Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind thee heel lekker, maar dan wel zonder suiker. Met suiker vind ik het echt niet te drinken. Ik drink in het weekend altijd 's ochtends thee en door de week meestal 's middags. Best vaak dus. Ik ben best wel fan van de smaakjes en ik vind ook bijna alles wel lekker, vanille is op dit moment favoriet alleen krijg ik daar altijd zo'n snoepbui van en dat is niet zo goed voor mn lijn. De enige soort die ik echt niet lekker vind ik rozebottel, gewoon vind ik ook niet zo heel lekker trouwens.
|
lente-thee
mn moeder koopt altijd aan het eind van de lente 5doosjes voor mij ![]() anders heb ik de rest van het jaar geen thee ![]() hoevel vanille-thee en earl grey (ofzo) ook wel te drinken zijn.....
|
![]() |
|
Pepermunt thee, kaneelthee...das echt verukkelijk!!! Pepermuntthee (of sterremunt) vind ik zelf het lekkerst als er een beetje suiker in zit. Ik drink meestal sterremunt als ik een zere keel heb, het smeert je keel erg goed!
Kaneelthee is gewoon yummie ![]() En verder drink ik elke dag wel normale thee!!! Gewoon zonder iets erin ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
thee!!!! sinds mijn galblaas eruit is kan ik bijna geen koffie meer drinken dus ben ik sinds 1,5 jaar een fervente theedrinker. Bijna alle smaakjes zijn wel te drinken. Op het moment drink ik het meest:
1) zoethout 2) kamille 3) kamille met vleugje caramel
|
Verwijderd
|
Ik drink 's ochtends standaard altijd een kop thee (zonder suiker, veel te zoet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooeeh. Thee! Vroeger hield ik helemaal niet van thee en als ik het al dronk moest er melk en suiker in. (Gewone thee..) Toen ik opeens heel veel Rooibosthee en Groene thee ging drinken is dat helemaal veranderd, en nu drink ik alle thee, hoewel meestal nog wel met suiker..
Favoriet is Appel-kaneelthee van Celestial Seasons, die thee is echt geweldig.. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een vragenlijst over thee! Miekje* | 46 | 21-11-2016 12:48 | |
Eten & Drinken |
Thee - topic Verwijderd | 104 | 17-11-2007 13:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thee help tengen ziektes. RoozzzJJ | 8 | 24-08-2006 20:04 | |
Eten & Drinken |
thee merels | 65 | 30-10-2005 13:13 | |
Eten & Drinken |
Thee topic. ATR_soundsytem | 61 | 12-06-2005 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en scimmia werken samen: Thee in het Hamsterdome. Vlooienband | 9 | 26-07-2003 22:41 |