Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 16:49
Whuzz
Whuzz is offline
Ok, ik had het hier gister over met m'n vriendin.
Ik vertelde haar dat ik soms tijdens de seks wel eens fantaseer over andere dingen / situaties. Dat ik seks heb op een vreemde plaats, of met een bekende actrice ofzo. Helpt de opwinding te vergroten en houd het spannend.

M'n vriendin was hier lichtelijk door geschokt, omdat zij zoiets niet doet. Zij denkt alleen aan mij / ons tijdens het neuken.

Om haar te laten zien dat ik heus niet de enige ben die wel eens fantaseert tijdens de seks, dit topic. Prove me right or wrong
Oud 08-04-2002, 17:02
Utopia
Utopia is offline
Ik denk altijd dat ik nog wat moet doen om later bij me vrienden over op te scheppen

Neuh.. ik laat 't over me heen komen en geniet daar van. Hoef ik niets anders bij te verzinnen.
Oud 08-04-2002, 17:31
Verwijderd
Mijn verstand staat altijd op nul zegmaar en ik concentreer me ook alleen op ons, en op mezelf en op mijn vriend.. Ik ga niet ergens anders over denken ofzo.. Want dan raak ik "afgeleid". Dit gebeurt trouwens nooit want ik ga der echt helemaal in op..

Ik weet niet of mijn vriend aan andere dingen denkt, maar ik denk ook helemaal niet dat dit nodig is om lekkere seks te hebben. Als je je gewoon concentreert op je eigen lichaam en op je genot, dan moet het sowieso wel lukken

Denk ik, ik zeg het maar vanuit m'n eigen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:43
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ik weet niet of mijn vriend aan andere dingen denkt, maar ik denk ook helemaal niet dat dit nodig is om lekkere seks te hebben. Als je je gewoon concentreert op je eigen lichaam en op je genot, dan moet het sowieso wel lukken
Natuurlijk 'lukt het' zowiezo wel. Meestal denk ik ook helemaal nergens aan, maar soms gaat m'n fantasie wel eens de vrije loop
Oud 08-04-2002, 19:03
meastrecks
meastrecks is offline
je gaat er helemaal in op dussss...........

nou ja om m'n orgasme uit te stellen denk ik wel eens aan mijn oma
Oud 08-04-2002, 19:57
Verwijderd
ja ik denk altijd aan me hond....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:03
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Wat denk je tijdens seks?
"Is dat een spin daarboven in het hoekje?"
"Zal ik morgen nou kip eten of vis?"
"Ik ben vergeten de vuilniszakken buiten te zetten."
"Volgens mij moeten die gordijnen een keertje de was in."
"Had ik het laatste deel van de telegraaf nou ongelezen onderop de kattenbak gelegd?"

Maarja ik fantaseer ook weleens over andere dingen/mensen.. zo gek ik dat tog niej?
Oud 08-04-2002, 20:05
peachie
peachie is offline
Ik denk eigenlijk aan niks
af en toe aan hoe laat het is (thuis komende moeders).
Ik ben gewoon aan het genieten.
Oud 08-04-2002, 23:02
Stevill
Stevill is offline
ik denk altijd aan wat zal ik zo eten en waar ga ik zo roken
ga ik vanaaf nog uit??? hmm het is al ochtend huw shit zondag ow ik moet zo reperteren kleren aan otbijt sigaret en joepie aan de wandel.

ik denk dus altijd aan een opa pet
Oud 09-04-2002, 06:51
Günther
Günther is offline
I just let the flow go niets dus
Oud 09-04-2002, 08:21
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah het is weleens gebeurt dta heel onschuldig iemand anders door me hoofd heen ging ofsow...achja de wereld vergaat er niet door lijkt mij..tis maar denken
Oud 09-04-2002, 09:37
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Neej ik fantaseer niet over andere mensen, wel van..goh ik zou t wel lekker vinden alstie dat zou doen ofzo
Oud 09-04-2002, 09:42
Somebody Special
Somebody Special is offline
Aan mn oma
Oud 09-04-2002, 16:45
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
ik zou het toch echt neit leuk vinden als m'n vriend me zou vertellen dat ie aan jennifer lopez denkt als ie sex met mij heeft hoor! ik zelf denk niet aan anderen tijdens de sex.. soms wel stomme dingen, zoals dat je heel erg op de muziek gaat letten of op een vlekje op het plafond ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:54
eztah
eztah is offline
Als ik seks heb kan ik eigenlijk nergens anders dan over 'nu' denken..
Sterker nog, ik denk niet eens, ik zweef
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:21
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
nijntje-het-konijntj schreef:
ik zou het toch echt neit leuk vinden als m'n vriend me zou vertellen dat ie aan jennifer lopez denkt als ie sex met mij heeft hoor!
En waarom niet dan?
Kijk, als hij nu alleen nog maar opgewonden wordt als hij aan een of andere beroemdheid denkt en niet meer van jou, dan is er iets mis lijkt me. Maar wat is er mis met af en toe jezelf ergens anders fantaseren dan waar of met wie je bent?
De ander heeft daar geen last van, en het is geen ontrouw ofzo. Dat ik er over fantaseer betekend niet dat het ook echt wíl. Ik heb totaal geen behoefte aan seks of een relatie met een beroemdheid of iemand anders dan m'n vriendin. Maar dat wil niet zeggen dat het niet spannend kan zijn erover te fantaseren...
Oud 09-04-2002, 17:35
DEChengst
DEChengst is offline
En daar betaal je dan voor

-Desecrator
Oud 09-04-2002, 17:40
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

En waarom niet dan?
Kijk, als hij nu alleen nog maar opgewonden wordt als hij aan een of andere beroemdheid denkt en niet meer van jou, dan is er iets mis lijkt me. Maar wat is er mis met af en toe jezelf ergens anders fantaseren dan waar of met wie je bent?
De ander heeft daar geen last van, en het is geen ontrouw ofzo. Dat ik er over fantaseer betekend niet dat het ook echt wíl. Ik heb totaal geen behoefte aan seks of een relatie met een beroemdheid of iemand anders dan m'n vriendin. Maar dat wil niet zeggen dat het niet spannend kan zijn erover te fantaseren...
Ik kan me de reactie van Nijntje heel goed voorstellen. Sex is juist iets heel intiems tussen twee personen (in de meeste gevallen). Op zo'n moment ga je toch helemaal in elkaar op (zoals ook al eerder is gezegd)
Ook ik zou het niet leuk vinden om te horen dat mijn vriend aan anderen denkt tijdens "onze" sex. Wat jij net vertelde dat het fanatseren helemaal niet betekent dat je het ook echt wilt...lijkt me sterk. Een fantasie is toch iets wat niet werkelijk is, maar wel een soort droom?! Dat het niet reeel is, dat is een tweede, maar opzich zou jij zo'n situatie wel aantrekkelijk vinden (willen) anders zou je daar ook niet over fantaseren toch?
Als vriendin zou ik me een beetje op de tweede plaats voelen staan....ik ben dan als het ware niet genoeg voor mijn vriend.
Aan een andere situatie/plaats denken vind ik daarentegen weer een heel ander verhaal...
Oud 09-04-2002, 17:55
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Jatuh cinta schreef:
Wat jij net vertelde dat het fanatseren helemaal niet betekent dat je het ook echt wilt...lijkt me sterk. Een fantasie is toch iets wat niet werkelijk is, maar wel een soort droom?! Dat het niet reeel is, dat is een tweede, maar opzich zou jij zo'n situatie wel aantrekkelijk vinden (willen) anders zou je daar ook niet over fantaseren toch?
Dat je iets aantrekkelijk vind hoeft niet te betekenen dat je het ook wilt laten gebeuren of er echt naar verlangt. Is jouw vriend de enige man op deze aarde die je aantrekkelijk vind? Mag toch hopen van niet? Zou je je vriend dan dumpen voor een andere aantrekkelijke man? Lijkt me ook niet he? Je kunt dus best ergens over fantaseren zonder er daadwerkelijk naar te verlangen.

Citaat:
Als vriendin zou ik me een beetje op de tweede plaats voelen staan....ik ben dan als het ware niet genoeg voor mijn vriend.
Als je het mij vraagt is dat een teken van onzekerheid. Waarom zou jij op de tweede plaats komen? Hij heeft immers seks met JOU, houd van JOU en deelt zijn leven met JOU.
Dat ie aan de seks een keer ergens anders aan denk dan aan jou maakt hem dat minder jouw vriend of jouw partner? Ik vindt van niet.
Oud 09-04-2002, 20:23
katrientjuh
katrientjuh is offline
is niet erg als je aan iets anders denkt,maar hou dat dan voor jezelf want dat is niet leuk om te horen en geeft een verdrietig gevoel.ik kan me goed voorstellen dat ik dat ook es zou durven,aan iemand anders denken,maar ik zou het niet teveel zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 10:21
B@bette
B@bette is offline
Citaat:
katrientjuh schreef:
is niet erg als je aan iets anders denkt,maar hou dat dan voor jezelf want dat is niet leuk om te horen en geeft een verdrietig gevoel.
Hij zei toch ook niet waar hij precies aan dacht? Jah, als je tijdens de seks ineens zegt "Ik denk nu effe aan Britney Spears" ofzo, ja dat is nogal lomp natuurlijk, maar ik neem aan dat hij dat nie doet
Dat hij het durft toe te geven vind ik eigenlijk heel eerlijk en dapper. Je eigen gedachten is toch iets heel intiems...

Enne, hij is niet de enige hoor
Ik denk ook wel eens aan iets of iemand anders als ik met m'n vriend bezig ben. Gewoon aan dingen die in het echt nooit zouden gebeuren en de m'n opwinding nog groter maken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 10:42
Da King
Da King is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

En waarom niet dan?
daar gaat het ook niet om, het gaat om jennifer lopez, geez....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:35
Gwen.
Gwen. is offline
"Ah ah lekker jah" Lijkt me nogal logisch
Oud 11-04-2002, 11:11
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
"Ah ah lekker jah" Lijkt me nogal logisch
Hmm, als dat het enige is waar jij aan denkt tijdens seks zal het wel vrij saai zijn...
Oud 11-04-2002, 12:29
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk altijd, "laat dit gevoel voor eeuwig zijn"
Oud 11-04-2002, 13:02
eztah
eztah is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

Hmm, als dat het enige is waar jij aan denkt tijdens seks zal het wel vrij saai zijn...
Hoezo?
Vind ik ook vrij normaal hoor..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:03
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

*leest ff wat anderen denken*

Nou ik ben toch niet de enige lees ik zo. Ik denk gewoon aan hem, aan ons en niet aan dingen die niks met ons te maken hebben. Tis voor mij niet nodig om aan die lekkere gozer van de tv te denken, dus misschien zegt dat meer over jou dan over mij
Oud 11-04-2002, 14:17
the exploding boy
the exploding boy is offline
soms nergens aan en soms echt aan de meest rare dingen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:49
Bobble18
Bobble18 is offline
Ik vind het helemaal niet gek om aan andere dingen te denken tijdens seks. Als ik me aftrek denk ik ook heus niet alleen aan m'n vriendin.
Ik heb al 4 jaar verkering met m;n vriendin en al 3 1/2 jaar seks en ja, de eerste maanden/jaren is het allemaal nog zo spannend en nieuw dat je eigenlijk alleen maar aan elkaar denkt, maar als je eenmaal aan seks 'gewend' bent dan gaan je gedachten ook heus wel eens uit naar iets anders dan je eigen vriendin.
Het zelfde geld trouwens voor m'n vriendin. en heel soms vertellen we elkaar wel eens waar we aan denken, kan heel opwindend zijn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:16
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Whuzz schreef:
Dat je iets aantrekkelijk vind hoeft niet te betekenen dat je het ook wilt laten gebeuren of er echt naar verlangt. Is jouw vriend de enige man op deze aarde die je aantrekkelijk vind? Mag toch hopen van niet? Zou je je vriend dan dumpen voor een andere aantrekkelijke man? Lijkt me ook niet he? Je kunt dus best ergens over fantaseren zonder er daadwerkelijk naar te verlangen.

Je geeft hier nu eigenlijk al antwoord op je eigen vraag. Idd, er zullen heus meer aantrekkelijke jongens op aarde rondlopen dan alleen mijn vriend. Maar daarom fantaseer ik er niet over. Als je ergens over fantaseert dan verlang je daar naar, anders zou je je gedachten op dat moment niet aanzetten om daarover na te denken. Bij een fantasie zet je namelijk vrijwillig je gedachten om, naar waar jij aan wilt denken. Hoe sterk dat verlangen is, daar heb je mij niet over horen praten, dat jij dit werkelijk ook zou willen en er dús jevriendin voor op zou geven hoor je mij ook niet zeggen.

Als je het mij vraagt is dat een teken van onzekerheid. Waarom zou jij op de tweede plaats komen? Hij heeft immers seks met JOU, houd van JOU en deelt zijn leven met JOU.
Dat ie aan de seks een keer ergens anders aan denk dan aan jou maakt hem dat minder jouw vriend of jouw partner? Ik vindt van niet.

En wat jij hier zegt, tja idd ik ben onzeker, maar de gedachte dat mijn vriend genoeg aan mij heeft en nog steeds van mij kan genieten zonder er sexsymbolen bij te bedenken (omdat het anders saai zou worden...kom op, wie zn sexleven is dan saai???) maakt mij stukken zekerder. Gelukkig kunnen wij er open en makkelijk over praten en is dit dus ook nooit een probleem geweest in onze relatie.
Als jij het eerste stukje hierboevn begrijpt, daar waar het namelijk om gaat zul jij je vriendin ook beter begrijpen. En ja, iedereen zal hier anders over denken, de kunst is om er over te praten en eruit te komen...
Oud 11-04-2002, 16:27
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Jatuh cinta schreef:
Als je ergens over fantaseert dan verlang je daar naar
Spreek voor jezelf aub....
Dat zal misschien voor jou gelden, níet voor mij. Als ik ergens over fantaseer doe ik dat omdat ik het leuk vindt om aan te denken en in het genoemde geval omdat het opwindend is.
Naar iets verlangen betekend dat je het ook daadwerkelijk graag zou willen en daar is hier absoluut geen sprake van. Ik heb genoeg aan m'n vriendin. Als ik iets anders zou willen, dan zou ik het wel uitmaken en naar iets anders op zoek gaan, denk je ook niet?

Citaat:
zonder er sexsymbolen bij te bedenken (omdat het anders saai zou worden...kom op, wie zn sexleven is dan saai???)
Volgens mij heb ik nergens beweerd dat seks zonder die fantasieën saai is of wordt, dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat het soms de opwinding en spanning kan vergroten. En ik ben volgens mij niet de enige, zoals ook uit dit topic blijkt.
Dat niet iedereen het doet was me al duidelijk en dat is hun goed recht. Het enige wat ik wilde weten was of er meer mensen zijn zoals ik en dat is inmiddels gebleken

Citaat:
Als jij het eerste stukje hierboevn begrijpt, daar waar het namelijk om gaat zul jij je vriendin ook beter begrijpen.
Ik begrijp m'n vriendin best, ik kan me voorstellen dat en waarom ze zo denkt. Zij begreep MIJ echter niet, vandaar dat ik dit topic opende om te kijken (en haar te laten zien) dat ik heus niet de enige ben.

Overigens weet ik dat m'n ex-vriendin ook wel eens aan iets / iemand anders dacht en ik heb daar nooit enige moeite mee gehad. Zij wist het van mij ook en had daar ook geen moeite mee. En waarom zou je ook, als je elkaar kent, vertouwd en liefhebt. Dat de ander toevallig een momentje niet aan jou denkt doets niets af aan zijn/haar liefde voor jou.
Zolang ze maar niet iemand anders' naam roept als ze klaarkomt

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
En daar betaal je dan voor

-Desecrator
ja, je hebt het ook moeilijk hè?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:10
drama
drama is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

Ik denk dat zodra je aan andere dingen dan seks begint te denken dat het dan tamelijk saai is...

ik denk btw niet, of aan esther.
Oud 27-04-2002, 16:21
Verwijderd
ik denk eigenlijk nooit echt aan iets, meer aan wat we aan het doen zijn en alles.. Soms flitst er wel es iemand me hoofd in maar dan ga ik xpres ergens anders aan denken omdak ut niet goed vind voelen aan een ander te denken en het me absoluut niet meer opwind ofzow..

En dat je aan een ander denkt is hardstikke okeej, net als dat je af en toe een mooie meisje ziet lopen enzow en anderen aantrekkelijk vind en weet ik veel wat, maar dat zijn dingen die je voor jezelf houd omdat je de ander er onnodig mee kan kwetsen.. Van mij mag mn vriend aan iedereen denken die ie maar wil, zolang ik het maar niet weet!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:37
all V&B
all V&B is offline
In ieder geval niet aan mijn schoonmoeder
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:35
ufo2230
ufo2230 is offline
Het is wel raar dat de meeste meisjes hier niet fantaseren en gewoon aan hun partner denken tijdens het liefdesspel, terwijl de jongens eerder wel geneigd zijn om aan andere dingen te denken (van hun oma tot sexgoddinnen). Volgens mij komt dat doordat een orgasme bij een jongen veel belangrijker is dan bij een meisje. Bij een meisje maakt het niet uit hoeveel orgasmes zij heeft gehad, normaal kan zij gewoon doordoen, wanneer een jongen zijn orgasme heeft gehad is het meestal direct gedaan. Als daarintegen het orgasme uitblijft, zou het afbreuk doen aan zijn ego. Voor extra opwinding denken we dus aan sexgoddinnen en voor minder opwinding aan onze grootmoeders. Het is dus niet zo dat we aan iemand anders liggen te denken omwille de aantrekkelijkheid van onze partners, er is dan ook geen reden om jaloers of kwaad te zijn op ons. Het is gewoon biologisch bepaald!

groetjes
xxx jan
Oud 27-04-2002, 18:03
Verwijderd
ja, das allemaal leuk en aardig, maar dan ga je dat je vriendin toch zoiezo niet vertellen?

En waarom is die druk zo groot? kijk, aan je oma denken om minder snel klaar te komen okeej, maar wrom moet je sneller klaarkomen? dan zou dat dus betekenen dat het hoogepunt het belangrijkst is, is het zonder dan niet lekker? En is lekker makkelijk gezegd, zit in de natuur.. kan je ook van iemand zeggen die altijd vreemd gaat, ja kan jij of hij nix aan doen, dat is zn natuur.. dat vinnik echt onzin, die druk leg je jezelf dan alleen maar op. Dan is zoeken naar manieren met je vriendin een betere optie lijkt me. Een one-night stand is ms anders, maar bij een langdurige vriendin lijkt het me dat er echt zat andere manieren zijn.. Fluister elkaar verhalen in bijv. dan betrek je de ander bij je fantasie over een vreemde plek of weet ik veel wat..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:07
Piccola
Piccola is offline
Mijn verstand staat dan helemaal op nul. Kan alleen nog maar genieten! Ik denk dan alleen maar aan mijn vriend.. Andere dingen zijn op zo'n moment niet belangrijk/opwindend of iets anders! Ik concentreer me alleen nog maar op ons. Mijn vriend en ik hebben het een tijd geleden hier ook over gehad en (gelukkig) denkt hij tijdens de seks ook alleen maar aan mij/ons! Kweet niet, maar het idee dat hij tijdens de seks aan iemand/iets anders denkt vind ik toch een klein beetje raar... Maar das mijn mening! Je mag natuurlijk overal aan denken, maar ik ben toch wel blij dat m'n vriend dat niet doet! (Of hij zegt het gewoon niet! )
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:08
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja, das allemaal leuk en aardig, maar dan ga je dat je vriendin toch zoiezo niet vertellen?

En waarom is die druk zo groot? kijk, aan je oma denken om minder snel klaar te komen okeej, maar wrom moet je sneller klaarkomen? dan zou dat dus betekenen dat het hoogepunt het belangrijkst is, is het zonder dan niet lekker? En is lekker makkelijk gezegd, zit in de natuur.. kan je ook van iemand zeggen die altijd vreemd gaat, ja kan jij of hij nix aan doen, dat is zn natuur.. dat vinnik echt onzin, die druk leg je jezelf dan alleen maar op. Dan is zoeken naar manieren met je vriendin een betere optie lijkt me. Een one-night stand is ms anders, maar bij een langdurige vriendin lijkt het me dat er echt zat andere manieren zijn.. Fluister elkaar verhalen in bijv. dan betrek je de ander bij je fantasie over een vreemde plek of weet ik veel wat..
Het gaat m niet om sneller klaar te komen, maar stel dat je al anderhalf uur bezig bent en je hebt nog steeds geen orgasme gehad gewoon omdat je het te lang hebt uitgesteld. moet je dan gewoon stoppen? Tuurlijk niet, denk even aan iets totaal anders zoals die sexgoddinnen, zodat je je even in een andere situatie begeeft waardoor je wel klaarkomt.

En die druk is zeker zo groot! Stel dat jij en je vriend lekker liggen te sexen, zou jij het prettig vinden wanneer jij hem geen orgasme zou kunnen bezorgen? Je voelt je je toch veel beter moest hij na de sex kunnen zeggen tegen jou dat hij klaarkwam door jou fantastische neukkwaliteiten!

Khoop dat je me nu iets beter verstaat dan vorige keer!

greetzzz
xxx jan
Oud 28-04-2002, 21:38
Verwijderd
ik vind het helemaal niej erg als hij dan nog niej is klaargekomen, na anderhalf uur moet ie allang oprotten want dan gaat het bij mij ook schuren..

en neej, kwil niet horen dat ie is klaargekomen van mijn gelwedige neukkwaliteiten, want als dat niej zo is, zou ie tegen me liegen.. en khaat liegen, hoe klein owk.. Dan hebbik liever dat ie gwoon stopt omdat ut niej lukt en dan voel ik me echt niej rot ofzow, ik kom ook echt lang niej altijd klaar en weet dat dat net zo min zijn schuld is als dat ut mijn schuld is dat hij niet klaar komt..

Kvinnut dus nog steeds onzin, maar das voor iedereen anders.

En zoals ik eerder al zei, kvinnut echt best als ie fantaseert hoor, als ie me dat maar niet verteld dan, maar dus ook niet tegen me gaat lopen liegen, zeg dan maar nix.. en als ut allemaal goed zit tussen jullie heb je zo je truukjes om hem te laten klaarkomen, en als ut echt niej lukt, doet ie ut gwoon zelluf..

so what´s the problem?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 22:38
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
En zoals ik eerder al zei, kvinnut echt best als ie fantaseert hoor, als ie me dat maar niet verteld dan, maar dus ook niet tegen me gaat lopen liegen, zeg dan maar nix..
Dis nix zeggen valt bij jou niet onder liegen?
Als hij vreemdgaat is dat oke, zolang hij maar niets zegt? Ik geloof in eerlijkheid en vertrouwen. Ik vertrouw mijn vriendin en zij mij, en ik weet dat ik haar alles kan vertellen. Dus óók dat ik soms wel eens aan wat anders denk.
Tijdens seks zeg je dat natuurlijk NIET, maar later kun je daar best over praten. Wij wel in elk geval
Oud 31-05-2002, 17:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
meestal denk ik damn wat is ie lekker of kwou dat deze beurt nooit over ging
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:24
Black Reina
Black Reina is offline
volges mij isset enige wat ik denk 'ow my goooood' of 'heeeeeeeelp'

Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:30
jnieuwelaar