Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf heb ze de 1e keer dat ik ze had ( 2jaar lang) voor 20 cm ofzo uitgekamd, maar ik had meer eruit kunnen kammen alleen soms ben ik dom en dan knip ik bij voorbaat al de helft eraf ![]() 2e keer heb ik ze helemaal uitgekamt (tot mn shcouders zeg maar) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik had ook dreads zelf gezet, en ga ze dit weekend weer doen... hep dr ongeveer 4 uur over gedaan, en ze waren best netjes... ennuh, ik ben gewoon met mn dreads onder de douche gegaan, veel shampoo dr in gedaan en uitgekamt.. en de haaruitval viel best wel mee...
maar ik wil ffies een paar tips/ antwoorde (hep het topic gelezen, maybe erges ovrheen gelezen... ![]() wat is de nut van die elastiekjes?? en... wat is nou het beste?: draaien- haarlak - draaien haarlak of haarlak draaien- haarlak - draaien - haarlak of is strong gel beter? en HOE krijgen jullie die puntjes sow mooi? en wat voor gel gebruik je??? ik hep WEL het topic doorgelezen duz.. maar maybe benk duz erges overheen gelezen...
||
Citaat:
![]() ![]() Echte dreads doe je niet met haarlak maar met permanentvloeistof ![]() en dan duurt het uitkammen ook wat langer, want dat krijg je er niet zomaar uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() mujah, ik maak gewoon dreads van mn eigen haar, en die haalk dr na ongeveer een paar weekkiejs weer uit.. als ik ze zat ben ![]() mujah... tips (behalve die permanentvloesitof ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
iig. puntjes goed krijgen , tja draaien en dan haarlak en dan weer draaien en weer haarlak, beetje föhnen etc.
![]() danjewel ![]() k ga het proberen... en lees het fototopic, dan zie je dat ik me ook best wel aan kan passen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ Lilliej: Elastiekjes zorgen er (bij mij) voor dat de pluk waar ze omheen zitten gaat vervilten.. maar volgens mij krijg je er wel erg lussen van enzo. Maja :\
||
Citaat:
ik denk dat ik eerst alleen even elastiekjes doe, zodat de haren in het "hokje" strakker komen ofzo... ik zie het wel... maar iig thnx dat er iemand gereageerd heeft ![]() ![]()
||
Citaat:
en ik kan t gewoon wassen ![]() ![]() yay. *gaat nog meer research doen*
|
hmm eindelijk t hele tpic doorgespit(ja ik heb mn eigen topic voor niets verklaard)
en ik wil dreads, de prijs maakt niet uit waar wanneer wil 1 van jullie t doen??in de meivakantie ofzo?en waar?ik kom uit de buurt van breda en ik ken daar w e r k e l i j k niemand die dreads wil doen.zeer frustrerend. maja roep maar als j t wilt doen. Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 22:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moet je ff mailen princes_pica@hotmail.com of allgoodnameswereout@hotmail.com Maar alleen als het in de meivakantie kan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waar kan je online, zonder kapperspas en voor een redelijke prijs, (dubbele) nepdreads kopen?
Ik heb er een hekel aan om via Rotterdam naar Den Haag naar Delft te gaan, omdat ze de kleur die ik zoek niet hebben ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |