Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hou ervan als je ff reageert op het persoon die een opmerking heeft geplaatst die je niet aanstaat en dan niet gelijk een sarcastische opmerking plaatst naar alle alto's. Beetje jammer vind je zelf ook niet ?? ![]()
||
Citaat:
![]() Begrijp me goed ik hou er zelf ook niet van als jongens er te verwijfd uit zien, maar dan kijk ik daar liever tegen aan dan dat mensen om hun kledingstijl voor homo oid worden uitgemaakt Ik ben trouwens nieuw hier...dus hallo allemaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En bovendien heb ik zelf ook al op die persoon gereageerd for your information...
||
Citaat:
Op een of andere manier is die oprechtheid, eerlijkheid over uiterlijk dan weer aantrekkelijk ![]() En over ruigbaard gesproken... tja tis al weer 2 dagen geleden (dat ik me vriendin zag... dus raad maar)
|
![]() |
Hoe zou dat nou toch komen? Simpel. Vrouwen en mannen staan dichter bij elkaar in de maatschappij. Dat zie je ook al aan andere kenmerken: van de man wordt verwacht dat hij zich ook bezighoudt met het huishouden omdat de vrouw ook werkt.
|
Dystopia, je hoeft niet per definitie je vrouwelijk te kleden om mee te doen aan de emancipatie.
Het valt me op dat juist deze figuren geen tot weinig respect tonen voor vrouwen/meisjes en puur op uiterlijk letten. Mensen die weten te vertellen dat een meisje mooie ogen heeft, maar niet weten welke kleur ze zijn. Gebrek aan échte interesse is er vaker wel dan niet. Maar geef ze eens ongelijk dat ze er zo bij lopen. Zij willen populair zijn, geliefd bij meisjes en het mooiste meisje voor zich winnen. Als dat je prioriteit is, is het zeer logisch dat je je zo gaat kleden. Mijn prioriteit is om er zo bij te lopen als ik graag wil en ik moet toegeven dat ik ook niet zomaar iets uit een winkel trek en dat ik ook best kieskeurig ben. Kleding schijnt de man te maken en ik denk dat het ook wel zo is. Heel veel meisjes letten volgens mij in eerste instantie toch op kleding en uitstraling.... Of zie ik dat nu helemaal verkeerd? En het ene meisje valt (denk ik) op de mode, het andere meisje valt meer op de ‘stoerdere’ uitstraling. |
![]() |
|
![]() |
mannen gaan er verzorgder uitzien en dat is een plus punt want dan stinkt hij niet zo en heeft zijn haren mooi enz maar het moet r niet te erg worden hij mag niet meer zalfjes en cremes hebben dan mij bijvoorbeeld maar verder is alles goed. liver een man die er knap uitziet...Toch?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
beter laat dan nooit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb jij ook een snor?
||
![]() |
Citaat:
WAT?? HOE KOM JE DAAR BIJ?? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
nou mijn collega fatima heeft een snor. en baardgroei.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wil je het hier toch over hebben, kun je beter een nieuw topic openen ipv deze te uppen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquête homoseksualiteit Cherryheart | 20 | 29-10-2013 15:15 | |
Psychologie |
Ik heb vooroordelen Verwijderd | 31 | 08-09-2012 14:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe staan jullie tegenover holebi's neif | 78 | 04-11-2003 20:51 | |
Lifestyle |
over homo's gesproken Angie_ | 175 | 06-08-2003 18:29 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |