Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat is een maand op een huwelijk van 25 jaar of meer?
![]() Nee serieus, ik zou gewoon rationeel blijven en doen wat je het liefste wilt. Als de relatie het niet mocht overleven dan weet je iig dat het niet meant to be was, toch? Maar wees niet bang, waarschijnlijk zal er na die maand niets veranderd zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Want dat je hem zult missen lijkt me niet meer dan logisch. Maar zolang hij jou positief steunt en jij niet te zwaar aan die maand tilt komt het wel goed. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien dat je eens navraag moet doen over internetcaffees in de buurt, zodat je in ieder geval om de dag ofzo een mailtje naar hem kunt zenden... op die manier blijf je geestelijk tenminste dichter bij elkaar... ja, je blijft elkaar missen, maar toch minder erg, omdat je tenminste contact maakt met hem en een deel van hem bij je kan blijven. En anders neem je gewoon een van zijn T-shirts met je mee op vakantie, eentje die hij net een dag aan heeft ofzo, of eentje waarop hij zijn deo heeft gedaan, zodat je daarmee nog een beetje kunt knuffelen en herinnert wordt aan hem... dan voel je jezelf tenmisnte ook weer wat dichter bij hem. Maarre, eventjes uit nieuwschierigheid, ben je elke dag, elke minuut, of elke seconde zelfs van de dag, bij hem in de buurt in een normale dag? Ik denk het niet. Mis je hem elke seconde dat hij niet bij je is? Ik denk het toch net niet... dusse, zal misschien wel meevallen... behalve dan als je zo blijft denken als nu, dan blijf je hem inderdaad heel erg missen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Foei toch Heb ze ook eventjes weggehaald, alhoewel ik zie dat je je bericht hebt aangepast... goed zo ![]()
|
Ik ga mijn vriend deze vakantie ook een maand niet zien... Vorig jaar was het 2 weken geloof ik en nog een keer een week. Tja je kan niet meer dan het accepteren.
Wil hij niet een weekendje komen ofzo? Maar aan de andere kant maakt dat het ook weer moeilijker...
|
Verwijderd
|
Toen mijn vriend en ik nog niks hadden heb ik hem eens twee weken moeten missen (hij was op vakantie)...en dat vond ik echt al heel erg...
![]() Als jij graag naar Frankrijk wilt, dan zou ik dat zeker doen. Probeer idd te mailen/chatten/bellen/smsen/schrijven en dat soort dingen. En idd, misschien kan hij een weekendje komen ofzo (vriend van mij gaat 4 maanden naar Australië binnenkort, zijn vriendin komt 2 weken over). En een maand is voorbij voor je het weet. |
![]() |
|
Je kunt het natuurlijk ook in een ander perspectief zetten.
Elkaar een maand niet zien, kan een hele goede test zijn voor jullie relatie. Blijft het gevoel? Zijn jullie elkaar trouw (zowel fysiek als in gedachten)? Etcetera.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mn vriend (inmiddels ex) ook eens 5 à 6 weken moeten missen. In het begin miste ik hem egt supererg. Al toen die nog maar 1 dag weg was. D8 de hele tijd nergens anders aan joh!
Dit werd langzamerhand wel minder. Ik ging zelf met vriendinnen op vakantie enzo. Uiteindelijk kwam die nog een dag later thuis dan gepland, maar die ene dag maakte me ook niet meer uit. Advies: veel bezig zijn, zodat je niet (te)veel aan hem denkt. Je gaat op een camping werken dus daar zal je het druk genoeg hebben lijkt mij. Af en toe bellen/smsen of whatever en je zal t overleven! Meid..voor je t weet is het weer voorbij en des te leuker is het om hem weer te zien! Succes met je keuze! Liefs xxx |
![]() |
||
Citaat:
maar ff ontopic: je gaat em missen, maar das opzich wel goed, weet je ook hoe dat is... klinkt hard maar ik had een maand met mijn vriendin toen zij 3 week op vakantie ging, op de dag dat ze weer terugkwam vertrok ik net op vakantie dus we zagen elkaar niet en moesten elkaar uiteindelijk 5 weken missen. daarna is onze relatie echter veel serieuzer geworden en we hebben nu al tien maand!
||
Citaat:
![]() je overleeft het wel. en anders krijg je er achteraf zeker spijt van.
|
Het is altijd vreselijk om je vriend te missen. Ik moet mijn vriend elk jaar 2 weken missen omdat we allebei leider zijn van een scoutinggroep en verschillende weken op zomerkamp gaan. Ik heb het altijd zwaar, maar dat lijkt me gezond. Als je van iemand houdt, is het logisch dat je elkaar mist, zeker als je elkaar zo'n 5 x in de week ziet. Maar als je veel smst, mailt, belt, dan kom je er door heen. En vooral veel bezig zijn. Ik heb meestal alleen de nachten er wat meer moeite mee, maar dat komt omdat ik dan pas rust krijg....
Ik denk niet dat een maand zo voorbij is, zeker niet als je iemand mist. Daarom moet je niet de dagen gaan aftellen, maar bezig blijven en denken: ik ben zo weer terug in Nederland. En inderdaad: je relatie wordt meestal stukken beter als je elkaar na een tijdje weer ziet. En dan voel je je de gelukkigste persoon op aarde!!!
|
Verwijderd
|
Mijn ex-vriend heb ik wel eens ruim drie weken niet gezien, en ja, dan mis je elkaar ontzettend (ook omdat ik geen mobiel heb en we dus niet konden bellen, en er geen internetcafé's waren, en we elkaar brieven zouden schrijven maar hij niet doorhad hoe langzaam de post in Kroatie was en dus eerst paar dagen wachtte met schrijven, daarna nog een paar dagen met posten, waardoor ik de brief pas halverwege de vakantie kreeg, en toen moest ik hem nog terugschrijven...). Kijk idd alvast naar de mogelijkheden om contact met hem te hebben, tijdens dat contact mis je hem wel meer maar ik denk dat 't het uiteindelijk gemakkelijker maakt
|
![]() |
|
![]() |
heej ik heb dit probleem ook!me vriend die moet vaak naar het buitenland voor zijn werk,en ik zi hem zowieso al weinig want hij woont in westland en ik in limburg!dus ik moet um ook heel vaak missen....dit jaar moet ie misschien voor een half jaar naar het buitenland.....naar America en Oostenrijk enzoow....dus ik weet hoe jij je voelt...maar als ik jou was zou ik tog gaan...ook al mis je hem zoveel!dat maakt de relatie idd veel sterker en serieuzer!het is een ultieme test voor jullie bijden!als jullie egt van elkaar houden dan moet dit lukken,ook al mis je elkaar zoveel!je slaat je er wel doorheen!gewoon elke avond met elkaar bellen en vaak zeggen dat je van elkaar houd!
![]()
|
![]() |
|
ik heb mijn vriend 3 maanden moeten missen. De eerste week is het ergste. Maar HIJ ging naar het buitenland.
omdat JIJ in een vreemde omgeving zit, met neem ik aan veel afleiding, zal het zeer gemakkelijk zijn. Een maand is zo om, en je kunt blijven e-mailen, paar kaartjes sturen of een dagboek bijhouden. ( bellen uiteraard ook) t gaat je lukken.
|
Ik weet niet of ik daar kan bellen en we slapen in tenten (wel in bedden) maar ik weet dus ook niet of er elektriciteit is
![]() Of gewoon een telefoon ergens waar je mee mag bellen (ik ben waarschijnlijk de enige niet française) dus ik bel naar het buitenland dus ook al zou er ergens een telefoon zijn dan weet ik niet of ik daar wel mee mag bellen..
|
![]() |
Zo...mag ik even zeggen dat ik het nogal moeilijk krijg als ik dit lees?
M'n vriend is drie weken geleden voor vijf maand vertrokken, naar Ecuador. Frankrijk is toch het einde van de wereld niet? Daar ben je in een paar uurtjes met de trein of zo. En het is voor jou toch een hele uitdaging ginder? Mensen leren kennen en zo...Je zal hem uiteraard missen, maar ik spreek uit ervaring dat dit een positief gevoel is, geen negatief. |
![]() |
|
![]() |
Vorig jaar mijn vriendin in de zomervakantie 6 weken niet gezien (fantastische planning van vakanties
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb meerder malen een vriend int buitenland gehad, en dat is allemaal uitgegaan omdat ik em gewoon niet leuk meer vond. niet vanwege t te weinig zien. als jullie écht van mekaartjes houden, dan is dat maandje nikserdeniks! ik zou gewoon naar Frankrijk gaan. telefoneren kan vast ook wel. in frankrijk hebben ze ook een heleboel telefoons.
|
Ik wou eigenlijk zelf een topic openen maar heb ff teruggezocht.
Ik zit ook met zoiets in mn hoofd. Mn vriend gaat namelijk weg 7 weken, op reis, aankomende donderdag. Ik word nu al gek, ik weet echt niet hoe ik dit vol ga houden (lukt natuurlijk uiteindelijk wel..maar het idee gewoon.). Ik heb de berichten hier gelezen en sommige dingen zijn wel relaxed om te horen. Iemand nog "tips" hoe je het beste met zo'n situatie om kan gaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een maandje je vriend niet zien moet ook wel lukken hoor! Als je daar lekker bezig bent, dan ben je vast niet de hele tijd sip omdat je weg bent van je vriendje. Wel kan ik het me voorstellen, ik vind het al erg als mijn vriend een weekend weg is. Het is ook wel logisch dat je hem mist, maar je komt de tijd wel door daar hoor, en een maand is niet zo lang! Verder als je hem daarna weer ziet is het helemaal Whieh leuk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even tegen de topicstarter: Maak je niet te druk, het is maar een maand. Je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken. Ik zie mijn ex(vriend) waarschijnlijk nooit meer, en wat is nou een maand op een mensenleven.
Ik zeg dit alleen omdat je heel blij moet zijn met wat je hebt, dat zie je vaak pas in als je het kwijtbent (zoals ik nu).. Wees gewoon blijk, hij houdt van je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88 Verwijderd | 496 | 23-07-2008 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Ex, niet te vergeten... Malossi | 11 | 25-06-2008 18:28 | |
Psychologie |
het nut ervan niet meer inzien bradio8 | 7 | 01-11-2004 12:01 | |
Liefde & Relatie |
loslaten of vechten ? mizz-unknown | 14 | 09-10-2004 18:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Kan 4 weken me vriend niet zien!! sweet dreams | 130 | 03-09-2003 19:34 |