Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nu snap ik er niets meer van ![]() in het begin zeiden ze idd dat toen ze de kinderen had vermoord, zij ze in de hoeken zetten. Maar hij was dus niet dood...whaha, ik ben stom ![]()
|
![]() |
|
![]() |
in het begin van de film wordt verteld dat de slactoofres van de blair witch altijd met de rug naar haar toe staan omdat ze niet in de ogen van kinderen kan kijken.
dat ene wijffie komt aan rennen(geloof ik, tis al een tijd geleden) en dat ziet zij hem met ze gezicht naar de muur.... snap je hem nu? (witch achter hem staan......witch hun te grazen nemen.........hun dood) |
![]() |
|
oooooh! idd, ik zie dit op een andere forum:
Well... There's a reason for that... Mr Parr (the children assassin) kidnaped 8 kids, and only one survived, that kid told that Parr told him to stand in a corner while he tortured another kid... Now, Mike was in the corner and Heather was the the one who's going to be tortured... Poor girl... dus gaat die mike nou dood op het eind of niet? blijft hij overleven zoals dat andere kind eerder?
||
Citaat:
![]() kan ook er zijn verschillende theorieen. Sommige zeggen ook dat Josh possessed was, en dat hij zn eigen tanden uitsneed enzo, en hun het huis inlokte.
|
nee, ok, ik heb het
![]() josh stond idd in de hoek want er viel eerst de kleurencamera om, die had mike in zijn handen. Toen voel de tweede camera om, die speciale, die dat meisje droeg. Dus Josh was de enige die overbleef, en die moest dus in de hoek staan. Want toen dat meisje naar beneden rende hoorde je haar ook roepen "mike, mike, josh is down here!" enzo... ik wil alleen weten wie hen had vermoord.
||
Citaat:
Ik heb 'm nu 3x gezien, de eerste keer alleen en ik vond 'm doodeng (en dat heb ik niet vaak bij films). De tweede keer met vrienden, die ook allemaal verstijfd in de bank zaten en de derde keer was 't nog steeds wel leuk om te zien maar omdat je weet wat er gaat komen is 't toch wat minder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb 'm gisteren voor het eerst gezien!
Jezus! Die's eng man! Al die geluiden 's nachts, je leeft er echt in mee! Alleen is die verhaal ook ECHT gebeurd? Zoja, waren dat de originele beelden? Of is het gewoon nagespeeld? Ik had 'm alleen wel veel anders verwacht, meer zo qua man rend achter studenten aan en moord ze uit. Anyway, hij was vet scary!!!! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vond het begin wel komisch. "Is that the blair witch?" "No, it's heather"
![]() ![]() Verder vond ik hem niet zo super, hij was wel eng, maar voor een film vond ik hem niet zo geweldig. btw. de 'blair witch' is dus eigenlijk zo'n geflipte freak (mr prurr)? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kan iemand mij vertellen wat hier eng aan was?
Ik heb hem een hele tijd geleden in m'n eentje om middernacht gekeken, in een verduisterde kamer, geluid goed hard, buiten stormde het, en ik had moeite m'n ogen open te houden en een paar flinken gapen te onderdrukken.. Q.
|
Verwijderd
|
'k heb em ook gezien.. ik vond er op het begin ech geen donder aan.. het eerste uur.. toen dacht ik ech zo van: gaap is dit het.. maar toen die josh ineens weg was, toen werd het spannend.. en die bloederige troep in die stof van josh'kleren was ech walgelijk.. bah... in dat huis was het wel vet spannend.. en ik vond het een
![]() |
![]() |
|
Woei ik had hem gisteren gezien wat eng!!
Ik zat hem alleen in mijn slaapkamer te kijken en toen het net heel eng was sprong me kat op mijn bed! Ik had me hart in me keel zitten!!! Maar hoe is die Josh verdwenen was hij in één keer weg? Dan hadden ze toch wat moeten horen? En waarom had hij juist dat slijmerige spul op zijn kleren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb hem gezien... ik vond hem vrij saaai en onecht en slecht gespeeld maar ach het idee was leuk hoor om het zo te doen alleen best wel slecht uitgevoerd. het einde was vooral erg slapm ik snapte het ook nie helemaal mja dat zal dan wel weer aan mij liggen...
|
|