Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties...
Lees ik de 3e zin dan anders?, naar mijn idee loopt het wel. Wat loopt er naar jullie idee niet(welke woord(en))? Schuingedrukt (3e zin) is misschien ook beter gepast... Dag jongenlief En met een hand je ogen keken weg namen we in stilte, afscheid van elkaar Die zin aan het einde van de strofe zetten is nog niet zo'n gek idee ![]() Met Beidden tranen weg, bedoel ik; Hij keert zich even van mij af, waarmee de tranen ongezien blijven(hij zijn tranen weg/binnen haalt/houdt; zijn houding sprak weggestopte tranen) en ik slik mijn tranen weg.
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou houd ik van dit ~ tekentje (zie mijn eigen sig ![]() maar vind ik die zin hier inderdaad mooier als hij schuingedrukt of tussen haakjes (vind ik ook wel een gaaf effect geven) staat. Verder mooi (en inderdaad gevoels-) gedicht! ![]() XXX
|
![]() |
Beiden, denk ik wel
![]() Goed dan wordt ie dus zo: Dag jongenlief En met een hand je ogen keken weg namen we in stilte, afscheid van elkaar Je houding sprak, ik slikte, Beiden tranen weg Emoties vormden tranen binnenin Tot een, onuitgesproken band Vol herinneringen tnx allebei ![]()
|
|