![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maare je kan toch sterke spieren hebben onder je babyvet? ![]() Het is trouwens nix persoonlijks naar vrouwen met een strak buikje hoor ![]() Naja.. misschien ook wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm nou ja, ik heb zelf ook aardig wat buikvet..
![]() Wanneer ik een strakke broek aan heb en ik zit en ik houd m'n buik niet in, okee, dan ziet het er niet uit ![]() Maar wanneer ik gewoon sta heb ik helemaal geen vetrollen ofzo, en ik vind het echt veel mooier dan zo'n afgetraind buikje. Wanneer ik m'n buikspieren aanspan zie je ook echt 2 van die strepen zeg maar, dus zo vet is het eigenlijk niet eens. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben dolblij met mijn mooie getrainde buikje, als ik ze niet aanspan zie je al van die 2 strepen. Als ik ze aanspan heb ik echt van die blokjes. Ik heb gewoon geen vet op mijn buik, en met het minste geringste inspanning zie je mijn blokjes al. En ik vind het mooi!!! Mijn vriend ook by the way...
|
![]() |
|
whaa ik zeur ook altijd dat ik wil afvallen.. want ik had vroeger een strake buik.. en nu is ie beetje vet
![]() ![]() ![]() ![]() maar ik wil afvallen voormezelf.. niet voor de jongens ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() tsja, k heb geen babyvet buikje, maar ook niet zo'n magere buik waar al mn ribben uit steken ofzo. k train mijn buik trouwens wel, maar dat doen ze op mijn dansschool zo.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik train nu al een tijd en heb wel sterke buikspieren maar dat zie je niet, je ziet nog wel gewoon mijn "babyvet" buik. Ach ja, ik vind het ook niet zo erg, ik vind van die blokjes best lelijk bij vrouwen (mannen ook..)
Ik wil wel blijven trainen om ze sterk te houden maar echt hard hoeven ze niet te worden, das ook niet lekker om op te liggen met je hoofd lijkt me (voor je partner) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet voor de guys, want ik heb er al eentje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar beetje spek mag toch wel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dan ziet t er zo ongeveer uit: ![]() al is t nu iets erger.. maar opzich nog wel te doen volgens mij.. maar om niet af te dwale: wat versta je dan onder een beetje spek? |
![]() |
||
Citaat:
iets dikker is juist oke ![]() aaibaarheidsfactor 10 zeg maar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar zoiets bedoel ik... iets meer mag ook wel Maar je moest eens weten hoeveel meisjes vervolgens zichzelf te dik vinden en gaan lijnen. Gewoon grote onzin. Beetje spek is lekkerder dan een anastaciabuik. Dan begrijpt iedereen toch wel wat ik bedoel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit is dus echt 1 van de dingen dat ik niet begrijp. Vrouwen en lijnen. Kijk als je lijkt op suckerlee hooper (hoe schrijf je dat?), kijk dan kan ik het me voorstellen. Maar vrouwen horen toch gewoon wat meer spek te hebben? brede heupen zacht buikje, of zie ik het nou verkeerd? ff fotootje van anastacia gezocht. Is toch veeeeel te dun dit? Of zijn er jongens die een vrouwenbuik zo veel mooier vinden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en waarom ik wil afvallen? omdat ik mezelf te dik vind.. het is ondertussen iets meer dan die foto hor en daar voel ik mezelf gewoon niet echt lekker bij.. keej, ik wil geen superstrak buikje hoor.. dat hoeft voor mij niet, maar iets minder mag ook zeker wel van mij.. ik snap niet wat jongens nou leuk vinden aan een stel vetrollen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus geen grote vetrollen die over de broek heenhangen enzo, maar gewoon een klein zacht laagje ![]() Dit verhaal word steeds nuttelozer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoals het hele lichaam van een vrouw moet zijn. niet te blubberig maar wel een laagje vet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet eigenlijk niet hoe mijn buik 'scoort'... ik vind hem op zich niet te dik, maar gewoon lelijk ![]() |
![]() |
|
Ik vind zo'n buikje idd ook wel mooi, beter dan zo heel erg slank. Mijn buikje is toch wel een beetje te dik maar als ik wat minder snoep ziet ie er van de zomer wel weer wat beter uit!
||
![]() |
Citaat:
![]() Shakira heeft vind ik een goed figuurtje, brede heupen, mooie ronde kont. Ze is in elk geval zeker niet mager. Kijk het is altijd natuurlijk het hele pakket en of shakira een zacht buikje heeft ondanks die spieren weet ik niet.. zou ik ff moeten voelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() trouwens als je zit heeft iedereen zo'n vetrolletje, ik heb het over staan. Trouwens voor mensen die niet blij zijn met hun buik, in de spiegel ziet het er beter uit dan van boven af. Alles lijkt dikker als je het van bovenaf bekijkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() van die vetrolletjes die over m'n broek heenhangen hmmm klinkt het erg hypocriet als ik zeg dat ik druk buikspieroefeningen aan het doen ben ![]() |
![]() |
|
maar maar maar...
ik vind een beetje zacht buikje wel mooi, maar ik vind mijn eigen bolletje vreselijk! vooral met die hele lage broeken mode nu (die ik overgens heerlijk vind!) zeg maar... als ik een oud soort broek aandoe, waarbij mijn navel nog wel ruim boven de broekrand uitsteekt, dan is een bolletje heel mooi (ja... zelfs mijn bolletje) maar bij die nieuwe broeken, die ik veeeeeel lekkerder vind zitten, komt er eerst een stuk plat... en dan pas het bolletje, en dat vind ik lelijk en daarom wil ik hem kwijt. bij mijn bikini, die echt suuuuuuuuuperlaag is, heb ik dat ook en nou... daar ben ik niet blij mee. dus ik wil er vanaf
|
|