Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 22:28
independancy wanted
independancy wanted is offline
Junkie, Volkert

Dat is 't zo'n beetje wel
Oud 31-03-2003, 22:34
Verwijderd
Nighttime Bird en ik zaten in de trein.

Een oude vrouw:"Zitten jullie soms bij Greenpeace?"

Wij: "Hoezo?"

Zij:" Ja ik weet het niet, jullie zien er gewoon uit alsof jullie bij Greenpeace zouden zitten"

Verder krijg ik veel opmerkingen over mn labret:

- Heb je aandelen bij de Gamma?
- Wat hebbie nou aan je lip hangen?
- Hoe zit dat nou aan de achterkant? (--zo vaak gevraagd)
- Gatver je hebt zo'n ding aan je lip he?

En uiteraard de standaard opmerkingen over wijde broeken *gaap* ..en volgens mijn moeder heb ik legerkleren(oftewel groene kleren)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 31-03-2003 @ 23:34:
Nighttime Bird en ik zaten in de trein.

Een oude vrouw:"Zitten jullie soms bij Greenpeace?"

Wij: "Hoezo?"

Zij:" Ja ik weet het niet, jullie zien er gewoon uit alsof jullie bij Greenpeace zouden zitten"

Hahaha cool

En bij ons in 't dorp schijnen ze het ook heel raar te vinden dat ik wel 'ns leger broeken draag. Pff die mensen weten gewoon niet wat hip is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:45
biep
biep is offline
kleding:
"tjee die is afgevallen, nu is d'r broek veel te wijd"
(hoewel ik daar sinds de wijde broeken-hype nooit meer wat over gehoord heb

piercing:
"kijk mama, dat meisje heeft een stok (?) in haar lip"
(meisje van n jaar of 3/4 in de supermarkt)

uiterlijk:
"huh, waar is biep nou?"
"*SPLUT*" (doen alsof ik onder hun schoen zit geplet)
"oh sorry, we zagen je niet, maar je bent ook zo'n guppie"

"zeg meisje, wil jij je haar heeel goed verzorgen, opdat het altijd zo mooi blijft glanzen?"
(een onbekende vent met uitgaan, vond 'm wel origineel )
Oud 31-03-2003, 22:48
Jules
Jules is offline
meisje van 3 of 4 jaar oud in de supermarkt:

"waarom heb jij dat" en wijst met vinger naar mijn labret
"omdat ik dat mooi vind"..
zegt ze: "ik vind dat oook mooi! ik wil dat ook." en ze rent naar haar moeder om een labret te vragen

cool was dat.

En heel vaak: "heuuuuu saataniiiist" ..
Oud 31-03-2003, 22:49
konflict
konflict is offline
'Ga 'ns werk zoeken dan heb je tenminste geld om naar de kapper te gaan'

'Je lijkt wel een Beatle'
terwijl ik niet eens een beatlekapsel heb
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:59
Verwijderd
mijn opa over een jas
"nieuwe jas? die jas heb ik net naar het leger des heils gebracht"

deze hoor ik vaak, voornamelijk van kleine kinderen
"bent u nou een meneer of een mevrouw?"

voor de rest heb ik veel naar mijn hoofd gehad, maar omdat ik veel hoor, heb ik me daar zelf voor afgesloten en merk ik het zelfs niet meer op...

maar ik zal eens goed nadenken wat men allemaal tegen mij gezegd heeft en dan zal ik nog wel een keer posten in dit topic...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 23:02
Verwijderd
Bart, ik vraag me serieus af hoe mensen jou opmerkingen naar het hoofd kunnen slingeren. Om nou te zeggen dat je je extreem kleed ofzo (en dat 'mevrouw of meneer' ? )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 01-04-2003 @ 00:02:
Bart, ik vraag me serieus af hoe mensen jou opmerkingen naar het hoofd kunnen slingeren. Om nou te zeggen dat je je extreem kleed ofzo (en dat 'mevrouw of meneer' ? )
nouja, ik werk als enige jongen achter de uitleenbalie van de bibliotheek. En er zijn heel vaak kinderen die eik een vrouw verwachten en dan zijn ze helemaal in de war als ze mij zien zitten. En dan vragen ze vaak aan hun moeder: "is dat een mevrouw?"

en ik krijg ook heel vaak homo naar mijn hoofd geslingerd hoor. of mensen roepen: "hee, wat heb jij een lekkere geile mat in je nek!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 23:22
Verwijderd
"Hee, zullen we schaken/dammen?" (jaha, zelfs op het forum) (in de tijd dat ik nog ska-blokjes had)

"ALTOOOOOO!!" (wie niet)

"Hee, heb jij zo'n homo -armband om?" (Spike-armbandje)

Gesprek

hij: "Zij is echt een stom wijf"
ik: "hoezo?"
hij: "ze stinkt en zo"
ik: "nooit iets van gemerkt anders, trouwens we zijn op survivial"(twas in de ardennen met school)
hij: "ja nee ok"
ik: "ze is wel koel hoor"
hij: "ja dat wel, ik heb nog met haar staan praten, ze is aardig"
ik: "waarom vind je r dan zo'n stom wijf?"
hij: "ze is alto"
ik: "oh vandaar"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 23:35
poesiefox
poesiefox is offline
Op straat, ik had een hoed op en ik heb een moedervlekje op mijn bovenlip, "Mama, kijk, Madonna!".

Mijn nichtje, toen we samen in een zwembadhokje ons stonden af te drogen: "Pienetje, jij bent veel mooier dan mama".

Ander nichtje, dat languit op schoot ging liggen, en duidelijk niet lekker op me lag: "tante Pien, jij bent hard!"

Op straat, haar net zwart geverfd, wilde bos, kort rokje: "Zo meid, met jou zou ik wel eens naar bed willen!"
Was een meneer in een keurig pak notabene.
Oud 31-03-2003, 23:37
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
vooral schoenen:

-zijn die nou niet zwaar?
-hejj spaceboy
-emm, je gaat me toch niet schoppen he?
enz, enz.

verder nog:

heb jij het niet warm in de zon, met al dat zwart?
men, waar haal je dat shirt? (van iemand die m'n lifestyle duidelijk niet mooi vond.)

verder houd het meestal met vragende blikken in een bus vol scholieren wel op.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 23:42
Pletterprater
Pletterprater is offline
"Goh, je had mijn vader kunnen wezen" (meisje van 15 die ik een keer ontmoet had via internet. Ik was toen geloof ik 18 of 19 ... ze dacht dat ik 35 was.

Volgens mij ben jij net zo oud als mijn man ongeveer Buurvrouw en buur van mijn moeder op theevisite... ik ben 21, man is 35.

Ach ja... blijf in ieder geval steken op dezelfde leeftijd

Verder zal ik de opmerkingen over kale hoofden maar achterwegen laten

En de andere eentonige opmerkingen over dat ik ouder lijk .
Oud 01-04-2003, 06:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
"G-A-T-V-E-R-D-A-M-M-E!"

"Zooo, jij bent wel lelijk"

en nog eentje waarover ik nog steeds nadenk of ik het positief of negatief op moet vatten :

"als jij nou 'ns mooie kleren aandeed die een gewoon mooi meisje aandoet, dan ben je veel leuker, want jij bent echt niet lelijk, hoor."

zei een meisje van mn school die ik niet eens kende.. aan de ene kant is het een compliment, maar het is een aanval op mn kledingstijl.. hm..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 06:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
en mn oma over mn paargroenrozewitte haar van een tijdje geleden :

"je lijkt net een indiaan"
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 06:43
Qamra
Qamra is offline
Dewiiiiiiii!! Ow die lijkt op dewiiiiiiiiiii!! Wannabee Dewiiiiiii! Ow die denkt zeker dat ze dewiiiiiiiii is! Jij lijkt een beetje op dat meisje uit Idols... Jaja verzin wat nieuws
Oud 01-04-2003, 07:14
Firefly
Firefly is offline
Clown!

Het is geen carnaval meer hoor! / Het is nog geen carnaval!

Hé, ben jij gothic?

Skater!

Kijk, twee alternatieven!

Kijk mamma, een groene fiets!

Mamma, dat meisje heeft gekleurd haar!

Bob Marley!

Bob Marley op safari!

Rasta! (oid)

Dewi! (jaja, tegenwoordig is iedereen met iets wat op dreads lijkt een dewi)

origineler zijn ze niet...
Oud 01-04-2003, 07:17
Faery
Faery is offline
Ozzy...

hej, die is hier nog niet eens gepost
Oud 01-04-2003, 07:25
Sirenie
Sirenie is offline
Mijn lerares Latijn/ grieks is bang voor me sinds ik pinnenarmbanden heb: "Stekelmeisje."
En nog van haar: "Ik zie Didi nog wel eens met een broek naar school komen met maar één pijp, het is altijd weer spannend wat ze aan heeft." En nog erger:"Ik was vroeger ook zo, had ik ook allemaal rare dingen aan." (ze is 55)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 07:36
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
"Mag ik even voelen" . . . lang leve de latex broeken

"hard gelach . . . nog harder gelach" . . . mijn baas vindt mijn broek met gespen geweldig

"iehhhh Hidde je ziet er uit als een meisje" . . . lang leve mijn pupillen

"kip" . . . lang leve mijn buurjongetje

"iehhhhhh". . . lang leve de voetbal supporters in de trein
Oud 01-04-2003, 08:01
Hukkie
Hukkie is offline
"t00t t00t!" Sommige mensen zouden geen claxon in hun auto mogen hebben. En maar gebaartjes maken

(bedenk donkere stem met boers accent) =>"Ik vind jou best wel een lekker ding, ik wil best wel eens met jou uit." Aldus een Grote Harige Man met een p00pbruine Westerjas met lullige Franjes *ieieiek*

Het gebruikelijke lachen of staren, voornamelijk in de bus: Hoogeveen is niets gewend. 'Pippi' en dat soort dingen.

"Gut wat heb jij leuke vlechtjes" dreads
" Is dat haar van jezelf?"
Stomme kant van de familie: " .... gaat dat er nog wel uit..?" Subtiel! :/
Oud 01-04-2003, 08:19
Esmée
Esmée is offline
Ik heb eigenlijk al een hele tijd geen negatief commentaar meer gehad nu ik erover nadenk... althans niet op uiterlijk. Maar zie er ook niet meer echt extreem kak uit of zo. Wel vaak nog (dat zal wel zo blijven zo lang ik hier nog woon) commentaar op hoe ik praat, dat ze me gaan napraten. Echt als ik ergens niet tegen kan
Oud 01-04-2003, 08:39
Quistnix
Quistnix is offline
Nooit in m'n gezicht, maar ik hoor achter m'n rug meer dan sommigen denken:

"Wat een zombie..." (hoor ik heeeeel vaak)

"Die hoort in de dierentuin thuis" (geen idee waar dit op slaat)

"Kijk! Herman Brood leeft!"

"Gaat zeker naar audities voor the Crow"

en zo heel abnormaal zie ik er nog niet eens uit...

En een klasgenoot enige tijd terug: "ben je nog maar 19? Ik dacht minstens 23!" Of ik dat nu positief moet opvatten weet ik niet..

Q.
Oud 01-04-2003, 08:53
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 01-04-2003 @ 09:39:
en zo heel abnormaal zie ik er nog niet eens uit...
Ja heus wel
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 08:54
Anteverta
Anteverta is offline
Ik zie er nou niet echt extreem uit ofzo.. maar heb toch wel wat opmerkingen gehad.

Keer toen ik kort rokje aanhad naar school riep een jongen uit me klas naar me:
Zo heee, zie jij er ff geil uit!! Door de hele gang heen, iedereen naar mij kijken

In Griekenland, ik had een pentagram om (punt naar boven)
Man: Saaaaatan!!!
Ik: *kijken* waar satan??
Staat die vent te springen en naar mij te wijzen..

Toen mijn nagels nog lang waren en ik zwarte nagellak op had
Klein schattig meisje met blonde krulletjes: Oooh *klinkt zeer onder de indruk* Waar koop je zulke nagels?? Die wil ik oook!
Begint daarna gelijk der papa aan zijn jas te trekken om te vragen of zij dat ook mag

Mijn chef heeft ook nog wat dingen gezegt:
Jezus, met hoeveel mensen pas je daarin zeg! (over me broek) Die mag je voortaan niet meer aan met werken hoor (Ik droeg hem al een jaar naar me werk... maar ach.. beetje traag van begrip)
En ik gewoon keer over dorp liep met zo'n spikeband om me nek (wat ik nu al 2 jaar niet meer draag geloof ik) vroeg hij: Doe je aan sm of zo?
Ben trouwens ook een hond genoemt, en toen heb ik trouwens heel vriendelijk terug geblaft
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:02
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 01-04-2003 @ 09:53:
Ja heus wel
nee hoor

Citaat:
Anteverta schreef op 01-04-2003 @ 09:54:

Ben trouwens ook een hond genoemd
Oud 01-04-2003, 09:16
Verwijderd
Kakker, ballo, wijsneus, etcetera, voor de rest valt het wel mee.

Ohja, en op A&N word ik neonazi genoemd omdat ik de moord op Pim Fortuyn niet veroordeel...ik zie het verband niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:16
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 31-03-2003 @ 22:13:
en de rest... ooow eentje die was zoo cute klein meisje naar me toe; jij bent helemaal perfect *dat was zooo schattig *
Dan nog wel, als ik het zeg is het slijmen zeker
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:32
Verwijderd
toen ik nog dredz had inderdaad kreeg ik van iedereen "BOB MARLEY!!!!" te horen of "hé joh, kam je haar eens!"

Nu ik een hanekam heb is "jouw vader heeft zeker een kip geneukt" favoriet.

Verder over wijde broeken mensen die denken dat ze de eerste zijn die het ooit opgevallen is dat je een wijde broek aan hebt en het dus meteen met je willen delen.

Hé alto, doe eens een salto

Junk, smeerpijp of je stinkt zijn ook leuk.

En natuurlijk kan de "waarom heb je dat"-vraag op alles wat vreemd is toegepast worden.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:45
Smartie
Smartie is offline
Dat mijn haar te lang was en ik nodig naar de kapper moest
Dat ik dik ben
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:53
Tio
Tio is offline
Ik zit met m'n vriendin op de stoep ijs te eten, komt er een mevrouw aan met twee hondjes. Zegt ze tegen één van die beesten: "Kijk, daar zitten twee meisjes ijs te eten" Daarna: "Het spijt me, ik kon het van achter niet zien"

Scheikundeleraar: "Zozo, die broek is ook bijna een rok"

Medescholier uit andere klas (ik kwam daar even binnenlopen om iets te halen): "Kom je nu hier satan aanbidden?"

Ik weer met vriendin. Man in auto komt langs: "Dames, kunnen jullie mij even de weg wijzen? Ow, sorry!"

Medescholier: "Hippie!"

Een hele tijd terug mijn moeder: "Je wordt toch niet zo'n ringenfiguur he?"
Oud 01-04-2003, 10:34
Roos
Roos is offline
Hmm niet echt veel negatieve dingen.. de "kakkeerrrrrrrrr" / "jij zit zeker op hockey" opmerkingen worden ook steeds zeldzamer

Er zijn soms wel mensen die denken dat ik alleen per se merkkleding wil dragen, of dat ik heel oppervlakkig ben, of dat ik niet met hun om wil gaan omdat ze alto-achtig zijn maar daar heb ik nu ff geen goed voorbeeld van.
Oud 01-04-2003, 10:36
Roos
Roos is offline
Oh ik weet nog wel één leuk voorval

Ik liep met m'n rode puntslaarsjes langs een basisschool klas (die liepen daar, omdat ze terugkwamen van het gymlokaal).
Begint die héle klas te roepen: "Puntschoen! Puntschoen, puntschoen!" Ze hielden echt pas op toen ik helemaal uit het zicht verdwenen was
Oud 01-04-2003, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef op 01-04-2003 @ 09:39:
"Kijk! Herman Brood leeft!"

Lotgenoot
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:04
Black Reina
Black Reina is offline
"heej het circus is de andere kant op hoor" (ja ga je mee kan ik je gelijk tussen de apen zetten )
"vieze goth"
" sataniiiiiist!"
"ow jij aanbid zeker de duivel"
"yeti!" *witte fluffelbeenwarmers*
"hippie"
"stinkalto"
*vader tegen dochtertje *"kijk is dat nog niet iets voor jou??" "aaah neeeej blaaaaaagh" blert het kind
"aaaaaaaaah moet je dat ziiiiiiiiiiiiiien aaaaaaah oh my goooooooooood"
"carnaval is al geweest hoor"
*vies oud mannetje aka vader van ex* "zo wat heb jij aan? je kan net zo goed in je blote kont gaan lopen delletje!" (khad hotpants aan met 2 panty's sukkel! )
en meer van dat soort achterlijke opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:04
attrib
attrib is offline
"Tony Hawk"
"Jack-asser"
"Punker"
"Kut-Rocker"

Oud 01-04-2003, 11:07
Verwijderd
Hmm owja we zaten een keer met een groepje op het stadhuisplein, en toen kwam er een groepje jongetjes die om ons heen gingen rennen. Ze dachten dat we bij een sekte hoorden.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:07
poesiefox
poesiefox is offline
Toen mijn vriend nog met zijn Robert Smith kapsel rondliep, en daar ook een donkerzwarte coolcat-zonnebril bij droeg heeft-ie van een stel bouwvakkers te horen gekregen of het nou moeilijk was, dat halogeenlassen.

Zijn moeder vroeg ieder jaar voor haar verjaardag dat hij naar de kapper zou gaan.

En in frankrijk riepen ze : Ah, coupe erotique, coupe sexuelle!

Nu is-ie advocaat en ze noemen hem nog steeds die met dat haar. Ja, okee, hij heeft veel en dik en sterk en gezond haar, en dat ziet nooit een kam nee. Letterlijk de just out of bed look. Die kuif is alleen met wax in bedwang te houden.

En de president van de rechtbank noemt hem vlerk.
Oud 01-04-2003, 11:17
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik zie mensen vooral KIJKEN, maar meestal zeggen ze niets hoor (tenzij het positief is), zo beleefd zijn ze wel.
In een stad zijn de mensen al wat meer gewoon dan in kleine dorpjes. In dorpjes krijg je af en toe nog wel opmerkingen, van "denkt zeker dat ze een diva is", of "junk", maar goed zoveel kom ik daar nu ook niet.

M'n oma vindt m'n kleren wel geweldig en m'n dreads vindt ze "heerlijk abnormaal" (tja zij denkt dat ik de enige op de wereld ben met dreads )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:17
DeadNation
DeadNation is offline
Heel vaak Beatle en ja dat is wel terecht. Ach geen slechte vergelijking dacht ik zo.

-Jij bent echt zo'n tegendraads figuur he? (collega's omdat ik in bandshirts loop...geen altoshirts trouwens en een uitgesproken mening heb over allerhande onderwerpen)

En de aller aller allerleukste was onlangs....Ik had een strak ruitjesoverhemd aan, een trashpet, een blauwe vale spijkerbroek(absoluut niet wijd) met gaten erin en zo'n "oostblok" adidasjasje.....now tell me is dat zo raar?? Blijkbaar wel want je bent obviously een "kankerhomo" en een "gore kankerflikker" als je er zo bijloopt.....ik heb ze maar the finger gegeven....rare kids van tegenwoordig.
Oud 01-04-2003, 11:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-04-2003 @ 12:07:
Toen mijn vriend nog met zijn Robert Smith kapsel rondliep, en daar ook een donkerzwarte coolcat-zonnebril bij droeg heeft-ie van een stel bouwvakkers te horen gekregen of het nou moeilijk was, dat halogeenlassen.

Zijn moeder vroeg ieder jaar voor haar verjaardag dat hij naar de kapper zou gaan.

En in frankrijk riepen ze : Ah, coupe erotique, coupe sexuelle!

Nu is-ie advocaat en ze noemen hem nog steeds die met dat haar. Ja, okee, hij heeft veel en dik en sterk en gezond haar, en dat ziet nooit een kam nee. Letterlijk de just out of bed look. Die kuif is alleen met wax in bedwang te houden.

En de president van de rechtbank noemt hem vlerk.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:30
Li
Li is offline
Soms als ik met m'n golftas in de bus zit hoor ik weleens kakkerrrr, ga je galfen??, holeeeeeee in one en al dat andere domme gezeik

Ook nog een leuke opmerking:
Die jongen kun jij niet versieren, die valt op lekkere geile meiden, dat ben jij niet, jij bent een kakker

Verder krijg je soms van die geile jongetjes opmerkingen waar je heen gaat en psst schatje blabla.
Wat sommige mensen hier echt naar hun hoofd krijgen geslingerd
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 01-04-2003 @ 12:20:

Dat vind ik ook ja. Ik zal hem je post laten zien, goed voor zijn ego!
Oud 01-04-2003, 11:40
Die Happy
Die Happy is offline
[QUOTE]MoonDance schreef op 31-03-2003 @ 22:21:
[B]mn altijd gestreepte benen: pipi langkous, clown, het is nog geen carnaval.

dat hoor ik ook wel eens heel origineel ook
Oud 01-04-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 01-04-2003 @ 12:30:
holeeeeeee in one
wahah
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:47
Verwijderd
Idd
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
'Je kleedt je als een hoer en dat vindt iedereen!"
Dat zei m'n zusje..

'GATVERDAMME, wat heb jij nou aan?!' (Gewoon, een truitje..)

'Woooow, jij hebt mooie borsten!!' (WELKE borsten?)

'Mama, wat is dat voor een horloge?' (Dat was een zwarte polsband..)

'Oooooh, afschuwelijk!! Ik vond je altijd zo mooi...Wat zonde!'
(Frans-leraar over m'n lipringetje)

'Hee, je hebt een scheur in je broek! Dat is allang uit de mode hoor!!' (Zei m'n überhippe M&O-leraar)

'Heidi!!' (goh, ik had twee vlechtjes ja..)

'Hai Pipi Langkous!' (Groepje junks dat al ver over de uiterste houdbaarheidsdatum heen was)

'Goh, dat is echt géén Denise-broek!'
(Sinds wanneer mag ik geen spijkerbroeken meer dragen?)

'Je hebt zo'n lekkere kwabbel-reet' (...)

'Jij bent net zo'n elfje uit LOTR'
(Was positief bedoeld)

'Ze heeft het figuurtje van een vis!' (Ook positief bedoeld)

'Mooie tassen!' (Zei een neger die naar mijn kont zat te kijken en doelde op mijn ZAKKEN)

'Jij hebt je kont zo hoog zitten! Maar dat is wel mooi hoor!' (OK..)

'Maak jij je kleren zelf?' (Uhh...)

'Ben jij soms een huisdier?' (Ik droeg een halsband)

'Je bent net een koningin'. (??)

'Je schoenen zijn fout' (Over mijn o zo hippe witte Adidasjes)

enzo.

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:01
Fleur
Fleur is offline
jongetje op mn stage zingt steeds als ie me ziet: "he was a skater boy, she said see you later boy.."

meisje op mn stage: "van veraf lijk je op Sophie Ellis Baxtor (?), maar wel van heel veraf hoor"

uberstoere vent op school: "wauw waar koop je die broek?" (met een stuk of 100 rolleyes)

neger op straat: "psst psst..sneeuwwitje!"

lerares: "zag laatst je broek op straat lopen, maar jij zat er niet in, dacht dat jij de enige zou zijn die in zo'n broek loopt"
Oud 01-04-2003, 12:03
DeadNation
DeadNation is offline
Een robert smith kapsel?? hahaa die zou ik ook naroepen
Oud 01-04-2003, 12:09
Eaglewing
Eaglewing is offline
Vandaag nog, loop langs een groepje dames (cq. mbo-meisjes)

"Zo'n rode broek is echt fout!"

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten