Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
'You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everything else.' Aldus Tyler Durden in Fight Club. Ben ik origineel? In zekere mate wel. Ik zie er anders uit dan de rest van mijn klas. Mijn denkbeelden en manier van denken kom je niet al te vaak tegen. En ik probeer ook apart te zijn. Aan de andere kant: er zijn ontzettend veel jongens op deze aardbol. Een heleboel hebben mijn postuur, lang haar en delen mijn voorkeur voor kleding. Er zijn er ook behoorlijk wat met mijn intresses en muzieksmaak. Globaal gezien ben ik een grijze muis. Globaal gezien is iedereen een grijze muis. Een saai molecuul in een zee van mensen. En ik bekijk dingen vaak graag globaal. Misschien dat dat me origineel maakt. Of het feit dat ik zo over zoiets nadenk.
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 22:17. |
![]() |
||
Citaat:
maar nee echt: ze moet ongeveer even oud zijn als ik, ze heeft ook dreads (maar dan zwarte), ongeveer dezelfde kledingsstijl, ook klein, hetzelfde gezicht EN ze loopt hier ook rond in gent. Dat heb ik al van veel mensen gehoord, en ik denk dat ik haar zelfs eens heb gezien van in de verte... Dat doet wel raar...als er mensen op me afstappen en met me beginnen babbelen terwijl ik die niet ken. Dan moet ik altijd heel stom zeggen "sorry maar ik ken u niet"..en dan kijken ze eens lang en dan is het van "aaah ja als je goed kijkt" eigenlijk maar griezelig, misschien is het wel een bitch of gaat ze iemand vermoorden en dan gaat het weer mijn schuld zijn grr. |
![]() |
|
Ik dacht dat ik origineel was met alleen mn rechterkant van mn haar scheren
maja... dan blijken minstends nog 2 forummertjes dat te hebben mijn veters maken mij origineel HA er is vast niemand die 1 gele en 1 groen/zwarte veter heeft zo
||
Citaat:
![]() houd jij met je tenen hun shirt omhoog
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() vét! mag ik ook bij het feetstreetteam?!
|
qua persoonlijkheid en denken enzo vind ik het toch wel fijn om te denken dat ik uniek ben en dus origineel... maar goed ik kan niet in andere gedachten kijken om te kijken ofdat die mens hetzelfde is als ik.. qua uitingen van die persoonlijkheid ben ik niet zo heel bijzonder of origineel..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het verhaal van de hulpsinterklaas en de witte Tim Verwijderd | 4 | 22-12-2006 23:10 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 20:57 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Muziek |
HiM Angie_ | 76 | 20-05-2003 21:23 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |