gevoel voor richting, geloof ik
Oud 01-04-2003, 13:23
Verwijderd
Ik heb niet echt richtingsgevoel geloof ik, maar als ik al eens ergens geweest ben onthoud ik dat feilloos (leuk als je er een jaar later met vakantie weer langskomt en alles nog kent ) dus op zich verdwaal ik niet echt snel.
Ik verdwaal ook nooit écht, ik vind altijd de weg terug. Raak hoogstens de weg kwijt...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:38
Gwinnie
Gwinnie is offline
tja.. ik zit op scouting he.
en dan mag je soms van die hikes gaan lopen die 3 dagen en 2 nachten lopen. met alleen maar bomen om je heen...
dan verdwaal je nog wel is, een keer een verkeerde afslag en je vind t nooit meer terug..

en ook een keer met mn ex hier 2 minuten vandaan in t bos.. het was sneeuw en we hadden zo'n sneeuwballengevecht.. en op een gegeven moment wist ik echt niet meer waar we waren
zijn we nog een wei overgestoken waar van die schotse hooglanders in bleken te staan... eng man.. kwam er 1 keihard aanrennen... dus wij weer over t hek

uiteindelijk ben ik toen 4,5 uur weggeweest en werden we (hij) nog aangereden ook.
en daarna nog is ruzie met mn ouders (gek he? ). haha

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 13:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 14:26
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
Esmée schreef op 31-03-2003 @ 19:24:
Ja, ik verdwaal heel snel, heb totaal geen richtingsgevoel en ook geen geheugen voor straten e.d.
Ik denk altijd dat ik de weg wel weet, en dan ga ik andere routes nemen, zo van 'dan kom ik daar uit'. Vervolgens kom ik dan alleen nooit uit waar ik dacht dat ik uit zou komen...
Same here
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:30
Optima
Optima is offline
nee

ik heb een kompas ingebouwd, weet altijd waar noord, zuid, west en oost is.
Oud 01-04-2003, 17:07
Insatiable
Insatiable is offline
de momenten in m'n leven dat ik verdwaal is altijd op weg naar de wc of terug als we kamperen...

5 jaar geleden hebben ze een uur naar me lopen zoeken!
(de halve camping!)

gr. vampire
Oud 01-04-2003, 17:13
Ketjing
Ketjing is offline
Ik verdwaal nooit.
Oud 01-04-2003, 18:12
Denise84
Denise84 is offline
Ik ben een paar weken geleden met een vriendin verdwaald in de Drunense duinen (bos). Na een half uur hebben we een fietspad gevonden, die we gelukkig de goede kant op hebben gevolgd.
Oud 01-04-2003, 19:03
wissie
wissie is offline
Ja, ik versta de kunst om overal te verdwalen. Ik heb totaal geen richtingsgevoel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:28
Verwijderd
Vandaag wilde ik vanuit Oldenzaal via de Lutte en het Lutterzand naar Losser, en toen kwam ik in Beuningen terecht . Nou ja, ik was toch voor de lol aan het fietsen, om te trainen, dus zo erg was het niet.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah niet vaak, mijn pa verrijdt zich vaak op vakantie met de auto hehehe
En dan zit-ie maar te stressen 8er het stuur haha
Maar zelf verdwaal ik nooit, kan ook niet als ik niet vaak naar plaatsen ga waar ik nooit kom he
Reageren

Regels voor berichten