Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 18:40
Olifantje
Olifantje is offline
Hoihoi iedereen,

Tegenwoordig zie 'k rondom mij, veel mensen gewoon met elkaar kussen zonder dat er meer aan de hand is (ze zijn geen koppel of zo), maar ge doen 't gewoon voor de fun en het maakt niet uit met wie (een paar verschillende op een avond is geen probleem voor hen), blijkbaar.
Nu ik, als romantisch ziel, vind een (tong)kus nog altijd wel een betekenis hebben, en ik vind dit dus "vreemd" (ik ben absoluut geen naïef trutje of seutje)
Dus vinden jullie dat een (tong)zoen een betekenis heeft of is het gewoon iets dat je met jan-en-alle-man doet zonder dat er iets achter hoeft te zitten?
Oud 17-04-2003, 18:44
Verwijderd
Ik vind dat het veel betekent. Maar dat vindt idd niet iedereen..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:46
gizmo
gizmo is offline
Als ik met iemand kus betekent diegene meestal wel meer voor mij. Vooral als ik vaker met diegene kus dan 1 avond. Ik ben niet zo iemand die elke keer met een ander kust. Maar er zijn uitzonderingen
Oud 17-04-2003, 18:55
fairyangel
fairyangel is offline
Ik vind wel dat het veel betekend. Ik snap ook niet dat mensen dat kunnen, met meerdere mensen zoenen op 1 avond of zonder er een gevoel bij te hebben
Oud 17-04-2003, 19:12
Dminor
Dminor is offline
Er zit altijd een betekenis achter, alleen wordt die betekenis door iedereen anders ingevuld.

Ik zou alleen kunnen doen alsof het me niets uitmaakte. Gewoon om te proberen, of bij een vlaag van seksuele lust.
Voor de rest zou ik het niet kunnen. Er zit bij mij dus altijd een diepere dan de meest oppervlakkige reden achter.
Oud 17-04-2003, 19:44
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Olifantje schreef op 17-04-2003 @ 19:40:
Hoihoi iedereen,

Tegenwoordig zie 'k rondom mij, veel mensen gewoon met elkaar kussen zonder dat er meer aan de hand is (ze zijn geen koppel of zo), maar ge doen 't gewoon voor de fun en het maakt niet uit met wie (een paar verschillende op een avond is geen probleem voor hen), blijkbaar.
Nu ik, als romantisch ziel, vind een (tong)kus nog altijd wel een betekenis hebben, en ik vind dit dus "vreemd" (ik ben absoluut geen naïef trutje of seutje)
Dus vinden jullie dat een (tong)zoen een betekenis heeft of is het gewoon iets dat je met jan-en-alle-man doet zonder dat er iets achter hoeft te zitten?
dat er mensen als jou zijn is voor mij verhelderend WORD WORD mee eens , *is blij* mag ik je een kus geven
Oud 17-04-2003, 19:46
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 17-04-2003 @ 20:44:
dat er mensen als jou zijn is voor mij verhelderend WORD WORD mee eens , *is blij* mag ik je een kus geven
*leest de zin nog eens*
Eh... huh?
Oud 17-04-2003, 19:53
Verwijderd
als ik op een avondje uitga en ik zie een 'lekker wijf' dan ga ik me heus niet drukmaken over een relatie, die kan er eventueel altijd nog uit voortbloeien.

nee, een tongzoen hoeft niet snel iets te betekenen, evenals sex. Meestal merk je het wel als het meer betekent
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:58
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Dminor schreef op 17-04-2003 @ 20:46:
*leest de zin nog eens*
Eh... huh?
WORD, is <i>slang</i> (hihop) voor mee eens, Word is woord, dus goed gezegd mee eens, enz enz, ben dus mee eens wat zei zei als ik dubbel word doe, en sarcastisch zeg ik mag ik je een kus geven tegen haar
Oud 17-04-2003, 20:07
Bruut
Bruut is offline
nou een tongzoen betekend voor mij dus wel wat..

ga niet zomaar een meisje zoenen, met wel wat voor haar voelen!

maja dat ben ik!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:09
Verwijderd
De ervaring leert dat het niet veel betekent. Hoe graag veel meisjes ook willen doen geloven dat ze écht niet zomaar zoenen, de praktijk is toch vaak dat er met behulp van voldoende alcohol in een overvolle disco écht wel iets van te maken valt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:18
sinsere
sinsere is offline
Ik heb nooit gezoend met een jongen die nix voor me betekende. Waar doe je het dan voor .. ik vind een tongzoen echt helemaal nix als ik er nix bij voel. Ik wil genegenheid voelen.
Oud 17-04-2003, 20:54
CryptapiX
CryptapiX is offline
er zijn wel paar vrouwen die ik op stap altijd 3 kusjes geef ofzow.. soms ook op r mond maar kzal geen tongzoen doen

mn vriendin krijgt ook wel eens kusjes van jongens
maar volgens mij (khoop dak gelijk heb ) zijn die niet van betekenis verder

ik denk dat als een jongen en een meisje met elkaar willen zoenen zonder verdere betekenis en ze zijn er beide mee eens en bewust van het feit dat er niets achter zit dat dat moet kunnen.
Oud 17-04-2003, 20:59
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 21:09:
De ervaring leert dat het niet veel betekent. Hoe graag veel meisjes ook willen doen geloven dat ze écht niet zomaar zoenen, de praktijk is toch vaak dat er met behulp van voldoende alcohol in een overvolle disco écht wel iets van te maken valt.
En wat is nou jouw antwoord op de vraag dan?
Oud 17-04-2003, 21:01
king112
king112 is offline
Ik heb een keer een tongzoen gekregen!
En dat betekende heel veel voor mij!
Nouja ik bedoel met een iemand(op een avond )
Het mooiste wat me ooit is overkomen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 20:22
Parlaatje
Parlaatje is offline
dat vraag ik me nu dus ook af of het nog een betekenis heeft
(bij mij igg wel ik meot je igg wel leuk vinden wil ik met je zoenen)
mr of dat bij die laatste jongen ook zo was vraag ik me af

(srry k meot ff me verhaal kwijt)
eerst telkens vertellen hoe mooi ik ben en als ik nooit een vriendje zou kunnen krijgen dat ik dan wel naar hem toe mocht
dan op een avond heeel veeeeel zoenen (en dan bedoel ik ook veel) en drna wa sik opeens telkens een sgatje en een lekkerding enzo mr tog volgens mij is hij btj macho (hoe liev ik uhm ook vind) en zat dr neit een DIEPE betekenig 8er

ontopic:
je moet iemand wel aantrekkelijk vinden (igg vind ik) mr het hoeft neit zo te zijn dat je gelijk wat met die gene hebt
Oud 19-04-2003, 12:56
never mind
never mind is offline
ik vind van wel, ik zou absoluut nooit met iemand zoenen waar ik niks voor voel.. komt alleen maar ellende van...
Vriendinnen van mij hebben afgesproken dat zoenen geen betekenis heeft, mag van mij hoor... iedereen moet gewoon doen wattie wil...
Oud 19-04-2003, 12:59
Eurydice
Eurydice is offline
Uhmm.. jah, zoenen heeft natuurlijk wel een betekenis.. Ik zoen sowieso niet met iemand die ik niet heel erg aantrekkelijk vind. Soms kan dat heel oppervlakkig zijn, bijv. tijdens het uitgaan met iemand die je net een avond kent. Gewoon omdat het leuk is en waarom zou je dingen laten die leuk zijn
Maar zoenen met iemand die je heel leuk vindt is natuurlijk beter
Oud 19-04-2003, 13:06
Denise84
Denise84 is offline
Het kan betekenis hebben ja. Maar het kan ook een soort bevrediging van behoeften/lust zijn, dat dus niet met iemand hoeft te zijn die voor jou speciaal o.i.d. is.

Maar met meerderen op een avond zoenen vind ik trouwens debiel en ook zoenen met de eerste de beste die langs komt lopen en wil zoenen, is dom
Oud 19-04-2003, 13:17
Verwijderd
waarom?

als ik iemand's uiterlijk appetijtelijk vindt, en ik merk dat zij mij ook wel ziet zitten zie ik geen reden om niet te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:27
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 19-04-2003 @ 14:17:
waarom?

als ik iemand's uiterlijk appetijtelijk vindt, en ik merk dat zij mij ook wel ziet zitten zie ik geen reden om niet te zoenen.
Juist. Maar alleen als ik die persoon wel een beetje ken.
Ik bedoel ; ik heb nog nooit gekust met iemand die ik wel mooi vond maar niet kende.
Oud 19-04-2003, 18:29
Qamra
Qamra is offline
Het betekend veel.. Ik zoen wel snel, maar alleen met mensen die ik ken en die leuk vind.
Oud 19-04-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 19-04-2003 @ 19:27:
ik heb nog nooit gekust met iemand die ik wel mooi vond maar niet kende.
ik wel dus, we keken elkaar gewoon aan en toen begonnen we maar te zoenen

was een beetje wazige situatie, was ook toen ik haar later een x belde een heel leuk meisje, nog vaak over gedaan maar was uiteindelijk geen relatie geworden
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een gewone kus is niets speciaals. niet dat ik die zomaar aan iedereen geef, maar heb er geen speciaal gevoel voor nodig om het voor mezelf te kunnen rechtvaardigen.
een tongzoen is ook niets bijzonders eigenlijk. dat kan ik ook nog wel zonder liefde. maar het is meestal wel lekkerder als je ook iets voor diegene voelt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:41
655321
655321 is offline
ik kus een goede vriendin van mij vaak op de mond als ik wegga.. das gewoon vriendschap en ik vinnet gewoon lief

tongzoenen is wel wat anders, kvin dat je dat alleen met je vriendje moet doen want das voor mij echt een intiem iets en als je dat met iedereen doet ben je in mijn ogen een serious slut
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2003, 19:21
Quiana
Quiana is offline
Tongzoen is iets wat ik alleen met m'n vriend deel,
zeker niet met iemand anders..
Tis iets speciaals, van ons tweeën,
kan (en mag ) een ander niet van meegenieten.

Zoentje op de wang kan wel gewoon,
doe ik ook bij (goede) vrienden.
Oud 19-04-2003, 19:24
Verwijderd
Mja. Kan met iedereen, is leuker met mensen die je tenminste erg leuk vind, en het leukst met mensen op wie je verliefd bent. Schijnt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:29
Briseïs
Briseïs is offline
Voor mij staat zoenen gelijk aan 'iets' hebben. En dan natuurlijk hopen dat die ander ook zo denkt.
Oud 19-04-2003, 19:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-04-2003 @ 20:29:
Voor mij staat zoenen gelijk aan 'iets' hebben. En dan natuurlijk hopen dat die ander ook zo denkt.
vind ik ook
Oud 19-04-2003, 22:26
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-04-2003 @ 20:29:
vindt ik ook je kust toch niet zomaar voor de fun vaagheid maar goed kussen heeft een betekenis
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 23:04
Cartosa
Cartosa is offline
Ik geef een vriendin wel eens een zoentje (of krijg er eentje terug )
Mn huidige vriendin doet dat ook wel eens, zit niet zoveel achter, maar met goeie vrienden is daar niks mis mee (is niet zo dat we de hele tijd elkaar zitten te zoenen allemaal) veel wil dat allemaal niet zeggen en het is niet met wildvreemden..
Oud 20-04-2003, 11:02
pure_evil
pure_evil is offline
Zoenen voor een avond heb ik 1X gedaan. Lekker? NOT! Ik mis die aangename kriebels en het vlieg-gevoel in mijn buik. Nee zoenen voor 1 avond is niets voor mij!
Oud 20-04-2003, 11:29
king112
king112 is offline
Nouja ik heb een keer gezoend en dat was in een disco!
Ik vond het goed!
Maar dat is al weer een paar maanden geleden!
Mijn vraag is eigelijk als ik haar weer zie heb ik dan nog een kans!
Ik heb helemaal geen verstand van dat soort dingen!
Ik wil het ff weten!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:39
watervrouw
watervrouw is offline
Ik moet zeggen dat als ik op stap ga (ongeveer 2 keer in de maand) Ik wil met een jongen zoen. Ik heb zoiets van je bent jong en je moet van je leven genieten toch?? ik heb absolut geen nog geen zin om aan iemand vast te zitten. En als je toch met iemand wil zoenen. dan kan dat toch best.

Opzich zit er dan wel een beetje een gevoel bij want op die avond vind ik die jongen dus wel leuk.

Met iemand naar bed gaan zomaar. Zou ik nooit meer doen. Het is me wel gebeurd. en om een eerste keer te hebben met iemand waar je eigenlijk verder nix mee hebt zou ik je niet aan raden.

Maar van je fouten moet je leren. de ene groter dan de ander.

xxx mij
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:12
king112
king112 is offline
Citaat:
king112 schreef op 20-04-2003 @ 12:29:
Nouja ik heb een keer gezoend en dat was in een disco!
Ik vond het goed!
Maar dat is al weer een paar maanden geleden!
Mijn vraag is eigelijk als ik haar weer zie heb ik dan nog een kans!
Ik heb helemaal geen verstand van dat soort dingen!
Ik wil het ff weten!!
?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:36
freakje
freakje is offline
Bwa, niet bij elke kus is hetzelfde gevoel. Ik heb ook al gekust met jongens zonder gevoel, gewoon omdat ik zin had om te zoenen en ik vind niet echt dat daar iets mis mee is. Maar als ik zoen met een jongen waar ik echt verliefd op ben, dan is dat met superveel gevoel. Het hangt ook wel af van de situatie, want soms als je veel gedronken hebt, dan denk je dat je je een beetje verliefd voelt, maar de dag erna mag je wel gaan vertellen tegen die jongen dat het eigenlijk voor de lol was

Het is dus gewoon afhankelijk van de persoon waarmee je zoent, voor mij dan toch ...
Oud 20-04-2003, 15:36
charly not
charly not is offline
zoenen heeft voor mij in een zekere zin een betekenis. Als ik uit ga, en met behulp van het nuttigen van enige alcoholische drankjes heb ik althans sneller behoefte om met iemand te zoenen. Vaak zit er dan niet echt gevoelens bij, op enkele uitzonderigen na. Maar, zoenen met iemand die je echt leuk vindt, dat heeft voor mij wel een betekenis. Alleen ik vind het onzin als je niet met iemand zou mogen zoenen waar je verder geen echte gevoelens voor hebt. Het nadeel is alleen wel, dat als degene met wie je zoent wel gevoelens heeft en dat weet je zelf niet dan kan dat enige problemen opleveren
Oud 20-04-2003, 21:39
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
Citaat:
Hoihoi iedereen,

een tongkus heeft CKAH wel een betekenis! ik vind dat het iets heel speciaals is
Oud 20-04-2003, 23:31
Verwijderd
Iedereen hecht hier zo veel waarde aan n (tong)zoen zodat ik me net n hoer voel! van de
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:34
Verwijderd
Iedereen hecht hier zo veel waarde aan n (tong)zoen zodat ik me net n hoer voel! van de 1o jongens ofzow hebben er 3 wat betekent en dat was nog neit eens veel! en late we het maar niet over hebben wat ik met anderen heb gedaan want bij sommigen ging het nog wel iets verder dus...
ach ja, je bent jong en je wilt wat en je moet later wel wat vergelijkingsmateriaal hebben hoor.

Een relatie brengt vaak ook lasten met zich mee en waarom kunnen mensen dan geen relatie hebben puur om de sex, alleen de lusten en niet de lasten?

Of ga je op het eind toch nog wat voor iemand voelen? Ik wil eigelijk wel proberen of het werkt
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:36
Verwijderd
Citaat:
saartjuhhh schreef op 21-04-2003 @ 00:34:
Iedereen hecht hier zo veel waarde aan n (tong)zoen zodat ik me net n hoer voel! van de 1o jongens ofzow hebben er 3 wat betekent en dat was nog neit eens veel! en late we het maar niet over hebben wat ik met anderen heb gedaan want bij sommigen ging het nog wel iets verder dus...
ach ja, je bent jong en je wilt wat en je moet later wel wat vergelijkingsmateriaal hebben hoor.

Een relatie brengt vaak ook lasten met zich mee en waarom kunnen mensen dan geen relatie hebben puur om de sex, alleen de lusten en niet de lasten?

Of ga je op het eind toch nog wat voor iemand voelen? Ik wil eigelijk wel proberen of het werkt
Ach... *telt even* Bij mij waren het er misschien ook 5 van de veel bij wie het meer betekende, en ik heb nog nooit met iemand gezoend op wie ik ook echt verliefd was. Dus. Behalve Wouter dan...

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 23:45.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 00:36:
Ach... *telt even* Bij mij waren het er misschien ook 5 van de veel bij wie het meer betekende, en ik heb nog nooit met iemand gezoend op wie ik ook echt verliefd was. Dus. Behalve Wouter dan...
En bedankt

Ik dacht al ff dat je me helemaal vergeten was

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:43
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 00:39:
En bedankt
komt dat ff hard aan!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:58
Verwijderd
Een zoen is voor mij iets intiems, en eerlijk gezegd kan ik er geen begrip voor opbrengen dat mensen er soms een sport van maken om bij het uitgaan maar zo veel mogenlijk mensen te zoenen... maar jah het schijnt normaal te zijn.

liefs, hanne
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 17:50
king112
king112 is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 21-04-2003 @ 10:58:
Een zoen is voor mij iets intiems, en eerlijk gezegd kan ik er geen begrip voor opbrengen dat mensen er soms een sport van maken om bij het uitgaan maar zo veel mogenlijk mensen te zoenen... maar jah het schijnt normaal te zijn.

liefs, hanne
Ja waarom maken somige mensen er nou een sport van???
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:22
blupie
blupie is offline
ik zoen alleen met 'betekenis' (dus verliefd zijn)...
andere mensen idd jammergenoeg niet altijd...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 23:30
king112
king112 is offline
Citaat:
blupie schreef op 21-04-2003 @ 20:22:
ik zoen alleen met 'betekenis' (dus verliefd zijn)...
andere mensen idd jammergenoeg niet altijd...
jammer!
verliefd zijn hoeft niet perse als je elkaar gewoon heel leuk vind kan dat toch ook!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 08:04
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Hoihoi iedereen,

yep, mag misschien ouderwets klinken maar voor mij is het iets intiems en zal ik enkel doen als ik werkelijk iets voel voor die persoon..
Oud 22-04-2003, 14:36
blupie
blupie is offline
Citaat:
king112 schreef op 21-04-2003 @ 23:30:
jammer!
verliefd zijn hoeft niet perse als je elkaar gewoon heel leuk vind kan dat toch ook!
kan wel, maar dat doe ik niet. k doe het liever binnen een relatie, dat je een stelletje bent dus.
denk dat het gevoel dan ook heel anders is...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:42
king112
king112 is offline
Citaat:
blupie schreef op 22-04-2003 @ 15:36:
kan wel, maar dat doe ik niet. k doe het liever binnen een relatie, dat je een stelletje bent dus.
denk dat het gevoel dan ook heel anders is...
Wat is alleen precies verliefd zijn??
Moet je perse een gevoel in je buik hebbEN>?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten