Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niej hoe oud je bent!!!! Maaruhm als je jonger benty dan 16 moet je vader sowieso mee om te tekenen. Zeg hem dit dus en anders zou ik proberen idd een buurvrouw mee te vragen want die stomme opmerking van trek j er nix van aan werkt toch niet! Je bent niet voor niks in therapie het zal dus echt wel serieus zijn, je kunt je er niej zomaar overheen zetten.
*ejj ideetje* ik weet niet wamneer en hoe vaak je therapie hebt maar kun je niet even wachten met het aanvragen van je paspoort en dan regel je met je therapeut dat dit aanvragen een deel van jullie therapie wordt. Bereid goed voor wat je moet doen en ga desnoods met hem/haar erheen!!!!!!!!!Succes *kuzz* ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat lief die reacties!
Ik kom net van het gemeentehuis af, en ik had gister in tranen de vriendin van mijn vader gebeld. Zij moest eigenlijk ook werken maar gelukkig begrijpt ze mij heel goed en had een paar uur vrij genomen. Zij heeft het woord voor mij gedaan. Het is heel raar met mijn vader, bij de therapie zegt hij dat ie het wel snapt enzo... maar goed. Hij vind dat ik een "schop onder mijn kont verdien". Donderdag hebben we weer samen een afspraak bij ggz en ik ga dit zeker voorleggen. Ben benieuwd wat ze er daar van vinden.... Als ik nou terug kijk naar gisteravond, ik was zo aan het huilen, moest overgeven van de spanning....... Ik wist gewoon zeker dat ik niet alleen wilde gaan! Maar goed, gelukkig is er iemand mee gegaan...ik weet wel dat dat niet altijd zo kan zijn......... Aboe |
![]() |
|
![]() |
Terror koe:
Ik zit bij ggz in eindhoven, ik krijg heb daar 1x per week een afspraak, de therapie die ik heb heet cognitieve gedragstherapie , ik kan nu dus ook nog niet zeggen of het helpt bij mij. Maar het is bewezen dat het bij 80 procent van de "gevallen"wel helpt...of in ieder geval dat de echte angststoornis over is. Ik zal altijd wel bepaalde angsten met mee mee dragen. De therapie is heel zwaar maar wel goed denk ik. Het kost me heel veel moeite om er zo intensief mee bezig te zijn..maar ik wil er vanaf ik wil eindelijk na 5 jaar alleen naar de winkel! Mijn angst beheerst mijn hele leven. Ik heb vaak dat ik zelfs vol spanning en zenuwen in mijn bed lig..terwijl ik niet weet waarom. Ik kan die angst niet loslaten. Maar goed, dit is verder nutteloze informatie.. Aboe |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |