![]() |
|
Het kan eventueel ook hyperventilatie zijn... Maar iig probeer te ontspannen... Rustig te gaan zitten of hoe jij ook denkt dat je kunt ontspannen...
En misschien heb ik nog een tip. Ga een stukje lopen, let niet op je ademhaling maar op je omgeving. Of ga met iemand praten, ben zoveel mogelijk aan het woord, wel moet je hierbij rustig zitten. Door beide dingen kan je ademhaling weer normaal worden
|
![]() |
Niet de huisarts.
Als je een taxi moet regelen, ga dan liever naar het ziekenhuis. Daar zijn meer diagnostische mogelijkheden; als je hiermee naar de huisarts gaat zal hij/zij ook meteen inzien dat er laboratorium-onderzoek noodzakelijk zal zijn: bloedtest, urinetest. Als ik je symptomen zo zie, krijg ik een heel sterke neiging om te denken aan diabetes mellitus, 'suikerziekte'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eerste Hulp of Spoedeisende Hulp (hoe ze het daar ook noemen). Huisarts kan daar echt niets mee beginnen. Een huisarts is m.i. voor niet-acute zaken. |
![]() |
|
En is er nu al wat gebeurd uit eindelijk ik bedoel.. je moet dan denk ik niet achter je computer gaan zitten en dring gewoon op je ouders aan dat je naar een dokter wil!
|
Of het dodelijk is hangt er een beetje van af.
Je zou mogelijk hartklachten kunnen hebben (Veel mensen hebben dit vanwege slecht eten, roken e.d). Als je ouders zeggen dat je niet naar de dokter mag, ga dan lekker zelf, je ouders mogen je het recht niet ontnemen. Je hebt maar 1 lichaam, wees daar zuinig op. Ga dus vandaag nog naar je huisarts!!! Misschien valt het wel mee, maarja je weet maar nooit.
|
![]() |
misschien heb je last van psychische gevolgen? aan je verhaal is niet op te maken dat het geweldig goed met je gaat. overdosis, drugs en alcohol. klinkt niet echt geweldig.
ik zou toch maar eens langs de huisarts gaan als ik jou was. je kan er toch ook wel zelf komen? als het goed is zit je huisarts niet al te ver bij je vandaan... veel succes ermee! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet toevallig een keer een teek gehad? ![]() |
![]() |