| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

IK HEB FOTOOOWS!!! ik heb fotows ik heb fotows ik heb fotows.. *huppelt manisch rondjes om de computer* en ze zijn nog gelukt ook  

zal ze de volgende keer wel verkleinen ![]() mjah ![]() marge (adrenaline) en ik wachtend op lith   (en dees foto is gemaakt door een persoontje dat verkleed als een koning rondliep op de dam en tegen iedereen zei dat hij de kroonprins was   *heeft ze nog een handtekening aan gevraagd*)en een hele lompe ![]() [edit] hehe, en mja.. mijn haar zit niet en het WAS felrood, maar de verf is er totaal uit    
	Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 16:15.  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

maandag nog geweest ![]() Uhh naja.. fototopic..   zo dan  

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() maar het lijkt wel op amstelveen ja.. vandaag nog geweest   *zit op het hwc*maar woon je bij amstelveen dan? en waarom weet ik dat niet? heb gvd zeven jaar in amstelveen gewoond en geen enkel lief persoontje tegengekomen, ben ik net verhuisd dagen er in eens allemaal mensen op die er schijnen te wonen..   ![]() [ontopic] lieve fotow van marge    | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

uiterst duchtig hoor ![]() *heeft fotow dr ff uit gepleurt anders was de re groowt ofzow   zonde van die fotow's erg jammer voor de topic maar k huppel maar fijn naar boven om mashj te bekijken  *

Subtiel 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

duchtige   *promoveert sigself tot  überübergroupiej*  

Genocidealisme. 
	Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 19:19.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

*trots* nou ben ik ubersupergroupie van een uberunbersupergroupie.. past niet eens meer in mn sig jowh ![]() fallen_tear - danku ![]() andere fotows waren gewoon mislukt door het feit dat ze door mn moeder/vader zijn genomen en die zijn allebij een ramp met het fototoestel wat ik nooit mag lenen ![]() deze komen van zo'n wegwerpcamera ![]() en nou moet ik nog een foto posten want anders wordt deze reply verwijderd ![]() goed, mijn helper in nood met een eigen themesong, MOONKAT ![]()  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() En een leuke foto ja  

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle | 

Fototopic. Verwijderd  | 494 | 03-12-2003 16:47 | |
| Muziek |