Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met andere woorden: die kloof was er al en was al groot, alleen werd deze onderkend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen die zich dankzij Pim Fortuyn gelegitimeerd voelen om zonder na te denken zomaar van alles over buitenlanders te zeggen, hebben niks van Pim Fortuyn begrepen.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind je signature wel een beetje zielig voor Melkert trouwens.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik citeer Annee: "Ik vind je signature wel een beetje zielig voor Melkert trouwens."
Nou, dat valt toch wel mee? Melkert vond het vertrek van de LPF een zegen voor het land. Ik vind ZIJN vertrek een zegen voor het land! (Maar wel sneu voor de Amerikanen...) ![]()
||
Citaat:
![]() Ach, we hebben gewoon een verschillende persoonlijke mening. En ik begrijp jouw, LPF-aanhanger, mening ook best hoor.
||
Citaat:
Of we moeten zeggen: de economische vluchtelingen het land uit en de echte vluchtelingen erin. Maar ja, wanneer is iemand een economische vluchteling en wanneer echt?
||
Citaat:
![]() Als iedereen die denkt dat Nederland vol is nou eens een paar maanden in Singapore, Tokyo, New York of Hongkong gaat wonen (hoewel..... Hongkong is niet zo'n goed idee op dit moment ![]() Wat al helemaal erg is, is dat sommige mensen niet alleeen roepen dat Nederland vol is, maar daar dan ook nog eens de consequentie aan verbinden dat de grenzen volledig dicht moeten. Dat soort mensen zouden ze verplicht een tijdje moeten laten wonen in een derdewereldland. Staan ze binnen no time te springen om Nederland weer binnen te mogen! En op zo'n moment moet je dan tegen ze zeggen dat ze er niet in mogen, omdat ze economische vluchtelingen zijn. Misschien dat ze dan begrip krijgen voor vluchtelingen, zowel economische als politieke.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
- de onderdrukking van vrouwen onder Moslims - de bureaucratie in ons land - de onveiligheid (begon bij Rotterdam) - de wanorde in de zorg - de slechte integratie van allochtonen - het kleinere klassen vraagstuk Dat Nederland vol is heb ik dan niet eens genoemd, vind ik een beetje cliché. Ik heb linkse figuren over dit rijtje nooit gehoord. Ja, alleen heb ik Marijnissen gehoord over het feit dat Nederland vol is. "Nee, Nederland is niet vol. Politieke vluchtelingen laten we binnen.", terwijl broeder Herben zei "Ja, Nederland is vol. Alleen politieke vluchtelingen laten we binnen".
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
He bah, wat een stelletje idioten, Pim is dood en het is allemaal heel erg, dat weten we nou wel. Zo kunnen we voor alles wel een vlag maken!
Pimmetje heeft maanden aandacht gehad van de media en van half de wereld, bergen bloemen gehad enz enz, nou is t wel weer genoeg geweest zeg. Jezus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, Istanbul is veel voller. De grond is kleiner dan NL en er wonen 16,5 miljoen mensen. (+ ongeregistreerden en dat zijn er heel wat) Btw: als t t dichtsbevolkte land ter wereld is, wil dat echt NIET AUTOMATISCH zeggen dat het land dan maar vol is. Als je vindt dat t zo vol is, dan komt dat eigenlijk niet eens door de asielzoekers ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Als je echt voor democratie enzovoort bent, dan ben je 4 mei stil en vier je 5 mei de bevrijding. Dat zijn pas uitingen voor de bescherming van de democratie. Daar hoeft 6 mei, nationale Pim verheerlijkings-dag, echt niet bij hoor...
||
Citaat:
Maar wat ik al zei: ga eens kijken in Noordoost-Groningen, Friesland, Drente, Flevoland of de Achterhoek. Als je daar roept: 'waar is iedereen?', dan krijg je dat tien keer in echo terug! Daar ga je bijna denken dat Nederland leeg is. De bevolking in Nederland is gewoon erg onregelmatig gespreid, en dat is niet hetzelfde als 'vol'. En dan over dat 'dichtstbevolkte land ter wereld'-argument: ik citeer uit de Grote Bosatlas, 51e druk. Nederland heeft gemiddeld 373 inwoners per vierkante kilometer. De volgende landen overtreffen dat ruimschoots: Malta: 1158 inwoners per km2 Bahrein: 813 inwoners per km2 Bangladesh: 836 inwoners per km2 Singapore: 4608 inwoners per km2 Taiwan: 587 inwoners per km2 Zuid-Korea: 453 inwoners per km2 Nederland vol? Laat me niet lachen! Maar jij mag best vinden dat Nederland vol is hoor. Als je daar maar niet als consequentie aan verbindt dat de toestroom van vluchtelingen verder moet worden ingeperkt, of zelfs volledig gestopt.
Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 13:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
*edit* Ik had het in dit geval over de vraag die halve banaan mij stelde, naar aanleiding van dat 'wegmoffelen'...
|
Een hoop landen die gemiddeld minder vol zijn dan Nederland (inwoners/km2) zijn dat alleen maar omdat onherbergzame gebieden waar niemand kan wonen ook meegerekend worden en ze het gemiddelde omlaag halen.
||
Citaat:
Nahjah lamaar je snapt t denk ik toch niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |