Advertentie | |
|
![]() |
|
heeey. Nou je moet ffies kijken op www.msn.nl en dan bij horoscoop en dan bij dromen. Krijg je n hele uitleg.
Ik droom zelf steeds hetzelfde, altijd over n klein deurtje ofzow en dan kom je in n kamertje en dan is dr weer n deurtje en dan ben je dr weer uit, maar dan wat verderop in t huis. Het is geen huis wat ik ken en ik zie het bijna in elke droom, alleen steeds is het anders verpakt zal k maar zeggen. Iedere keer is het ergens anders en n paar keer op dezelfde plek. Ook droom ik steeds over treinen. Één keer heb ik gedroomd dat ik samen met een meisje (ze leek op n hele oude vriendin van me van jaren terug, maar toch anders, i kende haar niet) en we liepen op n soort van treinspoor, alleen heel oud, alleen van hout. En het zag er wel nieuw uit hoor, maar t was alsof ik n jaar of 40 terug in de tijd was ofzow, beetje ouderwets treinspoor en het liep omhoog en wij liepen er op.... en het was lente geloof ik want het wasa overal groen rechts ervan. en toen oppeen, toen we boven waren, liep het spoor dood. Heel raar, maar het was alsof ik het nie door had. Ik was n jaar of 7 in die droom en dat meisje ook en we waren jong en hadden het nie door, maar toch, t leek alsof er iets was. ook deze droom heb ik vaker gedroomd Iemand een verklaring voor 1 van deze dromen?? Liefs van Sara
|
Verwijderd
|
hmm ik heb dr nog 1tje van toen ik 7 ofzo was..
mn broer was jarig, en ze gingen met de hele familie picknicken in denemarken, hadden 3 soorten taart enzo maar ik mocht niet mee.. ik moest de hele dag thuis zitten en aan het eind van de dag toen ze terugkwamen kreeg ik nogsteeds geen taart (in die tijd deed ik nog alles voor een stuk taart) maar ik snapte niet waarom niet want ik had niks fout gedaan.. mrja ik snap die droom nogsteeds niet.. mrja hij is toch zo oud |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
weet zeker da'k dat ergens gelezen heb.. Denk dat dingen die je (heel) erg bezig houden ook in je dromen voorkomen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik val trouwens heel vaak in dromen... Zo'n beetje mn hele leven al, eindigt zowat elke droom van mij met dat ik ergens vanaf val, van iets heel hoogs dan. Een flatgebouw ofzo, of een bergtop... echt heel vaak. Maar ik spring niet, en ik schrik dan altijd wakker met zo'n valgevoel in mn maag... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dromen dat je valt en bang bent voorspelt dat je een grote strijd zal moeten leveren waarbij je uiteindelijk als winnaar uit de bus zal komen. Als je je tijdens de val verwondt krijgt je te maken met tegenslagen.
|
![]() |
ik geloof zelf dat je onbewust tegenslagen in je leven verwerkt , een droom verteld iets over je innerlijke belevigswereld, uit je onbewuste dus, dingen die je eigenlijk voel maar ook dingen die je van andere oppikt... je onbewuste zegt zoveel meer over je hele leven...
dromen heeft met zoveel meer te maken, we hebben het nodig om te dromen... door je dromen te ontcijferen (een droom bevat vele symbolen) kan je leren je problemen aan te pakken...
|
![]() |
Volgens mij droom je 3 tot 8 keer, en je onthoud gemiddeld 9 % van al je dromen. Ergens gelezen, weet alleen niet meer waar.
Oh ik hou van dromen (nachtmerrie's uitgesloten dus) ![]() Volgens mij staat vallen voor de controle over iets verliezen, maar volgens mij heeft iedereen een andere interpretatie van dromen, uit boekjes en dergelijke. Zullen vast ook wel experts zijn, maar ja.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() neuh dat heeft niks met de droom zelf te maken maar met 't slaapstadium ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo bedoel ik bewust dromen...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
O zoiets heb ik ook wel eens. Dan slaap ik bijna, dat weet ik dan ofzo. En dan val ik ineens (in m'n droom dus) en ik word ik helemaal 'bewegend' wakker, dus net alsof ik echt gevallen was. Best wel lomp eigenlijk.
Stiekem ook wel scary, wat doe je allemaal wel niet in je dromen waar je niks van weet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze was daarna heel boos en had een blouwe plek. (niet dat het daardoor uit is hoor...). Het was ook maar één keertje...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
dromen starflame | 2 | 03-01-2006 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Aanbieding: Dromen zonder bedrog, nu: 1 halen 2 betalen! dark*dizzie* | 2 | 28-09-2005 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Dromen ikke niet | 17 | 15-05-2004 10:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Dromen zijn bedrog vakje27 | 5 | 04-03-2003 16:59 | |
Verhalen & Gedichten |
dromen zijn bedrog ? sicilion | 2 | 18-04-2002 22:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ckv-werkstuk dromen Heaven's Eye | 5 | 17-04-2002 21:55 |