Advertentie | |
|
![]() |
|
eej Elvira,
ik denk echt dat psychologische hulp (uhh, is dat een goed woord?) wel nut voor jou heeft! Veel mensen die bij een psycholoog lopen moeten dingen uit het verleden verwerken, jij blijkbaar ook... al ben je het daar zelf niet mee eens? Het is toch het proberen waard! kus! wendy
|
....mmmm ik wil niet lullig doen (maar toch)....
Weet je dat je van bepaalde drugs / paddo's wel eens hele sterke beelden kunt krijgen die zich pas veel later (soms maanden) kunnen manifesteren in angstdromen? En dat bepaalde giftoffen van drugs en paddo's een heel destructief effect kunnen hebben op je hersenen, lichaam en geest? De paniekaanvallen zouden ook wel eens het gevolg kunnen zijn van het gebruik van dit soort middelen.... Misschien zit ik er erg naast maar dan hoor ik dat graag..... Ik las namelijk dit: http://forum.scholieren.com/showthre...44#post4935444 Neemt niet weg dat paniek aanvallen iets vertellen over wat er zich binnenin je afspeeld en welke associaties opgroepen worden door gebeurtenissen van buitenaf...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
paddo's Verwijderd | 55 | 17-03-2004 01:17 | |
Psychologie |
Moet dit echt even vertellen... Verwijderd | 10 | 21-02-2004 10:29 | |
Psychologie |
paniek - / angststoornis reacties graag devilcat | 14 | 07-01-2004 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Het "in paniek raken" tijdens een relatie. Phileine | 16 | 23-04-2003 21:14 | |
Drugs & Alcohol |
Wat is het grofste wat je ooit mee hebt gemaakt door drugs? Hans Kazan | 48 | 13-02-2003 13:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
paniek aanval? caine | 3 | 16-02-2002 17:24 |