Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2003, 14:56
Verwijderd
zal vast weleens een topic over geopend zijn maar goed.

De prijzen voor een voetbalkaartje zijn echt torenhoog! Voor de wedstrijd Ajax - AC Milan ben ik nu €68 kwijt en dan zit ik 2e ring, 25e rij. Zo'n beetje op t dak dus. ik vind 150 gulden eigenlijk best wel veel voor 90 minuten voetbal het is dat ik ajacied ben anders was ik nie gegaan

competitiekaartje is op zn minst al 15 euro maar normaal gesproken toch ook rond de 22.50, dus 50 gulden. Vroeger kon je tenminste nog eens met je vrienden naar een wedstrijd kijken tegenwoordig is dat er niet meer bij. En dan vinden ze het gek dat er steeds meer bobo's op de tribune's komen

Hoeveel betalen jullie vor de kaartjes en wat vinden jullie van de stijgingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2003, 15:03
Geomancer
Geomancer is offline
Ik betaal een kleine 3 euro om binnen te komen, maar dat is wel in de eerste divisie.
Oud 05-04-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Geomancer schreef op 05-04-2003 @ 16:03:
Ik betaal een kleine 3 euro om binnen te komen, maar dat is wel in de eerste divisie.
3 euro?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:28
Verwijderd
belachelijke prijzen ja voor de Champions League
De prijs van het duurste kaartje nu is evenduur als de prijs die je vroger voor alle thuiswedstrijden bij mekaar in de Champions League betaalde.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Geomancer schreef op 05-04-2003 @ 16:03:
Fortuna 3 Euro? Zo hey, en wij 7 Euro voor een los kaartje voor hetzelfde soort boerenkoolvoetbal
Oud 05-04-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2003 @ 16:44:
voor hetzelfde soort boerenkoolvoetbal
zah, hoef ik niks meer over die pieren en shittard te zeggen
nou bij roda is een seizoenskaart voor komend seizoen op de lange zuidtribune 155euro, en op west (dus waar de harde kern zit) volgens mij iets van 100euro
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 18:15
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2003 @ 16:44:
Fortuna 3 Euro? Zo hey, en wij 7 Euro voor een los kaartje voor hetzelfde soort boerenkoolvoetbal
Is waarschijnlijk een kaartje voor kinderen (jeugd) van Geomancer en nog eeen staankaartje ook denk ik
Oud 06-04-2003, 11:39
Smartie
Smartie is offline
Jij hebt tenminste kaartjes voor Ajax - ac Milan, iets wat ik niet kan zeggen

Maar de prijs van kaartjes bij Ajax is zo wie zo erg hoog, als je het vergelijkt met andere clubs. Ik snap ook het doel niet, zo krijg je de supporters niet echt het stadion in.

En dan ook nog die clubcards. Omdat ik "maar" een gewone card heb kan ik niet eens kaartjes kopen omdat alles al weg is voordat wij aan de beurt zijn. Dat is toch ook een idiote regeling? Ik vindt dat de clubs daar best wel rekening mee kunnen houden!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:35
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
smartie85 schreef op 06-04-2003 @ 12:39:
J
Maar de prijs van kaartjes bij Ajax is zo wie zo erg hoog, als je het vergelijkt met andere clubs. Ik snap ook het doel niet, zo krijg je de supporters niet echt het stadion in.

De wedstrijd is uitverkocht hoor, ze kunnen het kaartje voor deze wedstrijd nog zo duur maken het stadion komt toch wel vol zouden de mensen bij Ajax gedacht hebben.

Een seizoenkaart van AGOVV wordt volgend jaar trouwens duurder dan die van Ajax
Oud 06-04-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
smartie85 schreef op 06-04-2003 @ 12:39:
Jij hebt tenminste kaartjes voor Ajax - ac Milan, iets wat ik niet kan zeggen

En dan ook nog die clubcards. Omdat ik "maar" een gewone card heb kan ik niet eens kaartjes kopen omdat alles al weg is voordat wij aan de beurt zijn. Dat is toch ook een idiote regeling? Ik vindt dat de clubs daar best wel rekening mee kunnen houden!
ik heb zelf een supportersclubkaart en dan zou ik dus meer voorrang moeten hebben maar al sta ik om exact 09.00 bij de ticketbox dan nog moet je veel geluk hebben om n kaartje te krijgen, de service zou dus idd wel wat beter mogen, maar goed...

ik had die kaarten tegen milan ook via iemand in de ledenraad van ajax gekocht omdat die meer kans had ze te krijgen dan ik met mn kaart, maar ik heb mn kaart toen uitgeleend aan een kennis en die heeft ook nog een kaartje kunnen bemachtigen, dus als ik jou was zou ik een supportersclubkaart aanvragen, kost je maar 13 euro voor 2 jaar geloof ik
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:55
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Vanmiddag 28 euro voor Willem11-PSV vond ik ook nogal wat geld eigenlijk. Dan zit je tegen het uitvak aan.... (waar ik thuis hoorde!).

Verder vind ik het altijd wel meevallen, met uitwedstrijden met de combi betaal je als je lid bent bij ons gemiddeld zo`n 15 a 20 euro of dat dan naar Groningen of Waalwijk is
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:03
AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-04-2003 @ 19:15:
Is waarschijnlijk een kaartje voor kinderen (jeugd) van Geomancer en nog eeen staankaartje ook denk ik
staan???

bij fortuna hebben ze geen sta tribunes meer
Oud 10-04-2003, 21:41
Verwijderd
Ik wil ook heel graag nog een keer naar een wedstrijd.. maarja.. kost zo te horen veel geld...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:12
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 05-04-2003 @ 16:57:
zah, hoef ik niks meer over die pieren en shittard te zeggen
nou bij roda is een seizoenskaart voor komend seizoen op de lange zuidtribune 155euro, en op west (dus waar de harde kern zit) volgens mij iets van 100euro
Harde kern.. Die zit toch echt op Zuid, hoor.. Maargoed, ik betaal dus iets van 155 euro ofzo jah.. Vorig jaar was het iets goedkoper aangezien ik toen kortin kreeg omdat ik naar Milan ging meen ik..
Verder voor losse kaarten bij uitwedstrijden is het elk jaar weer anders.. ZO betaalde ik de eerste keer dat RBC eredivisie speelde iets van 20 tientjes (guldens) voor een kaartje, 2 jaar later voor dezelfde plaats 17,50 euro. Bij NAC zelfde verhaal; eerst iets van fll. 17,50, in 2001 betaalde ik 36 piek. Afgelopen jaar 20 euro geloof ik.
Bij Excelsior, dat zijn prijzen . €7,20 Enne, ook bij De Graafschap, 10 euro, en bij Boerenveen slechts 11 euro..
Oud 14-04-2003, 16:51
Martjin
Martjin is offline
kvind 16,50 gulden okeej voor vak 415..(is dat sfeervak...want ik weet niet of het nou juist net niet of net wel is...) mjah 16.50 euro is tog iets te duur
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:58
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik heb bijna altijd gratis kaartjes
Oud 16-04-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 14-04-2003 @ 16:12:
Harde kern.. Die zit toch echt op Zuid, hoor..
nou....de WSU zit toch echt op West en dat is toch echt wel de grootste supportersvereniging, die ook het meeste lawaai maakt, dus ga nu niet zeiken omdat jij toevallig vindt dat je bij een betere groep zit! ik zit tussen geen een van die 'kernen' dus ik heb tenminste een neutrale mening
i'll rest my case
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:37
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 14-04-2003 @ 22:58:
Ik heb bijna altijd gratis kaartjes

bah bah

*kost kost*

sorry
Reageren