| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ja hoor, ik heb nog wel wat te koop.
Prijzen staan ervoor. C betekent cartridge en H betekent handleiding. Boxed compleet betekent dat het spel volledig met doosje enzo is. Mail maar naar kiff@piercer.nl als er iets voor je bij zit. 30 : Complete SNES met aansluitkabel, adapter en 2 controllers 10 : losse controller 10 : Game Genie 12,50 : Converter om Amerikaanse SNES spellen te spelen 12,50 : SuperGameboy : om Gameboy Classic en color spellen op de SNES te spelen 12,50 : Mario Allstars - C 15 : Mario Allstars - C+H 15 : Donkey Kong Country 1 - C+H 15 : Donkey Kong Country 3 - C 10 : F-Zero - C+H 8 : Goof Troop - C 12,50 : Mortal Kombat 3 - C 15 : Choplifter III (Boxed compleet) 15 : Super Hockey (Boxed compleet) 15 : Kick Off 3 European Challenge (Boxed compleet) 9 : Lethal Weapon - C 20 : Mario Paint (Boxed compleet met muis) 10 : Super Soccer - C 10 : Super Tennis - C 10 : Street Fighter II - C Amerikaans (dus converter voor nodig) 10 : Mario World 10 : Street Fighter II 15 : Turtles In Time - C+H |
|
|
|
|
|
Ik heb Chrono Trigger, inclusief met boekje, doosje en posters enzo...
![]() Hij is nog vrij goed te krijgen op veilingsites als eBay, maar inderdaad zal het niet goedkoop zijn. Ook heb je een converter nodig, want CT is alleen NTSC te krijgen.
|
|
||
|
Citaat:
Ik mail u! Oja en Masj, dat spelletje wil ik wel graag, ja.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan neem ik hem wel mee bij de Utrecht-meet, nu ik toch van plan ben om voorbij te komen hoppen. ![]() @Parallel: Mm.. Sorrie dat ik 'm heb gekocht?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() *sniksnufsnik* ach boeie
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind het gemeen dat je niet meegaat naar Wacken met Roel en mij en een hoop andere mensen die je niet kent. Tsk. ![]() @Soozmeid: Jamaar, ik weet niet of ik wel vrij kan krijgen Omdat ik de week ervoor ookal vrij wil vragen omdat er dan een ubergeil concertje is waar ik heen wil.. En dat kan niet als je net voor dat concert acht uur achter elkaar gewerkt hebt. Als je gewoonlijk al, een klein opdondertje van 1,65 zijnde, doodgaat in de pit - dan ga je na het werken al helemaal dood. Ieh.Maar Harvest Moon krijg je sowieso, want als ik niet kom dan geef ik hem mee aan Margemeid want dan mag zij even voor koerier spelen. En in het uiterste geval kan ik 'm nog altijd opsturen, ookal is dat voor jou stiekem niet handig door de verzendkosten enzo. *upt stiekem* |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben meer op zoek naar levelspelletjes waarin je dingetjes moet verzamelen enzo. Lieve spelletjes. Met dinoos en bananen en aapjes
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat: