Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat het door Nieuw Rechts, een Zionistische Actiegroep en de Jonge Fortuynisten gesteund wordt. Gezellig tussen wat jong rechts tuig en een paar fanatieke Joden lopen! Daar heb ik echt geen trek in (buiten het feit dat het in Den Haag is).
En zogenaamde tegenacties: wat een sneu gedoe. Je kan ook wel op een andere manier laten zien dat je het ergens niet mee eens bent. Laat andere meningen dan in hun waarde. Zouden alle 'linkse' activisten het leuk vinden als op de Dam een stel nazi's zou staan? |
![]() |
||
Citaat:
Duseh..... ![]() (zelfde doel, andere achtergronden/meningen/middelen) Maar inderdaad: tegenacties zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mah, ik ben van mening dat die oorlog te vroeg kwam. ik ben pro-leger, maar het is niet om "zomaar" ff in te zetten. tis een "last resort". |
![]() |
||
Citaat:
je bent voor de oorlog, maar tegen een palestijnse staat, en tegen palestijns verzet? please explain! ik snap t nie meer!
|
Klopt - ik ben voor de oorlog, omdat Sadam een gevaar is voor zijn eigen volk en voor andere landen waaronder Israel - een groot gevaar - weet je niet dat voor iedere gedode Israeli de moordenaar (of hij/zijn famlie) $ 10.000 krijgt? (VANUIT BAGDAD)
Ik ben tegen een 'palestijnse' staat omdat zij er geen recht op hebben. Ze onderdrukken mijn volk en doden onschuldige mensen. Ze claimen iets waar ze geen recht op hebben. En kom niet aan met allerlei verhalen want het is míjn land. Jij zit enkel achter je pc'tje/tv'tje alles te volgen. |
![]() |
||
Citaat:
kom op man, alks de israelis aangevallen zou worden door Bush, zou je ertegen zijn! De palestijnen hebben evengoed recht op een eigen staat als dat wij recht hebben op een eigen mening! Off: Ik ben 1/2e Palestijns! dus ik weet wel waar k over praat!
||
Citaat:
||
Citaat:
Noem het dan een solidariteitsactie ofzo. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Bovendien zorgen vooracties vaan voor gigantische gevechten waar de ME weer tussen moet springen. Maar dat terzijde. Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Even on-topic, ik denk dat bijde volken fout zitten, maar er zit wel wat in wat miss maroc eerder al zei, dat de palestijnen niks hebben, daarom plegen ze zelfmoord aanslagen, de Israeliers vermoorden net zo goed onschuldige mensen dus het is wel hypocriet om te zeggen dat de palestijnen dat alleen doen. Ik vind dat iemand eens volwassen moet doen en moet zeggen dat het zo niet verder kan, waarom kunnen mensen elkaar nou niet eens gewoon accepteren ![]()
||
Citaat:
Ik zou zeggen: bezoek eens andere sites dan proisraelwhatevertheydo.com ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik maak het in het echt mee, helaas. |
![]() |
||
Citaat:
Ja en je ziet het maar vanaf een kant, je moet dingen ook wel eens van een andere kant bekijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo wordt een situatie nooit opgelost (omdat emoties dan teveel een rol gaan spelen). Btw,... je ontwijkt wel erg mijn bijdragen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil niet lullig overkomen, maar simshalom zei dat omdat nare man over haar sprak in "hij-vorm".
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dik gedrukt staat, kun je toch niet verlangen van andersgelovigen die daar (al) wonen?
|
Sorry, beetje laat....
![]() Betoging Den Haag vóor oorlog Uitgegeven: 5 april 2003 12:36 Laatst gewijzigd: 5 april 2003 12:44 DEN HAAG - Enkele tientallen demonstranten kwamen zaterdag in Den Haag bijeen om hun solidariteit te betuigen met de Amerikaanse en Britse geallieerden in Irak. De betogers liepen een korte route vanaf het Malieveld langs de Amerikaanse en Britse ambassade. Initiatiefnemers van de demonstratie zijn onder anderen het Rotterdamse raadslid M. Smit en de jonge Fortuynisten. Ook voormalig Tweede-Kamerlid Winnie de Jong liep mee. "Reden van de actie is om eens een ander geluid te laten horen dan die vanuit de linkse hoek."De betogers droegen Amerikaanse en Britse vlaggen met zich mee. Volkslied Bij de Amerikaanse ambassade zongen ze het volkslied van de Verenigde Staten. Ook spraken twee mensen, onder wie Smit, de demonstranten kort toe. De actie verliep zonder problemen. De organisatoren laten op hun website weten tegen oorlog te zijn, maar nog meer tegen de praktijken van de Iraakse leider Saddam Hussein. http://nu.nl/news.jsp?n=129899&c=23
|
![]() |
Op zich vind ik dat iedereen moet kunnen demonstreren want hij/zij wil.
Gisteren keek ik even naar SBS' Hart van Nederland ![]() Maar goed, wat ik vreemd vind is dat andere pro-oorlog-leiders als Balkenende, Zalm, Herben en overig klein christelijk niet deelnamen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar waren ze zeker te zwak voor.
Kijk, Winny de Jong is psychotisch, dat is een feit van algemene bekenheid...Balkenende en Zalm durfden waarschijnlijk niet, bang dat ze werden geconfronteerd en stelling zouden moeten nemen. Ze verschuilen zich liever achter Amerikaanse propaganda om hun standpunt te onderbouwen dan zelf het debat aan te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
MAAR ik stel even voor dat je voor een keertje geen zielige taart speelt en de feiten eens objectief gaat bekijken, dus van beide kanten. Want het is nu eenmaal erg makkelijk om de kant van de onderdrukker (Israel) te kiezen, zonder bij de redenen stil te staan. Wees eens kritisch, ook ten opzichte van je eigen volk/regering (in de veronderstelling dan dat je joods bent), want je gedraagt je als een hysterisch dogmaticus met oogkleppen op. In zovele decennia van vernedering, willekeur, onderdukking t.o.v. de Palestijnen, vind ik het begrijpelijk dat mensen geen uitweg meer zien en zich moegetergd voelen, en dus dingen doen als zelfmoordaanslagen, hoe wreed het ook is. Ze hebben toch niets meer te verliezen. Het is tijd voor debat en niet voor keiharde repressie die toch niets uithaalt, alleen de koppigheid van beide kanten versterkt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
TEGENDEMONSTRATIE -pro-usa-demonstratie-!!!!! Sweet_Hadar | 3 | 03-04-2003 16:10 |