Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
er zijn wel paar vrouwen die ik op stap altijd 3 kusjes geef ofzow.. soms ook op r mond maar kzal geen tongzoen doen
![]() mn vriendin krijgt ook wel eens kusjes van jongens maar volgens mij (khoop dak gelijk heb ![]() ik denk dat als een jongen en een meisje met elkaar willen zoenen zonder verdere betekenis en ze zijn er beide mee eens en bewust van het feit dat er niets achter zit dat dat moet kunnen.
||
Citaat:
![]()
|
dat vraag ik me nu dus ook af of het nog een betekenis heeft
(bij mij igg wel ik meot je igg wel leuk vinden wil ik met je zoenen) mr of dat bij die laatste jongen ook zo was vraag ik me af (srry k meot ff me verhaal kwijt) eerst telkens vertellen hoe mooi ik ben en als ik nooit een vriendje zou kunnen krijgen dat ik dan wel naar hem toe mocht dan op een avond heeel veeeeel zoenen (en dan bedoel ik ook veel) en drna wa sik opeens telkens een sgatje en een lekkerding enzo mr tog volgens mij is hij btj macho (hoe liev ik uhm ook vind) en zat dr neit een DIEPE betekenig 8er ontopic: je moet iemand wel aantrekkelijk vinden (igg vind ik) mr het hoeft neit zo te zijn dat je gelijk wat met die gene hebt
|
ik vind van wel, ik zou absoluut nooit met iemand zoenen waar ik niks voor voel.. komt alleen maar ellende van...
![]() Vriendinnen van mij hebben afgesproken dat zoenen geen betekenis heeft, mag van mij hoor... iedereen moet gewoon doen wattie wil...
|
Uhmm.. jah, zoenen heeft natuurlijk wel een betekenis.. Ik zoen sowieso niet met iemand die ik niet heel erg aantrekkelijk vind. Soms kan dat heel oppervlakkig zijn, bijv. tijdens het uitgaan met iemand die je net een avond kent. Gewoon omdat het leuk is en waarom zou je dingen laten die leuk zijn
![]() Maar zoenen met iemand die je heel leuk vindt is natuurlijk beter ![]()
|
Het kan betekenis hebben ja. Maar het kan ook een soort bevrediging van behoeften/lust zijn, dat dus niet met iemand hoeft te zijn die voor jou speciaal o.i.d. is.
Maar met meerderen op een avond zoenen vind ik trouwens debiel en ook zoenen met de eerste de beste die langs komt lopen en wil zoenen, is dom ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel ; ik heb nog nooit gekust met iemand die ik wel mooi vond maar niet kende.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() was een beetje wazige situatie, was ook toen ik haar later een x belde een heel leuk meisje, nog vaak over gedaan maar was uiteindelijk geen relatie geworden |
![]() |
|
![]() |
een gewone kus is niets speciaals. niet dat ik die zomaar aan iedereen geef, maar heb er geen speciaal gevoel voor nodig om het voor mezelf te kunnen rechtvaardigen.
een tongzoen is ook niets bijzonders eigenlijk. dat kan ik ook nog wel zonder liefde. maar het is meestal wel lekkerder als je ook iets voor diegene voelt. |
![]() |
|
![]() |
ik kus een goede vriendin van mij vaak op de mond als ik wegga.. das gewoon vriendschap en ik vinnet gewoon lief
tongzoenen is wel wat anders, kvin dat je dat alleen met je vriendje moet doen want das voor mij echt een intiem iets en als je dat met iedereen doet ben je in mijn ogen een serious slut |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik geef een vriendin wel eens een zoentje (of krijg er eentje terug
![]() Mn huidige vriendin doet dat ook wel eens, zit niet zoveel achter, maar met goeie vrienden is daar niks mis mee (is niet zo dat we de hele tijd elkaar zitten te zoenen allemaal) veel wil dat allemaal niet zeggen en het is niet met wildvreemden..
|
![]() |
Ik moet zeggen dat als ik op stap ga (ongeveer 2 keer in de maand) Ik wil met een jongen zoen. Ik heb zoiets van je bent jong en je moet van je leven genieten toch?? ik heb absolut geen nog geen zin om aan iemand vast te zitten. En als je toch met iemand wil zoenen. dan kan dat toch best.
Opzich zit er dan wel een beetje een gevoel bij want op die avond vind ik die jongen dus wel leuk. Met iemand naar bed gaan zomaar. Zou ik nooit meer doen. Het is me wel gebeurd. en om een eerste keer te hebben met iemand waar je eigenlijk verder nix mee hebt zou ik je niet aan raden. Maar van je fouten moet je leren. de ene groter dan de ander. xxx mij |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bwa, niet bij elke kus is hetzelfde gevoel. Ik heb ook al gekust met jongens zonder gevoel, gewoon omdat ik zin had om te zoenen en ik vind niet echt dat daar iets mis mee is. Maar als ik zoen met een jongen waar ik echt verliefd op ben, dan is dat met superveel gevoel. Het hangt ook wel af van de situatie, want soms als je veel gedronken hebt, dan denk je dat je je een beetje verliefd voelt, maar de dag erna mag je wel gaan vertellen tegen die jongen dat het eigenlijk voor de lol was
![]() Het is dus gewoon afhankelijk van de persoon waarmee je zoent, voor mij dan toch ...
|
zoenen heeft voor mij in een zekere zin een betekenis. Als ik uit ga, en met behulp van het nuttigen van enige alcoholische drankjes heb ik althans sneller behoefte om met iemand te zoenen. Vaak zit er dan niet echt gevoelens bij, op enkele uitzonderigen na. Maar, zoenen met iemand die je echt leuk vindt, dat heeft voor mij wel een betekenis. Alleen ik vind het onzin als je niet met iemand zou mogen zoenen waar je verder geen echte gevoelens voor hebt. Het nadeel is alleen wel, dat als degene met wie je zoent wel gevoelens heeft en dat weet je zelf niet dan kan dat enige problemen opleveren
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Iedereen hecht hier zo veel waarde aan n (tong)zoen zodat ik me net n hoer voel! van de 1o jongens ofzow hebben er 3 wat betekent en dat was nog neit eens veel! en late we het maar niet over hebben wat ik met anderen heb gedaan want bij sommigen ging het nog wel iets verder dus...
ach ja, je bent jong en je wilt wat en je moet later wel wat vergelijkingsmateriaal hebben hoor. Een relatie brengt vaak ook lasten met zich mee en waarom kunnen mensen dan geen relatie hebben puur om de sex, alleen de lusten en niet de lasten? Of ga je op het eind toch nog wat voor iemand voelen? Ik wil eigelijk wel proberen of het werkt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 23:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik dacht al ff dat je me helemaal vergeten was ![]() Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 23:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
yep, mag misschien ouderwets klinken maar voor mij is het iets intiems en zal ik enkel doen als ik werkelijk iets voel voor die persoon..
||
![]() |
Citaat:
![]() denk dat het gevoel dan ook heel anders is... |
![]() |
||
Citaat:
Moet je perse een gevoel in je buik hebbEN>? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|