Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 08:59
Optima
Optima is offline
Ik ben 18, levendig, hartstochtelijk ( nee dit is geen contactadvertentie slogan) en wil seks. heel gewoon zou je zeggen. Het liefst 5 keer per dag, 2 keer achter elkaar.

maar daar heb je iemand voor nodig, je partner ( in een relatie) of een 'speelkameraadje'. Mijn partner is 19 maar gedraagt zich als een man van 80. Hij is of moe, ziek, keelpijn, hoofdpijn, impotent etc etc.

Hij heeft al meerdere relaties gehad en is over zijn 'seksuele hoogtepunt'heen ( naa rhet lijkt) Hij wil praten, leuke dingen doen, praten, etc etc etc. ( hij lijkt wel een vrouw zullen sommige denken)

Maar ik aandring oftewel: constant hem blijf kussen, dan komen we wel aan mij minimale behoefte van 3 keer per dag.Ik snap er niets meer van. Mannen zijn zo fucking onvoorspelbaar. Het vooroordeel dat ZIJ constant te kort komen is ongegrond!

ohja wat te doen?
Oud 17-04-2003, 09:18
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Word Bi !
Oud 17-04-2003, 09:38
David
David is offline
mmja .. ik wil ook soms wel meer ,, en ben wat spannender en losser qua sex

maar goed ,.. m,n vriendinnetje heeft dat wat minder en moet ik het maar doen met de kere dat zij op mij afstapt.

jammer maar goed .. daartegenover staat dan weer dat ik een hele leuke en lieve vriendin heb.

dus je kan 2 dingen doen

1) je maakt het uit en zoekt een sexpartner
2) je blijft bij je vriend en leerd ermee leven

( 1 vervult je sexbehoeftes , 2 geeft je wellicht een lieve goede vriend die veel van je houdt en je het leven mee doorkan )
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:39
Verwijderd
Ow ik ben het met je eens.. ik wil ook altijd meer sex dan de jongen met wie ik een relatie heb. Ik dacht altijd dat jongens vaker sex wilden en het meisje moest zeggen "sorry ik heb hoofdpijn". Maar ik heb ook nog niet vaak meegemaakt dat hij wel wou (dat hij initiatief nam!) en ik geen zin had.
Nee, het moest altijd van mijn kant komen.
Ik voelde me echt alsof ik me aan hem opdrong ofzo.
En ik ging me er natuurlijk ook niet echt aantrekkelijk van voelen. Ik had zoiets van "het ligt zeker aan mij, ik zal wel niet opwindend genoeg zijn". :/

Maarjah.. wat doe je eraan.. wist ik het maar..
(sorry, onnuttige post maar dit kon ik hier mooi kwijt )
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:47
Verwijderd
Jeetje, dat is verrot...
Mja, 't is moeilijk om iemand zo ver te krijgen vaker seks te hebben wanneer die persoon het niet wil...

Ik zal er nog eens over denken...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:47
Evito
Evito is offline
Doe niet zo dom. Seks is bijzaak. Als jij de hele dag geil bent, heb jij een probleem. Lustdier. Ga een andere hobby zoeken. Mediteer!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 10:47:
Doe niet zo dom. Seks is bijzaak. Als jij de hele dag geil bent, heb jij een probleem. Lustdier. Ga een andere hobby zoeken. Mediteer!
Dat is misschien ook wel waar ja...Je zit niet enkel en alleen in een relatie om seks te hebben. En je moet natuurlijk de 'afwijzing' van de ander accepteren... Maar dan nog is het verrot....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:54
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-04-2003 @ 09:59:
Mijn partner is 19 maar gedraagt zich als een man van 80. Hij is of moe, ziek, keelpijn, hoofdpijn, impotent etc etc.

...

Maar ik aandring oftewel: constant hem blijf kussen, dan komen we wel aan mij minimale behoefte van 3 keer per dag.
euh...dus als ik het goed begrijp vind jij dat je vriend, met wie je het 3x per dag doet, zich gedraagt als een man van 80! Ik weet niet hoor, maar een man die het 3x per dag doet is heel erg zeldzaam! Bedenk dat de gemiddelde stelletjes met een gezond sexleven het "maar" 3-5x in de week doen.

En jij wilt het liefst 5x op een dag, 2x achter elkaar... volgens mij ben je gewoon een nymfomane en bezeten van sex. Het enige wat je ik je dan kan aanraden is breng een bezoekje aan je dokter en vraag of er misschien is aan gedaan kan worden of maak het uit met je vriend en zoek meerdere sexpartners...
Oud 17-04-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Elmo19 schreef op 17-04-2003 @ 10:54:
euh...dus als ik het goed begrijp vind jij dat je vriend, met wie je het 3x per dag doet, zich gedraagt als een man van 80! Ik weet niet hoor, maar een man die het 3x per dag doet is heel erg zeldzaam! Bedenk dat de gemiddelde stelletjes met een gezond sexleven het "maar" 3-5x in de week doen.

En jij wilt het liefst 5x op een dag, 2x achter elkaar... volgens mij ben je gewoon een nymfomane en bezeten van sex. Het enige wat je ik je dan kan aanraden is breng een bezoekje aan je dokter en vraag of er misschien is aan gedaan kan worden of maak het uit met je vriend en zoek meerdere sexpartners...
't Gaat er niet zo zeer om hoe vaak ze het doen, maar dat hij niet echt aan haar behoefte kan voldoen...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:58
Somebody Special
Somebody Special is offline
Daar heb ik geen last van met mijn 'iets' oudere vriend
Oud 17-04-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Elmo19 schreef op 17-04-2003 @ 10:54:

Waarom wordt het normaal gevonden als een man vaak wil, maar als een vrouw vaak wil wordt ze meteen uitgescholden voor nymfomane...

En ze zei dat als ze haar best doet, dus als zij steeds het initiatief neemt, nog wel 3x sex op een dag kan krijgen. Maar het is toch niet leuk als zij steeds het initiatief moet nemen..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:17
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:

Maar ik aandring oftewel: constant hem blijf kussen, dan komen we wel aan mij minimale behoefte van 3 keer per dag.Ik snap er niets meer van. Mannen zijn zo fucking onvoorspelbaar. Het vooroordeel dat ZIJ constant te kort komen is ongegrond!

ohja wat te doen?
drie fucking keer per dag ?!!!!! jesus... zoek een andere hobby zou ik zeggen....
Oud 17-04-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 17-04-2003 @ 11:17:
drie fucking keer per dag ?!!!!! jesus... zoek een andere hobby zou ik zeggen....
Je leest mijn gedachten :/

Ik vind het helemaal niet zo raar dat hij zo doet.. maar ja.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:42
Thomas
Thomas is offline
Ligt aan jou, niet aan je vriend.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:48
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Ik weet wat je bedoelt, ik deed het in het begin van onze relatie wel 2x per, en zo'n 3 maanden achter elkaar, maar nu, hij wordt wel geil, maar in plaats metm ij in het bed te duiken, gaat ie zichzelf aftrekken, wat moet ik hier nou van vinden?!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:58
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
lekker zoet beertje schreef op 17-04-2003 @ 12:48:
Ik weet wat je bedoelt, ik deed het in het begin van onze relatie wel 2x per, en zo'n 3 maanden achter elkaar, maar nu, hij wordt wel geil, maar in plaats metm ij in het bed te duiken, gaat ie zichzelf aftrekken, wat moet ik hier nou van vinden?!
dus als jullie samen zijn en hij begint zin te krijgen en jij ook en je zit naast hem dan gaat ie nix met jou samen doen maar gewoon alleen? kan me voorstellen dat als jij er nie bij bent dat ie dan zichzelf aftrekt en dat ie t soms doet als jij er bent maar elke keer???
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hihi grappig topic...
mja ik herken me er wel een beetje in: vaak heb ik zin terwijl hij helemaal kapot is. Maar hij valt wel te overhalen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Drie keer per dag... en niet genoeg???

Optima, ik wist niet dat jij zo verschrikkelijk oversext bent...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:16
Evito
Evito is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 17-04-2003 @ 13:05:
hihi grappig topic...
mja ik herken me er wel een beetje in: vaak heb ik zin terwijl hij helemaal kapot is. Maar hij valt wel te overhalen.
Jij kunt een ieder overhalen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:26
poesiefox
poesiefox is offline
Optima, als jij aan drie keer per dag niet genoeg hebt, dan doen jullie iets verkeerd. Na een echte goeie beurt ben ik de hele dag voorzien hoor. Dan ben ik bevredigd, zogezegd. Ontbreekt er steeds iets, dan word ik niet rustig maar wil ik meer.
Oud 17-04-2003, 12:29
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Dan is hij op jou uitgekeken, of zoekt hi iets wat jij hem niet kunt geven. Tijd om uit te zoeken wat hij zo lekker vindt, en wat jij blijkbaar niet geeft. Vraag het hem. Stel voor dat jullie sex hebben op de manier die hij wil. En dan niet terwijl jullie aan de warme prak zitten, maar als jullie aan het zoenen zijn en er hangt wat in de lucht, zeg maar. Vraag hem wat hij het liefst zou willen, nu. En dan niet schrikken.
Oud 17-04-2003, 15:28
Verwijderd
Uitmaken. Als iemand zo erg niet bij je past op seksueel gebied, wat moet je er dan mee? Wees dan vrienden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:33
DeadNation
DeadNation is offline
Je bent gewoon een nymfomane! Wat dacht je daarvan!!!
Oud 17-04-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 13:26:
Optima, als jij aan drie keer per dag niet genoeg hebt, dan doen jullie iets verkeerd. Na een echte goeie beurt ben ik de hele dag voorzien hoor. Dan ben ik bevredigd, zogezegd. Ontbreekt er steeds iets, dan word ik niet rustig maar wil ik meer.
ik heb dat ook hoor, heeft verders niks mee te maken of t goed gebeurd of niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:25
italianboy
italianboy is offline
Zal Niels blij mee zijn
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:48
Verwijderd
Zoiets had ik ook met m'n ex-vriend, al was het niet zó overdreven. Hij vond twee keer per week wel het maximum, ik vind dat eerder een minimum. Maar goed, dat werd dus steeds zo'n twee keer per week, we vonden het geen van beiden fantastisch, maar toch, wij allebei tevreden. Zo'n oplossing is het mooiste, gewoon een soort van compromis.
Ik vind het eigenlijk wel begrijpelijk van hem dat hij niet even vaak wil als jij. Drie keer per dag is niet niks hoor - de gemiddelde Nederlander van boven de 18 met een vaste relatie heeft 90 keer per jaar sex, dat is dus maar ongeveer een kwart keer per dag (al zijn hierbij ook Nederlanders meegerekend die lekker saampjes 80 zijn).
Ik heb dus de neiging om je te adviseren niet zo te zeuren, maar ik weet ook uit ervaring dat het niet leuk is om steeds het initiatief te nemen, en om iemand echt helemaal te moeten overhalen sex met jou te hebben.
Misschien is het een idee dat je in het vervolg gewoon gaat masturberen als je zin in sex hebt, of dat je er niets mee doet als je zin in sex hebt. Praat er met hem over, zeg dat je graag wil dat hij ook eens initiatief neemt, en geef hem minstens één dag per week de tijd om initiatief te nemen. Die dag doe jij dus niets, behalve dan wat 'gewoon knuffelen'! Hij krijgt niet de kans om initiatief te nemen als jij dat steeds al doet, natuurlijk.

Overigens is er mijns inziens niets dat zo goed helpt tegen spanningshoofdpijn als sex buiten in de schaduw En er stond ooit een artikel in de Viva, dat daar een bewijs voor gaf... maar dat weet ik zo gauw niet meer. Hoofdpijn is geen goede reden om geen sex te hebben, tenzij het migraine of een ontsteking of gezwel is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:52
Dminor
Dminor is offline
Doe het toch lekker zelf. Als het puur op lust is gebaseerd kan dat best. Is dat niet zo, en is er toch meer in het spel, dan moet je ook zijn behoeften of juist niet-behoeften kunnen accepteren en dus niet alleen aan jezelf denken. Kom op zeg.
Oud 17-04-2003, 16:52
Hotje
Hotje is offline
ha ha hades
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:48
-niels-
-niels- is offline
Nou is de vraag natuurlijk of alle dames die hierom klagen ook letterlijk vragen "ik wil sex" want als je ook maar een beetje mannen-kennis hebt weet je dat we allemaal clueless zijn en GEEN stille hints snappen...

(en ik denk dat een groot deel van de mannen die z'n trots opzij kan zetten het met me eens is...)
Oud 17-04-2003, 19:50
Justice
Justice is offline
Drie keer per dag?!

Das wel erg veel... Eerlijk gezegd heb ik dat ook nog nooit gehoord!
Oud 17-04-2003, 19:55
Verwijderd
Als je wilt neuken, ik ben te vinden in TvA 6
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 20:55:
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2003 @ 22:53:

Ik zou het natuurlijk nooit dóen, dat weet je toch. Ik wilde alleen even zien of ze zou happen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:

Volgens mij was dat een hint voor jou hoor.
Oud 17-04-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 22:54:

Ik zou het natuurlijk nooit dóen, dat weet je toch. Ik wilde alleen even zien of ze zou happen.
Ik hap beter

En dat kan vervolgens weer héél ziek worden opgevat.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Niet boos worden, je relatie is nog te kort voor ruzies.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 00:12
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
3x per dag...
Zo vaak ga ik ongeveer per dag naar de plee
Oud 18-04-2003, 01:05
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Ik ben 18, levendig, hartstochtelijk ( nee dit is geen contactadvertentie slogan) en wil seks. heel gewoon zou je zeggen. Het liefst 5 keer per dag, 2 keer achter elkaar.

maar daar heb je iemand voor nodig, je partner ( in een relatie) of een 'speelkameraadje'. Mijn partner is 19 maar gedraagt zich als een man van 80. Hij is of moe, ziek, keelpijn, hoofdpijn, impotent etc etc.

Hij heeft al meerdere relaties gehad en is over zijn 'seksuele hoogtepunt'heen ( naa rhet lijkt) Hij wil praten, leuke dingen doen, praten, etc etc etc. ( hij lijkt wel een vrouw zullen sommige denken)

ohja wat te doen?
Wat zijn sommige mannetjes toch een rare wezens huh

kvinnet wel vreemd jah...kan me niet voorstellen dat ik OOIT GEEN zin zou hebben als mn vriendin wil
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:53
Optima
Optima is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 20:55:
ik doe niet ana liefdadigheidswerk
Oud 19-04-2003, 10:55
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
Optima schreef op 19-04-2003 @ 11:53:
ik doe niet ana liefdadigheidswerk
En als we je er voor betalen?
Oud 19-04-2003, 10:56
Optima
Optima is offline
en omat iedereen het verkeerd begrijpt

HIJ WIL OOK VAAK SEKS, maar het komt er gewoon niet van. Ik weet nu wat het probleem is: als hij s'avonds alcohol drinkt 'lukt'het niet meer, daarentegen vuurt alcohol MIJ aan. Het werkt elkaar dus tegen.

En daarbij ik ben geen nymfomane, en onze relatie draait niet alleen om seks. We hebben juist meer 'vriendschappelijke'momenten als we gaan fietsen, uitgaan, filmpje pakken, samen buiten zitten etc etc.

ik wil juist dat we even bevestigen dat we een relatie hebben
Oud 19-04-2003, 18:04
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
Optima schreef op 19-04-2003 @ 11:56:
en omat iedereen het verkeerd begrijpt

HIJ WIL OOK VAAK SEKS, maar het komt er gewoon niet van. Ik weet nu wat het probleem is: als hij s'avonds alcohol drinkt 'lukt'het niet meer, daarentegen vuurt alcohol MIJ aan. Het werkt elkaar dus tegen.

En daarbij ik ben geen nymfomane, en onze relatie draait niet alleen om seks. We hebben juist meer 'vriendschappelijke'momenten als we gaan fietsen, uitgaan, filmpje pakken, samen buiten zitten etc etc.

ik wil juist dat we even bevestigen dat we een relatie hebben
en die bevestiging krijg je alleen maar als je minimaal 3x op een dag neukt? das 21x in de week...5x zoveel als een normaal stelletje... en nog is het niet genoeg...

@Alicia Silverstone:

Ja iemand die niet genoeg heeft aan 3x per dag sex en het het liefst 5x per dag (35x in de week) doet noem ik een nymfomane... sorry maar geen enkele vent houdt het ZO veel en vaak vol...
Oud 19-04-2003, 18:09
David
David is offline
ik zou ook wel zovaak sex willen

teminsten .. dat denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:21
twim
twim is offline
Citaat:
Ik ben 18, levendig, hartstochtelijk en wil seks.
Je komt wel akelig dicht in de buurt van mijn ideale vrouw.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:39
ne0
ne0 is offline
als der vriend nog geen schrale leuter heeft weet ik et ook nie meer hoor .......
Oud 20-04-2003, 14:14
-niels-
-niels- is offline
dan zijn er altijd nog pilletjes Optima
Oud 20-04-2003, 15:42
kirsten
kirsten is offline
Weet jij wel hoeveel energie het kost voor een man om jou je pleziertje te geven??? En dan wenst mevrouw het nog twee keer achter elkaar. EN 5 keer per dag...
Mijn vriend deed het in het begin ook elke dag 1 (!) keer met mij en dat was al afmattend. Dan spreken we nog niet over 10 keer meer.
En wat is nou belangrijker in een relatie?? Samen iets leuks doen en praten of de hele tijd seks hebben???
Oud 20-04-2003, 15:44
twim
twim is offline
Citaat:
kirsten schreef op 20-04-2003 @ 16:42:
Weet jij wel hoeveel energie het kost voor een man om jou je pleziertje te geven??? En dan wenst mevrouw het nog twee keer achter elkaar. EN 5 keer per dag...
Mijn vriend deed het in het begin ook elke dag 1 (!) keer met mij en dat was al afmattend. Dan spreken we nog niet over 10 keer meer.
En wat is nou belangrijker in een relatie?? Samen iets leuks doen en praten of de hele tijd seks hebben???
De hele tijd seks hebben
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:44
Verwijderd
Srry
*ligt in een scheur*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten