Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 20:19
Menahem
Menahem is offline
Jawel, Evil Dead draait weer eventjes in wel 3 Nederlandse Bioscopen!
Ik vond alle delen geweldigeom naar te kijken en ga er zeker heen!
Wat zijn jullie meningen over de evil dead reeks, en wie gaat hem zeker in de bios zien de komende tijd?

(En weet iemand waar hij precies draait?)
Oud 17-04-2003, 22:03
Rioto
evil dead is de ill shit ! ... ik vind deel 1 het minst van de drie
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
waar draait ie ?
leuk om hem weer eens op een groot scherm te zien
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:37
legatus
legatus is offline
Ik vind THE EVIL DEAD de beste van de drie.
Oud 18-04-2003, 19:02
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-04-2003 @ 18:37:
Ik vind THE EVIL DEAD de beste van de drie.
nah, 2 is leuker imo..3 is supergrappig =]
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
empyrian schreef op 18-04-2003 @ 20:02:
nah, 2 is leuker imo..3 is supergrappig =]
Grappiger zijn 2 en 3 zeker, maar The Evil Dead is gewoon eng, dat ontbreekt bij vooral Army of Darkness.
Oud 20-04-2003, 08:18
Verwijderd
ik vond het een slechte film, in deel 2 verschillende delen werdt het zelfde gedaan met andere personen, hoezo slechte film!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 09:05
capibara
capibara is offline
Evil dead, kvlt as fuck
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 20-04-2003 @ 09:18:
ik vond het een slechte film, in deel 2 verschillende delen werdt het zelfde gedaan met andere personen, hoezo slechte film!
HAHAHAHAHA, Deel 2 is een soort remake van deel1 want toen hadden ze meer geld. Was toch algemeen bekend lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 10:36
Thomas
Thomas is offline
Ik heb er nog nooit van gehoord, is dat erg?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 10:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 20-04-2003 @ 09:18:
Eh, het zijn dezelfde personen en er gebeuren andere dingen.
Oud 20-04-2003, 12:58
Metallinos
Metallinos is offline
Ehm... het is maar 1 zelfde persoon en er gebeuren andere dingen.

Alleen eerste kwartier ofzo is ff een korte remake van het eerste deel (zonder die vrienden, maar dan alleen met vriendin van ash, wat weer een andere actrice is dacht ik dan het eerste deel) omdat Raimi niet de beelden van het eerste deel mocht gebruiken ofzo.

Oja, als antwoord op vraag topicstarter:

Amsterdam
In bioscoop Filmmuseum Cinerama,
in zaal Filmmuseum Cinerama
Tijd(en): do-wo 22u15

Eindhoven
In bioscoop Filmtheater Plaza Futura,
in zaal Filmtheater Plaza Futura
Tijd(en): vr-za 23u45

Rotterdam
In bioscoop Cinerama,
in zaal Cinerama
Tijd(en): do-wo 22u

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 13:13
legatus
legatus is offline
Citaat:
Bruce Campbell speelt toch in alle delen de hoofdrol. Het vervolg moest 'anders' worden in verband met de rechten van het origineel, die had Riami niet zelf en werd hij gehinderd om een regelrecht vervolg te maken. Daarnaast heeft het origineel een mager budget van zo'n $150.000 dollar. Deel twee gelijk weer een slordige $3 miljoen dollar.
Oud 20-04-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 20-04-2003 @ 14:13:
Bruce Campbell speelt toch in alle delen de hoofdrol. Het vervolg moest 'anders' worden in verband met de rechten van het origineel, die had Riami niet zelf en werd hij gehinderd om een regelrecht vervolg te maken. Daarnaast heeft het origineel een mager budget van zo'n $150.000 dollar. Deel twee gelijk weer een slordige $3 miljoen dollar.
dat maakt op zich weinig uit, maar het verhaal had toch beter gekunnen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 16:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 20-04-2003 @ 15:22:
dat maakt op zich weinig uit, maar het verhaal had toch beter gekunnen vind ik.
The Evil Dead is een splatter film, en een vrij oude ook, een geweldig verhaal is hier niet belangrijk. Heel veel klassiekers hebben een simpel verhaal. Het gaat om de angst en The Evil Dead is eng (voor mij in ieder geval).
Oud 20-04-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 20-04-2003 @ 17:30:
The Evil Dead is een splatter film, en een vrij oude ook, een geweldig verhaal is hier niet belangrijk. Heel veel klassiekers hebben een simpel verhaal. Het gaat om de angst en The Evil Dead is eng (voor mij in ieder geval).
goede morgen wakkere
ik had t dus over dat er 2 delen van evil dead precies t zelfde verhaal hadden met andere acteurs
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:49
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik had t dus over dat er 2 delen van evil dead precies t zelfde verhaal hadden met andere acteurs
Deel een wordt gerecycled in het eerste kwartier van deel twee, daarna gaat het verder waar deel een ophoudt. Het is de tweede dag en nacht in het vakantiehuisje, ik weet niet waar je over loopt te zeuren. Had het vervolg een andere locatie moeten krijgen of een filosofische inhoud met metaforen? Deel twee is een continuatie van deel een met weldegelijk een ander verhaal. Of bedoel hoe het verhaal verloopt? Weer demonen waarmee Ash het gevecht mee aangaat? Deel 3 is in principe weer 'hetzelfde' verhaal dan alleen in een ander tijdsbestek en andere locaties.
Oud 21-04-2003, 09:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 20-04-2003 @ 19:50:
goede morgen wakkere
DEZELFDE acteurs... iig één dezelfde acteur... en een behoorlijk ander verhaal, het idee van demonen in het bos is hetzelfde, maar het is dan ook een vervolg.
Reageren

Regels voor berichten