Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2001, 18:19
oepsie
oepsie is offline
het gaat over de doodstraf, dat die dus wel ingevoerd moet worden (je moet zeggen waarom je er voor bent en waarom tegen)... dit is een voorbeeld waarom mensen er voor kunnen zijn...

Exemple: Later, when my daughter is raped and killed by a person who sits in a prison for 5 years and then comes free, I think that the Death Penalty a better idea was for the person who killed my daughter and perhaps other persons too.

maaar het klopt langs geen kanten, moet je de vertaling weten wat ik eigenlijk wilde zeggen? hier komt ie
voorbeeld: later wanneer mijn dochter verkracht of vermoord zou worden en die persoon zou maar vastzitten voor 5 jaar, komt nadien vrij, dan zou ik de doodstraf een betere oplossing gevonden hebben voor die man die mijn dochter heeft verkracht en misschien nog andere meisjes heeft vermoord.

zo dat was het ongeveer, kom jij eruit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2001, 18:36
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
oepsie schreef:
het gaat over de doodstraf, dat die dus wel ingevoerd moet worden (je moet zeggen waarom je er voor bent en waarom tegen)... dit is een voorbeeld waarom mensen er voor kunnen zijn...

Exemple: Later, when my daughter is raped and killed by a person who sits in a prison for 5 years and then comes free, I think that the Death Penalty a better idea was for the person who killed my daughter and perhaps other persons too.

maaar het klopt langs geen kanten, moet je de vertaling weten wat ik eigenlijk wilde zeggen? hier komt ie
voorbeeld: later wanneer mijn dochter verkracht of vermoord zou worden en die persoon zou maar vastzitten voor 5 jaar, komt nadien vrij, dan zou ik de doodstraf een betere oplossing gevonden hebben voor die man die mijn dochter heeft verkracht en misschien nog andere meisjes heeft vermoord.

zo dat was het ongeveer, kom jij eruit?
Example: In the future, if my daughther would be raped or killed and the man who did it would be in prison for only five years, then I would prefer the death-penalty for this man who raped my daughter and who maybe killed lots of other girls.

Zo zou ik het persoonlijk vertalen. Ik hoop dat je er iets aan hebt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 19:54
OnlineMedusa
OnlineMedusa is offline
[QUOTE]stefano17 schreef:
[B] Example: In the future, if my daughther would be raped or killed and the man who did it would be in prison for only five years, then I would prefer the death-penalty for this man who raped my daughter and who maybe killed lots of other girls.

oftewel: if, in the future, my daughter would be raped or killed and the man who had done it would only be in prison for five years, I would have prefered the dead-penalty for the man who had raped my daughter and maybe killed a lot of others.

ik zou da zo vertalen

[Dit bericht is aangepast door OnlineMedusa (13-05-2001).]

[Dit bericht is aangepast door OnlineMedusa (13-05-2001).]
Met citaat reageren
Oud 14-05-2001, 11:43
kirsten
kirsten is offline
Later, when my daughter is raped and killed by a person who is in prison for 5 years and then goes free, I think that the death penalty was a better idea for the person who killed my daughter and perhaps other people too.

(nagekeken door mijn Engelse vriend, en goed bevonden, dus ik denk dat er maar weingig foutjes in staan...)

Veel succes!!

Kirsten
Reageren

Regels voor berichten