Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ga nou asjeblieft niet op luinge afgeven, want dan moet je niet vergeten dat hij er Ajax in de 1e helft 2x GEEN gaf (handsbal Kalou geloof ik en neerhalen v/d Vaart). |
![]() |
||
Citaat:
Chivu en Sneijder hadden bijde rood moeten krijgen stel agressiefelingen dit hoort niet op het veld thuis
||
Citaat:
De camera zoomde er zelfs speciaal op in.
|
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dit soort topics nog gemaakt worden. Het gaat alleen maar om de strijd tussen Ajax fans en Feyenoord fans. En de meest belachelijke redeneringen komen er tevoorschijn. Is trouwens in elk topic hetzelfde. Ajax-Psv,Feyenoord-Ajax enz.
De meeste fans kijken ook alleen maar vanuit het standpunt van de club waar ze voor zijn, is zelden neutraal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Had ook 'liever' gewonnen, maar als er een keer was dat van Feyenoord verliezen niet zo erg was, dan was het vandaag wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vond de wedstrijd opzich niet belangrijk hoor. Het ging mij meer om van feyenoord te winnen en ze WEER in rotterdam te verslaan dan een plaatsje in de finale voor de amstel cup.
Ik bedoel ajax zit nog in de champions league daar ben ik al blij mee dat ze zover zijn gekomen. Om trots op te zijn!! Bovendien is die amstel cup niet zo belangrijk bij jullie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weg met al die scheldende supporters die zich door emotie mee laten slepen in de meest beladen wedstrijd van de Nederlandse velden. Een pure schande zelfs!! Waar is het fatsoen gebleven vraag je af? "Dekselse stoethaspels, Feyenoord gaat jullie afdroging geven" zou toch meer dan voldoende moeten zijn? Waarom kan Richard Witschge niet even rustig warmlopen zonder van alles naar zijn hoofd geslingerd te krijgen, kan dan niemand hem even sportief succes wensen?? Sorry voor alle fatsoensrakkers ik deed er zelf ook aan mee, heb ik jullie kinderen nu levenlange trauma's bezorgd? Misschien had je dan beter gisteravond kunnen over zappen naar Jerry Springer, daar steken ze tenminste wel wat van op.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent echt zo VET STOER man!! Al was maar half zo stoer als jij, dan was ik al volmaakt gelukkig... ![]()
||
Citaat:
Er werden zelfs nog wat scheldende Eagles supporters gespot. SBS, bedankt voor de beelden; we zullen er werk van maken! |
![]() |
||
Citaat:
Gaarne wil ik verder SBS erop wijzen dat ze wellicht de volgende keer gebruik willen maken van de kijkwijzer. Ik heb mannen, getooid in een prachtig ontbloot bovenlijf, seksuele, obscene gebaren zien maken. Er werd gescholden en er waren ook mensen die het nodig vonden en public hard te gaan. Tja, als je toch met 40.000 man in een stadion in een andere stad zit, ziet het thuisfront toch niet wat je doet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil nergens claimen dat ik stoer ben, ik geef alleen aan hoe ik zo'n wedstrijd beleef. Iedereen heeft z'n eigen belevingswereld, de ene tript bij een potje voetbal, de andere is vegetariër en flipt bij het zien van 2 ons rundergehakt. En andere raken weer compleet over hun toeren als Britney beweert dat Cristina vlas zingt... "Elke gek z'n gebrek" Ik heb in ieder geval genoten, van de inzet van ons spelers, van de sfeer in de stadion, en van de spannende wedstrijd. Wat wil je nog meer? Deze wedstrijd was voor mij een voorbeeld hoe bekervoetbal er uit hoort te zien. Strijd in veld, wat ook af en toe een opstootje tot gevolg had, en terecht wat daarvoor ben je elkaars rivaal! Mensen die het 'voetbal-virus' niet hebben zullen hier niets van snappen, en altijd vol ongeloof naar kijken. Deze mensen moeten ook absoluut niet proberen om het wel te snappen, zij moeten bij het aanschouwen van een grasmat gewoon doorzappen... |
![]() |
|||
Citaat:
Het is jammer dat ik geen pethoofd heb en dus geen Burberry petje heb, anders was ik misschien wel de gekste geweest. Ik heb overigens ook altijd een paraplu bij me! Citaat:
Britney de liefste! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2003/2004 Verwijderd | 446 | 25-05-2004 17:51 | |
Vrije tijd |