Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jup, de film is net afgelopen en ik zag die rode flits ook.
Waarschijnlijk is het het lampje van de camera dat de infra-rood aanstaat (night vision). Bij onze eigen camera is dat ook, zet je hem op nachtkijker, zie je een rood puntje waar die zit. Dat zag je waarschijnlijk ook in het raam. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 23:01. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 16:19. |
![]() |
|
Mij was dat dat rode lichtje ook niet opgevallen, maar ik heb 'm ook opgenomen, dus ik zal nog kijken? Ik heb 'm in mun eentje bekeken
![]() ![]() ~Is dit echt gebeurd? ~Zoja, waren dit ook de echte beelden? ~Of was het gewoon nagespeeld?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
~Nope ![]() ~Ook nietvolgens mij, maar de legende bestaat toch wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*ik snap er nu echt himmel geen hol meer van!*
||
![]() |
Citaat:
Het idee van het verhaal van deel 1 vond ik wel heel goed.
|
als je de aftiteling bekijkt he... allemaal namen voor special effects enzo, kom op mensen dit is écht niet echt!
ik vind het een slechte film, wel eng af en toe, maar echt niet erg bijzonder ofzo... dat die acteurs bang waren ok, ik ook in het donker... maar als die mensen door de regisseurs in het bos zijn gedumpt en ze niet zouden weten wat ze te wachten stond en ze geloven écht in alles wat er om hen heen gebeurd... dan is de film pure emotionele en lichamelijke mishandeling!
||
Citaat:
dat hoort, denk ik, gewooon bij het verhaal |
![]() |
||
Citaat:
de acteurs wisten dus ook dat ze in een film speelden, amar er was niet echt een script dus ze zijn wel bang geweest en ze schijnen zelfs op momenten gedacht te hebben dat het geen film meer was maar werkelijkheid. voor alle duidelijkheid: het is een film over 3 mensen die met camera's het bos ingaan om een legende te onderzoeken.
||
Citaat:
|
jullie moeten toch wat beter informeren
![]() de makers van de film hebben voor de release op internet enzo rondbazuint dat het gebaseert is op filmbeelden die ze gevonden hebben en dat het echt gebeurd is daartdoor gingen heeeel veel mensen hem zien en dacht iedereen dat het echt was en ze scheten dus allemaal in hun broek (wat dus het beoogde resultaat was) het is dus totaal niet echt, alleen om een lowbudget film toch aan te laten slaan bij het grote publiek, hebben de makers die stunt bedacht geniaal wel, moet ik zeggen maar het is sowieso niet toegestaan om zonder toestemming van de eigenaars, een film of documentaire te maken met beelden van een ander, dus het had sowieso al niet gemogen (of de ouders van de kinderen hadden toestemming gegeven, maar dan ben je wel een sicke ouder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En deel twee valt eigenlijk niet in de categorie 'ander smaak'. We praten over een slecht geregisseerd en geschreven scenario met matige acteurs. Het is gladder, maar verre van beter.
||
Citaat:
Het enige waar je commentaar op kunt geven is het camerawerk en dat is met opzet zo 'amateuristisch' gefilmd. Dat is de hele opzet van de film. Het enige waar ik aanmerkingen op heb is het constante gedweep over het kwijtraken van de weg en het onderlinge gekibbel. Dat begon na een tijd op de zenuwen te werken.
|
ja dat bedoel ik ook, en de domme/overdreven reacties
ik denk niet dat die reacties allemaal even reeel waren enzo sowieso, hoe ze zich gedroegen ze mogen dan wel hebben gezegt dat je je kan afschermen van de buitenwereld door de camera aan te houden enzo, maar je kan mij bijvoorbeeld niet vertellen dat iemand zijn camera blijft vasthouden en voor zich uit blijft richten als ze o de doodskreten van een vriend afrennen dat soort dingetjes dus |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk weten ze dat ze niet echt verslonden worden door de geest van een heks of een psychopatische kindermoordenaar. Ze hebben wel de wetenschap. Het is zoals in een donker huis lopen waar iemand je gaat laten schrikken. Je weet het, want je hebt het afgesproken. Denk jij dat je niet enigzins bang zult zijn? Of zult schrikken ondanks dat je er van af weet? De emoties zijn 'echt' tot op zekere hoogte. Ze wisten alleen niet wat er ging gebeuren. Method Acting is het eigenlijk. Je voelt angst en je gebruikt het.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat zou jij doen? Iedereen handelt anders en soms irriteer je je daar kapot aan maar het is nou eenmaal zo. Uiteindelijk is het bos waar ze in verdwalen ook maar heel klein, veel anekdotes zijn er van de makers - en de acteurs - voorbij gekomen over het feit dat ze vaak genoeg mensen tegen kwamen in het bos. Bijna elk verhaal heeft oogjes en haakjes, maar binnen de realiteit van de film is het realistisch (daarmee bedoel dat karakters niet plots onlogische acties ondernemen of het verhaal rare krommingen gaat maken).
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |