Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() heb hetzelfde, alleen mijn oma ontkent het ziekzijn en blokkeert mijn opa in het accepteren van het ziek zijn en het afscheid nemen. gelukkig is prostaatkanker redelijk in bedwang te houden en verspreidt kanker zich sowieso minder snel in oudere lichamen ![]() veel sterkte ![]()
|
![]() |
kweet hoe moeilijk het is om te voelen dat je iemand gaat verliezen, kheb mijn vader aan kanker verloren, maar heb ook geen opa's en oma's meer (niet aan kanker verloren)
weet het voelt machteloos je ziet van alles gebeuren maar je kan er niks aan doen... geniet van de tijd die je nog met ze hebt en misschien komt het ook allemaal wel goed, geef de hoop nooit op heel veel sterkte en een knuffel
|
*herken*
nouja, ongeveer hetzelfde dan. Toen ik in de eerste klas zat krijg mijn opa kanker, hij is in oktober dat jaar overleden, nog geen 2 maanden later overleed mijn andere opa ![]() ![]() Iemand zei; laten zien dat je er voor hun bent. Dat vind ik ook, dat moet je zeker doen, maar het kan ook te erg worden (geloof dat maar) je moet dus wel rekening met jezelf houden. Ik wens je heel veel sterkte toe deze periode! Ik weet hoe moeilijk het is! kus!
|
Heej!
Wat klote voor je!Ik heb een natal jaren gelden mijn opa verloren...Ook aan een ziekte....Hij ademde niet meer zoals t hoorde...Van mn vader's kant heb ik beide opa en oma nog maar het contact daarmee is niet meer zo goed...Dat komt door de scheiding van mijn ouders... Ik kan niet zeggen dat ik je verhaal herken maar ik wens je wel heel veel sterkte! Ga idd wel naar ze toe en laat zien dat je van ze houd en dat je het er moeilijk mee hebt...
|
Volgens mij is het heel erg belangrijk dat jij je opa en oma laat weten hoeveel je van ze houdt. Laat ze jouw liefde voelen. Niet vanuit egoïsme: dat jij ze zal missen als ze dood gaan of erger ziek worden, nee onvoorwaardelijke liefde. Als je deze liefde naar hen toe uitpreekt en uitstraalt dan kan het best wel eens zijn dat hun genezing (voor zover mogelijk) veel sneller gaat.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
||
Citaat:
||
Citaat:
Jeej, ik kan me daar ZO boos om maken. Een jongen uit mn klas heeft leukemie, ze dachten dat het goed ging, niet dus....!!!! ![]()
|
kanker is idd een rotziekte, mijn zus heeft het ook...
het belangrijkste is dat je positief blijft ( klinkt heel vaag ), maar het helpt wel heel erg, als iedereen maar depri rond loopt te lopen heeft het ook geen zin ![]() iig heel veel sterkte, gelukkig is het nu best goed te verhelpen ![]() |
![]() |
|
*
![]() maar ik zit er echt nog steeds mee, mis haar heel erg ![]() en ja jou opa is OOK nog ziek... die van mij is kerngezond maar het is ook onwijs erg en zielig voor hem maar het is wel goed om je gevoelens eruit te gooien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt gelijk, ik had niet moeten oordelen over rokers... Sorry... Dat ik roken goor vindt hoeft nog geen reden te zijn om de associatie te leggen met kanker en daarmee te oordelen over rokers... Nogmaals: sorry.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Uit wat voor een thuis komen jullie? Muchacha | 70 | 20-04-2005 13:42 | |
Psychologie |