Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
daarmee probeer ik te zeggen dat die gast gast bij mij op school kwam als stagiar (hij had toen al een hanekam) en ik kwam diezelfde ochtend dus ook met een hanekam aanzetten, omdat ik een uurtje of 10 ervoor de tondeuse op mn hoofd had gezet, en een week ofzo later liep er 5 man door mn school rond met een hanekam, allemaal vallend in de leeftijdsgroep 13 t/m 15, dus, kindjes
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik snap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ze wel weer op het forum komt om het aan ons uit te leggen, is ze weer verslaafd en is ze dus nie afgekickt als ze echt afgekickt is, dan kan ze het ons zo niet vertellen. zucht. het leven van een forummer is zwaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mn zusje van 10
![]() "yvet mag ik jou cd's lenen?" (blert ze heel hard mee, geweldig ![]() "mam ik wil ook zo'n jurkje" "ik wil ook zulke lampjes als yvet" "yvet kijk kijk kijk!! heb je mn nieuwe kleren gezien gezien?" een meisje dat k ken doet ziet er af en toe ook verdacht uit, eerst was ze heel anders, maar nu draagt ze haar make up zoals mij.. dr haar..dr weet ik veel wat allemaal niet meer ![]() naja kvind het best k stoor me er niet aan ![]() voor de rest heb k geen flauw benul van wie ik allemaal beinvloed.. |
![]() |
||
Citaat:
en snijd al je forum-contacten af ![]() is NIET leuk *emo*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer zou jij je lifestyle veranderen prinses eowyn | 64 | 23-06-2003 08:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |