Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 13:43
maaikegerrits
Hallo!!!

Ik doe mijn praktische opdracht economie over de KPN
de ontwikkelingen daarvan...!!
Maar nu loop ik dus best wel vast.. omdat ik haast
geen informatie meer kan vinden.

Kan iemand mij helpen om misschien het antwoord te zoeken of sites die mij verder kunnen helpen?www.kpn.com
heb ik al geprobeerd.

Ik heb informatie nodig over de volgende vragen:

1 hoe heeft de KPN het weer redelijk opgepakt?

2 Hoe wil de KPN het in de toekomst aangaan pakken?

Alvast heeel erg bedankt!

Liefs maaike
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 14:18
Thomas
Thomas is offline
Zoek eens in de archieven van de kranten, want daar wordt meestal wel het een en ander over dit soort zaken geschreven. Verder kan je altijd op de site van KPN kijken, want daar zal vast wel iets staan. Het jaarverlag biedt vaak ook uitkomst.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:27
maaikegerrits
het jaarverlslag dat is een goeie !! dank je !!!

Nog meer suggesties van anderen?

xx maaike
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:44
Rene1984
Rene1984 is offline
KPN gaat redelijk? zo goed gaat het niet hoor! de schulden zijn nog behoorlijk en er valt nu weinig meer te verkopen om de schulden nog verder omlaag te brengen, ook zijn er plannen om weer een wat agresievere strategie te voeren, in duitsland, om zo meer marktaandeel te creeeren, als dat maar goed gaat.........

Misschien kun je gewoon contact op nemen met public relations van KPN of met de vereniging voor effectenbezitters, dan krijg je ook eens onpartijdige informatie
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:59
maaikegerrits
haha ik zeg toch ook redelijk !!!

Kpn is weer een winstgevend bedrijf...
zodat ze de schulden weer kunnen aflossen
je moet toch ergens beginnen he haha!!!

xxx maaike

Maar toch bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:08
Thomas
Thomas is offline
Onthoud wel dat KPN nog zeer veel zal moeten afschrijven op de geflopte UMTS licenties. Die hebben ze destijds gekocht omdat het de toekomst was, maar nu blijkt dat het een gigantische flop is geworden. De afschrijvingen willen ze er nu snel doorheen voeren.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:31
Kubstudent
Kubstudent is offline
Maaike,

Ik zou even contact opnemen met de afdeling Investor Relations van KPN. Toevallig heb ik gisteren een lezing gehad van de directeur van die afdeling, en ze waren naar mijn idee wel bereid om info te verstrekken.

Citaat:
Wawl schreef op 10-04-2003 @ 20:08:
Onthoud wel dat KPN nog zeer veel zal moeten afschrijven op de geflopte UMTS licenties. Die hebben ze destijds gekocht omdat het de toekomst was, maar nu blijkt dat het een gigantische flop is geworden. De afschrijvingen willen ze er nu snel doorheen voeren.
Overigens is dat al gebeurd... en daardoor hebben ze zo'n gruwelijk verlies geleden. Ze hebben het namelijk versneld en vorig jaar in 1 keer afgeschreven... in principe hebben ze dus volledig voldaan aan het voorizichtigheidsbeginsel..
Oud 11-04-2003, 10:03
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 11-04-2003 @ 09:31:
Overigens is dat al gebeurd... en daardoor hebben ze zo'n gruwelijk verlies geleden. Ze hebben het namelijk versneld en vorig jaar in 1 keer afgeschreven... in principe hebben ze dus volledig voldaan aan het voorizichtigheidsbeginsel..
Aha, dat spreekt voor zich. Maar ik wist niet dat ze dat in een boekjaar hebben afgeschreven. Maar dan hebben ze idd aan dat beginsel voldaan, en ook dat is logisch.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 11:03
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Wawl schreef op 11-04-2003 @ 11:03:
Aha, dat spreekt voor zich. Maar ik wist niet dat ze dat in een boekjaar hebben afgeschreven. Maar dan hebben ze idd aan dat beginsel voldaan, en ook dat is logisch.
Inderdaad...

Het leuke is dat de rest van de telefoonmaatschappijen nu precies aan het doen zijn wat KPN al gedaan heeft...
Oud 12-04-2003, 11:02
@Moon
@Moon is offline
Je kan informatie opvragen op kpn.nl d8 ik. Dat heeft een klasgenoot van mij gedaan voor een werkstuk. Hij kreeg echt een stapel aan info toegestuurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten