Advertentie | |
|
![]() |
|
-verkeer...
-mensenmassa's, als je erover nadenkt watvoor types er rondlopen en wat 1 gek al niet kan aanrichten/doen dan krijg ik het behoorlijk benauwd... -zee, best kut, ik woon aan zee... -ziektes, de gedachten dat er over zoveel jaar 50% meer kankerpatienten zijn terwijl het er in nederland nu al 1 op 3 is die een vorm van kanker in zijn leven krijgt maakt me ook niet bepaald rustig... -vrijheid, klinkt heel raar...kga er ook maar niet verder op in, te ingewikkeld... |
![]() |
|
Verwijderd
|
de laatste tijd heb ik het niet meer, maar ik heb lange tijd van die 'voorspellende dromen' gehad.. dat je dan ergens loopt of zit of weet ik wat en denkt: he, dit heb ik eerder meegemaakt, maar dat dat dan helemaal niet kan, omdat je nog nooit bv die video hebt gehuurd ofzo..
op een gegeven moment kwam dit zo vaak en werd dit zo beangstigend dat ik er helemaal van in paniek raakte..als dit nu weer gebeurd raak ik weer in paniek.. gelukkig gebeurd het niet meer zo vaak.. werd er ook helemaal niet goed van.. viel vaak bijna flauw.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het echt extreem. ![]()
|
Ik kan gigantisch in paniek raken als ik vanalles MOET doen en er eigenlijk te weinig tijd voor heb... Bijvoorbeeld als ik op 1 dag 2 werkstukken in moet leveren en de avond van te voren loopt de computer vast, dat soort dingen... Kortom: als er vanalles MOET en alles even bijna-expres tegenzit op zo'n moment.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als alle aandacht op mij gericht is...
Wanneer er iemand achter mij staat Asl bepaalde dingen niet lukken als ik het gevoel heb iets verkeerd gedaan te hebben als ik iemand aan het kwijtraken ben.....
|
ik zit al helemaal te shaken als ik eraan moet denken dat ik bij een dokter ben die een naald in me wil steken ofzo
![]() ik raak niet echt vaak in paniek, maar als ik dreig te stikken ofzo zou er tog wel iets bij me knappen. ik had laatst ook zo'n droom: ik rende door een of andere gang, en ineens staat er een wout voor me, die steekt zijn arm uit, zoda ik nie verder kan lopen, en vervolges drukt ie me tegen de muur en zorgt ervoor dat ik mijn armen niet kan bewegen, dus ik flipte in die droom helemaal en toen probeerde ie me onder bedwang te bedwang te houden =S en echt, dat was dus echt geen pretje ![]()
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 18:30. |
![]() |
|
![]() |
Kleine ruimtes vind ik niet echt koel. Stond bijv. vorig jaar kerst in a'dam in een veel te klein café met veel te veel mensen. Dat vond ik dus echt niet kikke.
Verder raak ik (veel te snel) in paniek als iemand enorm boos op me wordt.
|
pff best veel wat mij soms beagstigd maar ik heb nooit dat ik helemaal ga flippen of bijna flauwvallen of zo..
maar ik kan niet tegen -tunnels (vooral niet in de file in een tunnel ![]() -kleine ruimtes -strakke schema's(en weten dat je je er niet aan kunt houden) -veel mensen - veel aandacht |
![]() |
|
![]() |
om heel eerlijk te zijn raak ik eigenlijk nooit in paniek.. ik klap altijd dicht en raak helemaal in mezelf gekeerd, maar echt paniek heb ik maar zelden.
als ik me heel slecht voel en -tegen een hele grote berg huiswerk en werkstukken met een hele kleine deadline aankijk -vanalles moet regelen en vriendelijk moet blijven terwijl ik eigenljik alleen wil slapen dat soort dingen, maar allen als ik heel erg moe ben of me heel erg kut voel
||
Citaat:
|
Als ik nog heeeeel veeeel dingen moet doen en niet weet waar ik beginnen moet.
Als ik iets moet doen waarvan ik weet dat het moet gebeuren, maar ik dat niet durf/geen zin in heb. Als ik een steek oid krijg en dan ga nadenken over wat er wel niet allemaal mis kan zijn met m'n gezondheid.
||
Citaat:
![]() Tenzij het je bedoeling is een rustige dood te sterven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hum de laatste tijd kan ik in paniek raken door van alles
dingen die kwijt zijn de controle over alles wat er gebeurd kwijt zijn of over mezelf onzekerheid jezelf of andere voor je ogen zien wegkwijnen zien dat je vrienden kwijt raakt vage dingen s'nachts voorgevoelens
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 deel 2. Verwijderd | 400 | 28-10-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Meisje van gedachten Ieke | 0 | 02-08-2005 09:45 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |