Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben zoiezo verslaafd aan Johnny Depp. Ik vind hem zo intrigerend. Hij heeft echt uitstraling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ...maar dit is ook wel leuk... (hoewel ik de bassist van HIM leuker vind) ...en dit ook. ![]() Beetje knullige foto misschien, maar hem zal ik ook niet meteen een retourtje naar Finland geven.. ![]() Sja, er zijn ook nog een boel meiden die ik mooi vind, maar vanwege lay-outverneuking hou ik het vandaag bij de heren. ![]() Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 16:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wilde bijna zeggen, issie niet wat te oud maar je bent 38 he ![]() ![]() ja, ik weet dat ze dat niet is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Kan iemand me aub uitleggen wat ik verkeerd doe met die plaatjes.
Als ik ze er op zet zijn ze er ff. Daarna kan ik alle plaatjes die anderen gepost hebben wel te zien krijgen, maar degene die ik deed blijven kruisjes ![]() Of is mijn comp te traag ofsow en kunnen anderen nu wel het koppie van Chad zien?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Sorry, maar ze noemen me niet voor niets een pedo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar dit is ook goed ![]() |
![]() |
|
Hoewel ik ook vaak op jong val doen 12 jarigen me gelukkig helemaal niets.. dan zou ik wel erg pedo zijn
![]() >Maar dit is ook goed ![]() JAA!! Jason Wade van Lifehouse is yummy.. We zien hem niet zo vaak omdat Lifehouse het niet zo lekker doet in de charts.
||
Citaat:
![]() ![]() Sorry, een beetje offtopic, om het goed te maken een plaatje van een fantastisch mooie vrouw: ![]() Jaa, hier wil ik een beschuitje mee eten. (Goh, ze is niet 12 hehe) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry, een beetje offtopic, om het goed te maken een plaatje van een fantastisch mooie vrouw:
dit is natuurlijk een quote wat natuurlijk weer helemaal fout ging en hoogst waarschijnlijk nog steeds gaat maar als je mijn punt maar ziet is het goed
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind d'r fantastisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mooie foto ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |