Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien, het stíkt van de appetijtelijke, zeer volwassen ( ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ikzelf ben 19 en als ik verliefd word zijn die jongens meestal een jaar of 24-28... ik denk dus niet dat 17 en 19 een groot verschil uitmaken?
Uiteraard verschilt dat allemaal van het karakter en aard van beiden, maar ik trek toch mijn lijn op maximum 29...
||
![]() |
Inderdaad: leeftijd is maar een getal.
Ligt aan de personen, aan het karakter van de personen, enz. Ikzelf (17) trek de grens bij 30 ongeveer. Een vriendin van me is 21 en heeft een vriend van 37. Alles kan.. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
het kan best natuurlijk, maar ik vind het gewoon echt een grote DON'T zeg maar.
Ik kan nu wel heel blij gaan zeggen van, ja, liefde is liefde. en zoiets overkomt je nou eenmaal. Maar geloof me, zo denken ze alleen op het forum erover (op een aantal uitzonderingen na natuurlijk) Waarom gaat hij niet op zoek naar iemand van zijn eigen leeftijd, en jij ook naar iemand van 20 ofzo, als je graag een ouder en een meer volwassen persoon zoekt. Denk je niet dat dat veel beter zal gaan? Naja.....doe natuurlijk gewoon wat voor jou goed voelt. MAar het feit alleen al dat je er een topic voor moet openen is een slecht teken. Een teken dat je twijfelt. EN twijfel is het begin van het einde. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het verschilt écht per situatie, voor de topicstartster: dat je erover twijfelt, dat je de mening van anderen belangrijk vindt, zegt inderdaad misschien al genoeg.
||
Citaat:
Bij mij is er ook 10 jaar tussen en het vormt geen enkel probleem. |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt mij hier niet zo'n heel groot probleem... jij bent bijna volwassen en je gedraagt je waarschijnlijk ook zo anders zou je niet op een man van 28 vallen... het lijkt mij erger als jij 14 bent en hij 25 ofzo...
![]() Doe gewoon wat je denkt dat goed is! succes...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in 9 van de 10 keer gebruikt die jongen dat meisje. (hoeft niet erg te zijn als zij maar niet denkt dat t iets serieus is...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee ff serieus...ik het daardoor uit gegaan?
|
tja..
ik zei altijd: kan niet. maar vakantievriendje van afgelopen jaar was ook 10 jaar ouder. maar aan de andere kant dan weer: ik heb natuurlyk nie zoveel met m gepraat enzo, omdat ie frans was. nu zeg ik: kan wel, als t maar goed voelt tog? en alstie je maar niet gebruikt/ misbruikt |
![]() |
|
![]() |
ik moet zeggen dat ik t eerst wat vreemd vond maar sinds ik iemand ken die 18 was en toen verkering kreeg met een 'jongeman' van 28 veranderde mijn mening aangezien zij heel erg gelukkig leken en ook waren (zeiden ze) en het nog steeds zijn, 3 jaar nu ofzo
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Een vriendin van mij is 18 en heeft iets met een jongen (eh man is misschien een beter woord...) van 29. In het begin kon ik het gewoon echt niet begrijpen, maar nu (na bijna een jaar) begin ik er steeds meer aan te wennen. Ach, als zij gelukkig zijn, wie ben ik dan om er wat van te zeggen?
En dat geldt ook voor jou. Doe wat je zelf denkt dat goed voor je is en laat andere mensen maar...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie meningen graag Nadine. | 3 | 08-07-2004 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening zarf | 1 | 06-07-2004 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |