![]() |
|
Ik wil graag een sms versturen, mijn probleem is echter dat ik zelf geen "vanjevrijheidberovend-apparaat'' (kortweg GSM) heb. Maar nu dacht ik wel dat je via internet ook een sms kan versturen, ik heb het al bij Lycos geprobeerd maar die doet het niet.
Weet je een website waar je gratis een sms kan versturen? Stuur me nu niet naar gratiz.nl want daar heb ik al gekeken. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
via icq kan het ook, als je dat tenminste hebt (zal wel niet, anders had je dat wel geweten). als je ff met icq wil proberen, moet je naar http://web.icq.com/icqlite gaan. wel ff registreren enzo, maar dan kan het ook via icq. beetje omweg, maar goed.
verder kan het ook bij vizzavi.nl
|
Verwijderd
|
open een account op www.everyday.com
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
www.vizzavi.nl... moet je je wel eerst registreren
|
![]() |
|
![]() |
Een supergoeie is www.1rstwap.com , het stuurt je SMS in een fractie van een seconde, met je eigen mobiele nummer als afzender.
Dan heb ik nog een trucje als je geen reclame wil: typ je bericht in kladblok, kopieren en plakken in het venster waarin je het SMS moet typen, en je hebt helemaal geen last meer van vervelende reclame zinnetjes. Greetz, PCBOY |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik gebruik www.smscity.nl
kost wel €0.07 per bericht maar geen reclame en je eigen tel nr
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En btw: gratis lgos en ringtones? Daar was ik nog niet achter gekomen! Waar kan ikkuh dat vinden? Greetz, PCBOY |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
SMSen via internet No Quiero | 31 | 03-08-2004 20:52 | |
Software & Hardware |
gratis sms'en via t internet!!! haushinka | 2 | 05-07-2004 22:50 | |
De Kantine |
gratis sms services??? the_conquer | 30 | 04-02-2003 14:18 | |
Software & Hardware |
[GSM] Met het Ben netwerk geen smsjes meer via internet ontvangen Boogie | 11 | 10-09-2002 06:15 | |
Liefde & Relatie |
snappen jullie dit???!! Verwijderd | 5 | 24-05-2002 01:25 | |
Software & Hardware |
Dutchtone houdt SMS-jes vanaf websites tegen Verwijderd | 31 | 10-09-2001 16:26 |