Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2003, 21:00
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

Het hebben en krijgen van een vriendin of vriend lijkt het aller belangrijkste te zijn in het leven.

Hoe graag wil jij een vriendin/vriend ?
En waarom?
Hoe belangrijk is seks daarbij?

KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen
(hoezo niet? en waarom zou je het kunnen denken?)

Als je eerlijk bent wat is je belangrijkste drijfveer voor het hebben van een vaste relatie?
- aandacht?
- aandacht intimiteit seks combinatie?
- drijfveer vooral seks, aandacht is niet verkeerd?

Waarom is seks en masturbatie toch nog iets waar je het niet zomaar over kan hebben?
Want hoe je het went of keert het is niet zo.

-------
eerste topic dat ik hier open geloof ik. Hopelijk komen er veel reacties . Met Vr. Gr. It Just Me
Oud 05-04-2003, 21:07
Miracle
Miracle is offline
hmm, ik denk dat ik wat dat betreft even een beetje afwijk. 'K heb iemand die met mij een relatie wil beginnen (tis nu alleen een goeie vriend) maare dat wil ik nu ff niet. (ligt niet aan hem, maar gewoon dat ik het nu ff niet wil).
Oud 05-04-2003, 21:08
Quiana
Quiana is offline
--> L&R?
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 05-04-2003 @ 22:00:
Het hebben en krijgen van een vriendin of vriend lijkt het aller belangrijkste te zijn in het leven.
Niet voor iedereen.
Citaat:
Hoe graag wil jij een vriend?
En waarom?
Het is niet zo dat ik persé een vriendje mòet hebben,
tis wel heel fijn als het zo 'uitkomt'.
Waarom? Omdat het fijn is samen te zijn met degene
waarom ik (heel) veel geef..
Zekerheid, liefde, steun, samenzijn etc zijn ook belangrijk.
Citaat:
Kan niet (meer) goed tegen te dichtbij elkaar komen,
door dingen van vroeger..
Tis belangrijker da'k zonder allerlei angsten ed
heel close kan zijn, echte sex is dan niet heel belangrijk.
Citaat:
KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen
(hoezo niet? en waarom zou je het kunnen denken?
Lekker generaliserend.
Voor sommige zal het ongetwijfeld gelden,
voor anderen niet.
Citaat:
Als je eerlijk bent wat is je belangrijkste drijfveer voor het hebben van een vaste relatie?
- aandacht?
- drijfveer vooral seks, aandacht is niet verkeerd.
De 'vonk'. En de dingen die ons samen houden.

Citaat:
Waarom is seks en masturbatie toch nog iets waar je het niet zomaar over kan hebben?
Bij je vriend(in)?
Kan goed over sex praten hoor..
(klinkt wat ranzig, is niet zo bedoeld )
Oud 05-04-2003, 21:23
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 05-04-2003 @ 22:08:
--> L&R?

Niet voor iedereen.

Het is niet zo dat ik persé een vriendje mòet hebben,
tis wel heel fijn als het zo 'uitkomt'.
Waarom? Omdat het fijn is samen te zijn met degene
waarom ik (heel) veel geef..
Zekerheid, liefde, steun, samenzijn etc zijn ook belangrijk.

Dit wil ik direct even rechtzetten
Ik heb het helemaal niet over dat je een relatie MOET hebben. Ik vraag ernaar hoe belangrijk het voor je(iedereen die dit leest) is.
IK bedoel ook niet "op dit moment" ik bedoel het in het algemeen.

Citaat:
Kan niet (meer) goed tegen te dichtbij elkaar komen,
door dingen van vroeger..
Tis belangrijker da'k zonder allerlei angsten ed
heel close kan zijn, echte sex is dan niet heel belangrijk.

Lekker generaliserend.
Voor sommige zal het ongetwijfeld gelden,
voor anderen niet.

De 'vonk'. En de dingen die ons samen houden.
"vonk"
geloof ik niet zo in.
Jah ik geloof wel dat het bestaat. Maar.
Ik vind de term "vonk" eerder iets onnatuurlijks dan natuurlijks.
(vandaar mijn weerstand ofzo)

Citaat:
Bij je vriend(in)?
Kan goed over sex praten hoor..
(klinkt wat ranzig, is niet zo bedoeld )
Ik bedoel niet persee bij je vriend(in)
Dat tussenhaakjes bevestigt juist wat ik bedoel te zggen denk ik.
Oud 05-04-2003, 22:22
A loved one
A loved one is offline
Of:
Willen jongens sex
En willen meisjes seks?

Sorry, sorry, erg flauw. Gefeliciteerd met je eerste topic!!!

Ik denk dat je je de verschillen in relaties moet realiseren. Zijn er niet drie soorten liefdesrelaties (volgens de psychologie)? Ik weet de namen ervan niet eens... heel slecht, maar ik denk dat die soorten de verschillen zullen verklaren in het verlangen naar een vriend/vriendin.

Trouwens, de hele westerse wereld denkt er zo over, in mijn mening. Kijk eens om je heen; wat doen mensen er niet voor om maar als aantrekkelijk of seksueel gevonden te worden? Zou een vaste relatie niet gebaseerd moeten zijn op wederzijds respect, in plaats van een simpele oerdrift? Of ben ik nou gek?

dit was vast een extreem onnuttig antwoord, maar ik hoop dat je er blij mee bent
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:35
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
A loved one schreef op 05-04-2003 @ 23:22:
Of:
Willen jongens sex
En willen meisjes seks?

Sorry, sorry, erg flauw. Gefeliciteerd met je eerste topic!!!

1:
Ik denk dat je je de verschillen in relaties moet realiseren. Zijn er niet drie soorten liefdesrelaties (volgens de psychologie)? Ik weet de namen ervan niet eens... heel slecht, maar ik denk dat die soorten de verschillen zullen verklaren in het verlangen naar een vriend/vriendin.

2:
Trouwens, de hele westerse wereld denkt er zo over, in mijn mening. Kijk eens om je heen; wat doen mensen er niet voor om maar als aantrekkelijk of seksueel gevonden te worden? Zou een vaste relatie niet gebaseerd moeten zijn op wederzijds respect, in plaats van een simpele oerdrift? Of ben ik nou gek?

dit was vast een extreem onnuttig antwoord, maar ik hoop dat je er blij mee bent
1: Ehm jah
Heb ik laatst gelezen ik weet de namen er ook niet meer van. (was iets latijns. Wie kan even helpen? )
Er waren 3 hoofdsoorten maar daar waren ook weer combinaties mee enzo. (btje vaag srry)

2: En dat vind ik nou ook.
Respect moet toch het belangrijkste zijn?
Hoe kan dat nou als alles zo seksueel benadrukt lijkt te zijn?

Nee dat was helemaal geen onnutig antwoord, ja ik ben er wel blij mee . Dank je.
Oud 05-04-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
1. Hoe graag wil jij een vriendin/vriend ?
2. En waarom?
3.Hoe belangrijk is seks daarbij?

4. KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

5. Als je eerlijk bent wat is je belangrijkste drijfveer voor het hebben van een vaste relatie?
- aandacht?

6. Waarom is seks en masturbatie toch nog iets waar je het niet zomaar over kan hebben?
Ik ben niet single maar ik ga toch je vragen beantwoorden.
1. Net nadat het uit was met m'n eerste vriend wilde ik wel heel graag een vriend ja. *snel van genezen trouwens*
2. Ik miste bepaalde dingen.
3. ik denk dat het 50% sex en 50% aandacht was.
4. Ik denk dat als je serieus aan een relatie begint je toch een beetje van allebei wilt. Ongeacht of je jongen of meisje bent.
5. aandacht, intimiteit, sex.
6. Met m'n vriend praat ik gewoon over sex.
Met vriendinnen praat ik ook wel over sex maar niet heel erg open. De details van m'n liefdesleven zijn iets tussen hem en mij.
Ik denk ook niet dat m'n vriendinnen willen horen over hoe en hoe vaak ik mastubeer.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:54
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 05-04-2003 @ 23:35:
1: Ehm jah
Heb ik laatst gelezen ik weet de namen er ook niet meer van. (was iets latijns. Wie kan even helpen? )
Er waren 3 hoofdsoorten maar daar waren ook weer combinaties mee enzo. (btje vaag srry)

2: En dat vind ik nou ook.
Respect moet toch het belangrijkste zijn?
Hoe kan dat nou als alles zo seksueel benadrukt lijkt te zijn?

Nee dat was helemaal geen onnutig antwoord, ja ik ben er wel blij mee . Dank je.
1: Geeft niets, we zoeken het wel eens op.

2: Precies! Kijk maar eens voor de grap naar alle reclameblokken op tv. Zie je ooit een man die zich sensueel inzeept met de nieuwste Nivea badschuim? Een man die in extase raakt door zijn shampoo?
Seks is belangrijk, maar het is niet de belangrijkste uiting van liefde.

Er was trouwens een leuke documentaire hierover op Discovery (ik ben echt verslaafd aan die zender ): The history of sex and love, geloof ik. Of the history of sex and marriage? Hoe dan ook, hij zal nog wel eens herhaald worden, zoals alles op Discovery, dus houd je tv-gids in de gaten. Het ging vooral over de onderdrukking van seks door de kerk door de eeuwen heen. Best interessant, toch

daar ben ik weer heel blij mee
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 00:07
Orsino*
Orsino* is offline
Ja, die documantaire heette The history of sex and love, ik heb een stukje gezien.
Maar wat zitten jullie nou te zeuren over wat de maatschappij en de reclame toevallig vind, wat schiet je er mee op om af te geven op Nivea? Het gaat er toch om wat je zelf wilt in de liefde.

Citaat:

1. Het hebben en krijgen van een vriendin of vriend lijkt het aller belangrijkste te zijn in het leven.
2. Hoe graag wil jij een vriendin/vriend ?
3. En waarom?
4. Hoe belangrijk is seks daarbij?
5. KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen
6. Als je eerlijk bent wat is je belangrijkste drijfveer voor het hebben van een vaste relatie?
- aandacht?
7. Waarom is seks en masturbatie toch nog iets waar je het niet zomaar over kan hebben?
1. O. Misschien voor jou wel, waar merk je dat aan op? Misschien is het ook wel zo, maar dat is voor iedereen anders.
2. Best graag.
3. Anti-eenzaamheid.
4. Nog niet zo belangrijk
5. Nee, lijkt me een vooroordeel. Iedereen wil wel eens sex of aandacht, dat is niet echt onder te verdelen in geslachten.
6. De combinatie
7. Misschien bespreek jij weinig sex, maar ik hoor vanuit alle hoeken wat. Ken genoeg mensen die het er 'zomaar' over willen hebben.

Mh, nuttig.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:31
AmeliePoulain
AmeliePoulain is offline
Citaat:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

1.Hoe graag wil jij een vriendin/vriend ?
En waarom?

KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

- aandacht?

-------
eerste topic dat ik hier open geloof ik. Hopelijk komen er veel reacties . Met Vr. Gr. It Just Me
1. Soms heb ik wel van die momenten dat ik graag een vriend wil. Dan heb ik behoefte aan aandacht/liefde/knuffelen/zoenen/begrip. Of als ik verliefd ben verlang ik heel erg naar diegene. Maar soms heb ik helemaal geen behoefte aan een vriend en ben ik blij dat ik kan doen wat ik wil. Wat je eigenlijk ook gewoon kan doen als je een vriend hebt.
Seks is daarbij niet zo heel belangerijk voor mij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 05-04-2003 @ 22:08:
--> L&R?
'k denk 't wel, 'k zal ff aan Dusjcrib, Anneee en wicce vragen wat zij vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:13
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
1. Het hebben en krijgen van een vriendin of vriend lijkt het aller belangrijkste te zijn in het leven.

LIJKT!

2. Hoe graag wil jij een vriendin/vriend ? relatief graag
3. En waarom? gewoon,euh het zou leuk zijn om er één te hebben .
4. Hoe belangrijk is seks daarbij? best wel belangrijk maar nu ook niet van levensbelang als je weet wat ik bedoel
5. KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

man, jongens willen evenveel aandacht als meiden en meisjes willen ook sex dusseh .........
6. Als je eerlijk bent wat is je belangrijkste drijfveer voor het hebben van een vaste relatie?
- aandacht?

geen van bovenstaande, gewoon wederzijdse affectie
7. Waarom is seks en masturbatie toch nog iets waar je het niet zomaar over kan hebben?

omdat het moeilijk is om je privé-aangelegenheden met anderen te delen.
Oud 08-04-2003, 14:20
Unexplained
Unexplained is offline
Laat ik beginnen met het beantwoorden van de vraag waarom ik een vriendin wil. Wat is geluk waard als je het niet kunt delen?
Ik durf eerlijk te zeggen dat ik redelijk graag een leuke meid in mijn leven wil hebben (en die heb ik op dit moment ook), maar dat betekent niet dat ik met minder dan wat ik verwacht van een relatie genoegen neem.

Ik kan slecht aangeven hoe belangrijk seks is voor mij. Het is namelijk essentieel. Het is vergelijkbaar met de vraag "hoe belangrijk vind je de wielen onder een auto?".
Zonder seks voor mij geen relatie. Dat betekent niet dat ik gelijk de eerste dag met haar het bed induik, maar wel dat er uitzicht moet zijn op een normaal seksleven op redelijk termijn.

Dat mannen seks willen en vrouwen aandacht, is nogal gegeneraliseerd. Ik denk dat beide seksen behoefte hebben aan zowel seks als aandacht. Hoewel er bij vrouwen vaak een taboe rust op het hebben van seks, en bij mannen een taboe rust op het uiten van emoties en het aandacht schenken daaraan.

Over seks en masturbatie praat ik redelijk open, maar er moet wel aanleiding toe zijn. Ik ga het niet aan de grote klok hangen, want het is vaak toch iets persoonlijks. Daarnaast is er vaak geen noodzaak om erover te communiceren met vreemden.
Oud 08-04-2003, 14:28
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Het hebben en krijgen van een vriendin of vriend lijkt het aller belangrijkste te zijn in het leven. >Dat denk ik niet, maar wel heel leuk

Hoe graag wil jij een vriendin/vriend ? >Heb er al een
En waarom? > LIefde, plezier, enz enz
Hoe belangrijk is seks daarbij? >Als het echte liefde is, is gelijk seks niet belangrijk

KLopt het dat:
jongens sex willen >Meestal eerder dan meisjes ja
meisjes aandacht willen >Niet allemaal
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:29
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

En waarom?

KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

- aandacht?

-------
Ik heb een vriend, maar ik was er toen ik nog singel was heel veel mee bezig. Ik denk dat het komt door het alleen zijn en het bij iemand willen horen.

Ik vind het inderdaat heerlijk om aandacht te krijgen. Misschien sex ook wel, maar dat weetik niet, want ik ben nog nooit met hem naar bed geweest.

En de drijfveer is geen aandacht, en ook geen sex maar liefde (hoe origineel)
Oud 09-04-2003, 21:43
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ben niet wanhopig, maar gewoon verliefd. Dus ik wil een vriend en wel diegene waar ik verliefd op ben

Nee, jongens willen niet alleen maar seks, maar ze willen het natuurlijk wel
Allebei de partijen willen zowel seks als aandacht.

- aandacht?

Aandacht intimiteit seks combinatie?

Mensen doen nog altijd aan taboes. Dat gaat niet zomaar weg.
Oud 09-04-2003, 21:45
Another Way
Another Way is offline
Heel erg graag, het leven is doeloos zonder IMO, dan ben ik nog liever dood
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:47
D
D is offline
Citaat:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf
Merk ik ook, en ook aan veel andere mensen. Denk dat over het algmeeen veel mensen dat wel merken.

Citaat:
Misschien omdat liefde is iets waar je in heel veel gevallen wat aan hebt, als je een serieuze relatie hebt verlopen bepaalde situaties en gebeurtenissen heel anders. En het is fijn dat je weet dat er iemand zoveel van je houdt. En bovendien voelt het voor mij als iemand waarop je terug kan vallen zeg maar. Een soort basis, een soort thuis. Iemand waarna je altijd kan als dingen goed/mis gaan.

Citaat:
Het is niet dat ik zonder vriendin niet door het leven kan maar als je verliefd bent dan ligt het anders. Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik persé meteen een vriendin wilde. Maar wat echt belangrijk is voor mij: een serieuze relatie. En als ik weet dat ik met een bepaald meisje (ook al vind ik haar heel erg leuk) geen serieuze relatie kan hebben dan hoeft het voor mij niet.

Citaat:
En waarom?
Momenteel wil ik heel graag een meisje waarop ik verliefd ben, waarom? Ze is heel erg leuk, interessant, lief, mooi en ik hou gewoon echt heel veel van haar.

Citaat:
Seks is mooi in een goede relatie, als je geen goede relatie hebt met veel liefde dan is seks nogal waardeloos imo. Seks is mooi, als je een goede en intieme relatie hebt.

Citaat:
KLopt het dat:
Citaat:
jongens sex willen
Beetje simpel om zo te zeggen van: alle jongens willen sex. Maar er zijn jongens die niet echt uit zijn op relaties/liefde maar alleen maar sex.

Citaat:
meisjes aandacht willen
Jongens en meisjes willen aandacht? Beetje rare vraag dit.

Citaat:
- aandacht?
aandacht intimiteit seks combinatie?

Citaat:
Taaaaaaaaboe verhaaltje.
Oud 10-04-2003, 07:31
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

En waarom?

KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

- aandacht?

-------

Ik heb het soms wel dat ik enkel verlang naar de gezellige warme nachtjes, de lange intieme gesprekjes, de tedere knuffeltjes....

en dat ik me daarbij afvraag als ik verliefd word op iemand.. is het omdat ik daar naar verlang en gaat t zo gemakkelijk? Of.. is het omdat ik werkelijk HEM graag zie.. maar daar kom ik snel achter bij mezelf want als ik iemand echt graag zie duurt dat altijd eeeeeeeeeeel lang.. alhoewel dat mijn gevoel er wel voor zorgt dat ik steeds minder kieskeurig word..

Jammere is dat als ik DENK dat ik verliefd ben de ander dat altijd onmiddellijk weet.. wat eigenlijk niet altijd best is want dan moet ik nog voor mezelf uitmaken, heb ik die persoon gewoon ontzettend graag of zie 'k m ontzettend graag...
x

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:31
Verwijderd
ERG
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:18
FastDuck
FastDuck is offline
ik wil echt TE graag n vriendje, ik wil t zo graag dat alle rest geen zin meer lijkt te hebben... en das echt kut.
het lijkt t allerbelangrijkste in mn leven (met muziek) terwijl dat echnie zo is.
ik word er depri van.
Oud 12-04-2003, 13:10
king112
king112 is offline
Citaat:
FastDuck schreef op 10-04-2003 @ 21:18:
ik wil echt TE graag n vriendje, ik wil t zo graag dat alle rest geen zin meer lijkt te hebben... en das echt kut.
het lijkt t allerbelangrijkste in mn leven (met muziek) terwijl dat echnie zo is.
ik word er depri van.
Jij bent nog maar 14!
Je hebt nog een heel leven voor je!
Ik heb het in me jeugd niet gekund!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:14
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
king112 schreef op 12-04-2003 @ 14:10:
Jij bent nog maar 14!
Je hebt nog een heel leven voor je!
Ik heb het in me jeugd niet gekund!
je bent 17, je jeugd is nog niet over man!

Ik zie wel wie er wanneer aan komt waaien. (of terug komt waaien )
Oud 13-04-2003, 14:46
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline

ik wil niet EEN vriend ik wil die ene jongen waar ik verliefd op ben en geen ander,en die wil ik zooo graag dat ik er bijna alles voor zou doen.
En waarom?

omdat hij zo leuwk is

toch wel belangrijk voor mij

KLopt het dat:
jongens sex willen en meisjes aandacht willen
(

ik denk dat zowel jongens en meisjes zowel sex als aandacht willen

- aandacht intimiteit seks combinatie

hangt er vanaf met wie je erover praat,met sommig mensen kun je der wel over praten en met sommigen absoluut niet
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:53
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Mja, niet het allerallerbelangrijkste maar ik mis het zeker weten ontieglijk.
Hoe graag: beetje moeilijk afmeten, maar heel graag ja

Waarom: Omdat ik me heel rot kan voelen als ik alleen ben en moet huilen en er is nooit iemand om me te troosten om maar wat te noemen, omdat ik behoefte heb aan iemand om mee te praten, leuke dingen mee te doen en om zelf te steunen, omdat ik seksuele verlangens heb en die toch op iemand moet kunnen botvieren, omdat ik me zelfverzekerd wil voelen ach en nog wel meer

Hoe belangrijk seks daarbij is: Niet zo belangrijk, SEKS opzich, ik trek de lijn bij activiteiten inclusief geslachtsdelen wil ik eigenlijk niet eens, maar intiemzijn en knuffelen en strelen ed zijn wel erg belangrijk

Belangrijkste drijfveer:
De tweede dan maar, aandacht/intimiteit combinatie

Waarom seks en masturbatie niet overhebben:
Uhm, omdat het een taboetje is, maar ik wil t er wel overhebben hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 17:46
Tox
Tox is offline
Kijk ik zou opzich wel een vriendin willen, maar dan zou ik wel echt super verliefd op haar moeten zijn.
Oud 16-04-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

Voor mij is dat in ieder geval ab-so-luut niet het geval

Citaat:
En waarom?
Ik hoef er niet persé een, ik heb het nu heerlijk naar mn zin zo vrijgezelf.. maar zou ik verliefd worden en dergelijke, dan wil ik best weer een relatie.
Seks speelt daarbij wel een rol, maar is niet de reden voor het wel of geen willen van een relatie.

Citaat:
KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen
Voor mij gaat dat niet op in ieder geval.. Teveel aandacht gaat me alleen maar benauwen en seks wil ik juist in overvloed

Citaat:
- aandacht?
Ik moet dan voor het tweede gaan.. Het krijgen van aandacht (al wil ik daar ook geen overdosis aan) is fijn, de intimiteit is nog fijner en de seks is gewoon lekker.

Citaat:
Nou ja, jij ervaart dat misschien zo, maar seks is in ieder geval iets waar ik heel open over praat met mensen. Met de een meer dan met de ander, en met de een ook wel over masturbatie en met de ander niet. Volgens mij zijn die onderwerpen steeds meer bespreekbaar, al zijn er natuurlijk nog altijd mensen die zich er niet bij op hun gemak voelen. Dat komt denk ik omdat het wel iets heel intiems is waarbij je jezelf volledig bloot geeft (seks of klaarkomen bedoel ik) en jezelf volledig bloot geven blijft eng..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:30
Verwijderd
voor mij persoonlijk is het krijgen of hebben van een vriend niet het belangrijkste in mijn leven. op de manier waarop jij het beschrijft (hebben om te hebben) heb ik het nog nooit meegemaakt. als ik iemand als mijn vriend wil, dan is dat omdat ik hem ook echt wel heel erg leuk vind. als er iemand mijn pad kruist waarmee ik goed kan opschieten en ik op dat moment toevallig single ben is dat ABSOLUUT geen reden om er iets mee te beginnen. 't is wel zo dat ik altijd wel iets heb van 'ik ben niet graag alleen, ben liever met z'n tweeën', maar ik ben wel serieus op dat gebied: alleen als ik voor iemand m'n leven zou geven, niet van 'we proberen het eens'. als ik met iemand ben dan wil ik er echt wel voor GAAN.

ik heb wel graag een vriend (mijn vriend ). gewoon het gevoel hebben dat je wéét dat er iemand vaak aan je denkt en van je houdt is echt zalig... mijn vriend is voor mij een soort beste viend. 'een soort', want met een 'gewone' beste vriend is het toch nog iets anders, maar ik kan wel niet helemaal uitleggen hoe het dan wél aanvoelt...

seks is ook erg belangrijk voor mij. niet 'het neuken' op zich, maar de intimiteit errond. iets dat echt absoluut alleen van ons twee is, waarbij de rest van de wereld van totaal geen belang is. het is een speciale manier van elkaar tonen hoeveel je van elkaar houdt. niet noodzakelijk de lichamelijke handelingen, maar het gevoel dat ermee gepaard gaat.

jongens willen seks en meisjes willen aandacht; zo zou ik het nooit stellen... beiden willen beide volgens mij.

de belangrijkste drijfveer voor het hebben van een vaste relatie is voor mij toch het gevoel van nooit alleen te zijn. mijn vriend is altijd bij mij (ook al is het dan niet in lichamelijke vorm) en dat gevoel is mij mijn leven waard. als single meisje zou ik me totaal anders voelen volgens mij. mijn vriend maakt me tot wie ik ben: zelfverzekerd, spontaan, dynamisch, levenslustig, etc. hij is mijn houvast in het leven. zonder hem zou ik me heel wat minder goed in m'n vel voelen denk ik ('t is dan ook al meer dan twee jaar geleden dat ik nog vrijgezel geweest ben, dus 't zou in ieder geval serieus wennen worden aan de situatie!)

wij hebben het héél regelmatig over seks en masturbatie. ik geef toe dat het wennen is als je het nog nooit over dat onderwerp gehad hebt, maar ondertussen is dat onderwerp even normaal als het weer (het komt trouwens vééééél vaker voor dat we het over seks enzo hebben dan over het weer!)
het verschilt gewoon enorm van koppel tot koppel op dat gebied... (op elk gebied trouwens)

elke
xxx
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 16:31:
ERG
nou je hebt er toch een? niet zeuren dan!
Oud 16-04-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 17:31:
ERG
*knuffelt*

Nou ja. Ik wil het wel en heb ook *kijkt overdreven zwijmelig* momenteel. Waarom? God... Hij's leuk, lief, sarcastisch en van mij
En sex is een vrij grote drijfveer, ja *Morgan is een pervers meisje* MWAHAHA!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:50
Fortuynist
Fortuynist is offline
Toch wel heel erg graag merk ik. Vaak wanneer ik een mooi meisje zie bekruipt mij een gevoel van heimwee. Maar ik heb me vanaf m'n 13e voorgenomen om alleen te blijven - is niet gelukt, in de tussentijd 2 vriendinnetjes gehad - en dat voornemen is nog steeds van kracht, maar op een gegeven moment moet je toch aan je gevoel gehoor geven...
Oud 16-04-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 16-04-2003 @ 23:50:
Toch wel heel erg graag merk ik. Vaak wanneer ik een mooi meisje zie bekruipt mij een gevoel van heimwee. Maar ik heb me vanaf m'n 13e voorgenomen om alleen te blijven - is niet gelukt, in de tussentijd 2 vriendinnetjes gehad - en dat voornemen is nog steeds van kracht, maar op een gegeven moment moet je toch aan je gevoel gehoor geven...
Och, met die avatar hou je de meisjes wel op afstand
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:55
Fortuynist
Fortuynist is offline
Zo is het maar net!
Oud 17-04-2003, 00:16
GRRR
GRRR is offline
fortuyn aanhangers zijn idd een beetje wacko, het blijft me verbazen dat ik ze constant overal tegen kom. oeps offtopic.

euhm nee. ik denk nog steeds te vaak met mijn lul en daar wil ik van af. dus geen vriendin voor mij totdat ik smoorverliefd word oid.

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 00:32.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 00:38
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Daar heb ik geen trek in.

Citaat:

En waarom?
Veel te veel moeite. Ik ben een prutser eerste klas. Je raakt je vrijheid kwijt. Ik raak waarschijnlijk snel uitgekeken op die persoon.

Citaat:

Daar gaat het toch juist om ? Liefde heb ik nooit gehad. Dat geef ik het mezelf daarom maar, heb ik geen vriendin voor nodig

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 00:40.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 01:32
Abercrombie
Abercrombie is offline
[QUOTE]//ItsJustMe\\ schreef op 05-04-2003 @ 22:00:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

En waarom?

Ehm... ik wil wel een vriend, maar het is niet superbelangrijk... het is wel leuk om iemand te hebben, maar ik heb genoeg close vriendinnen en als ik uitga kan ik met bijna met iedereen gaan waar ik mee wil (niet dat ik dat doe!!!). Seks heb ik nog nooit gehad (is dat oud, 18 en nog nooit seks, of is het "normaal"?) en daar heb ik ook niet superveel behoefte aan. Het is wel zo dat ik vaak gezoend heb enzo, maar nooit 'romantische' of 'intieme' momenten met een jongen gehad heb, en dat zou ik best eens willen. Maar het lijkt me wel eng om een vriend te hebben: je moet er altijd rekening mee houden en het maakt het leven een stuk moeilijker. Maar misschien ook een stuk leuker.

KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

Dit is zeer generaliserend en er zijn altijd uitzonderingen, maar als ik eerlijk ben en kijk naar de mensen om mij heen denk ik dat dit best klopt.

- aandacht?

Tsja, zoals ik al zei: aandacht, romantiek, intimiteit, ja. Seks hoeft nog niet zo nodig en ach... als je dat perse wilt hoef je d'r geen relatie voor te hebben... ik ken genoeg jongens die wel voor 'een nachtje' met een meisje willen.

Masturbatie is echt een taboe, ja. Het is toch vreemd om het daarover te hebben, ik zou het er nooit open met iemand over kunnen hebben. Met mijn vriendinnen praat ik wel heel open over seks. Met vrienden niet echt, though.
Oud 17-04-2003, 03:34
Dotcom
Dotcom is offline
Ik geloof er niks van dat "meisjes ook heel graag seks willen". Als ik aan het zoenen ben dan krijg ik een ongelooflijke drang naar seks, maar volgens mij die vrouwen helemaal niet, althans, ze gaan niet op de hints in. Dus volgens mij zijn vrouwen minder "geil" dan jongens over het algemeen (naar schatting: 30%)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:50
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 17-04-2003 @ 04:34:
Ik geloof er niks van dat "meisjes ook heel graag seks willen". Als ik aan het zoenen ben dan krijg ik een ongelooflijke drang naar seks, maar volgens mij die vrouwen helemaal niet, althans, ze gaan niet op de hints in.
hmm.. meisjes willen zeker ook sex hoor. En ligt eraan waar ik mij bevind terwijl ik die hints krijg. Krijg ik ze terwijl ik net buiten sta van het uitgaan, nee dan ga ik niet in op zo´n hints. Ben ik thuis dan ga ik er zeker wel op in .

Maar even verder ontopic :
Ik wil graag een vriend hebben. Eentje waar ik echt verliefd op ben, waarbij ik weet dat het voor hem ook echt serieus is en niet dat ik na een 2mnd al weer wordt gedumpt omdat het dan weer genoeg is geweest. Ik wil een relatie waarbij ik me helemaal op mijn gemak voel, fijn voel, gerespecteerd voel, ook wel vaak intiem zijn. Sex is niet superbelangrijk maar toch wel belangrijk.

Het is niet zo dat het het belangrijkste in mijn leven is om het krijgen of hebben van een vriend. Ik heb super vriendinnen en daar heb ik ook veel lol mee.
Ik vind dat zoiets wel op je weg terechtkomt dus ja.. en waarschijnlijk is hij bij mij nu op mijn weg gekomen en dat is leuk om te merken
Oud 17-04-2003, 15:20
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
GRRR schreef op 17-04-2003 @ 01:16:
fortuyn aanhangers zijn idd een beetje wacko, het blijft me verbazen dat ik ze constant overal tegen kom. oeps offtopic.

euhm nee. ik denk nog steeds te vaak met mijn lul en daar wil ik van af. dus geen vriendin voor mij totdat ik smoorverliefd word oid.
Als wacko betekent anders zijn dan anderen, ben ik dat graag!
Oud 17-04-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er niks van dat "meisjes ook heel graag seks willen". Als ik aan het zoenen ben dan krijg ik een ongelooflijke drang naar seks, maar volgens mij die vrouwen helemaal niet, althans, ze gaan niet op de hints in. Dus volgens mij zijn vrouwen minder "geil" dan jongens over het algemeen (naar schatting: 30%)
Misschien zoen je niet goed genoeg

Mwaha.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:55
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
IK merk het aan anderen
IK merk het aan mezelf

Citaat:

hmmz dat lijkt maar zo
het is leuk om n maatje te hebben he
maar je kunt echt wel zonder...
alleen als je verliefd bent niet

Citaat:
KLopt het dat:
jongens sex willen
meisjes aandacht willen

is verschillend denk ik......tjsah jongens zijn er misschien iets meer mee bezig. En aandacht is hartstikke leuk ja.. maarre kzou weer verkering willen om bij m te zijn en leuke dingen met hem te doen en gewoon gezellig...zoiets...AANDACHT dus....

Citaat:
- aandacht?

aandacht

Citaat:

wil je hier echt antw op?
ok: een hele tijd geleden besloot een koningin in Engeland dat erover praten ongepast is, dat heeft ze zo in de hele wereld geramd dat we er nu nog moeite meej hebben

-------
eerste topic dat ik hier open geloof ik. Hopelijk komen er veel reacties . Met Vr. Gr. It Just Me [/B]
Oud 17-04-2003, 19:08
AtHell
AtHell is offline
Het kan me echt geen reet schelen. Als er ooit een leuke dame op m'n pad komt en het wordt wat dan heb ik iets te bonen zo niet dan help ik mezelf wel. Dat gaat prima, en och ik heb al een partner, ze heet pils.
Oud 17-04-2003, 20:47
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Nou ik wordt al hitsig als iemand waar ik verliefd op ben me aanraakt!
Maar dat betekent niet meteen dat ik ook seks wil, misschien haal jij 2 dingen door elkaar.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 00:13
Droyd
Droyd is offline
Ik denk niet dat verliefdheid met seks moet worden geassocieerd...alhoewel dat in vele gevallen wel zo is

Ik denk als je kan verliefd zijn zonder sexuele druk, het des te zaliger moet voelen
Oud 18-04-2003, 00:13
GRRR
GRRR is offline
hah. heb weer eens met mijn lul gedacht. fuck it, we gaan er voor jongens :>
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 00:21
konflict
konflict is offline
Citaat:
Droyd schreef op 18-04-2003 @ 01:13:
Ik denk niet dat verliefdheid met seks moet worden geassocieerd...alhoewel dat in vele gevallen wel zo is

Ik denk als je kan verliefd zijn zonder sexuele druk, het des te zaliger moet voelen
'Echte liefde is het verlangen met elkaar te slapen zonder sex te hebben'

(vrij vertaald naar Milan Kundera's 'De ondraaglijke lichtheid van het bestaan'... damn wat was de originele zin ook alweer )

Ja ach, een vriendin zou wel leuk zijn, maar gewoon iemand in 't algemeen met enigzins dezelfde interesses/hobbies (soulmate cliché) voldoet ook. Nadeel is dat er in de provincie weinig mensen zijn die koeien niet da bomb vinden, zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:55
danielle01
danielle01 is offline
ik wil heeel graag een vriend, gewoon omdat het me leuk lijkt
Oud 18-04-2003, 16:52
Esmée
Esmée is offline
Ik vind het leuk om een vriend te hebben, gewoon het hele gevoel erom heen en die heerlijk overdreven verliefdheid in het begin Maar bij mij gaat het om een of andere reden altijd toch fout (nou ja ik weet de reden wel; ik kies verkeerde jongens uit), dus om me dat leed te besparen heb ik nu zoiets van laat maar... ik blijf wel lekker de vrijgezel uithangen, veel veiliger :/
Oud 18-04-2003, 19:22
maar
maar is offline
Intimiteit vat het allemaal wel samen denk ik; gewoon, heel zoet, het gevoel dat diegene er altijd voor je is en dat jij de enige voor hem bent, heel speciaal. Er hangen nu spanningen in de lucht tussen mij en twee verschillende jongens. Bij eentje voel ik niks dat op kriebels lijkt en dat moet ik hem ook maar eens vertellen . Met de ander is het praktisch gezien niet 'handig' nu iets te beginnen, lekker vrij dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten