![]() |
||
![]() |
Citaat:
En jij wilt het liefst 5x op een dag, 2x achter elkaar... volgens mij ben je gewoon een nymfomane en bezeten van sex. Het enige wat je ik je dan kan aanraden is breng een bezoekje aan je dokter en vraag of er misschien is aan gedaan kan worden of maak het uit met je vriend en zoek meerdere sexpartners... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze zei dat als ze haar best doet, dus als zij steeds het initiatief neemt, nog wel 3x sex op een dag kan krijgen. Maar het is toch niet leuk als zij steeds het initiatief moet nemen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoiets had ik ook met m'n ex-vriend, al was het niet zó overdreven. Hij vond twee keer per week wel het maximum, ik vind dat eerder een minimum. Maar goed, dat werd dus steeds zo'n twee keer per week, we vonden het geen van beiden fantastisch, maar toch, wij allebei tevreden. Zo'n oplossing is het mooiste, gewoon een soort van compromis.
Ik vind het eigenlijk wel begrijpelijk van hem dat hij niet even vaak wil als jij. Drie keer per dag is niet niks hoor - de gemiddelde Nederlander van boven de 18 met een vaste relatie heeft 90 keer per jaar sex, dat is dus maar ongeveer een kwart keer per dag (al zijn hierbij ook Nederlanders meegerekend die lekker saampjes 80 zijn). Ik heb dus de neiging om je te adviseren niet zo te zeuren, maar ik weet ook uit ervaring dat het niet leuk is om steeds het initiatief te nemen, en om iemand echt helemaal te moeten overhalen sex met jou te hebben. Misschien is het een idee dat je in het vervolg gewoon gaat masturberen als je zin in sex hebt, of dat je er niets mee doet als je zin in sex hebt. Praat er met hem over, zeg dat je graag wil dat hij ook eens initiatief neemt, en geef hem minstens één dag per week de tijd om initiatief te nemen. Die dag doe jij dus niets, behalve dan wat 'gewoon knuffelen'! Hij krijgt niet de kans om initiatief te nemen als jij dat steeds al doet, natuurlijk. Overigens is er mijns inziens niets dat zo goed helpt tegen spanningshoofdpijn als sex buiten in de schaduw ![]() |
![]() |
|
Doe het toch lekker zelf. Als het puur op lust is gebaseerd kan dat best. Is dat niet zo, en is er toch meer in het spel, dan moet je ook zijn behoeften of juist niet-behoeften kunnen accepteren en dus niet alleen aan jezelf denken. Kom op zeg.
|
Nou is de vraag natuurlijk of alle dames die hierom klagen ook letterlijk vragen "ik wil sex" want als je ook maar een beetje mannen-kennis hebt weet je dat we allemaal clueless zijn en GEEN stille hints snappen...
(en ik denk dat een groot deel van de mannen die z'n trots opzij kan zetten het met me eens is...)
||
Citaat:
![]() kvinnet wel vreemd jah...kan me niet voorstellen dat ik OOIT GEEN zin zou hebben als mn vriendin wil ![]() |
![]() |
|
en omat iedereen het verkeerd begrijpt
HIJ WIL OOK VAAK SEKS, maar het komt er gewoon niet van. Ik weet nu wat het probleem is: als hij s'avonds alcohol drinkt 'lukt'het niet meer, daarentegen vuurt alcohol MIJ aan. Het werkt elkaar dus tegen. En daarbij ik ben geen nymfomane, en onze relatie draait niet alleen om seks. We hebben juist meer 'vriendschappelijke'momenten als we gaan fietsen, uitgaan, filmpje pakken, samen buiten zitten etc etc. ik wil juist dat we even bevestigen dat we een relatie hebben
||
![]() |
Citaat:
![]() @Alicia Silverstone: Ja iemand die niet genoeg heeft aan 3x per dag sex en het het liefst 5x per dag (35x in de week) doet noem ik een nymfomane... sorry maar geen enkele vent houdt het ZO veel en vaak vol...
|
![]() |
Weet jij wel hoeveel energie het kost voor een man om jou je pleziertje te geven??? En dan wenst mevrouw het nog twee keer achter elkaar. EN 5 keer per dag...
Mijn vriend deed het in het begin ook elke dag 1 (!) keer met mij en dat was al afmattend. Dan spreken we nog niet over 10 keer meer. En wat is nou belangrijker in een relatie?? Samen iets leuks doen en praten of de hele tijd seks hebben???
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|