Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 07:23
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
koelkastje schreef op 28-03-2003 @ 20:59:
Jij bent echt dom gewoon, oke niet iedereen kijkt dan misschien mensen recht in de ogen aan (betrap me er zelf ook wel eens op) maar dan nog is het een normale beleefdheidsvorm om (zeker in de klas) je mensen aankijkt, desnoods een beetje ontwijkend, maar wel zo dat ze je gezicht en ogen goed kunnen zien. En als je nou zelf niet snapt dat je ontiegelijk dom bezig bent en je je zelf wel heel wat vind dat door je actie. Moet je misschien eens met iemand gaan praten over je stoornis: ik-voel-me-beter-dan-andere-omdat-ik-denk-dat-ik-goed-ben-en-alle-regels-hoe-simpel-en-logisch-dan-ook-niet-voor-mij-vindt-gelden. ...get a life, en als je niet van simpele regels houdt, ga dan van school en zoek maar een plaats waar geen regels zijn...(ik wens je daarmee veel succes)
Ik vind mezelf helemaal niet heel-wat door mijn actie, dat maak jij ervan omdat ik simpelweg een beetje fel reageer.
Advertentie
Oud 29-03-2003, 07:24
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Studentje schreef op 28-03-2003 @ 21:25:
Tuurlijk niet. Je moet natuurlijk wel stoer blijven.
Blijkbaar denkt iedereen dat het de bedoeling was om stoer te zijn, en dat is dus niet zo. Ik heb mijn lerares niet uitdagend gevraagd waarom, ik heb haar verbaasd en vriendelijk gevraagd waarom.
Oud 29-03-2003, 07:25
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Studentje schreef op 28-03-2003 @ 21:27:
Dan weet je het bij deze. Kijk dan in ieder geval richting de leraar. En als je te schijterig bent om de leraar aan te kijken, dan geloof ik niet dat jij tegen je leraar in durft te gaan, zoals je vertelt in je startpost.
Ik ben er niet tegenin gegaan, ik heb haar gevraagd waar die regel voor diende en duidelijk laten merken dat ik het er niet mee eens was.
Oud 29-03-2003, 07:26
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 28-03-2003 @ 21:34:

De spijker is weer op de spreekwoordelijke kop geslagen
Niet dus.
Oud 29-03-2003, 07:27
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-03-2003 @ 23:10:
je ouders zullen ook wel ns regels maken waar je het niet mee eens bent. als je op een bepaalde tijd thuis moet zijn en jij wilt later thuiskomen bv..

ben benieuwd wat er van JOU gaat worde.. niks denk ik als ik je zo hoor.
Ik woon op mezelf schatje, ik heb geen last van bemoeizuchtige ouders, en al zou ik bij ze wonen, maakt het ze geen bal uit hoe laat ik thuiskom.
Oud 29-03-2003, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:24:
Blijkbaar denkt iedereen dat het de bedoeling was om stoer te zijn, en dat is dus niet zo. Ik heb mijn lerares niet uitdagend gevraagd waarom, ik heb haar verbaasd en vriendelijk gevraagd waarom.
En vervolgens gebeurd er het volgende:
'Ik doe hem af, duidelijk beledigd en begin een gesprek met de omzittenden over het vrije Nederland, en het schoolreglement, en ben verontwaardigd over het feit dat je dus blijkbaar geen bril mag dragen in de klas.'

Dat vind ik persoonlijk toch niet vriendelijk ed en het getuigt niet bepaald van respect voor iemand als je zo reageert. Zo'n reactie geef je omdat je kwaad bent en omdat je je anders geen houding weet te geven, denk ik. Maar goed, dat is mijn mening.
Oud 29-03-2003, 07:29
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
azaziël schreef op 28-03-2003 @ 23:47:
ja hoeft niet over je heen te laten lopen, maar Semyaz reageerde op een goed gegronde reply, terwijl jij hem uitscheld zonder enig argument te geven, als jij reden vindt om iemand af te zeiken doe dat dan gegrond. Over je heen laten lopen is een ding, maar een nergens op gebasseerde scheldkannonade kan elke halve zool, en jij bent er wel HEEL goed in
Het is heel simpel: hij scheldt mij uit voor een zeikwijf, ik scheld hem uit voor een zeikjoch. Dat is mijn gegronde reden. Hij scheldt mij uit. Vind jij dat beter dan dat hij een stukje van me leest en me daarom moet mededelen dat ik een zeikwijf ben?
Oud 29-03-2003, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:27:
Ik woon op mezelf schatje, ik heb geen last van bemoeizuchtige ouders, en al zou ik bij ze wonen, maakt het ze geen bal uit hoe laat ik thuiskom.
Helaas jammer dat je niet de enige bent op de wereld. Wil je zonder regels wonen, dan zul je in een hutje op de hei moeten gaan wonen en kluizenaar worden. Zolang je in een wereld en in een omgeving leeft waar ook andere mensen leven, zullen er regels zijn waar je je aan moet houden, 'schatje'. ( )
Oud 29-03-2003, 07:30
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-03-2003 @ 08:11:
Verlegen mensen zoals jij? Je kent zeker geen verlegen mensen? Je geeft een grote bek, ben je dan verlegen? Mwah, 'k denk meer dat je verlegen bent als het je uitkomt. Want een grote bek geven durf je nl opeens wel.

En iemand aankijken is heel normaal. Onbewust doet iedereen dat wel. En een docent kan dan iig jouw ogen zien, das al iets. En later zul je ook wel eens iemand aan moeten kijken, kun je dat nu mooi oefenen. En met zonnebril op gaat dat niet.
Ik heb in de klas absoluut geen grote bek gegeven, tegen jullie ben ik alleen fel, omdat jullie het blijkbaar niet met me eens zijn. Die post heb ik niet aan haar geschreven, dat was een stukje in mijn dagboek, daar HOEF ik niet verlegen voor te zijn. En om reacties te geven via internet ook niet.
Oud 29-03-2003, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:30:
Ik heb in de klas absoluut geen grote bek gegeven, tegen jullie ben ik alleen fel, omdat jullie het blijkbaar niet met me eens zijn. Die post heb ik niet aan haar geschreven, dat was een stukje in mijn dagboek, daar HOEF ik niet verlegen voor te zijn. En om reacties te geven via internet ook niet.
Iedereen moet het dus met je eens zijn? Dat is wat je min of meer zegt. We leefden toch in een vrij Nederland? Zijn je eigen woorden.

Je reageert met raar gedrag in de klas, dat schrijf je zelf. Dit heb ik in mijn post hiervoor al toegelicht.
Oud 29-03-2003, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:30:
Ik heb in de klas absoluut geen grote bek gegeven, tegen jullie ben ik alleen fel, omdat jullie het blijkbaar niet met me eens zijn.
Die lerares was het btw ook niet met je eens. Waarom heb je die geen grote bek gegeven, alleen een 'rare' reactie? (Je past je kennelijk dus al wel iets aan.) We leven in een vrij land, dus mag zij ook haar mening ed hebben.
Oud 29-03-2003, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:27:
Citaat:
Leonoor schreef:
Helaas jammer dat je niet de enige bent op de wereld. Wil je zonder regels wonen, dan zul je in een hutje op de hei moeten gaan wonen en kluizenaar worden. Zolang je in een wereld en in een omgeving leeft waar ook andere mensen leven, zullen er regels zijn waar je je aan moet houden, 'schatje'. ( )
1 - ik ben geen 'schatje' van/voor jou en wens niet zo aangesproken te worden op zo'n minachtende toon. en al helemaal niet door jou.
2 - hoe kon ik dat weten?
3 - ouders lijken misschien vaak bemoeizuchtig, maar ze hebben het beste met je voor ook al lijkt dat soms niet zo.
4 - het gaat om het principe
5 - je zei dat je zo reageerd omdat iedereen (let op: IEDEREEN) het niet met je eens is, en vraag je je dan ook niet af waarom dat bijvoorbeeld zou zijn? omdat jij je misschien heel onredelijk gedraagd en met je botte kop dat niet wil zien...

denk daar eens over na 'schatje'
Oud 29-03-2003, 09:37
Verwijderd
Ik vind het wel opvallend dat hier veel mensen zitten die het erover eens zijn dat ze zeurt of op z'n minst te overdreven reageerde. Als je dit had voorgelegd aan mijn klas van vorig jaar, dan had je een starende blik van zonnebrillen, petjes en jassen gezien... echt afschuwelijk...

Maar goed, ik vind dat je een lerares gewoon moet respecteren, je zet je bril af en gaat gewoon doen wat je kan doen. Als je echt niet kan zien - allereerst stom dat je dan geen gewone bril mee hebt - loop je naar haar toe, zonder de rest van de klas er bij te betrekken, en leg je uit dat je je normale bril bent vergeten en echt niet goed kan zien zonder bril. Dat zal ze vast wel begrijpen, doet ze dat niet? Dan ga je zitten en werk je gewoon waaraan je wel kan werken... en spreek je haar er na de les nog op normale toon op aan... Maar goed, zoiets moet niet hoeven te gebeuren als je gewoon je normale bril meeneemt.. Je gaat naar school, dus neem je je normale bril mee, simpel.

Enne, de wereld bestaat uit regels, daar heb jij je gewoon aan te houden anders kan je op sodemieteren. Ik word echt zo ziek van mensen die denken dat ze niemand hoeven te respecteren en alleen zichzelf hoeven te zijn, nou níet dus! Respecteer anderen en wees jezelf binnen de gegeven regels, zo makkelijk is het.

Overigens ben ik nog steeds benieuwd wat je later wil worden....
Oud 29-03-2003, 11:21
beolink
beolink is offline
Het is vervelend maar waar, op school heeft het statuut het voor het zeggen, alleen wanneer er sprake is van discriminatie kan je procederen. een regel over bellen op school/zonnbril op, kan de school zelf helemaal maken.

Het wordt interessanter wanneer je gaat kijken naar het chador verbod, dat is een gezichtssluier waarbij alleen je ogen zichtbaar zijn. er zijn al enkele scholen die een dergelijke sluier verboden hebben. ik ben benieuwd wat de uitkomst van de rechtzaak zal zijn.
Oud 29-03-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
beolink schreef op 29-03-2003 @ 12:21:

Het wordt interessanter wanneer je gaat kijken naar het chador verbod, dat is een gezichtssluier waarbij alleen je ogen zichtbaar zijn. er zijn al enkele scholen die een dergelijke sluier verboden hebben. ik ben benieuwd wat de uitkomst van de rechtzaak zal zijn.
Ben ik ook wel benieuwd naar, een van de opvallendste argumenten voor vind ik dat het moeilijk is mensen met een chador te herkennen of te indentificeren aan de hand van een paspoort. Nu ken ik een aantal mensen met chador en die vertelden me dat ze er op vliegvelden helemaal geen probleem van maken; ze laten hun paspoort zien, met een foto zónder chador en vervolgens lopen ze eventjes uit het zicht samen met een vrouwelijke medewerker mee, tillen de chador op en laten zich zo indentificeren...

Ik kan me voorstellen dat kleuterleidsters en leraressen geen chador kunnen of mogen dragen, want in onze samenleving en cultuur zijn gezichtsuitdrukkingen gewoon belangrijk. Ik begrijp dus dat je met chador geen lerares of kleuterleidster kan worden en ik vind dat mensen die een chador dragen die beperkingen moeten accepteren.

Maar een chador op een school verbieden gaat wat ver, ik begrijp wel een beetje waarom, maar het gaat me te ver. In sommige beroepen, ok, maar op scholen: nee.
Oud 29-03-2003, 12:45
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:24:
Sure. Ik geloof je gelijk. Mijn welgemeende excuses voor mijn bevooroordeelde reactie.

Niet dus.
Oud 29-03-2003, 12:46
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:25:
Ik ben er niet tegenin gegaan, ik heb haar gevraagd waar die regel voor diende en duidelijk laten merken dat ik het er niet mee eens was.
Wat alsnog aantoont dat je niet heel verlegen bent.
Oud 29-03-2003, 13:04
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm

Wij mogen in school alles op/aan wat we willen, in de les, tsja, niemand op mn school heeft een hoofddoekje, geen idee. Petjes, mutsen, jassen mogen bij de 1 wel, de ander niet. Maar ik vind een zonnebril op in de les gewoon belachelijk eigenlijk. Maar als het gewoon een bril met gekleurde glazen is, ok, dan niet. De jongens die naast me zit heeft ook een gele bril.
Oud 29-03-2003, 15:00
Verwijderd
Jamai mag natuurlijk ook z'n bril ophouden in de klas, het is een schending van artikel 1 Grondwet! Moord! Brand!
Oud 29-03-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2003 @ 16:00:
Jamai mag natuurlijk ook z'n bril ophouden in de klas, het is een schending van artikel 1 Grondwet! Moord! Brand!
je hebt zonnebrillen en gekleurde brillen, bij de eerste zie je of geen of heel slecht een oog, bij de laatste zie je een oog met een kleurtje.... lijkt me wel een verschil...

enne, Jamai is afschuwelijk!!!! (zo dat is eruit )
Oud 29-03-2003, 17:05
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
linda85 schreef op 27-03-2003 @ 17:09:
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Bovendien heeft dat 'vrije Nederland' hier helemaal niks mee te maken, aangezien je in een schoolgebouw bent en de school nou eenmaal de bevoegdheid heeft om daar dingen te verbieden (zoals petjes en zonnebrillen).
Ik zou trouwens ook geen les willen hebben van een docent met een zonnebril. Je moet altijd de ogen van iemand goed kunnen zien. Met petten is dat ook zo, aangezien de ogen vrijwel altijd in de schaduw van de pet vallen. Hoogst irritant vind ik dat en ik kan best begrijpen waarom zo'n regel ooit op scholen is gekomen.

En dat die zonnebril op sterkte was: je zegt zelf al; je had ook je gewone bril op kunnen zetten. Dat 'overdreven moeilijk lezen' is dus ook gewoon je eigen schuld.

Sorry hoor, maar ik vind het allemaal een beetje ver gezocht.

Niemand staat boven de wet... Ook de school niet....
Een leuk voorbeeld zijn die chadors. Een school wilde deze verbieden en dit werd gesteurnd door diverse kamerleden, wethouders in Amsterdam en het meldpunt van discriminatie. Echter de uitspraak van de rechter was dat dit verbod onrechtmatig was.
Oud 30-03-2003, 13:16
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Soms is het namelijk slimmer omdat wel te doen, anders snap je het hele idee van 'samenleven' niet
Citaat:
Yamyam schreef op 28-03-2003 @ 16:40:
Ik leef niet samen met mijn docente Duits.
Je snapt t dus niet ...want dat doe je dus wel...
Oud 30-03-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 29-03-2003 @ 08:29:
Het is heel simpel: hij scheldt mij uit voor een zeikwijf, ik scheld hem uit voor een zeikjoch. Dat is mijn gegronde reden. Hij scheldt mij uit. Vind jij dat beter dan dat hij een stukje van me leest en me daarom moet mededelen dat ik een zeikwijf ben?
volgens mij ben jij niet op de hoogte van de achterliggende gedachte van het woord zeikwijf, dwz dat je zeurt, zeikt, dramt, bullshit loopt te verkondigen, zoals je duidelijk doet/deed, hij daarentegen is geen zeikjoch want dat kun je nu niet beredeneren. Hij schold je inderdaad uit, met gegeven beredenering, dat kost jou blijkbaar te veel moeite om het ook maar te KUNNEN bevatten...

Je gedraagt je blijkbaar niet alleen als een onnadenkende koe in de klas, maar ook op dit forum
Oud 31-03-2003, 09:10
Verwijderd
Zeg je nu opeens niks meer?
Oud 31-03-2003, 09:14
HiepMiep
HiepMiep is offline
volgens mij zijn de leraren jaloers ozzow?
Oud 31-03-2003, 12:31
tacidvs
tacidvs is offline
d.o.o.s
Oud 31-03-2003, 14:15
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 31-03-2003 @ 13:31:
d.o.o.s
Oh, en op welke grond zeg jij dat dan?
Zal ik je es wat nieuws vertelen, ik ben een mens, geen doos.
Oud 31-03-2003, 14:16
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
azaziël schreef op 30-03-2003 @ 15:51:
volgens mij ben jij niet op de hoogte van de achterliggende gedachte van het woord zeikwijf, dwz dat je zeurt, zeikt, dramt, bullshit loopt te verkondigen, zoals je duidelijk doet/deed, hij daarentegen is geen zeikjoch want dat kun je nu niet beredeneren. Hij schold je inderdaad uit, met gegeven beredenering, dat kost jou blijkbaar te veel moeite om het ook maar te KUNNEN bevatten...

Je gedraagt je blijkbaar niet alleen als een onnadenkende koe in de klas, maar ook op dit forum
Oh dan zal ik t zo zeggen: Hij is een uitschelder, want hij scheld mij uit voor zeikwijf.
Zo goed?
Oud 31-03-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 31-03-2003 @ 15:16:
Oh dan zal ik t zo zeggen: Hij is een uitschelder, want hij scheld mij uit voor zeikwijf.
Zo goed?
jij bent werkelijk waar het meest trieste excuus voor een
"mens" dat ik hier ooit op het forum ben tegengekomen
Oud 31-03-2003, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 31-03-2003 @ 15:16:
Zo goed?
TRIEST!!!!!

hoe oud ben je joh..
je lijkt wel 10.. of nee... nog jonger..

ohooo.. hoorde je wat hij zei? hij noemt me een zeikwijf.. hij is lekker een uitschelder...

je kan wel merken hoe oud jij geestelijk bent...
Oud 31-03-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 16:21:
TRIEST!!!!!

hoe oud ben je joh..
je lijkt wel 10.. of nee... nog jonger..

ohooo.. hoorde je wat hij zei? hij noemt me een zeikwijf.. hij is lekker een uitschelder...

je kan wel merken hoe oud jij geestelijk bent...
idd, maar ze is klaarblijkelijk niet zo'n kei in argumenteren. Da's in principe niet zo erg, maar dan moet je niet gaan huilen als je de grond in gestampt word ...
in en in trieste zaak, hopeloze situatie...
Oud 31-03-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 31-03-2003 @ 13:31:
d.o.o.s
beargumenteer haar ff wil je, want haar eigen stommiteit dringt blijkbaar niet tot haar door als argument
Oud 31-03-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 31-03-2003 @ 16:29:
idd, maar ze is klaarblijkelijk niet zo'n kei in argumenteren. Da's in principe niet zo erg, maar dan moet je niet gaan huilen als je de grond in gestampt word ...
in en in trieste zaak, hopeloze situatie...
azaziël.. ik mag jou wel!

je hebt helemaal gelijk. iedereen hier dus behalve zij.. maar das logisch
ze reageerd opeens wel veel minder heah.. valt jou dat ook al op?
Oud 31-03-2003, 15:51
coriat
coriat is offline
OMG dit is zo leuk om te lezen
en ze heeft het zelf niet eens door!!

goede thread!
Oud 31-03-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
coriat schreef op 31-03-2003 @ 16:51:
OMG dit is zo leuk om te lezen
en ze heeft het zelf niet eens door!!

goede thread!

eyz..
het zal wel aan mij liggen, maar de eerste zin snap ik wel alleen de rest niet echt.. wat heeft ze niet door? en wat is een thread? kus, ilona
Oud 31-03-2003, 17:14
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
azaziël schreef op 31-03-2003 @ 15:26:
jij bent werkelijk waar het meest trieste excuus voor een
"mens" dat ik hier ooit op het forum ben tegengekomen
Oh, vind je het geen goed motief? Wat wil je nog meer horen?
Oud 31-03-2003, 17:15
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 16:51:
azaziël.. ik mag jou wel!

je hebt helemaal gelijk. iedereen hier dus behalve zij.. maar das logisch
ze reageerd opeens wel veel minder heah.. valt jou dat ook al op?
Ja, dat komt omdat ik er een beetje de pest van inkrijg.
Oud 31-03-2003, 17:23
Verwijderd
Kom op zeg, we hoeven elkaar toch niet te gaan beledigen ed?
Oud 31-03-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 31-03-2003 @ 18:14:
Oh, vind je het geen goed motief? Wat wil je nog meer horen?
dit is een bijzonder loze reply op een quote....

Yamyam: "Ja, dat komt omdat ik er een beetje de pest van inkrijg."
dat zou ik ook krijgen als ik een standpunt innam dat ik niet kon verdedigen

Leonoor: "Kom op zeg, we hoeven elkaar toch niet te gaan beledigen ed?"
klopt, ik hou me ook zwaar in, zoals ik al zei, beledigen kan elke halve zool. Ik zou alleen graag gegronde reacties zien van de topicstarter, maar ze kickt er blijkbaar op om verbaal gepenetreerd te worden

yamyam, bij deze goed bedoeld advies: geef argumenten of kap er gewoon mee, het enige dat je nu bereikt is dat je daalt in waardering onder de forummers, give yourself a break
Oud 31-03-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 17:19:
eyz..
het zal wel aan mij liggen, maar de eerste zin snap ik wel alleen de rest niet echt.. wat heeft ze niet door? en wat is een thread? kus, ilona
]
correct me if I'm wrong maar volgens mij bedoelt Coriat:
ze heeft niet door dat ze onzin aan het uitkramen is en een thread is dit gehele topic incl. replies. (de thread is dus de pagina-naam die in je navigatie balk van explorer staat:
dit dus: http://forum.scholieren.com/showthre...78#post4870478

*woohooo, iemand mag mij.....*
Oud 31-03-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 31-03-2003 @ 19:22:
]
correct me if I'm wrong maar volgens mij bedoelt Coriat:
ze heeft niet door dat ze onzin aan het uitkramen is en een thread is dit gehele topic incl. replies. (de thread is dus de pagina-naam die in je navigatie balk van explorer staat:
dit dus: http://forum.scholieren.com/showthre...78#post4870478

*woohooo, iemand mag mij.....*
eyz.. ben ik weerz..
hoe ist?
hier wel okeej.
en ach.. you are welcome

thnx voor de info btw.. ben ik toch weer wat slimmer geworden..

*woohooo, is iets slimmer geworde.. was wel weer nodig ... *
Oud 31-03-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 31-03-2003 @ 18:15:
Ja, dat komt omdat ik er een beetje de pest van inkrijg.
zozo.. kom je tot inkeer? ik hoop dat je nu een beetje doorhebt dat je echt belachelijk reageerd... anders zou je niet iedereen over je heenkrijgen denk je ook niet?

en leonoor: ik zeik geen mensen af (voor zo ver ik weet niet echt lullig ofzo) en dat is ook mn bedoeling niet echt ofzo, maarja.. kijk eens hoe ze zich gedraagt....

*....slaakt een diepe zucht....*
Oud 31-03-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 20:11:

en leonoor: ik zeik geen mensen af (voor zo ver ik weet niet echt lullig ofzo) en dat is ook mn bedoeling niet echt ofzo, maarja.. kijk eens hoe ze zich gedraagt....
[/SIZE]
Het was ook niet echt tegen jou bedoeld.

En ik zie ook wel hoe ze reageerd, maar dan nog. Ik zie btw ook hoe anderen reageren.
Oud 31-03-2003, 19:35
tacidvs
tacidvs is offline
Maar was de lol van een flamebait, Yamyam in deze, niet dat je er mee mag flamen? Veel van 'haar' andere posts wekken ook de indruk dat de een of andere verveelde student ergens erg hard zit te lachen...
Oud 31-03-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2003 @ 20:22:
Het was ook niet echt tegen jou bedoeld.

En ik zie ook wel hoe ze reageerd, maar dan nog. Ik zie btw ook hoe anderen reageren.
keej dan ist goed hor
kuz
Oud 31-03-2003, 19:56
coriat
coriat is offline
Als dit in de categorie flamewars valt is het wel een heel tamme hoor
er zijn;
1. geen vieze, vernederende dingen boven tafel gehaald.
2. het grootste scheldwoord was zeikwijf.
3. er is niemand gebanned
4. er zijn geen vernedere details gebruikt om anderen zwart te maken (zie 1)

als een thread hieraan voldoet is het een flamewar
Oud 31-03-2003, 19:57
Verwijderd
hallo......??? dat je geen zonnebril in de klas mag hebben is gewoon een regel van de school en daar moet je je aan houden. Punt uit.
Dan kan je wel zeggen dat je je niet aan regels gaat houden die door een ander zijn opgelegd en waar jij het niet mee eens bent, maar dat schiet niet op. Ik ga toch ook niet zeggen: ja ik schiet iemand dood en ik ga me niet aan de regels van het land houden, want ik vind dat je best iemand dood mag schieten. Ja, 't is toch hetzelfde principe...?
Oud 31-03-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 31-03-2003 @ 20:57:
hallo......??? dat je geen zonnebril in de klas mag hebben is gewoon een regel van de school en daar moet je je aan houden. Punt uit.
Dan kan je wel zeggen dat je je niet aan regels gaat houden die door een ander zijn opgelegd en waar jij het niet mee eens bent, maar dat schiet niet op. Ik ga toch ook niet zeggen: ja ik schiet iemand dood en ik ga me niet aan de regels van het land houden, want ik vind dat je best iemand dood mag schieten. Ja, 't is toch hetzelfde principe...?

nou, ik stel je gerust.. iedereen is het met je eens.. alleen t dringt niet echt tot dr door...
Oud 01-04-2003, 11:27
laula
laula is offline
Heyhey!

Ik las net in n andere post dat je op t CGU zit, heb je toevallig Marjolijn voor Duits? Die heb ik ook drie jaar gehad, das niet de makkelijkste, zeker niet om n discussie mee aan te gaan.

Maar dan nog, sommige dingen moet je gewoon accepteren en niet over in discussie gaan, zeker als er, zoals in dit geval, nog logica achter zit ook. Dat zou het leven n stuk makkelijker maken!
Oud 02-04-2003, 08:14
Verwijderd
Citaat:
laula schreef op 01-04-2003 @ 12:27:
Maar dan nog, sommige dingen moet je gewoon accepteren en niet over in discussie gaan, zeker als er, zoals in dit geval, nog logica achter zit ook. Dat zou het leven n stuk makkelijker maken!
* ... bescheiden applausje ... *
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten