Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Zie 1. En als jij iets onredelijk vindt, doe er dan iets aan. Schrijf de rector van je school een brief over onredelijke/onbegrijpelijke regels. Houd een handtekeningenactie. 'k zou wel met goede argumenten komen, anders heeft het waarschijnlijk erg weinig zin. Waarom zou die Brigitte tegen overspannen zijn aanzitten? Om haar reactie op jouw zonnebril? En stel dat, wat doet dat er hier toe...? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() op het laats wordt je het toch zat omdat mensen moelijke lopen te doen om kleine dingen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
aaaaaahh.. *.. wordt verlege .. * KNUFFEL! jij bent ook lief hoor ![]() gelukkig dat t maar niet over mij ging.. ik dacht al: heb tog nixies verkeerd gedaan? helemaal gerustgesteld.. maar ffies nog: dat viel mij ook al op.. wel knap dat ze durft terug te komen vind je niet? |
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb ik aan de topicstarter nou de niet-lullig-bedoelde-vraag: heb je als je leest dat zoveel mensen het niet met je eens zijn, niet het idee van 'oke, ik zat hier fout. misschien moet ik me ook maar eens aanpassen en niet altijd mijn eigen zin willen halen'? Zo niet, beschouw dan het eerder genoemde voorbeeld 'niet met schoenen aan op bed springen' als een regel die jij dan thuis zou hebben. Je woont op jezelf zei je en wanneer er iemand bij jou langs gaat en dit toch doet terwijl het niet mag (of hij doet iets anders wat niet mag, mocht jij met het eerdergenoemde geen probleem hebben) wat zou jij daar dan van vinden? Jij zegt waarschijnlijk dat diegene moet stoppen want het mag niet en behoeft, neem ik aan, geen uitgebreide discussie van diegene te hebben dat hij/zij vindt dat het wél mag... Dat is simpelweg wat hier ook gebeurde, alleen ging je nog wat verder; er is een regel dat iets niet mag, jij overtreedt de regel, wordt daarop geattendeerd, begint een discussie, doet moeilijk (niet verder werken met een normale bril, anderen lastig vallen met hoe 'achterlijk' je de regel vindt enz.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Loontjuh ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
zo van: wij worden genegeerd door haar... maar zij zit toch met die overmacht? wij toch niet? zo bedoelde je het toch of ben ik nou gek geworde? Loontjuh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je hebt gelijk hoor, kleine miscommunicatie ![]() Maareuh, Yamyam, krijg ik/krijgen we nog iets te parreren of hoe zit dat!? Azaziël (die wel kickt op het creëeren van onzekerheden) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gelukkig heb ik gelijk. ach ja, kan gebeuren heah.. heb wel vaker miscommunicaties ![]() ja YamYam.. heb je nog iets te zeggen tegen ons of durf je niet meer? (btw.. wat is parreren azaziel?) Loontjuh ![]() * ach ja, dat krijg je met een 6,8 voor economie (het kutste vak allertijden) en het feit dat je gelijk wordt gegeven ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() punt 2: economie is het simpelste vak op het voortgezet onderwijs *Azaziël, die economie studeert...(serieus!)* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pareren wel en dat is (ik citeer): een slag, steek afwenden, afweren en dan nog over dat economie. ik kan niet echt begrijpen waarom dat makkelijk is hoor. ik vind het echt een vak waarvan je de logica in moet zien en dat je het dan snapt, en ja, dat doe ik dus niet. ik snap er geen bal van. handenarbeid. dat is het simpelste vak op het voortgezet onderwijs.... Loontjuh ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb weinig tot niks te zeggen op mensen die offtopic gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Algemene schoolzaken |
Illegale cijferbepaling FA en DU op Dominicus College Nijmegen Autolycus | 39 | 27-04-2004 17:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |