Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 20:19
o.::*BUNNY*::.o
o.::*BUNNY*::.o is offline
tsja groot probleem..
ik heb al zo'n jaar n lieve vriend ALLEEN ook al een tijd een ex.. K weet niet wat ik voor hem voel, hij maakte het uit toen ik nog zwaar verliefd was (mijn ex)! Alleen met mij vriend is het laatst even uitgegaan, in t begin had ik geen behoefte aan een andere jongen maar toen heb ik een paar keer met mijn ex gezoen. Maar mijn vriend wou me terug en ik hem ook! maar nu ben ik de laatste keren (met t uitgaan) toch weer vreemdgegaan met m'n ex (ingewikkeld! sorry!). Hij zegt dat hij me terug wil maar ik weet t niet: Ik hou super veel van mijn vriend - ik ben n klein beetje verliefd (of iets, raar gevoel) op mijn ex - bij mijn vriend is de spanning er een beetje af (wat wil je na n jaar) - maja dat is bij mijn ex dus helemaal terug! Ik heb trouwens altijd nog wel een erg zwak gehad voor mij ex, maar de laatste tijd komen we wel erg close.....
hellup ik snap nix meer van mijzelf en ik wil mijn vriend niet kwetsen maar ik weet ook wel dat ik heeeel stom bezig ben..
(durf t tegen niemand te vertellen, schaam me dood, maar ik wil toch andere meningen horen, want ik weet t allemaal niet meer)

groetjes bunny
Oud 07-04-2003, 20:25
sientjuh
sientjuh is offline
Denk na...
Wil je je vriend alleen maar niet kwetsen of wil je hem echt niet kwijt?
Het lijkt mij dat er iets niet helemaal goed zit in jullie relatie, ik kan me echt niet voorstellen dat ik vreemd zou gaan al is het nog zo spannend, ik zou dat mijn vriend nooit aan willen doen en ik hou veel te veel van 'm om zelfs maar het risico te willen lopen hem kwijt te raken (al denk ik dat hij te veel om me geeft om het uit te maken na een keertje vreemdgaan...) en dat na ook alweer, op de kop af, een jaar.
Je zal echt moeten kiezen en als je kiest voor je vriend lijkt het me verstandig dat je even wat afstand neemt van je ex tot alles tussen jou en je vriend weer goed is, naja dat zou ik doen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:39
poesiefox
poesiefox is offline
Moeilijk he, het is zo'n vertrouwd persoon en toch is het vreemdgaan. Je moet kiezen, maar neem daar je tijd voor. En kies met name voor jezelf.
Oud 08-04-2003, 11:26
Optima
Optima is offline
laat ze wat ze zijn

en zoek de definitie van EX nog een keer op
Oud 08-04-2003, 18:13
Citaat:
Optima schreef op 08-04-2003 @ 12:26:
laat ze wat ze zijn

en zoek de definitie van EX nog een keer op

Sorry ik heb geen zin om t woorden boek erbij te pakken ik denk dat iedereen wel weet wat hiermee bedoeld wordt....
Oud 08-04-2003, 18:31
igfy
igfy is offline
ik vind het zelf wel een beetje lullig voor je vriend... hij denkt nu misschien dat alles weer goed is, terwijl jij vreemdgaat. maar verder moet je dit natuurlijk helemaal zelf bepalen. met je huidige vroend heb je vastigheid terwijl dat met die ex misschien niet zo is.
Oud 08-04-2003, 18:55
Veenbes
Veenbes is offline
Ik vind dat het erop lijkt alsof je ex-vriend probeert te profiteren van de situatie, hij zoent met je maar is verder niets aan je verplicht omdat je al een vriend hebt. Zo heeft hij wel de lusten, niet de lasten. Mij lijkt dat hij het niet voor niets uitgemaakt heeft, hij voelde niets/niet genoeg meer voor je, klaar. Tegenover je huidige vriend is het tamelijk lullig om hem zoals Igfy al zei te laten denken dat het goed zit tussen jullie. Praat met allebei en neem een beslissing en laat die afhangen van je gevoel voor hem en ga dan ook helemaal voor hem...
Oud 08-04-2003, 19:59
Met mijn ex is het al bijna 2 jaar uit, maar hij gebruikt mij niet. Hij zei laatst tegen me dat hij me terug wou.. Maar wat het allemaal zo moelijk maakt is dat IK nooit de kans heb gehad om de minder leuke dingen in hem te zien (omdat hij toen niet meer verliefd was en ik wel! gvd! Ik voel me gewoon hardstikke schuldig maar ik heb geen spijt van het zoenen met mijn ex... wordt echt gek van mezelf. Ik bedoel als je vreemd gaat hoor je je daar echt vreselijk over te voelen...
Oud 08-04-2003, 21:11
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
o.::*BUNNY*::.o schreef op 08-04-2003 @ 20:59:
Met mijn ex is het al bijna 2 jaar uit, maar hij gebruikt mij niet. Hij zei laatst tegen me dat hij me terug wou.. Maar wat het allemaal zo moelijk maakt is dat IK nooit de kans heb gehad om de minder leuke dingen in hem te zien (omdat hij toen niet meer verliefd was en ik wel! gvd! Ik voel me gewoon hardstikke schuldig maar ik heb geen spijt van het zoenen met mijn ex... wordt echt gek van mezelf. Ik bedoel als je vreemd gaat hoor je je daar echt vreselijk over te voelen...
Ik zie zo al een slecht punt in je ex... hij verliest de verliefdheid snel... anders was het de vorige keer niet uitgegaan... leuk, zo'n ex die opeens ophoud met van je te houden en ook weer opeens wel weer van je houd... hij lijkt wel een knipperlicht
Oud 09-04-2003, 08:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
o.::*BUNNY*::.o schreef op 08-04-2003 @ 19:13:
Sorry ik heb geen zin om t woorden boek erbij te pakken ik denk dat iedereen wel weet wat hiermee bedoeld wordt....
Dat bedoelt ze niet, ze bedoelt of jij het ook weet..
Oud 09-04-2003, 16:26
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 08-04-2003 @ 19:55:
Ik vind dat het erop lijkt alsof je ex-vriend probeert te profiteren van de situatie, hij zoent met je maar is verder niets aan je verplicht omdat je al een vriend hebt. Zo heeft hij wel de lusten, niet de lasten. (1)
Mij lijkt dat hij het niet voor niets uitgemaakt heeft, hij voelde niets/niet genoeg meer voor je, klaar. (2)
Tegenover je huidige vriend is het tamelijk lullig om hem zoals Igfy al zei te laten denken dat het goed zit tussen jullie. Praat met allebei en neem een beslissing en laat die afhangen van je gevoel voor hem en ga dan ook helemaal voor hem... (3)
1. Hij wil haar toch gewoon terug? Dus zowel de lusten als de lasten? Niet dat ik zijn gedrag goedkeur ofzo, want ik vind dat hij er ook wel een beetje rekening mee kan houden dat jij een vriend hebt.
2. Als het één keer uitgaat wil dat toch niet meteen zeggen dat het nooit meer iets kan worden? Kan het trouwens niet ook zo zijn dat hij nu pas inziet wat hij mist en dat hij dat weer terugwil en er in het vervolg harder voor zal werken?
3. Helemaal mee eens.
Reageren

Regels voor berichten