Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 20:41
Verwijderd
heeft iemand ervan gehoord of dit kan helpen? ik hoorde het van mijn oma, geprobeerd en t heeft geholpen vandaag, t kan ook toeval zijn, maar weet iemand waardoor dit kan komen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:47
Verwijderd
nee maar dr zijn zoveel dingen die tegen hoofdpijn zouden kunnen helpen

en helaas heb ik dr niks aan.. k lus geen abrikozen (maar heb wle de hoofdpijn)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 14-04-2003 @ 21:47:

en helaas heb ik dr niks aan.. k lus geen abrikozen (maar heb wle de hoofdpijn)
ik ben der ook niet zot op, ik heb nu gedroogde, en ze zijn niet te pruimen, als je echt veel last van hoofdpijn hebt en t helpt dan eet je ze gewoon hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 14-04-2003 @ 21:49:
ik ben der ook niet zot op, ik heb nu gedroogde, en ze zijn niet te pruimen, als je echt veel last van hoofdpijn hebt en t helpt dan eet je ze gewoon hoor
jij misschien.. ik zal nooit zomaar iets eten waar ik letterlijk van over mn nek ga
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:50
Verwijderd
D'r zal wel één of ander stofje inzitten oid of iets dat iets in je lichaam opwekt. 'k weet het ook niet precies. Misschien is het wel psychisch...

Ik krijg alleen maar hoofdpijn van gedroogd fruit, ik ga het dus maar niet uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:35
Evito
Evito is offline
Er zit in: Veel Vit A, Silicium, Appelzuur, Kalium en bevat een basenoverschot
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:39
Qimm
Qimm is offline
neem lekker paracetamol, werkt zeker wel
Oud 15-04-2003, 17:32
Evito
Evito is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-04-2003 @ 17:39:
Een natuurlijk geneesmiddel is toch daarboven te verkiezen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 17:32:
Een natuurlijk geneesmiddel is toch daarboven te verkiezen
ieder zijn smaak... ik vind homeopathie en fytothereapie onzin.
Oud 15-04-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-04-2003 @ 17:39:
helpt niet, darom had ik t geprobeerd.... maar ik had schijnbaar gisteren een goede dag abrikozen helpen geen moer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 15-04-2003 @ 20:21:
helpt niet, darom had ik t geprobeerd.... maar ik had schijnbaar gisteren een goede dag abrikozen helpen geen moer
ibuprofen? das ook een goeie!
Oud 15-04-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-04-2003 @ 22:08:
ibuprofen? das ook een goeie!
helpt ook niks, t enigste 2 dingen wat even een uurtje heeft geholpen en daarna niet meer, is ascal en paracetamol met codeine ofzo van de huisarts
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 08:14
Verwijderd
Diclofenac...? 't is geen wondermiddel, maar het verlicht wel iets, bij mij iig.

Geef mij in eerste instantie ook maar homeopatische spullen ('t is beter voor je lichaam en als het helpt, waarom dan niet?), maar als dat niet helpt...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-04-2003 @ 09:14:
[B]Diclofenac...? 't is geen wondermiddel, maar het verlicht wel iets, bij mij iig.

B]
dat is toch een spierontspanner of slaapmiddel

ik heb em ooit gehad, dat samen met nog een ander medicijn en 1tje drvan heette zo
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 09:29
Evito
Evito is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-04-2003 @ 19:01:
ieder zijn smaak... ik vind homeopathie en fytothereapie onzin.
Daar heb ik het niet over,
ik heb het over bijvoorbeeld etenswaren die op een natuurlijke manier de druk van het hoofd wegnemen!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-04-2003 @ 09:14:
Diclofenac...? 't is geen wondermiddel, maar het verlicht wel iets, bij mij iig.

Dat deed ook helemaal niks, bij mijn moeder helpt t ook wel maar bij mij weer niet

Dan heb je al bijna alles gehad wat betreft pijnstillers, als iemand iets weet wat nog niet genoemd is, geef t dan pls door
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:46
Verwijderd
wat voor hoofdpijn heb je dan precies?

ik heb spanningsjoofdpijn en het beste dat bij mij helpt is gewoon even tv kijken of allemaal oefeningen te doen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 16-04-2003 @ 11:46:
wat voor hoofdpijn heb je dan precies?

ik heb spanningsjoofdpijn en het beste dat bij mij helpt is gewoon even tv kijken of allemaal oefeningen te doen
dat weten ze dus niet, ik heb klachten wat overal tussendoor gaat, ze hebben allerlei testen gedaan en ze komen er maar niet uit
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 16-04-2003 @ 12:00:
dat weten ze dus niet, ik heb klachten wat overal tussendoor gaat, ze hebben allerlei testen gedaan en ze komen er maar niet uit
wanneer heb je het vaker

ik weet niet precies,.
maar voor bijv spanningshoofdpijn moet je je ontspannen
je kan hoofdpijn krijgen van te weinig drinken
je kan chronische hoofdpijn hebben
je kan gewone hoofdpijn hebben

het kan van alles zijn
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 00:08
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 16-04-2003 @ 12:40:
wanneer heb je het vaker

ik weet niet precies,.
maar voor bijv spanningshoofdpijn moet je je ontspannen
je kan hoofdpijn krijgen van te weinig drinken
je kan chronische hoofdpijn hebben
je kan gewone hoofdpijn hebben

het kan van alles zijn
ik heb t elke dag, t verschil echt van minuut tot minuut in welke mate, je kant er geen lijn op trekken.

En t is chronisch geworden, dat is pas na 3 maanden geloof ik,en gewoon hoofdpijn is het niet, want het beleemd echt heel veel, werk en school leiden eronder.

te weinig drinken is t niet, ik drink ontzettend veel, maar je hebt gelijk t kan heel veel zijn
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 17-04-2003 @ 01:08:
ik heb t elke dag, t verschil echt van minuut tot minuut in welke mate, je kant er geen lijn op trekken.

En t is chronisch geworden, dat is pas na 3 maanden geloof ik,en gewoon hoofdpijn is het niet, want het beleemd echt heel veel, werk en school leiden eronder.

te weinig drinken is t niet, ik drink ontzettend veel, maar je hebt gelijk t kan heel veel zijn
hmm tja dan weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 10:29:
ik heb het over bijvoorbeeld etenswaren die op een natuurlijke manier de druk van het hoofd wegnemen!
En das wel weer waar, migraine kan 'veroorzaakt' worden door bepaalde voedingsmiddelen (die kunnen het iig verergeren ed). Sinds ik een ander dieet heb, heb ik veel minder last van migraine en ook minder last van 'gewone' hoofdpijn. spacegirl: misschien kun je een keer naar een dietiste gaan, als je dat nog niet geprobeerd hebt? Voedsel kan een oorzaak zijn van hoofdpijn.

@********: Diclofenac werkt volgens mij idd ook spierontspannend.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-04-2003 @ 09:29:
En das wel weer waar, migraine kan 'veroorzaakt' worden door bepaalde voedingsmiddelen (die kunnen het iig verergeren ed). Sinds ik een ander dieet heb, heb ik veel minder last van migraine en ook minder last van 'gewone' hoofdpijn. spacegirl: misschien kun je een keer naar een dietiste gaan, als je dat nog niet geprobeerd hebt? Voedsel kan een oorzaak zijn van hoofdpijn.

@********: Diclofenac werkt volgens mij idd ook spierontspannend.
Nee heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, zal ik eens achterna gaan zitten, bedankt
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Finimal werkt volgens mij ook spierverslappend, misschien is dat wat???
Oud 18-04-2003, 12:56
foogy
foogy is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 14-04-2003 @ 21:41:
heeft iemand ervan gehoord of dit kan helpen? ik hoorde het van mijn oma, geprobeerd en t heeft geholpen vandaag, t kan ook toeval zijn, maar weet iemand waardoor dit kan komen?
het kan zijn dat je hoofdpijn kraagt door een gebrek aan ijzer. dit zit veel in abrikozen en kan dus zorgen dat de hoofdpijn over gaat. zo kan een banaan ook helpen.
bij chronische hoofdpijn (varierend van 16 tot 24 uur per dag, iedere dag) helpt dit niet.
ook bij migraine helpt het niet

greets

Regels voor berichten