Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maaarrr het hoeft niet steeds uit te gaan omdat de één de ander beu is, er kunnen andere dingen zijn. Iemand kan het door bepaalde (al dan niet oplosbare) omstandigheden af maken terwijl hij/zij eigenlijk nog van die persoon houdt. na! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze is gedumpt, nouja balen.
||
Citaat:
Dussss, het kan dat ze gedumpt is terwijl die jongen haar nog graag ziet. Dusss, het is niet zeker dat jij gelijk had met "hij heeft genoeg van je" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
oke, dan zal ik zelf nog es wat zeggen: hij kan niet mailen, waarom? ik weet t niet, thuis doet zn mail het niet, en in de receptie(hij heeft een camping) mag ie niet. dus de optie mailen valt af. ik heb nog wel zn zus gesproken en die vertelde iets over dat ie eigenlijk wel met me verder wilde ofzo, maar zij snapte hem ook niet helemaal.
volgens haar was t gewoon te ver weg. dus voor de duidelijkheid: HIJ HAD NIET GENOEG VAN ME< EN ALS JE NIKX BOEIENDS TE MELDEN HEBT,ZEG DAN NIET VAN DIE STOMME DINGEN. ik geloof namelijk ook simpelweg niet dat ie op zondag tegen me verteld hoeveel ie wel niet van me houd, en dat woensdag ineens allemaal over is. ik zou heel graag over m heen willen, maar helaas ken ik niet zoveel andere jongens die me daarbij kunnen helpen ![]()
||
Citaat:
Ga uit met vriendinnen, ga sporten, weet ik veel. Maar bouw een leven om jezelf heen, een volgend vriendje kan je altijd in je leven verweven als die komt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
tsja,...........ik heb wel een leuke jongen gezien enzo, en wonderwonderwonder: hij zag mij ook!!!
sporten doe ik al. maar ik ben zo bang dat als ik m van de zomer zie(ik moet m wel zien, zn zus is vriendin van me, ik kan niet om m heen) dat ik dan weer een ontzettende klap krijg. misschien moet ik m toch opbelle???
|
tja ik denk dat hij er vast wel een reden voor had om het uit te maken, dus ik denk niet dat ''terugwinnen'' erg veel zin heeft. wat als hij het straks weer uit maakt..?
Er zijn nog meer leuke jongens behalve ''die ene''.. Het is te begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt dat hij het heeft uitgemaakt, maar je moet het toch proberen te vergeten.. tja kan aan mij liggen, maar ik geloof niet zo in dat ''terug winnen''
||
Citaat:
suc-6 ermeej ![]()
|
![]() |
das nou juist mijn probleem: ik weet niet zeker of ik em nou terugwil: toen ik met hem was, was ik ongeloofelijk gelukkig en als ik daaraan terugdenk weet ik ook weer hoe het was en zou ik niets liever willen dan hem terug. maar aan de andere kant: dan doet ie straks precies hetzelfde nog een keer.
AAAAAARGGGGGHHH!!!!!!!!!!!!! ik ben een trut! ik weet niet wat ik wil. misschien moet ik eerst maar s verhaal gaan halen, en anders komt dat van de zomer wel, en dan maar s kijken wat hij te zeggen heeft, want hij en zn zus én zn mama zeggen alledrie iets totaaaaaaaal anders tegen mij over hem enzo. dus ik volg dr geen ene kont meer van en ik ben het tevens ook helemaal kwijt. WAT MOET IK NOUU????
|
Tja denk er eerst nog maar eens heel goed over na wat je nou precies wilt.. zet dat eerst voor jezelf eens op een rijtje, want je weet het zo te lezen zelf nog niet eens..
En misschien kun je ook maar beter gewoon aan hem zelf vragen hoe het nu precies van zijn kant, ipv via zn moeder of zn zus.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar diep van binnen... ![]() Maar ff ontopic zoals perseus al ns gezegd heeft: hij heeft inderdaad maar te accepteren dat jij verhaal komt vragen...bij relatie zitten verantwoordelijkheden en als het uitgaat is het naar mijn idee toch niet teveel gevraagd om iig uit te leggen waarom...dan kan de persoon die 'gedumpt' wordt het veel beter verwerken dan wanneer er de hele tijd maar vraagtekens blijven...nogal egiostisch vind ik dat altijd...maja de mens wil t liefst geen lastige gesprekken in zo'n situatie aangaan lijkt t wel... ![]() Hoe dan ook als ik jou was zou ik m toch bellen hoe vervelend en eng dat ook is, anders blijf je het telkens maar afvragen...en ook al maakt het t aan de ene kant lastig dat ie zo ver weg is om verhaal te halen, maar aan de andere kant heb je dan wel het 'geluk' dat je m in tenminste niet dagelijks hoeft te zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vervolgens krijg jij een reactie als "doe normaal" of "sukkel" terug. Dat vind je helemaal geweldig en probeert met een paar losse argumenten de boodschap van het geirriteerde persoon onder uit te halen. Ga iets nuttigs met je tijd doen!
|
Verwijderd
|
ffies ontopic:
lieverd heb je al besloten wat je doet? heb je m al gebeld? let us know! ik ben ook heel erg benieuwd omdat je donderdag zei dat je het nog steeds niet echt wist... tell me tell me.. ben nieuwsgierig kussiez, ffies offtopic: sorry dak vanaaf niet ga vrijdanse, maar deze zaterdag is ffies voor mn lieve vriendjuh.. spreek je nog wel voor donderdag, maar ik zie je dan zoiezo.. dag lieverd.. hou van je.. veel plezier vandaag.. kus Loontjuh ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |