Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *hoopvol* misschien is het in Amsterdam wel duurder dan bij ons in het kleine dorpje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
moet je ff t algemene dreadstopic opzoeken... staat alles in...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, doe dat dus. ![]() |
![]() |
|
bruin/zwarte -en binnen kort een fel kleurtje- dreads. ik doe er meetal ene band in los of een staart.
klik hier maar want't is een lay out verneuker. dit is trouwens zoals het in novermber was. nog niet vervilt en geverfd. ![]()
|
goh, laat ik ook eens vertellen hoe mijn mega-haar eruit ziet...
dreadjes tot mn schouders. rechterkant weggeschoren. kleur: origineel rood/zwart... nu roodbruinig... uitgroei ooit geblondeerd nu nieuwe uitgroei... vies donkergrijs kleurtje heb ik van mezelf... ieuw... tied voorn kleurtje!
||
Citaat:
en de uitgroei knalrood maja... das ook een beetje... euhhh... kliesjee
||
Citaat:
gewoon doen want da's mooi ik wil misschien terug zwart maar dan zitte met die lelijke uitgroei of helemaal geblondeerd, maar volgens mij past mijn hoofd daar niet bij, hoewel ik oorspronkelijk blond ben hmm hmm overweeg overweeg of gewoon felrossig, ik denk dat het dat zal zijn |
![]() |
||
Citaat:
geblondeerd... poeh... tricky... kan geel worden zwart: mooi, onorigineel, snel zichtbare uitgroei idd ik zou ook maar voor de felrossige gaan... ---- ![]()
||
Citaat:
Als je door zomaar wat mensen dreads laat zetten, wil het nog wel eens mislukken...mijn vriendin heeft dat namelijk een keer gedaan en dat werd dus echt...naja...LELIJK ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb mn haar nu tot ong 10 cm over mn schouders..
Het is blond van nature.. en dan heb ik 2 plukjes geblondeert en die verf ik regelmatig roze, paars etc.. Nu draag ik het in een staart..
|
ik heb nog altijd lang zwart haar, met beetje rooiigeplukjes ofzo. (geverfd)Heb slag in mijn haar, soms zelfs echte (pijpe)krullen enz (ligt aan het weer).
Nu heb ik twee grote plukken haar langs mijn gezicht en twee (vrij kleine) hoge staartjes aan de zijkanten en voor de rest is mijn haar los...Heb heel felle neonroze stiekken gebruikt en 2 neon knipjes met lieve hartjes ![]() moet mijn haar wel nodig weer knippen (jammer genoeg) want de dooie punten moeten er nu wel echt af...... ![]()
|
Verwijderd
|
Blond (zomers heel blond) op het moment net tot mn schouders, zou ik het korter knippen dan zou ik dr een slag in hebben maar geen zin in. mjah gewoon lekker stijl, en steek het af en toe op of in een staart
![]() Ik mag het niet verfen van vrienden (want volgens hen ben ik hun blondey dan niet meer ![]() bluh ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
fototopic Horror Kitty | 500 | 04-10-2007 14:32 | |