![]() |
|
Verwijderd
|
ik had eerst een heel goede.
Nu heb ik een huisarts al 4 jaar waarbij ik 1 x ben geweest en die is eng. Het is zo'n zweterig mannetje enzo en hij praatte alleen tegen mn ma terwijl die er verder niets mee te maken had ![]() dus ik kom bijna nooit bij hem maar het kan opzich wel zijn dat hij dus eigenlijk heel aardig is, maar toen mocht ik hem niet zo. |
![]() |
|
![]() |
Mijn huisarts is wel goed.
Is een man, ongeveer 35 jaar oud. Maar hij neemt me altijd serieus en hij heeft altijd genoeg tijd. Overigens, met spoedgevallen ga ik gewoon naar het ziekenhuis... m'n huisarts zit op 300 meter en het ziekenhuis op 1 kilometer, dus dat is niet zo'n grote stap. |
![]() |
|
Ik heb een mannelijke (homo) huisarts. Ik kan het goed met hem vinden en ik voel me bij hem wel op m'n gemak (hij legt goed uit en maakt altijd genoeg tijd voor je vrij). Hij is denk ik zo rond de 50 jaar, en komt niet homoachtig over, maare ik weet wel zeker dat hij er niet op kickt om blote vrouwen te zien.
Ik ben er nog nooit voor dingen geweest waar ik me voor moest schamen, maar ik denk dat ik dan zeker ook eng zou vinden... ![]() Ik heb tot nu toe altijd een mannelijke huisarts gehad, en deze heb ik nu al 4 jaar (sinds ik bij hem ben praat hij ook met mij, en niet tegen met m'n moeder zoals toen ik kleiner was). Ik weet dus niet hoe een vrouwelijke huisarts is, maar een vrouwelijke lijkt me opzich wel fijner (mocht deze ermee stoppen dan zoek ik een vrouwelijke huisarts denk ik)
|
Onze huisarts is een man en ik vind hem niet echt fijn. hij kijkt soms wat lacherig als ik met iets kom waardoor ik het idee heb dat hij me niet serieus neemt en daarnaast als ie eens iets wél serieus vertelt zit ie je eng aan te staren met grote ogen. Ik zou me dus ook absoluut niet op m'n gemak voelen als ik iets 'beschamends' zou moeten bespreken.
Kheb ook wel eens een stagiaire gehad, dat was een vrouw. Zij vroeg aan mij wat ik had (niet wat voor klachten, maar echt wát ik had) en vervolgens moest ik zeggen wat er aan moest worden gedaan. Het was toen iets met m'n knie en ze heeft d'r niet eens naar gekeken! Ik kreeg op mijn verzoek een verwijsbrief naar de fysio, die vervolgens kwaad werd dat de arts niet eens naar m'n knie gekeken had. Dat was volgens haar wel heel erg slecht. (mijn eigen diagnose was overigens wel goed! ![]()
|
ik vind huisartsen maar enge wezens....weet ook wel dat ze net zoals ik zijn, maar toch......
eerst hadden we eiglijk 2 keuzes voor huisartsen: 1) eentje die eigenlijk te vrolijk was, en vaak onserieus overkwam, 2) of eentje die serieus was, en niet zown lolbroek. de keuse is gevallen op nummero 2 ... nouwjah t maakt nu ook allemaal niets meer uit, maar als ik een "perfecte" huisarts zou moeten kiezen, dan zou het eentje moeten zijn die jong is, want ik vind dat die je beter begrijpt, mag wel wat humor hebben (practical jokes weetjewel) en die vooral niet zo engsig doet ![]()
|
Ik heb besloten me maar niet meer te schamen voor dingen, ook niet in de apotheek. Tenminste, wat dit aan gaat. In ieder geval zeg ik maar gewoon als er wat is, die man/vrouw heeft ook al zat verhalen gehoord/mensen gezien/enz.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe huisarts Verwijderd | 9 | 26-01-2012 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar de huisarts Verwijderd | 15 | 07-03-2011 21:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
huisarts en internet Amoa | 31 | 24-02-2009 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Twee huisartsen, kan dat? Daantje_0705 | 8 | 19-06-2006 09:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar andere arts dan eigen huisarts? Missy1234567890 | 8 | 15-10-2003 08:55 |