Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 22:30
matrix21
matrix21 is offline
Waarom hoor ik steeds meer van meisjes dat ze zichzelf zo dik vinden en gaan lijnen? Ik baal hier ontzettend van aangezien ik een grote liefhebber ben van babyvetbuikjes
Vrouwen met zo'n kort truitje aan dat je daaronder zo'n zacht buikje ziet, 100 keer beter dan een buik zoals anastacia!!

Dus bij deze wil ik alle mooie meisjes met mooie zachte buikjes zeggen: Stoppen met die buikspieroefeningen!! De meeste jongens willen geen meisje met meer buikspieren dan zij zelf
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 22:35
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline

u heeft gelijk
meisjes die teveel lijnen houden ook geen kont meer over..
ken meisjes die hadden een supermooi kontje en alles.. mja zijn nu zown beetje skaletjes
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 22:52
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 28-03-2003 @ 23:35:

u heeft gelijk
meisjes die teveel lijnen houden ook geen kont meer over..
ken meisjes die hadden een supermooi kontje en alles.. mja zijn nu zown beetje skaletjes
Mja kont.. daar heb ik het niet eens over gehad.. mijn favoriete onderdeel van het vrouwelijk lichaam.. Hoe kon ik het vergeten!!!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 06:57
Verwijderd
k ben het volledig met je eens

(ik vind trouwens dat jongens ook wat meer vet op hun buik moeten hebben.. zo'n strakke platte buik is niet knuffelig.. ieuw )

Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 06:59.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 08:51
Verwijderd
nou, ik erger me aan de mijne.. vind t niet zo mooi hor.. mn vriend wel, maar ik wil r toch wat vanaf en ik heb dan weer t 'geluk' (weet niet of je daar van moet spreken in mijn geval ) dat mijn kont iig niet minder wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 14:52
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 28-03-2003 @ 23:30:
Dus bij deze wil ik alle mooie meisjes met mooie zachte buikjes zeggen: Stoppen met die buikspieroefeningen!! De meeste jongens willen geen meisje met meer buikspieren dan zij zelf
tja pech gehad. en het heeft nix met lijnen te maken hoor. ik wil gewoon sterke buikspieren.
Oud 29-03-2003, 14:59
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
damaetas schreef op 29-03-2003 @ 15:52:
tja pech gehad. en het heeft nix met lijnen te maken hoor. ik wil gewoon sterke buikspieren.
Dat kan
Maare je kan toch sterke spieren hebben onder je babyvet?

Het is trouwens nix persoonlijks naar vrouwen met een strak buikje hoor
Naja.. misschien ook wel
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:12
Verwijderd
Buiken als een stuk spaanplaat zijn
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:30
Verwijderd
weet je wel hoe lelijk ik mijn eigen babyvet buikje vind! en dan ook nog met een kort truitje gaan lopen voelt u zich wel helemaal lekker
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:50
Verwijderd
hmm nou ja, ik heb zelf ook aardig wat buikvet..
Wanneer ik een strakke broek aan heb en ik zit en ik houd m'n buik niet in, okee, dan ziet het er niet uit
Maar wanneer ik gewoon sta heb ik helemaal geen vetrollen ofzo, en ik vind het echt veel mooier dan zo'n afgetraind buikje. Wanneer ik m'n buikspieren aanspan zie je ook echt 2 van die strepen zeg maar, dus zo vet is het eigenlijk niet eens.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:51
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
DOGGONE schreef op 29-03-2003 @ 16:30:
weet je wel hoe lelijk ik mijn eigen babyvet buikje vind! en dan ook nog met een kort truitje gaan lopen voelt u zich wel helemaal lekker
Inderdaad ... ik vind al het vet gewoon walgelijk, wat kan het MIJ dan uitmaken wat DE JONGENS willen ?!
Oud 29-03-2003, 16:13
Quack
Quack is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 29-03-2003 @ 16:51:
Inderdaad ... ik vind al het vet gewoon walgelijk, wat kan het MIJ dan uitmaken wat DE JONGENS willen ?!
Lekker belangrijk...
Oud 29-03-2003, 16:29
Cola_Light
Cola_Light is offline
Ik ben dolblij met mijn mooie getrainde buikje, als ik ze niet aanspan zie je al van die 2 strepen. Als ik ze aanspan heb ik echt van die blokjes. Ik heb gewoon geen vet op mijn buik, en met het minste geringste inspanning zie je mijn blokjes al. En ik vind het mooi!!! Mijn vriend ook by the way...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:14
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 29-03-2003 @ 15:59:
Dat kan
Maare je kan toch sterke spieren hebben onder je babyvet?
niet in mijn geval
Oud 30-03-2003, 17:40
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
whaa ik zeur ook altijd dat ik wil afvallen.. want ik had vroeger een strake buik.. en nu is ie beetje vet.. maar mijn jongens vrienden vinden het super leuk.. die zeggen allemaal dat me bil leuk groter is geworden

maar ik wil afvallen voormezelf.. niet voor de jongens
Oud 30-03-2003, 17:55
steentje
steentje is offline
ik heb dus ook een baby vetbuikje en wil er vanaf! Al vinden alle vriendjes die ik heb gehad dat ik lekker zacht ben..haha...
Oud 30-03-2003, 18:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 30-03-2003 @ 18:40:
whaa ik zeur ook altijd dat ik wil afvallen.. want ik had vroeger een strake buik.. en nu is ie beetje vet.. maar mijn jongens vrienden vinden het super leuk.. die zeggen allemaal dat me bil leuk groter is geworden

maar ik wil afvallen voormezelf.. niet voor de jongens
al je jongens?? wat bedoel je daar nou weer mee?? klinkt een beetje apart

tsja, k heb geen babyvet buikje, maar ook niet zo'n magere buik waar al mn ribben uit steken ofzo. k train mijn buik trouwens wel, maar dat doen ze op mijn dansschool zo..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:45
Verwijderd
Ik train nu al een tijd en heb wel sterke buikspieren maar dat zie je niet, je ziet nog wel gewoon mijn "babyvet" buik. Ach ja, ik vind het ook niet zo erg, ik vind van die blokjes best lelijk bij vrouwen (mannen ook..)
Ik wil wel blijven trainen om ze sterk te houden maar echt hard hoeven ze niet te worden, das ook niet lekker om op te liggen met je hoofd lijkt me (voor je partner)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Eigenlijk vind ik bij een meisje een niet-zo-dunne buik véél leuker dan zo'n heel erg dun figuur.

Weet niet waarom, het is gewoon leuker...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:26
skatefamke
skatefamke is offline
ik vind gespierde buiken veel mooier bij meisjes dan vette buiken.
Oud 31-03-2003, 09:14
Verwijderd
Citaat:
DOGGONE schreef op 29-03-2003 @ 16:30:
dat heb ik nou ook. mijn zusje doet t wel, maar dat vind ik soms gewoon echt heel lelijk.. ikzelf voel me er erg ongemakkelijk bij.. daarom wil ik afvallen.
niet voor de guys, want ik heb er al eentje en dan nog boeit t me niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:18
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 10:14:
dat heb ik nou ook. mijn zusje doet t wel, maar dat vind ik soms gewoon echt heel lelijk.. ikzelf voel me er erg ongemakkelijk bij.. daarom wil ik afvallen.
niet voor de guys, want ik heb er al eentje en dan nog boeit t me niet
Uhm we hebben het niet over bierbuiken die gigantisch over de broek heenhangen natuurlijk.
Maar beetje spek mag toch wel?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:30
Gwinnie
Gwinnie is offline
shit. ik heb een geen vet en geen blokjes...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 31-03-2003 @ 17:18:
Uhm we hebben het niet over bierbuiken die gigantisch over de broek heenhangen natuurlijk.
Maar beetje spek mag toch wel?
naja, meestal hou ik mn buikje wel in

en dan ziet t er zo ongeveer uit:

al is t nu iets erger.. maar opzich nog wel te doen volgens mij..

maar om niet af te dwale:
wat versta je dan onder een beetje spek?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:50
bumblebee
bumblebee is offline
Ben eigenlijk ook wel blij met mn buikje
En vind het inderdaad bij andere meisjes ook mooi, zo'n "klein beetje bol buikje"..
bij jongens trouwens ook, lekker iets om zacht tegen aan te liggen.
Oud 31-03-2003, 16:55
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 17:46:

[afbeelding]

dit is dus slank, alles wat dunner is valt in de categorie gespierd of skelet
iets dikker is juist oke
aaibaarheidsfactor 10 zeg maar
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:56
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:

[afbeelding]

Jij hebt wel een lekker buikje
Maar zoiets bedoel ik... iets meer mag ook wel
Maar je moest eens weten hoeveel meisjes vervolgens zichzelf te dik vinden en gaan lijnen.
Gewoon grote onzin. Beetje spek is lekkerder dan een anastaciabuik. Dan begrijpt iedereen toch wel wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:01
Verwijderd
nou, mn buikie is wel wat dikker geworden hoor, dus wil er weer wat vanaf
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:10
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 18:01:
nou, mn buikie is wel wat dikker geworden hoor, dus wil er weer wat vanaf
Waarom?
Dit is dus echt 1 van de dingen dat ik niet begrijp. Vrouwen en lijnen.
Kijk als je lijkt op suckerlee hooper (hoe schrijf je dat?), kijk dan kan ik het me voorstellen.
Maar vrouwen horen toch gewoon wat meer spek te hebben?
brede heupen zacht buikje, of zie ik het nou verkeerd?
ff fotootje van anastacia gezocht.
Is toch veeeeel te dun dit? Of zijn er jongens die een vrouwenbuik zo veel mooier vinden?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:18
Vice
Vice is offline
Ik ben geen jongen, maar ik vind zo'n strak buikje even charmant als een babyvetbuikje.
Oud 31-03-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 31-03-2003 @ 18:10:
Waarom?
Dit is dus echt 1 van de dingen dat ik niet begrijp. Vrouwen en lijnen.
Kijk als je lijkt op suckerlee hooper (hoe schrijf je dat?), kijk dan kan ik het me voorstellen.
Maar vrouwen horen toch gewoon wat meer spek te hebben?
brede heupen zacht buikje, of zie ik het nou verkeerd?
ff fotootje van anastacia gezocht.
Is toch veeeeel te dun dit? Of zijn er jongens die een vrouwenbuik zo veel mooier vinden
afbeelding
om je ffies te helpen: sugar lee hooper... (zag ik ook maar toevallig vandaag bij rtl boulevard, anders had ik t ook niet gewete )
en waarom ik wil afvallen?
omdat ik mezelf te dik vind.. het is ondertussen iets meer dan die foto hor en daar voel ik mezelf gewoon niet echt lekker bij.. keej, ik wil geen superstrak buikje hoor.. dat hoeft voor mij niet, maar iets minder mag ook zeker wel van mij.. ik snap niet wat jongens nou leuk vinden aan een stel vetrollen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:59
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2003 @ 20:15:
om je ffies te helpen: sugar lee hooper... (zag ik ook maar toevallig vandaag bij rtl boulevard, anders had ik t ook niet gewete )
en waarom ik wil afvallen?
omdat ik mezelf te dik vind.. het is ondertussen iets meer dan die foto hor en daar voel ik mezelf gewoon niet echt lekker bij.. keej, ik wil geen superstrak buikje hoor.. dat hoeft voor mij niet, maar iets minder mag ook zeker wel van mij.. ik snap niet wat jongens nou leuk vinden aan een stel vetrollen...
We hebben het ook niet over vetrollen, we hebben het over babyvet
Dus geen grote vetrollen die over de broek heenhangen enzo, maar gewoon een klein zacht laagje
Dit verhaal word steeds nuttelozer
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:43
Roos
Roos is offline
Citaat:
Cola_Light schreef op 29-03-2003 @ 17:29:
Ik ben dolblij met mijn mooie getrainde buikje, als ik ze niet aanspan zie je al van die 2 strepen. Als ik ze aanspan heb ik echt van die blokjes. Ik heb gewoon geen vet op mijn buik, en met het minste geringste inspanning zie je mijn blokjes al. En ik vind het mooi!!! Mijn vriend ook by the way...
Precies Mijn blokjes zijn een beetje aan het verdwijnen, maar zodra ik in bikini loop, span ik m'n buikspieren altijd, dus dan heb ik ze binnen een weekje weer
Oud 01-04-2003, 11:06
shut*up
shut*up is offline
maar wat is dan de ideale buik.. sorry, kheb me nog niet echt een beeld kunnen vormen ofzo... zoiets als Lopez ofzo? wel strak, maar ook wel "vet" erop?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:28
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
shut*up schreef op 01-04-2003 @ 12:06:
maar wat is dan de ideale buik.. sorry, kheb me nog niet echt een beeld kunnen vormen ofzo... zoiets als Lopez ofzo? wel strak, maar ook wel "vet" erop?
uhm mja.. precies.
Zoals het hele lichaam van een vrouw moet zijn. niet te blubberig maar wel een laagje vet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:12
Big Brother
Big Brother is offline
vrouwen met blokjes... zucht.. hebben ze meer spieren dan ik, dat wil ik niet. zucht
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:25
shut*up
shut*up is offline
sorry Matrix21, van mij ben je nog niet af... ik vroeg me namelijk af he, zo iemand als Shakira, wel gevormd enzo, goed vetlaagje, maar ze heeft wel van die verticale duidelijke spieren op dr buik.... Wordt dat ook goedgekeurd?

( hoezo maak ik mij hier zo druk over...? )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:00
Verwijderd
Precies, helemaal mee eens . Het lijkt me echt wel eng om een vriendin te hebben die ook een blokjesbuik heeft
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Ik vind juist dat jij een ontzettend mooi buikje hebt daar Echt heel mooi, hele mooie foto ook trouwens.

Ik weet eigenlijk niet hoe mijn buik 'scoort'... ik vind hem op zich niet te dik, maar gewoon lelijk Ik wil iets minder vet, maar zeker geen pure spieren, dat vind ik ook niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind zo'n buikje idd ook wel mooi, beter dan zo heel erg slank. Mijn buikje is toch wel een beetje te dik maar als ik wat minder snoep ziet ie er van de zomer wel weer wat beter uit!
Oud 01-04-2003, 14:35
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
shut*up schreef op 01-04-2003 @ 14:25:
sorry Matrix21, van mij ben je nog niet af... ik vroeg me namelijk af he, zo iemand als Shakira, wel gevormd enzo, goed vetlaagje, maar ze heeft wel van die verticale duidelijke spieren op dr buik.... Wordt dat ook goedgekeurd?

( hoezo maak ik mij hier zo druk over...? )
Hoezo maak je je hier zo druk om?

Shakira heeft vind ik een goed figuurtje, brede heupen, mooie ronde kont. Ze is in elk geval zeker niet mager.
Kijk het is altijd natuurlijk het hele pakket en of shakira een zacht buikje heeft ondanks die spieren weet ik niet.. zou ik ff moeten voelen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:32
shut*up
shut*up is offline
zit me nu al de hele dag af te vragen hoezo ik me er zo druk over maak

nee, meer nieuwsgierigheid denk ik....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 31-03-2003 @ 23:59:
We hebben het ook niet over vetrollen, we hebben het over babyvet
Dus geen grote vetrollen die over de broek heenhangen enzo, maar gewoon een klein zacht laagje
Dit verhaal word steeds nuttelozer
nou, als ik met mijn buikje ga zitten heb je wel duidelijk een vetrol hoor..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:28
Verwijderd
waarom wordt het trouwens een babyvetbuikje genoemd? baby's hebben dikke/bolle buikjes hoor. als ik zo'n buikje moest kweken, dan mag ik nog wel heel veel eten...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:43
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-04-2003 @ 09:28:
waarom wordt het trouwens een babyvetbuikje genoemd? baby's hebben dikke/bolle buikjes hoor. als ik zo'n buikje moest kweken, dan mag ik nog wel heel veel eten...
Uhm... niet zo letterlijk nemen
trouwens als je zit heeft iedereen zo'n vetrolletje, ik heb het over staan.
Trouwens voor mensen die niet blij zijn met hun buik, in de spiegel ziet het er beter uit dan van boven af.
Alles lijkt dikker als je het van bovenaf bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:25
the_conquer
the_conquer is offline
GA gewoon met zijn allen hardlopen
Oud 02-04-2003, 14:43
meisiii
meisiii is offline
Mijn buikje is van voren wel een beetje strak, maar aan de zijkant niet... ... iemand anders daar ook last van???
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:22
stout!
stout! is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 02-04-2003 @ 13:25:
GA gewoon met zijn allen hardlopen
Oud 02-04-2003, 15:48
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
meisiii schreef op 02-04-2003 @ 15:43:
Mijn buikje is van voren wel een beetje strak, maar aan de zijkant niet... ... iemand anders daar ook last van???
ja ik
van die vetrolletjes die over m'n broek heenhangen
hmmm klinkt het erg hypocriet als ik zeg dat ik druk buikspieroefeningen aan het doen ben
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:37
coecie
coecie is offline
maar maar maar...
ik vind een beetje zacht buikje wel mooi, maar ik vind mijn eigen bolletje vreselijk! vooral met die hele lage broeken mode nu (die ik overgens heerlijk vind!)
zeg maar... als ik een oud soort broek aandoe, waarbij mijn navel nog wel ruim boven de broekrand uitsteekt, dan is een bolletje heel mooi (ja... zelfs mijn bolletje)

maar bij die nieuwe broeken, die ik veeeeeel lekkerder vind zitten, komt er eerst een stuk plat... en dan pas het bolletje, en dat vind ik lelijk en daarom wil ik hem kwijt.
bij mijn bikini, die echt suuuuuuuuuperlaag is, heb ik dat ook en nou... daar ben ik niet blij mee. dus

ik wil er vanaf

Regels voor berichten