Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 22:48
Nummer10
Nummer10 is offline
Ik wil een meisje meevragen naar de film maarja omdat ik haar nog niet geweldig goed ken durf ik eigenlijk niet goed te bellen (ik heb haar nog nooit gebeld) maar ik vind een smsje nogal onpersoonlijk!
Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 22:50
M@@IKE
M@@IKE is offline
Bellen is op zich wel persoonlijker, maar een SMSje zegt vaak veel meer omdat je dan pas echt kunt vertellen wat je van diegene vindt. Tenminste, dat is bij mij zo, want ik ben nogal verlegen en ik vind het moeilijker om met iemand in contact te komen.
Oud 05-04-2002, 22:58
Nummer10
Nummer10 is offline
Ben ook nogal verlegen op dat gebied maarja als ik haar aan de telefoon heb krijg ik haar eerder overgehaald en als ze niet kan snap ik ook meteen waarom
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 00:48
moenbase
moenbase is offline
en bij een berichtje weet je niet of dat ie aankomt. Bellen dus...
Oud 06-04-2002, 00:55
DESIRE
DESIRE is offline
Ik denk dat ik bellen beter zou vinden. Zo weet je ook gelijk hoe diegene reageert. Via een sms je is het vaak maar afwachten..maar als je bellen niet durft (wat ik me kan voorstellen) dan gewoon een sms sturen!!Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 09:29
~Roosje~
~Roosje~ is offline
Ik zou sms-en. Bellen is wel persoonlijker maar dan heb je kans dat jij door de zenuwen niet uit je woorden komt, of dat zij door die onverwachtte vraag nee zegt terwijl ze eigenlijk wel mee wil (heb ik ook wel eens gedaan, oeps daarom. Wil ik niet mee zeggen dat ieder meisje zo stom is als ik, maar je weet maar nooit) Als je een smsje stuurt kan je goed bedenken wat je erin zet, en heeft zij even de tijd om erover na te denken. Je kan d'r natuurlijk later altijd nog wel een keer bellen, als ze zegt dat ze wel mee wil, voor tijd, film enz. af te spreken. Wordt het toch nog wat persoonlijker! heel veel suc6! liefs Roos
Oud 06-04-2002, 09:30
friesin
friesin is offline
ik zou ook smsen, aangezien ik een beetje verlegen ben, en in zulke gevallen nooit echt goed uit m'n woorden kan komen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:37
Nummer10
Nummer10 is offline
Ty
Ik heb een smsje gestuurd maar helaas ze kon het hele weekend niet als ik nu had gebeld had ik geweten of ze niet wou of dat ze echt niet kon dus toch maar bellen volgende keer
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:40
Verwijderd
Bellen is veel persoonlijker en het komt denk ik beter over bij de persoon aan de lijn...

Daarbij is het beter om meteen haar reactie te weten,... je geeft haar zegmaar geen tijd om iets te "verzinnen". Ze zal meteen zeggen of ze het wel of niet leuk vindt. Dan kan ze ook niet gaan denken in zichzelf en het misschien wel doen omdat ze het sneu vindt voor je ofzo...
Begrijp je wat ik bedoel. Ze zegt meteen wat er in haar opkomt en heeft geen tijd om na te denken (het staat er fout maar je begrijpt het vast)

Ik zou dus bellen, ook al is dat bestwel eng
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:47
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
ik zou het eigenlijk niet weten wat ik vind een smsje best wel onpersoonlijk maar je zet er altijd wel precies in wat je denkt enz maar het kan soms ook verkeerd overkomen... bellen is wel persoonlijker maar soms ga je dan soms zo dom lullen (heb ik dan) dat je aan het eind van het gesprek niks wijzer bent geworden en dat je beltegoed aardig minder is geworden
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:50
Piccola
Piccola is offline
Bellen is leuker. Het is persoonlijker en je weet meteen waar je aan toe bent. Een smsje hoeft ze niet meteen te lezen enzo en dan zit je alleen maar in spanning..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:34
apart persoontje
apart persoontje is offline
als ik vanuit mijn punt zou kijken, zou ik liever een smsje krijgen,aangezien ik niet weet hoe ik zou reageren,omdat het me zou overvallen. Bij een smsje kun je een goed overwogen antwoord sturen, aan de telefoon moet je snel beslissen, en zeg je misschien nee terwijl je eik wel wil....
Oud 06-04-2002, 22:36
eden6
eden6 is offline
Ik zou eerst een algemeen smsje sturen, om te polsen bvs. Als ze terug stuurt zou ik bellen om wat af te spreken. Afspreken via sms is idd nochal onpersoonlijk. Succes.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 23:20
Bienie
Bienie is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik zou eerst een algemeen smsje sturen, om te polsen bvs. Als ze terug stuurt zou ik bellen om wat af te spreken. Afspreken via sms is idd nochal onpersoonlijk. Succes.
Oud 07-04-2002, 00:14
Verwijderd
Bellen.

Tenminste, als je verbaal sterk bent.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 01:35
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Hmmz... Sms-en is makkelijker, maar bellen is denk ik beter... Persoonlijker enzow.. Ik zou 't zelf niet durven...

Succes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:38
highlight
highlight is offline
smsje sturen, als je niet iemand bent die makkelijk praat...als dat wel zo is, zou ik gewoon bellen, staat toch wel wat gezelliger
Oud 08-04-2002, 10:11
miss x
miss x is offline
Ik ben meer iemand die zou bellen maar als je verlegen bent kan een smsje ook best
succes
Ik hoop voor je dat t lukt
Liefs miss x
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:02
DrFreeman
DrFreeman is offline
bioscopen zuigen , gewoon zorgen dat je beide op een feest ofzo terecht komt, en als jullie elkaar leuk vinden, vanzelf wel zoenen

in een bios is het echt zovan, *kijk film*, en zovan moeten we nou zoenen of niet, erg verwarrend
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:07
one12
one12 is offline
SMS haar dat je iets wilt vragen, dus of je mag bellen
Oud 08-04-2002, 14:12
one12
one12 is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
bioscopen zuigen , gewoon zorgen dat je beide op een feest ofzo terecht komt, en als jullie elkaar leuk vinden, vanzelf wel zoenen

in een bios is het echt zovan, *kijk film*, en zovan moeten we nou zoenen of niet, erg verwarrend
persoonlijk vind ik het voorzichtig aftasten in de bios leuker dan dronken zoenen op een feestje.
Het is veel fijner om in de bios voorzichtig je hand op haar been te hebben gewerkt, en dat je een glimlach krijgt en uiteindelijk na wat gestreel samen hand in hand de bios uitloopt, zoenen komt bij de deur wel, na wat verlegen gedraai
Oud 08-04-2002, 14:30
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
one12 schreef:

persoonlijk vind ik het voorzichtig aftasten in de bios leuker dan dronken zoenen op een feestje.
Het is veel fijner om in de bios voorzichtig je hand op haar been te hebben gewerkt, en dat je een glimlach krijgt en uiteindelijk na wat gestreel samen hand in hand de bios uitloopt, zoenen komt bij de deur wel, na wat verlegen gedraai
dan is het weer zovan, yow ga nou eens naar huis, kunnen we zoenen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:27
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Bel haar. Ik moest ook door dat moment heen, klinkt dom misschien maar het moet en daarna is alles ok.
Oud 09-04-2002, 17:30
snoopy
snoopy is offline
euh... kun je haar niet een keer irl spreken? Aan de telefoon durf ik meestal niet, maar een smsje is wel heel erg onpersoonlijk...
Oud 10-04-2002, 16:17
iebke*
iebke* is offline
sms'ke é
Reageren

Regels voor berichten