Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het zelf wel een beetje lullig voor je vriend... hij denkt nu misschien dat alles weer goed is, terwijl jij vreemdgaat. maar verder moet je dit natuurlijk helemaal zelf bepalen. met je huidige vroend heb je vastigheid terwijl dat met die ex misschien niet zo is.
|
Ik vind dat het erop lijkt alsof je ex-vriend probeert te profiteren van de situatie, hij zoent met je maar is verder niets aan je verplicht omdat je al een vriend hebt. Zo heeft hij wel de lusten, niet de lasten. Mij lijkt dat hij het niet voor niets uitgemaakt heeft, hij voelde niets/niet genoeg meer voor je, klaar. Tegenover je huidige vriend is het tamelijk lullig om hem zoals Igfy al zei te laten denken dat het goed zit tussen jullie. Praat met allebei en neem een beslissing en laat die afhangen van je gevoel voor hem en ga dan ook helemaal voor hem...
|
![]() |
Met mijn ex is het al bijna 2 jaar uit, maar hij gebruikt mij niet. Hij zei laatst tegen me dat hij me terug wou.. Maar wat het allemaal zo moelijk maakt is dat IK nooit de kans heb gehad om de minder leuke dingen in hem te zien (omdat hij toen niet meer verliefd was en ik wel! gvd! Ik voel me gewoon hardstikke schuldig maar ik heb geen spijt van het zoenen met mijn ex... wordt echt gek van mezelf. Ik bedoel als je vreemd gaat hoor je je daar echt vreselijk over te voelen...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
2. Als het één keer uitgaat wil dat toch niet meteen zeggen dat het nooit meer iets kan worden? Kan het trouwens niet ook zo zijn dat hij nu pas inziet wat hij mist en dat hij dat weer terugwil en er in het vervolg harder voor zal werken? 3. Helemaal mee eens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie met de ex van een goede vriend klerenkast | 1 | 02-09-2015 07:34 | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
de bekende ex van je vriend(in)... pienie | 26 | 16-02-2004 09:50 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer is het wat jou betreft aan? *Novah* | 25 | 03-06-2003 19:10 |