Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben altijd nuchter tussen mijn stonede vrienden. Op zich geen problemen mee, maar het wordt altijd zo saai als iedereen onder invloed is en jij niet. Ze zijn alleen maar met hun eigen plezier bezig. Geen probleem verder, ik ga gewoon eerder naar huis. Verder is het wel grappig, vooral als je een videocamera bij je hebt
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zat gister met iemand knetter op een feestje
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er meestal geen problemen mee, alleen 1 keer. Op een kakker feest, vraag neit hoe ik er kwam, maar was wel zo knetter als ik weet niet wat. En ze zaten me allemaal de hele tijd aan te kijken en shit, toen zijn ik en een vriendin van me, emt wie ik daarheen was gegaan ofzow gewoon met ze 2'en buiten gaan zitten en peukies roken.
Maar normaal geen problemen mee, kan soms ook wel cool zijn stoned met niet stonede mensen praten. Of, wat gister gebeurde, kwam de broer van de beste vriend van me langs om ff te vragen bij mij of ie neit teveel blowde enzo, sta ik daar net met een superjonkel in me klauwen, net op ut punt om naar buiten te gaan en die fatty op te smoken met die vriend, maar ja, hij zag niks, denk ik. |
![]() |
|
|