Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
M'n twee "echte" ex-vriendjes waren allebei weegschaal, bijna op dezelfde datum jarig.
Twee jongens waar ik verliefd op ben geweest, maar waar het uiteindelijk (door mijn schuld) niets mee is geworden, zijn ram. En ik ben wel eens verliefd geweest op een kreeft, van een jongen die ik nu wel leuk vind, weet ik niet welk sterrenbeeld hij heeft. (heb je een sterrenbeeld of ben je een sterrenbeeld?) Zelf ben ik kreeft.
|
eens kijken wat ik me nog kan herinneren...
boogschutter steenbok kreeft schorpioen ram tweeling Kweet niet goed. Ik weet wel dat ik het bijna altijd erg goed kan vinden met steenbokken (m/v), maar dat is waarschijnlijk gewoon toeval ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik 8 keer op een tweeling en 1 keer op een schorpioen, dat van die schorpioen is nu aan degang, dus kbenbenieuwd
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() onthouden, en me op de juiste dag feliciteren ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Allemaal rammen, voor zo ver ik 't onthouden heb. Was mij ook al opgevallen.
Mijn aller-aller-eerste kalverliefde werd er dan ook mee gepest door mij. ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, ik val iedere keer op een ander sterrenbeeld. Het stomme is dat in het westerse sterrenbeelden systeem ik en m'n vriend absoluut niet kunnen: allebei weegschaal. Maar in het oosterse wel: ik os en hij een kip. Volgens het oosterse moet ik zelfs een kip. Bij mijn ouders opzich wel grappig. Mijn moeder is een slang (dier waar ze het meest voor bang is) en het sterrenbeeld waar ze absoluut niet mee samen kan is een rat: m'n vader. Agh ja, ze zeikt ook vaak over hem...
Maar ik geloof niet in die sterrenbeelden. je kan moeilijk tegen een jongen zeggen waar je helemaal gek op bent en waar je eigenlijk wel wat mee wilt, maar hij heeft het verkeerde sterrenbeeld: sorry, verkeerde sterrenbeeld. Want in de Yes staat....
|
Verwijderd
|
mijn áller eerste vriendje was een stier, net als mijn huidige vriend. Daarna kwam een weetiknietmeer, en daarna een tweeling (12 dagen na mij jarig). En toen nog een lange tijd een maagd.
Verschilt redelijk dacht ik zo? Ik ben ook nog een keer verliefd geweest op een tweeling maar daar is het niets mee geworden. Ben zelf ook tweeling btw. |
![]() |
|
hm...opzich ben ik best nuchter dan geloof ik...iedereen noemt een stuk of 5 verliefdheden op...terwijl ik in mijn hele leven 1 keer iemand 'wel leuk' gevonden heb....en 1 keer echt verliefd ben geweest ( en nog steeds ben
![]() de eerste was gloof ik vissen...en de tweede is maagd...
|
Verwijderd
|
Ik ben een stier, mijn ex-vriend was een leeuw. Volgens mijn astrologie-boekje is een relatie tussen een stier en een leeuw turbulent en botsend en heftig, en moeilijk maar leuk. Mijn vriend is een stier. Volgens mijn astrologieboekje kunnen we samen letterlijk en figuurlijk mooie muziek maken, maar moeten we oppassen voor een sleur.
Eigenlijk heeft het astrologieboekje nog gelijk ook wat deze punten betreft. Als ik niet zo rationeel was, zou ik bijna in astrologie gaan geloven. De meeste punten gelden natuurlijk altijd wel, alleen dat van die letterlijke muziek is eng. Ik speel piano en ik zing zacht en heb een vrij groot stembereik, mijn vriend speelt gitaar en zingt zacht en heeft een vrij groot stembereik. Dat klinkt best goed samen. Help. Mijn astrologieboekje heeft gelijk. |
![]() |
|
ik heb alleem met maagden (het sterrebeeld he) een relatie gehad, voor zover ikweet
terwijl gezegt word dat tweeling en maagd niet goed samen gaat... mijn huidige maagd heb ik al 1,1 jaar en met de vorige 1,5.. ![]()
|
Ik ben zelf Vissen.
![]() ![]() Ik val zelf vrijwel vaak op mensen van mijn sterrenbeeld, dat zie ik terug bij de acteurs en zangers waar ik op val. ![]() ![]() Raar, hè? Maar waar... ![]() Groetjes, Ripper
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sterrenhemel in juni 2004 MeIsOgre | 6 | 27-09-2004 20:04 | |
De Kantine |
Taal van het gezicht, sterrenbeelden, je naam, handanalyses... Dminor | 3 | 27-07-2002 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Getuigenverslag van Jezus' geboorte Anne | 12 | 28-12-2001 11:03 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
sterren en sterrenbeelden Leonie | 1 | 27-10-2001 18:49 |