Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: volgens mij heb ik nooit echt iemand geslagen (niet expres althans) buiten een vechtsport om. Ik doe nu aan taekwondo en op de basisschool had ik een vriendje met wie ik altijd ging 'boksen', maar dan deden we niet in elkaars gezicht (vraag me nu ook af waarom we dat toen leuk vonden ![]() Verder heb ik weleens mensen getrapt als ze het er echt naar maakten, maar volgens mij zou ik nooit iemand kunnen slaan als hij mij niet eerst zelf slaat (en dan nog betwijfel ik het), dat durf ik gewoon niet. En dan niet omdat ik bang ben voor die persoon, maar gewoon, ik weet het niet... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Nee, ik heb nooit iemand geslagen, ben zelf wel aardig wat keren geslagen.
Een keer liep ik zelfs gewoon op straat, deed verder niks, ik liep alleen maar, komt er een jongen op me af, iets ouder dan mij, en geef me een schop in mijn buik, zonder een reden of iets te zeggen en loopt weer door. Ik word nog naar als ik eraan denk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgende keer als die dat doet, breek je ze neus, k? ![]() of ontneem je zijn toekomstige kinderbijslag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Toen ik op de basisschool zat had ik altijd ruzie met de Grote Lomperik van de klas (trouwens, volgens mij was hij eigenlijk verliefd op mij maar goed). Hij ging een keer op mijn tenen staan en dat deed super veel zeer bij mij. Zonder na te denken haalde ik uit en sloeg hem op zijn neus. Toen kreeg hij dus een bloedneus...
![]() ![]() Het verhaal eindigde iets minder heldhaftig want ik schrok zo van mn eigen actie dat ik heel hard begon te huilen... hem deed het niet zoveel geloof ik. xxx Kronkel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Band oprichten [regio arnhem] Dageraad | 23 | 05-08-2007 15:01 | |
VWO |
slaag/zak-voorwaarden?! simone87 | 17 | 31-05-2005 09:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Inelkaargeslagen Marengo | 118 | 06-10-2003 19:49 |