Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou bij roda is een seizoenskaart voor komend seizoen op de lange zuidtribune 155euro, en op west (dus waar de harde kern zit) volgens mij iets van 100euro |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jij hebt tenminste kaartjes voor Ajax - ac Milan, iets wat ik niet kan zeggen
![]() Maar de prijs van kaartjes bij Ajax is zo wie zo erg hoog, als je het vergelijkt met andere clubs. Ik snap ook het doel niet, zo krijg je de supporters niet echt het stadion in. En dan ook nog die clubcards. Omdat ik "maar" een gewone card heb kan ik niet eens kaartjes kopen omdat alles al weg is voordat wij aan de beurt zijn. Dat is toch ook een idiote regeling? Ik vindt dat de clubs daar best wel rekening mee kunnen houden! |
![]() |
||
Citaat:
Een seizoenkaart van AGOVV wordt volgend jaar trouwens duurder dan die van Ajax ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had die kaarten tegen milan ook via iemand in de ledenraad van ajax gekocht omdat die meer kans had ze te krijgen dan ik met mn kaart, maar ik heb mn kaart toen uitgeleend aan een kennis en die heeft ook nog een kaartje kunnen bemachtigen, dus als ik jou was zou ik een supportersclubkaart aanvragen, kost je maar 13 euro voor 2 jaar geloof ik ![]() |
![]() |
|
Vanmiddag 28 euro voor Willem11-PSV vond ik ook nogal wat geld eigenlijk. Dan zit je tegen het uitvak aan.... (waar ik thuis hoorde!).
Verder vind ik het altijd wel meevallen, met uitwedstrijden met de combi betaal je als je lid bent bij ons gemiddeld zo`n 15 a 20 euro of dat dan naar Groningen of Waalwijk is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder voor losse kaarten bij uitwedstrijden is het elk jaar weer anders.. ZO betaalde ik de eerste keer dat RBC eredivisie speelde iets van 20 tientjes (guldens) voor een kaartje, 2 jaar later voor dezelfde plaats 17,50 euro. Bij NAC zelfde verhaal; eerst iets van fll. 17,50, in 2001 betaalde ik 36 piek. Afgelopen jaar 20 euro geloof ik. Bij Excelsior, dat zijn prijzen ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() i'll rest my case ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Immers in Oranje en algemeen voetbaltopic #114 De Veroorzaker | 500 | 12-08-2015 13:45 | |
De Kantine |
Wat spaar jij allemaal? Verwijderd | 68 | 09-07-2009 11:46 |