Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 17:43
Anne-Clairtje
Anne-Clairtje is offline
mijn vriend heeft het uitgemaakt, zonder reden. zomaar opeens. ik was(en ben er nog steeds) helemaal kapot van.
ik wil hem aan de ene kant graag trug, ik heb werkelijk alles ervoor over, want dit was echt mijn grote liefde. maar aan de andere kant: stel dat ie me wéér pijn doet??! ik zou ook erg graag verhaal halen, maar ik ben bang om hem op te bellen en dat ie dan zo vreselijk onge-interesseerd doet als in de weken voor dat ie het uitmaakte. hij woont te ver weg om naar m toe te gaan.
ik ben t helemaal kwijt!!!!!!!! wat moet ik nou????
Oud 01-04-2003, 17:49
Verwijderd
ey meisje van me,
goed uitgelegd..
je weet wat ik gezegd heb..
hoop dat er mensen reageren..

*geeft een hele dikke en warme knuf*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:26
floortje1985
floortje1985 is offline
Hay! wat balen voor je... ik ken het gevoel.. maar uit eigen ervaring weet ik.. dat de enige manier om over een jongen te komen is, naar andere jongens kijken!
dus gewoon uitgaan enzo...... je komt vanzelf een leuker exemplaar tegen!!!
Maar ik vind het niet raar om hem op te bellen en te vragen, Waarom!! Daar heb je het recht op om te weten!!
Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:35
Verwijderd
Ik ken het gevoel... Hij moet maar respecteren dat jij verhaal wilt halen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:21
The0
The0 is offline
Mensen die het uitmaken zonder reden en 'plotseling' willen vaak juist de reden niet horen... (dit is ook de reden dat ze het zo gedaan hebben)

Wel hoop ik voor je dat je je verhaal kan halen, het voelt idd rot om zo gedumpt te worden.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:23
Thomas
Thomas is offline
Ja, je zag het dus wel aankomen dan?

Je kan hem natuurlijk wel opbellen om eens te vragen waarom hij het uit heeft gemaakt. Je hebt eigenlijk geen goede reden om niet bellen, want wat heb je nu eigenlijk te verliezen?

Ik zou dus gewoon verhaal halen en daarna verder gaan. Het is wel zeker dat je weer een nieuwe jongen tegenkomt die je niet zomaar in de kou laat staan. Dit was gewoon niet meant to be.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:36
Verwijderd
maar ze zei ook dit tegen mij op msn.. dat weten jullie natuurlijk niet dus denk: zet r ffies neer:

maar ben bang dat ie aan de telefoon net zo onge-interresserd is als de weken voor dat ie het uitmaakte en dan heb ik echt het gevoel voor lul te staan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:30
Fantôme
Fantôme is offline
jeej, moeilijk...
kan je dan ipv opbellen niet mailen? ik weet dat het onpersoonlijk is, maar als je echt het gevoel hebt voor lul te staan, zo hoef je in ieder geval niet gelijk zijn commentaar te horen, als hij niet terugmailt zou ik toch bellen, anders BLIJFT het maar door je hoofd spoken, om het te kunnen *verwerken* moet je eerst een reden hebben, heb je die niet... hoe kan je het dan OOIT accepteren? Je hebt er gewoon recht op (punt) dus, misschien kan je hem eerst mailen, hij mailt vast terug (misschien is hij wel bang om het zo tegen je te zeggen maar durft hij wel te mailen...) zo niet, toch bellen meid!! Je staat niet voor lul, je hebt er gewoon RECHT op, je hebt RECHT op die waarheid, klaar. Je staat dus hoe dan ook niet voor lul. ALS er al iemand voor lul staat is hij het, want hij maakt het uit zonder een reden, dat vind ik echt slap....

suc-6 ermee meid!
kus! wendy
Oud 01-04-2003, 21:31
Unexplained
Unexplained is offline
Tja, zo gaat dat als je jong bent. Iedereen is nog aan het zoeken naar wat hij of zij allemaal wel en niet wilt in een relatie/verkering
Contacten komen en gaan daardoor.
Oud 02-04-2003, 09:32
DE vinger
DE vinger is offline
ik zou als ik jou was verhaal halen bij hem.
daar heb je gewoon recht op.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:56
AtHell
AtHell is offline
Hij had genoeg van je, get over it.
Oud 02-04-2003, 10:59
liefkindje
liefkindje is offline
mailen is inderdaad wel een oplossing kun je rustig nadenken voor je iets typt en aan de telefoon kun je te snel iets zeggen waar je achteraf spijt van krijgt en je kunt bij mailen ook niet stilvallen..

en als hij niet op het mailtje reageert is hij het je gewoon niet waard..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:01
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 11:56:
Hij had genoeg van je, get over it.
sukkel
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:21
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 02-04-2003 @ 12:01:
sukkel
*edit*

Ik geef er niet eens een kutreactie op. Net alsof ieder ander advies hier ook maar enigzins afwijkt van dat van mij. Ok het is wat direct gebracht maar om dan jezelf te verlagen tot het roepen van dingen als 'sukkel' erg onvolwassen.

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:08
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 12:21:
*edit*

Ik geef er niet eens een kutreactie op. Net alsof ieder ander advies hier ook maar enigzins afwijkt van dat van mij. Ok het is wat direct gebracht maar om dan jezelf te verlagen tot het roepen van dingen als 'sukkel' erg onvolwassen.
Zo'n directe reactie kwetst de persoon in kwestie wel, en die persoon heeft al genoeg te lijden...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:11
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 13:08:
Zo'n directe reactie kwetst de persoon in kwestie wel, en die persoon heeft al genoeg te lijden...
Dat valt reuze mee, en diep van binnen weten ze dat ik groot gelijk heb alleen het accepteren ervan in directe vorm zonder al die 'oh ik leef met je mee'-crap is moeilijk. Vandaar ook het 'tijd heelt alles' fenomeen, tijd heelt helemaal geen fuck, tijd zorgt ervoor dat je iets accepteerd wat je altijd al wist.
Oud 02-04-2003, 12:13
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 13:11:
Dat valt reuze mee, en diep van binnen weten ze dat ik groot gelijk heb alleen het accepteren ervan in directe vorm zonder al die 'oh ik leef met je mee'-crap is moeilijk. Vandaar ook het 'tijd heelt alles' fenomeen, tijd heelt helemaal geen fuck, tijd zorgt ervoor dat je iets accepteerd wat je altijd al wist.
Daar zit waarheid in,
maaarrr het hoeft niet steeds uit te gaan omdat de één de ander beu is, er kunnen andere dingen zijn. Iemand kan het door bepaalde (al dan niet oplosbare) omstandigheden af maken terwijl hij/zij eigenlijk nog van die persoon houdt.

na!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:14
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 13:13:
Daar zit waarheid in,
maaarrr het hoeft niet steeds uit te gaan omdat de één de ander beu is, er kunnen andere dingen zijn. Iemand kan het door bepaalde (al dan niet oplosbare) omstandigheden af maken terwijl hij/zij eigenlijk nog van die persoon houdt.

na!
Dáár gaat het hier niet om .

Ze is gedumpt, nouja balen.
Oud 02-04-2003, 12:21
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 13:14:
Dáár gaat het hier niet om .

Ze is gedumpt, nouja balen.
ze is gedumpt ja, en zonder een reden te horen te krijgen.
Dussss, het kan dat ze gedumpt is terwijl die jongen haar nog graag ziet.

Dusss, het is niet zeker dat jij gelijk had met "hij heeft genoeg van je"

Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:24
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 13:21:
ze is gedumpt ja, en zonder een reden te horen te krijgen.
Dussss, het kan dat ze gedumpt is terwijl die jongen haar nog graag ziet.

Dusss, het is niet zeker dat jij gelijk had met "hij heeft genoeg van je"

Laten we er gewoon van uitgaan dat ik wel gelijk heb .
Oud 02-04-2003, 12:27
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 13:24:
Laten we er gewoon van uitgaan dat ik wel gelijk heb .
koppig ventje he
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:25
Fantôme
Fantôme is offline
ghehe, hele discussie hier!!
maar Anne-clairtje, heb je al besloten?!
kus! wendy...
Oud 02-04-2003, 15:43
Anne-Clairtje
Anne-Clairtje is offline
oke, dan zal ik zelf nog es wat zeggen: hij kan niet mailen, waarom? ik weet t niet, thuis doet zn mail het niet, en in de receptie(hij heeft een camping) mag ie niet. dus de optie mailen valt af. ik heb nog wel zn zus gesproken en die vertelde iets over dat ie eigenlijk wel met me verder wilde ofzo, maar zij snapte hem ook niet helemaal.
volgens haar was t gewoon te ver weg. dus voor de duidelijkheid: HIJ HAD NIET GENOEG VAN ME< EN ALS JE NIKX BOEIENDS TE MELDEN HEBT,ZEG DAN NIET VAN DIE STOMME DINGEN.
ik geloof namelijk ook simpelweg niet dat ie op zondag tegen me verteld hoeveel ie wel niet van me houd, en dat woensdag ineens allemaal over is.
ik zou heel graag over m heen willen, maar helaas ken ik niet zoveel andere jongens die me daarbij kunnen helpen
Oud 02-04-2003, 15:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Anne-Clairtje schreef op 02-04-2003 @ 16:43:

ik zou heel graag over m heen willen, maar helaas ken ik niet zoveel andere jongens die me daarbij kunnen helpen
Dat moet je ook helemaal zelf doen.. Als jij je leven weer op gaat bouwen (voor zover die is afgebroken) rond een nieuw vriendje en hij maakt het uit of het werkt niet dan komt de klap nog harder aan..

Ga uit met vriendinnen, ga sporten, weet ik veel. Maar bouw een leven om jezelf heen, een volgend vriendje kan je altijd in je leven verweven als die komt.
Oud 02-04-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Anne-Clairtje schreef op 02-04-2003 @ 16:43:
oke, dan zal ik zelf nog es wat zeggen: hij kan niet mailen, waarom? ik weet t niet, thuis doet zn mail het niet, en in de receptie(hij heeft een camping) mag ie niet. dus de optie mailen valt af. ik heb nog wel zn zus gesproken en die vertelde iets over dat ie eigenlijk wel met me verder wilde ofzo, maar zij snapte hem ook niet helemaal.
volgens haar was t gewoon te ver weg. dus voor de duidelijkheid: HIJ HAD NIET GENOEG VAN ME< EN ALS JE NIKX BOEIENDS TE MELDEN HEBT,ZEG DAN NIET VAN DIE STOMME DINGEN.
ik geloof namelijk ook simpelweg niet dat ie op zondag tegen me verteld hoeveel ie wel niet van me houd, en dat woensdag ineens allemaal over is.
ach schat, gewoon niet op die athell reageren joh.. die doet zo altijd.. kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 18:26
Anne-Clairtje
Anne-Clairtje is offline
tsja,...........ik heb wel een leuke jongen gezien enzo, en wonderwonderwonder: hij zag mij ook!!!
sporten doe ik al. maar ik ben zo bang dat als ik m van de zomer zie(ik moet m wel zien, zn zus is vriendin van me, ik kan niet om m heen) dat ik dan weer een ontzettende klap krijg.
misschien moet ik m toch opbelle???
Oud 02-04-2003, 18:32
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik denk dat hij er vast wel een reden voor had om het uit te maken, dus ik denk niet dat ''terugwinnen'' erg veel zin heeft. wat als hij het straks weer uit maakt..?
Er zijn nog meer leuke jongens behalve ''die ene''..

Het is te begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt dat hij het heeft uitgemaakt, maar je moet het toch proberen te vergeten..
tja kan aan mij liggen, maar ik geloof niet zo in dat ''terug winnen''
Oud 02-04-2003, 18:35
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Anne-Clairtje schreef op 02-04-2003 @ 19:26:
tsja,...........ik heb wel een leuke jongen gezien enzo, en wonderwonderwonder: hij zag mij ook!!!
sporten doe ik al. maar ik ben zo bang dat als ik m van de zomer zie(ik moet m wel zien, zn zus is vriendin van me, ik kan niet om m heen) dat ik dan weer een ontzettende klap krijg.
misschien moet ik m toch opbelle???
tjah, of het via die vriendin spelen (zijn zus) dat zij het gaat uitvogelen, mja, das ook weer zo omslachtig, bellen ja, lijkt me toch beter.
suc-6 ermeej
Oud 02-04-2003, 18:41
Anne-Clairtje
Anne-Clairtje is offline
das nou juist mijn probleem: ik weet niet zeker of ik em nou terugwil: toen ik met hem was, was ik ongeloofelijk gelukkig en als ik daaraan terugdenk weet ik ook weer hoe het was en zou ik niets liever willen dan hem terug. maar aan de andere kant: dan doet ie straks precies hetzelfde nog een keer.
AAAAAARGGGGGHHH!!!!!!!!!!!!! ik ben een trut! ik weet niet wat ik wil. misschien moet ik eerst maar s verhaal gaan halen, en anders komt dat van de zomer wel, en dan maar s kijken wat hij te zeggen heeft, want hij en zn zus én zn mama zeggen alledrie iets totaaaaaaaal anders tegen mij over hem enzo. dus ik volg dr geen ene kont meer van en ik ben het tevens ook helemaal kwijt.
WAT MOET IK NOUU????
Oud 02-04-2003, 18:46
PardonMe
PardonMe is offline
Tja denk er eerst nog maar eens heel goed over na wat je nou precies wilt.. zet dat eerst voor jezelf eens op een rijtje, want je weet het zo te lezen zelf nog niet eens..

En misschien kun je ook maar beter gewoon aan hem zelf vragen hoe het nu precies van zijn kant, ipv via zn moeder of zn zus.
Oud 02-04-2003, 18:55
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Anne-Clairtje schreef op 02-04-2003 @ 19:41:

AAAAAARGGGGGHHH!!!!!!!!!!!!! ik ben een trut! ik weet niet wat ik wil.
Je bent geen trut als je niet weet wat je wil meid!
't zijn de jongens die ons dat gevoel geven

jongens; ik wil hier geen commentaar op
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:45
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 02-04-2003 @ 19:55:
't zijn de jongens die ons dat gevoel geven
Is t er voor de schijn dan maar mee eens

maar diep van binnen...

Maar ff ontopic zoals perseus al ns gezegd heeft: hij heeft inderdaad maar te accepteren dat jij verhaal komt vragen...bij relatie zitten verantwoordelijkheden en als het uitgaat is het naar mijn idee toch niet teveel gevraagd om iig uit te leggen waarom...dan kan de persoon die 'gedumpt' wordt het veel beter verwerken dan wanneer er de hele tijd maar vraagtekens blijven...nogal egiostisch vind ik dat altijd...maja de mens wil t liefst geen lastige gesprekken in zo'n situatie aangaan lijkt t wel...

Hoe dan ook als ik jou was zou ik m toch bellen hoe vervelend en eng dat ook is, anders blijf je het telkens maar afvragen...en ook al maakt het t aan de ene kant lastig dat ie zo ver weg is om verhaal te halen, maar aan de andere kant heb je dan wel het 'geluk' dat je m in tenminste niet dagelijks hoeft te zien.
Oud 03-04-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2003 @ 20:45:
Maar ff ontopic zoals perseus al ns gezegd heeft: hij heeft inderdaad maar te accepteren dat jij verhaal komt vragen...bij relatie zitten verantwoordelijkheden en als het uitgaat is het naar mijn idee toch niet teveel gevraagd om iig uit te leggen waarom...dan kan de persoon die 'gedumpt' wordt het veel beter verwerken dan wanneer er de hele tijd maar vraagtekens blijven...nogal egiostisch vind ik dat altijd...maja de mens wil t liefst geen lastige gesprekken in zo'n situatie aangaan lijkt t wel...

Hoe dan ook als ik jou was zou ik m toch bellen hoe vervelend en eng dat ook is, anders blijf je het telkens maar afvragen...en ook al maakt het t aan de ene kant lastig dat ie zo ver weg is om verhaal te halen, maar aan de andere kant heb je dan wel het 'geluk' dat je m in tenminste niet dagelijks hoeft te zien.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:02
malibubarbie
malibubarbie is offline
Een hele grote zak met marsen kopen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:30
never mind
never mind is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 12:21:
*edit*

ok ik heb nog weinig posts van jou gelezen maar ik vind dit genoeg jou gedrag te analyzeren, jij post een bericht met een directe en ontactische boodschap die meestal negatief bedoelt is naar de oprichter van het bericht.
Vervolgens krijg jij een reactie als "doe normaal" of "sukkel" terug.
Dat vind je helemaal geweldig en probeert met een paar losse argumenten de boodschap van het geirriteerde persoon onder uit te halen.

Ga iets nuttigs met je tijd doen!
Oud 05-04-2003, 07:13
Verwijderd
ffies ontopic:
lieverd heb je al besloten wat je doet?
heb je m al gebeld?
let us know!
ik ben ook heel erg benieuwd omdat je donderdag zei dat je het nog steeds niet echt wist...
tell me tell me.. ben nieuwsgierig
kussiez,

ffies offtopic:
sorry dak vanaaf niet ga vrijdanse, maar deze zaterdag is ffies voor mn lieve vriendjuh..
spreek je nog wel voor donderdag, maar ik zie je dan zoiezo.. dag lieverd.. hou van je..
veel plezier vandaag.. kus

Loontjuh (die ook wel ns offtopic gaat)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 12:30
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
never mind schreef op 03-04-2003 @ 21:30:
Ga iets nuttigs met je tijd doen!
Daar ben ik te lam voor.
Oud 05-04-2003, 12:38
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
never mind schreef op 03-04-2003 @ 21:30:
ok ik heb nog weinig posts van jou gelezen maar ik vind dit genoeg jou gedrag te analyzeren
Sommige mensen noemen het een vorm in de puberteitsfase, waarin een aantal jeugdigen de neiging heeft zich af te zetten tegen alles en iedereen en zo proberen stoer en koel over te komen
Reageren

Regels voor berichten