Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De wereld van sofie, voor 15 euro. In zevenmijlslaarzen door drie eeuwen filosofie, had ik echt op mijn veertiende al moeten hebben. Nu heb ik me eerst in de rechtsfilosofen moeten verdiepen, en zonder achtergrond was dat achteraf gezien te eenzijdig. Meteen in Foucault duiken, hoe mooi ook, is wat té.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hee, het is bedoeld voor kinderen vanaf twaalf jaar. De hutjes intermezzo's zijn bedoeld om de filosofie teksten gedoseerd te kunnen brengen. Anders zou het te droog worden. Ik skip die stukken, of ik scan ze snel door. Kost me 5 tot 10 seconden per bladzijde.
||
Citaat:
![]() Vanmorgen: 2 setjes van 10 insteekhoesjes voor in een multoband voor € 0,36 Ongeschoold winklepersoneel r0x0rz ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zondag midden in de week Ieke | 0 | 08-12-2003 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |