Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Stelling: "de linksen zijn vor saddam" vraag die je je, naar aanleiding van de stelling, stelt: "Waarom demonstreerden de linksen niet toen saddam nog aan de macht was?" Dan zou ik zeggen: Lees je stukje tekst nog eens ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
hiermee stel je dus dat de mensen die niet op de dam stonden eigenlijk niet tegen hem waren Dat stel ik helemaal niet ik zeg alleen dat die mensen er toen ook niet stonden dus waarom nu wel, maar ga eens in op mijn stelling, is dat niet hypocriet of vindt jij het normaal dat je 25 !!! jaar niets van je laat horen en nu Bush een bommetje gooit en een halfjaar tijd twee keer de straat op gaat. |
![]() |
||
Citaat:
Verder zijn er wel meer kromme demonstraties van groeperingen. De mensen die nu voor de oorlog zijn en nu de straat op gaan heb ik ook nooit tegen hussein zien demonstreren. Dat zijn juist de mensen die het meest tegen hem waren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
TEGENDEMONSTRATIE -pro-usa-demonstratie-!!!!! Sweet_Hadar | 3 | 03-04-2003 16:10 |