Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 17:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dit is geloof ik een topic voor jongens en ik zie alleen reacties van dames, hehe.
Oud 13-04-2003, 17:52
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-04-2003 @ 18:37:
ik denk dat ze een franse maat bedoelt, ze komt uit belgie dus misschien dat t daar zo werkt, kijk maar naar haar foto, dat is echt een dun meisje hoor
hhmm--
Oud 13-04-2003, 17:57
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-04-2003 @ 18:47:
franse maat onderwijdte -15, dus gewoon wat je meet, als je 74 als onderwijdte hebt heb je 75 en dan de cup
dus bedoel je dat ik gewoon die 95 - 15 moet doen? *is beetje dom*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:02
liesemies
liesemies is offline
iedereen kiest bijna voor maatje 34 ,36 ,..... ik wou dat het ook zo bij mij was maar ik ben dus heel slank maar heb een achteruit stekend gat en daarmee heb ik een maatje meer
de maten betekenen niets
je moet eerst naar de lengte zien en dan naar de maten want zie je al ene meisje van bv 1m80 met een maatje 34 dat is echt niet mooi
sorry deze post trekt op niet ( de mijne he niet die van jullie)
Oud 13-04-2003, 18:28
Vice
Vice is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 13-04-2003 @ 18:52:
dit is geloof ik een topic voor jongens en ik zie alleen reacties van dames, hehe.
Misschien hebben jongens minder verstand van damesmaatjes.
Oud 13-04-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 13-04-2003 @ 18:57:
dus bedoel je dat ik gewoon die 95 - 15 moet doen? *is beetje dom*
ja
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:59
Mardrax
Mardrax is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-04-2003 @ 19:28:
duuuhhh.... schoenmaat bedoel je?

serieus, het maakt me eigenlijk niet echt uit, als het geheel maar een beetje bij elkaar past, zegmaar 0_o
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 12-04-2003 @ 19:57:
nou het is toch wel zo, als je die maat hebt dan ben je gewoon eng dun .

geen discussie over mogelijk je bent dan gewoon soort christina a.
Lees nou wat ik schrijf. Je generaliseert weer. Niet iedereen met maatje 34 is meteen eng dun. Dat vind jij misschien maar anderen weer niet. Die vinden het mooi. Christina wordt ook door vele mensen mooi gevonden dus ook niet eng dun. Hoe eens op met je gegeneraliseer.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 13-04-2003 @ 22:23:
Lees nou wat ik schrijf. Je generaliseert weer. Niet iedereen met maatje 34 is meteen eng dun. Dat vind jij misschien maar anderen weer niet. Die vinden het mooi. Christina wordt ook door vele mensen mooi gevonden dus ook niet eng dun. Hoe eens op met je gegeneraliseer.
dat is inderdaad mijn mening,t kan me geen reet bommen of andere dat ook vinden of niet, ik vind mensen van 32-34 eng dun, en zo zijn er ook mensen die hun te dik vinden.... ik generealiseer niks, ze zijn gewoon eng dun, nooit een meisje in zo'n maat gezien waarvan ik zeg wow die heeft een mooi model
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:11
stout!
stout! is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-04-2003 @ 23:09:
ik generealiseer niks, ze zijn gewoon eng dun
Hmm dit vind ik wel een beetje generaliseren. Het ligt toch ook heel erg aan de bouw en de lengte van zo'n meisje? 34 hoeft iig niet eng dun te zijn hoor..ik ben zelf helemaal niet dun en al zeker niet eng dun, maar ik pas soms ook in een maat 34.
Oud 13-04-2003, 22:14
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 23:11:
Hmm dit vind ik wel een beetje generaliseren. Het ligt toch ook heel erg aan de bouw en de lengte van zo'n meisje? 34 hoeft iig niet eng dun te zijn hoor..ik ben zelf helemaal niet dun en al zeker niet eng dun, maar ik pas soms ook in een maat 34.
Dan ben je vast wel dun
Maar inderdaad, iemand kan ook gewoon klein zijn, of lichte botten hebben... het ligt aan het figuur enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 23:11:
dan generaliseer ik maar ik vind t niet mooi .

ik vind een meisje moet er vrouwelijk uitzien en niet als een lat. als je 32-34 hebt kun je er niet vrouwelijk uitzien
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
dat is inderdaad mijn mening,t kan me geen reet bommen of andere dat ook vinden of niet, ik vind mensen van 32-34 eng dun, en zo zijn er ook mensen die hun te dik vinden.... ik generealiseer niks, ze zijn gewoon eng dun, nooit een meisje in zo'n maat gezien waarvan ik zeg wow die heeft een mooi model
En ik vind mensen van maat 40+ dik.
Oud 13-04-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 13-04-2003 @ 23:54:
En ik vind mensen van maat 40+ dik.
maakt mij verders niks uit, ik vind t van 42+ 40 is namelijk een normale maat.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 23:29
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:14:
Dan ben je vast wel dun
Maar inderdaad, iemand kan ook gewoon klein zijn, of lichte botten hebben... het ligt aan het figuur enzo.
Nee, ik ben echt niet dun (niet omdat ik mezelf-te-dik vind ofzo,maar het is gewoon zo). eerder nog mollig zeg maar, alleen ben ik nu wat afgevallen, dus ben nu bijna gewoon slank. Ik ben vooral klein eigenlijk.
Verder ben ik het helemaal met je eens.
Oud 13-04-2003, 23:34
stout!
stout! is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 14-04-2003 @ 00:00:
maakt mij verders niks uit, ik vind t van 42+ 40 is namelijk een normale maat.
34 is ook een normale maat. Wat is normaal? En nou hou ik er over op, we worden het toch niet eens.

Persoonlijke voorkeuren prima, maar het zo bot brengen is imho niet nodig. "kan niet vrouwelijk zijn", "zak met botten" en meer van dat soort termen zijn onaardig en onnodig, om niet te zeggen onwaar. Het hang er écht vanaf.
En ik vraag me nog steeds af waarom het ok is om dunne mensen te beledigen terwijl je het niet in je hoofd moet halen om niet van mollig te houden (ok beetje overdreven, maar het is wel zo).
Oud 13-04-2003, 23:44
Big Brother
Big Brother is offline
spijkerbroeken maat heb ik 30/36.. soms 32/36, verschilt per merk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 00:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 14-04-2003 @ 00:44:
spijkerbroeken maat heb ik 30/36.. soms 32/36, verschilt per merk
Lang dun en lekker, luidt het spreekwoord bij ons thuis.
Oud 14-04-2003, 06:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-04-2003 @ 19:28:
misschien dat jongens het niks uitmaakt welke maat je vriendin draagt zolang het haar maar goed staat.
Oud 14-04-2003, 09:57
Saartje*
Saartje* is offline
Erm... ik heb ook helemaal nie mager, maar ik ben echt niet jaloers op mensen met maatje 34 of 36 hoor. Vind ik echt wel te mager
Het mooist vind ik 38-40 (medium)

Vroeger had ik een vriendinnetje en bij haar was XS soms te groot. Die kon bijna in geen enkele winkel kleren kopen. Vond ik wel erg voor haar
Oud 14-04-2003, 10:13
curious12
curious12 is offline
ik weet nie precies wat voor maar mijn dinnetje heeft, maar als ik dit zo lees gok ik tussen 34 en 38, want ze is wel slank, maar ze is geen zak botten.. ze is bijna een kop kleiner dan ik, maar ik ben 1.95 dus ik gok haar rond de 170 (ja sorry ik vraag die shit nie haha) cupje c, lekker stevig, hele mooie ronde billen, daar ben ik echt serieus verliefd op ik heb zelfden betere gezien, mooi blond haar tot haar schouders. en ze heeft geen standaard gezicht, cker wel mooi! maar anders, kweennie ik viel echt gelijk op haar
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:41
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:

Ik vind iemand dun als je de botten ziet van diegene, als dat uitsteekt of als iemand eruit ziet of hun ruggengraat zo doorknakt...

Iemand met maat 34 kan zeker een mooi figuur hebben, het is maar net hoe je het bekijkt. Zet je iemand met een maat 34 naast een maat 42 dan lijkt die maat 34 misschien wel ongezond omdat je het vergelijkt met een grotere maat...

Het gaat om de verdeling van alles. Iemand met maat 34 kan ook heupen hebben, alleen in een kleinere verhouding (net als dat iemand van 2 meter ook langere armen heeft dan iemand van 1.70)...'Klein' wil niet meteen zeggen 'mager'....

Word echt niet goed van het gezeik over maten. Iemand met maat 34 is niet per definitie mager, en iemand met maat 42 is niet per definitie dik...Wat maakt het ook eigenlijk uit? Als je er zelf maar tevreden mee bent!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:46
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik ben 1.78 lang
zo'n 60 kilo denk ik
broekmaat: 36 of 38
bh: 70 c ?
schoenmaat: 39
en ik ben dik tevreden!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:02
Fortisi
Fortisi is offline
Nou een beetje variatie mag hier wel sjonge wat een slanke mensjes hier allemaal
qua broekmaat gok ik op 44, maar gezien ik geen broeken draag weet ik dat eigenlijk niet zeker, maar zo ongeveerin ieder geval,
en bovenmaat 42 denk ik, en verder 85B cupje..zo. oja en ik ben zo'n 1.65,

wat was de vraag eigenlijk ik raak helemaal door de war door al die 32/34 jes voor mijn neus...
*en ik heb teveel smileys gebruikt *

o wacht de vraag was dus wat je het mooist vond, hmmm...ik heb eigenlijk geen idee, ik kan namelijk helemaal geen beeld krijgen van een figuur als iemand zegt "ik heb maat 38"...maargoed, 38/40 vind ik wel mooi...naja het ligt eigenlijk gewoon aan de vormen, maat maakt niks uit..

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 14-04-2003 @ 07:17:
misschien dat jongens het niks uitmaakt welke maat je vriendin draagt zolang het haar maar goed staat.
Alsof meisjes hun vriendin uitkiezen op een bepaald maatje. Ik heb alleen gezegd dat ik 34 een mooi maatje vind.
Oud 18-04-2003, 20:44
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
ahum...

Ik ben zelf een lange meid, dat hoor ik ook heel vaak.
Ik ben 1.84, heb behoorlijke lange benen, wat ik opzich niet lelijk bij mijzelf vind, alleen een jaar geleden was ik best dun, dat is niet mooi als je dan ook nog lange benen hebt,... dan lijkt het net of je spillepootjes hebt. Nu ben ik slank, een normale lichaamsvorm, nu vind ik ook mijn benen mooier uitkomen.
Ik heb ook flinke heupen,.. bij broeken heb ik echt 31/34 nodig en aangezien 34 de langste broekmaat is... is dat nog best wat qua lengte en dan kan ik hem nog net 1 keer omslaan. Bij normale broeken heb ik maat 38, alleen heb ik dan vaak moeite met mijn benen, dan zijn ze weer iets te lang en dan lijkt de broek er weer kort bij, dat is wel irritant, en moet je van die ingestelde maat broeken kopen, wat ik sowieso altijd al doe.

Verder heb ik qua bh maat 75C, maargoed dat is niet zo heel erg belangrijk, als je maar geen bobbeltjes hebt het mag wel te zien zijn... al zeg ik het zelf ... we zijn immers vrouwen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:58
Jofunu-kun
Jofunu-kun is offline
Maatje 34/36 Cup schommelt tussen B en C, en ja, ik ben er zeer tevreden mee
Oud 21-04-2003, 15:33
alanis
alanis is offline
Goed. Bij maat 42 is iemand dus dik. (dat word hier zo gesteld) Ik heb maat 44/46 en ben inderdaad wat aan de stevige kant, maar echt dik? Nee dat valt wel mee. Ik heb het heus wel aan veel mensen en jongens gevraagd, maar die zeggen allemaal dat ik mollig/stevig ben, maar niet dik. En het past gewoon bij me. Voor de rest heb ik cup DD/E maar dat valt niet echt op omdat het in verhouding is met de rest van mijn lichaam. Ik ben 1m70. Ik vind een meisje mooi als alles goed in verhouding is, en dan maakt het niet uit of ze maat 34 of 48 heeft!
Oud 21-04-2003, 16:39
Another Way
Another Way is offline
lang (185-90), slank (maatje 34) en c cup borsten

Alleen die bestaan niet denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-04-2003 @ 17:39:
lang (185-90), slank (maatje 34) en c cup borsten

Alleen die bestaan niet denk ik
Maar 34 kan onmogelijk als ze 185 lang is. Dan is ze echt graatmager en heeft ze veel te korte pijpen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:09
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 20:15:
Maar 34 kan onmogelijk als ze 185 lang is. Dan is ze echt graatmager en heeft ze veel te korte pijpen
dacht ik al
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-04-2003 @ 21:09:
dacht ik al
Dat kun je toch niet mooi vinden?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:39
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 21:36:
Dat kun je toch niet mooi vinden?
Let me rephrase that..

Ik hou van meisjes die lang (lange benen ) en slank zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 03:16
Verwijderd
Umm ik vind een meisje mooi als d'r wat aan zit zeg maar, maat 38 op zo'n 1.70m zoiets.
Beetje gespierd mag wel, maar niet zichtbaar in de buik, je weet wel, mooi gevormd en verder een c-cup. (75-80)

Ikzelf heb maat 36 (meestal) Maat 5 of 7 spijkerbroeken geen idee wat dat in europese maten is En een goede c-80 (en ben 1.68)
En op de een of andere manier krijg ik altijd complimentjes on my chest op zich is dat best leuk om te horen, en aan de andere kant vraag je je af of 'ze' wel es ergens anders naar kijken. Haha.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 21-04-2003 @ 16:33:
Goed. Bij maat 42 is iemand dus dik. (dat word hier zo gesteld) Ik heb maat 44/46 en ben inderdaad wat aan de stevige kant, maar echt dik? Nee dat valt wel mee. Ik heb het heus wel aan veel mensen en jongens gevraagd, maar die zeggen allemaal dat ik mollig/stevig ben, maar niet dik. En het past gewoon bij me. Voor de rest heb ik cup DD/E maar dat valt niet echt op omdat het in verhouding is met de rest van mijn lichaam. Ik ben 1m70. Ik vind een meisje mooi als alles goed in verhouding is, en dan maakt het niet uit of ze maat 34 of 48 heeft!
kledingmakers houden voor maten het volgende lijstje aan als ze kleding voor volwassenen maken:
32-34 = xs
36-38 = s
40-42 = m
44-46 = l
48-50 = xl
Dus met maat 44-46 ben je inderdaad steviger dan gemiddeld, maar niet dik... ik vind 't ook vreemd dat sommigen hier maat 38-40 al dik noemen, mijn moeder heeft maat 40 en iedereen vindt háár erg slank (zeker als je bedenkt dat ze 49 is)

voor kleding die speciaal op jongeren gericht is (bij benetton bijvoorbeeld, en esprit) geldt soms het volgende lijstje:
30-32 = xs
34-36 = s
38-40 = m
42-44 = l
46-48 = xl
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:58
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 11-04-2003 @ 17:59:
er zijn al 2 mensen die voor maat 34 kiezen...

dat is ech abnormaal dun vind ik zelf das ech niet mooi. dat zijn alleen maar botten... een vriendin van me is ook behoorlijk dun maar ze heeft gelukkig al geen maatje 34 meer eerder naar de 36 toe.. dat vind ik haar al veel mooier staan.. ook omdat ze al zo lang is..

zelf vind ik jah gewoon maat 38 mooi.. is het meest doorsnee denk ik.. en ook het mooiste.. en een meisje moet geen blokjesbuik hebben.. is niet vrouwelijk vind ik.. en ze moet wel cup c hebbe.. en geen platte kont, maar beetje rond. en ze moet wel beetje heupen hebben.
dat vind ik wel mooi.. als meisje zijnde..

tja, heb maatje 34-36 maar ben ECHT NIET graatmager. Ik ben toevallig maar 1,50 lang en weeg 47 kilo. Nergens een rib of ruggegraat te zien hoor. Ik heb zelfs een buikje (ja dat kan ook als je maatje 34 hebt, en nee ik heb geen anaorexia, eten is een van de lekkerste dingen die er is)
Oud 22-04-2003, 13:01
PrimRose
PrimRose is offline
oja, heb cup A 75/ B70 (ligt aan het merk)

Vrouwen die ik mooi vind: 1.70-175, maatje 34-38, cup B/C
Oud 22-04-2003, 13:22
metalgirl
metalgirl is offline
Pfff... Allereerst wil ik zeggen dat ik het betwijfel dat bijna alle meisjes hier maatje 34 hebben. Kijk op een willekeurige school naar de meiden in deze leeftijdscatagorie en je ziet dat er een stuk minder van deze extreem slanke dennen zijn.

Maat 34? Maat 36? Voor broeken hoef ik er niet eens naar te kíjken en in 38 pas ik ook vaak niet. Soms wel frustrerend, ik heb nogal een forse "bilpartij", maar wat klaag ik, mijn vriend vind het prachtig, heeft ie tenminste wat vast te pakken. Gelukkig is hij niet zo als veel jongens hier, die maatje vissegraad prefereren.

Mijn bovenlijf past in 38, vaak 36 ook wel. Cupmaat 70C. Ook dik tevree mee, tiet zat zullen we maar zeggen.

Ik ben het zeer met spacegirl eens. Ik vind maat 32-34 te dun. En dat is geen generalisatie, ik VIND dat. Een vrouwenlichaam moet mooi rond en zacht zijn. Een vetkussentje hier of daar? Prachtig. Mijn vriend ligt liever op een bol buikje dan op een afgetraind wasbord.

Wat dat betreft ga ik toch meer voor de Afrikaanse mentaliteit...
Oud 22-04-2003, 14:06
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik vind maatje 36 en cup 75a/b ofzo mooi...

heb zelf maatje 38 en vind te dik...
en van broeken soms zelfs maat 40 omdat ik veels te brede heupen heb.... [nee me nickname slaat niet op mij]
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:32
Justice
Justice is offline
B of C...
Oud 22-04-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 22-04-2003 @ 13:58:
tja, heb maatje 34-36 maar ben ECHT NIET graatmager. Ik ben toevallig maar 1,50 lang en weeg 47 kilo. Nergens een rib of ruggegraat te zien hoor. Ik heb zelfs een buikje (ja dat kan ook als je maatje 34 hebt, en nee ik heb geen anaorexia, eten is een van de lekkerste dingen die er is)
Mja, als je 1.50 bent dan is dat inderdaad niet te dun. Maar als je nou 1.70 was wel.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 22-04-2003 @ 14:22:
Ik ben het zeer met spacegirl eens. Ik vind maat 32-34 te dun. En dat is geen generalisatie, ik VIND dat. Een vrouwenlichaam moet mooi rond en zacht zijn. Een vetkussentje hier of daar? Prachtig. Mijn vriend ligt liever op een bol buikje dan op een afgetraind wasbord.

Wat dat betreft ga ik toch meer voor de Afrikaanse mentaliteit...
Ja maar wat jij een spacegirl vergeten is dat het ook aan de lengte ligt. Sorry, maar een meisje van 1.50 meter en maat 38 ziet er al heel snel mollig uit. Een lang meisje met maat 34 is te dun. Het ligt aan de verhoudingen.

Maat 34 ziet er niet altijd eng dun uit, vooral als de lengte heel erg meevalt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Exaria schreef op 22-04-2003 @ 19:43:
Ja maar wat jij een spacegirl vergeten is dat het ook aan de lengte ligt. Sorry, maar een meisje van 1.50 meter en maat 38 ziet er al heel snel mollig uit. Een lang meisje met maat 34 is te dun. Het ligt aan de verhoudingen.

dat heeft verder volgens mij weinig ermee te maken, je hebt dan gewoon de zelfde maten, of je nu langer bent of niet, het ziet er niet anders uit hoor
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 22-04-2003 @ 20:05:
dat heeft verder volgens mij weinig ermee te maken, je hebt dan gewoon de zelfde maten, of je nu langer bent of niet, het ziet er niet anders uit hoor
Jahwel, want als een meisje van 1.80 meter maat 38 heeft ziet ze er slanker uit dan een meisje van 1.50
Omdat een breedte over een kleinere lengte wordt verspreid..
Je hebt misschien wel dezelfde maten, 38 = 38, maar voor het oog is het anders. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen..

Zo is het ook als het gaat om een kleine maat. Iemand van 1.80 meter zal er echt ziekelijk dun uitzien met een maat 34, terwijl dat bij iemand van 1.50 best mee zal vallen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 22-04-2003 @ 20:05:
Jawel. Als je 1 meter lang bent en een halve meter breed, dan zie je er nogal rond en dik uit, maar als je 2 meter lang bent en een halve meter breed, dan ben je eerder slank
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb kledingmaatje 34/36, maar ben niet extreem mager. Heb cupmaat 75B en dat vind ik veel te klein. Heb wel een platte buik zonder blokjes en mijn kont is vrij dik, daar ben ik erg blij mee.
Mooiste vind ik toch wel maat 36, cup 75D en een dikke kont met vrij brede heupen. Zeg maar a la Shakira/J. Lo, maar dan met wat grotere borsten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Exaria schreef op 22-04-2003 @ 20:08:
Jahwel, want als een meisje van 1.80 meter maat 38 heeft ziet ze er slanker uit dan een meisje van 1.50
Omdat een breedte over een kleinere lengte wordt verspreid..
Je hebt misschien wel dezelfde maten, 38 = 38, maar voor het oog is het anders. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen..

nee daar heb je wel gelijk in, maar lengte zegt net zo goed niks, je weet inet waarmee die ander groter is, benen, buik ect.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:34
neeltje
neeltje is offline
Ik ben 1,70 65 kilo en cupmaat 75 c, maat 38 pas ik meestal wel in, vooral mijn broeken moet vaak wat groter vanwege redelijk dikke (gespierde kont (waar mijn vriend wel blij mee is, daar verbaas ik me wel eens over), bovenbenen, meestal pas ik in bovenkleding wel in maat 36 of 38. Ik heb wel een platte buik.

Ik zou wel minder dikke boven benen willen hebben, zodat dat niet zo opviel, vooral met broeken is dat heeel moeilijk.

Ik vind trouwens qua borsten vanaf cup b wel goed tot d, als ze maar niet hangen, want dat vind ik niet mooi (persoonlijk)
Ik heb zelf hele ronde rechtopstaande borsten om het maar zo te zeggen, ik ben daar heel tevreden mee, gelukkig mijn vriend ook

Ik vind lange meisjes ook heel mooi, vooral met mooie slanke benen, daar kan ik zelf echt jaloers op zijn, omdat ik dat niet heb.

Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:52
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Exaria schreef op 22-04-2003 @ 19:43:

Je hebt gelijk. Met lengte heeft het idd te maken. Maar als je spreekt over een lengte van 1:65 of langer, dan vind ik het streven naar maatje 34 al ronduit belachelijk. Maat 34 met die lengte hébben, vind ik niet mooi.
Oud 22-04-2003, 22:19
Vice
Vice is offline
Het was trouwens de bedoeling om te zeggen welk maatje je bij meisjes mooi vind en niet welk maatje je zelf hebt.

Regels voor berichten