Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hahaha achja ik ben geen kunstkenner of iets dergelijks, maar tis gewoon persoonlijke smaak natuurlijk. Ik bedoel een schilderij van bv de oude meesters vind ik mooi, maar niet dat je zegt blown away by it. Moderne kunst spreekt me wel aan(audiovisueel), maarja dat is een beetje hetzelfde verhaal. Nu vinden veel mensen t geen kunst en straks behoort t tot de gevestigde orde misschien wel en zegt een nerd als ik hetzelfde daarover als ik over Warhol.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]dreadlocks schreef op 09-04-2003 @ 10:44:
[B [afbeelding] Greenday - Dookie ]B Helemaal mee eens ![]() ![]()
|
Spritualized - Ladies And Gentlemen We Are Floating In Space
verpakt als medicijn ![]() Neotropic - La Prochaine Fois ![]() Verve - Gravity Grave single ![]() en zoals NERD al heeft laten zien: Joy Division - Unknown Pleasures Pink Floyd - Dark Side of the Moon U2 - War (de laatste twee heb ik godzijdank op LP. CD-hoesjes zijn veel te klein.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
staan veel mooie tussen bovengenoemden
die van mcsun ![]() nog niet genoemd (geloof ik): smashing pumpkins - siamese dreams anathema - a fine day to exit artefact - one of a kind incubus - morning view make yourself boards of canada - geoghaddi lemon jelly - .ky wat me momenteel te binnen schiet.. en kben te lui om plaatjes te zoeken |
![]() |
||
Citaat:
heb jij zo een mannetje niet eens in je avatar gehad ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|